Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katkaisin välit tylyyn paskamieheen

Vierailija
07.06.2015 |

Eräs asia oli itselleni vikatikki ja laitoin kylmästi poikki. Se siitä paskasta. Nyt tajuan, miksi hän on ollut superpitkässä parisuhteessa aikaisemmin. Siksi, että hänellä ei ole tarpeeksi ulkonäköä pyörittelemään ihmisiä ja luonnekin on läpimätä. Silloin pidetään kaikin voimin kiinni siitä mitä on kerrankin saanut.
Ja tässä puhun henkilökohtaisesti tästä ihmisestä. Hänelle tulee vaikeat ajat parisuhdemarkkinoilla, sanonpahan vain.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:43"] [quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:33"]Olen kyllä kokenut miehiltä samaa kuin ap ja kyllä se satuttaa.  Yksikin mies keksi kaikenlaisia satuja että on muka Norjassa, kun halusi olla mun kanssa, mutta oma käytöksensä ei ollut tasollani. Eli en ollut ihan puudelina hänen perässään, enkä kyllä toisaalta heti sanonut hei heikään, vaan koitin osoittaa, ettei minua kohdella noin ja näin. Pidin siis häneen yhteyttä sen jälkeen kun olin moittinut, koska ei se käytös kuitenkaan niin ikävää ollut, ettenkö ois voinu jatkaa. Mielestäni minä osoitin, että välitän hänestä. Olisi sitten itse sanonut, että jos ei käytökseni sinulle riitä, niin menenpä tästä hiiteen, mutta ei, antoi mun soitella perään, kun luulin,,että kehitimme juttua vielä eteenpäin. Myöhemmin tuli kyllä ihan reilusti kertomaan minulle, että katosi sen takia, etten vastannut sitä mielikuvaa joka hänellä oli minusta (eli samantien sänkyyn jne.) eikä hän kestänyt sitä. Ois voinut sanoa sen heti, niin en ois soitellut hänelle perään "Norjaan" :D [/quote] "Meillä" kaikki alkoi siitä, että paskamies lupasi soittaa "kohta", antoi vielä jonkun tarkan ajan jonka sisällä soittaa. No paskan vitut soitti. Se oli eka kerta tuollaista käytöstä, joten hieman itsekseni jupisten odottelin soittoa. Jossain vaiheessa hän sitten myöhässä lupaamastaan ajasta tekstasi. En nähnyt tarpeelliseksi vastata, eihän hänkään nähnyt tarpeelliseksi pitää lupaustaan. Lopulta se meni jotenkin siihen, että paskamies ulisi, että eihän hän viitsinyt soittaa, kun minä en reagoinut viestiinkään mitenkään (niin, miksiköhän en??!!) ja että mistä hän olisi voinut tietää olenko edes puhelimen lähettyvillä (no vaikkapa pitämällä sen lupauksen ja vittu soittamalla?!) Kuitenkin kaiken huippu oli tapa, jolla paskamies reagoi kun sanoin nämä asiat hänelle itselleen. Reaktiot olivat luokkaa "no anteeksi jos olen tehnyt jotain väärin." Ihan kuin joku aivovammainen ameeba, joka katsoo tyhjällä katseella ja hokee anteeksipyyntöä tajuamatta edes, mistä pyytää anteeksi ja miksi. Mikään ei edennyt, koska hän vain jumitti siinä paskamaisuudessaan eikä vain SOITTANUT niin kuin mies. Enpä ole ennen törmännyt mieheen, joka ei uskalla soittaa ilman "olet saanut luvan soittaa minulle"-ilmoitusta. Vastenmielinen vamma-aivo! [/quote] Joo, olen törmännyt myös tuollaiseen "muka-pahoittelijaan". Itse otti yhteyttä minuun 22.30, että nähtäiskö ja minä kun en ole nainen, joka seurustelusuhteessa menee siihen, että olen kassientyhjennyskohde niin sanoin, että ei nähdä ja perään valitin, että miksi et voinut aiemmin soittaa, että tässä tulee nyt hiukan tunne, että sua kiinnostaa minussa vain se, että itse saat seksiä, kun sinua huvittaa ja tällainen loukkaa minua.  Niin sitten jotenkin sanin "muka-pahoitteluja".  Mulle oli selvää, etten pysty suhteeseen sellainsen miehen kanssa. Ja se oli siihen asti ollut mies, jota enemmän kiinnosti saada suhde kanssani, mistä mä olisn voinut arvata, ettei oikeasti arvostanut siinä minua, naista persoonana, vaan näki pillun? [/quote] Näitä riittää. Viimeistään nyt olen oppinut, että ulkonäön eikä edes ensivaikutelman tai niiden kombon perusteella voi päätellä ihmisestä yhtään mitään. Aiemmin kuvittelin, että tuollainen tanakka tavisnaama panostaisi luonteeseen, jotta saisi eron jälkeen uuden, mutta eihän se niin mennyt. Mutta tiedänpähän myös sen, että olin hänelle eka nainen eron jälkeen (en epäile asian todenmukaisuutta), joten toistamalla samaa käyttäytymiskaavaa hän tulee huomaamaan deittailun karuuden ja löytämään itsensä yksin kotoa miettimästä, missä meni vikaan.

[/quote]

Niinpä. Yksi jonka kanssa ei päästy edes puusta pitkälle olikn yksin seuraavat 9 vuotta ja kun nähtiin taas kertoi minulle siis tämän ja ei sillä vieläkään ole ketään. Minäkään en kelvannut, niin ei sit voi mitään. Sillä aikaa kun oli se 9 vuotta että ei nähty mä löysin mieheni, joka kohtelee kuten ihmisiä kohdellaankin. Näistä kahdesta muusta en sitten tiedäkään miten menee. 

34,44

Vierailija
22/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on se paskamies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:23"]ap on se paskamies
[/quote]

Kyllä paskamies on ihan oma erillinen yksilö, josta en onneksi enää kuule koskaan.

Vierailija
24/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedän hänen luonteensa täysin ja tajuan olleeni sokea totuudelle. Mutta mistä minä olisin voinut tietää.

Vierailija
25/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehen onni se.

Vierailija
26/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää se joka ei heti vastannut sun viesteihin?

Vierailija
27/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tylypahkamies josta mesosit jo pari päivää sitten?

Vierailija
28/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:29"]Oliko tää se joka ei heti vastannut sun viesteihin?
[/quote]

Juu, ja se oli vain yksi paskoista piirteistä.

Ai miehen onni? Kyllä hän vielä viime hetkillä sanoi olevansa kiinnostunut, mutta asia joka minulle selvisi oli vikatikki ja oma kiinnostukseni kuoli sillä sekunilla. Että ennemminkin sanoisin, että minun onneni, etten mennyt ihastumaan.

Vierailija
29/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:34"]Se tylypahkamies josta mesosit jo pari päivää sitten?
[/quote]

Joo. Onneksi se energiasyöppö on nyt historiaa. Hän osasi imeä minusta mehut pienessä ajassa ja lisäksi suututtaa minut äärimmilleni. En kaipaa.

Vierailija
30/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis ruma ja tyly ja läpimätä. Ja se et ollut ihastunut. Miksi sitten meuhkaat?

Vierailija
31/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kyllä tullut kuva, ettei sun suututtamiseen paljon tarvita. Sulla on ihan oikeasti ongelma. Ihan itsesi vuoksi kannattaisi tehdä sulle jotain.

Vierailija
32/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullakin voi olla vaikeeta parisuhdemarkkinoilla ton sun luonteesi kanssa. Tsemppii.

Vierailija
33/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:37"]Mies on siis ruma ja tyly ja läpimätä. Ja se et ollut ihastunut. Miksi sitten meuhkaat?
[/quote]

En sanonut häntä RUMAKSI. Hän ei vain ole yleisen ihanteen näköinen eikä takuuvarmasti voi pyöritellä ketään ulkonäkönsä avuin. En ollut ihastunut vaan kiinnostunut.

Vierailija
34/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:38"]Mulle on kyllä tullut kuva, ettei sun suututtamiseen paljon tarvita. Sulla on ihan oikeasti ongelma. Ihan itsesi vuoksi kannattaisi tehdä sulle jotain.
[/quote]

Kuvittele mitä haluat, mutta minä ihan oikeasti olin kärsivällinen. Useamman kerran huomautin samasta asiasta, joka loukkasi minua. Vasta siinä vaiheessa kun kaikki puheeni ja pyyntöni menivät kuuroille korville sain raivarin. Kadunko sitä? En. Kadun, että etenin niin nopeasti ja luotin valheelliseen mielikuvaan.

Vierailija
35/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:39"]Sullakin voi olla vaikeeta parisuhdemarkkinoilla ton sun luonteesi kanssa. Tsemppii.
[/quote]
Itse asiassa ei ole. Tiedostan olevani vaativa, mutta tiedostan myös sen, että oikea mies tulee näkemään rakastavan naisen minussa.

Vierailija
36/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:39"]Sullakin voi olla vaikeeta parisuhdemarkkinoilla ton sun luonteesi kanssa. Tsemppii.
[/quote]
Itse asiassa ei ole. Tiedostan olevani vaativa, mutta tiedostan myös sen, että oikea mies tulee näkemään rakastavan naisen minussa.
[/quote] sitä oikeaa ei ole vielä näkynyt?

Vierailija
37/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:39"]Sullakin voi olla vaikeeta parisuhdemarkkinoilla ton sun luonteesi kanssa. Tsemppii.
[/quote]
[/quote]

Sherlock... Tänään luultavasti tapaan uuden tyypin. Hän ilmoittelee myöhemmin.

Vierailija
38/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:39"]Sullakin voi olla vaikeeta parisuhdemarkkinoilla ton sun luonteesi kanssa. Tsemppii.
[/quote]
[/quote]

[/quote]onnea, muista sit olla taas tarpeen mukaan online offline online offline

Vierailija
39/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:51"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:39"]Sullakin voi olla vaikeeta parisuhdemarkkinoilla ton sun luonteesi kanssa. Tsemppii.
[/quote]
[/quote]

[/quote]onnea, muista sit olla taas tarpeen mukaan online offline online offline
[/quote]

Muistan.

Vierailija
40/50 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:52"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:51"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:39"]Sullakin voi olla vaikeeta parisuhdemarkkinoilla ton sun luonteesi kanssa. Tsemppii.
[/quote]
[/quote]

[/quote]

Muistan.
[/quote]

Mutta jos tyyppi vaikuttaa sopivalta muuten mutta yhteydenpito takkuilee, niin muistan myös katkaista välit.