Onko kaljuista miehistä pakko pitää?
Vai onko se jotain epäreilua syrjintää tai muuta sellaista?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 05:40"]
No ei se tukka, vaan aivan muut seikat! Noloa on kaljun epätoivoinen peittely peruukilla, tupeella tai karvahatulla.
[/quote]
Onko se nolompaa kuin naisten hiuslisäkkeet tai vaikka meikki? Miksi?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 04:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 03:55"]
Niin,eihän miehenkään ole pakko pitää jostain vastenmielisellä tavalla typerästä naisesta ,joka suhtautuu häntä kohtaan mitä inhottavimmalla ja ilkeimmällä tavalla ja vielä jostain sellaisesta ulkonäkösyystä ,jolle hän ei ehkä mitään voi vaikka ehkä kuinka haluaisikin voida ja vaikka kuinka paljon kärsisi siitä itse.
( ....miten muuten suhtautuisitte esim. vitsinvääntökilpaluun,jonka aiheena olisi esim. päänahkasairauden ja perintötekijöiden vuoksi hiuksensa varhain menettäneet naiset.Tai miksei sitten saman tien rintasyöpäleikkauksen kokeneet naiset...tai inkontinenssivaivoista kärsivät,avanneleikkauspotilaat jne. löytyyhän näitä...)
Valitkoon sellainen nainen sitten itselleen mielummin vaan jonkun oikein tuuheatukkaisen ISIS-järjestön edustajan tai vaikka ponnaripäisen pedofiilin-sellaisen ulkonäöltään oikein komean ja äärettömän viehättävän .... (ehkäpä siinä vakka saakin sopivan kantensa- tai ehkä jonkun tuntuvan opetuksen siitä mihin ihmisessä kannattaa eniten katsoa .)
[/quote]
Ymmärrän, että kaljuus on sinulle todella arka paikka, mutta käytännössä kaikki ihmiset valitsevat kumppaninsa jossain määrin ulkonäön perusteella ja hyvin monilla naisilla ja miehillä on jotain muiden mielestä epäviehättäviä ulkonäköpiirteitä, joille he eivät voi mitään ainakaan ilman leikkauksia tai vaikka kallista esteettistä hammashoitoa. Se, että ei ole kiinnostunut jostakusta ei ole "mitä inhottavinta ja ilkeintä mahdollista suhtautumista", ja kaljuuntumisen vertaaminen oikeisiin vaivoihin kuten inkontinenssiin tai avanneleikkauksiin on aika naurettavaa.
[/quote] En itse asiassa ole verrannut kaljuuntumista inkontinenssiin tai avanneleikkausvaivaan ,vaan osoitin että riittävällä asenteella jotain huumoria niistäkin vaivoista saattaa löytyä ( ja ehkä inkontinenssipotilaat keskenään osastollaan niillä vitsailevatkin) mutta eikö meidän muiden se kuitenkin kannattaisi jättää se heidän(mahdolliseksi) keskinäiseksi omaksi terapeuttiseksi huumorinalakseen ?
Uskon näet vahvasti siihen ,että rankat asiat elämässä, ne ne vasta huumoria vaativatkin-ei tosin muiden pilkkahuumoria, vaan ihan sitä sisäpiirin omaa kestämis-, & jaksamishuumoria.
Huumoria on monenlaista, kuten on nauruakin.
Voisihan esim. joku nainen jolla on inkontinenssivaiva nauraa ´ ihan pissat housuissa´ jonkun kaljun miehen turhamaisuudelle... siinähän sitä olisi siinä tilanteessa oikein sitä elämän syvää huumoria. Minä en kyllä näe huumoria siinä jos joku kysyisi " Onko inkontinenssivaivasta kärsivistä naisista pakko pitää ?" Tai vaikka:
" Onko ylipainoisista naisista pakko pitää ? " ( ylipainoonsahan näet ,jos mihin ,on kuitenkin kaikista helpointa itse vaikuttaa..)
Tai :"Onko rasismia jos ei vain voi pitää kenestäkään ´Alopecia areata´ nimistä tautia sairastavasta naisesta? " ja perustella vaikka että " hiuksensa menettänyt,tai jo vähähiuksinenkin nainen on ruma ja saattaa siirtää ominaisuuden geenit vielä jälkeläisiinsäkin ,joten heikkohiuksinen nainen on huono valinta miehelle,jolla itsellä on kuitenkin vahva tukka ja niiltä osin hyvät geenit. "
Sokerina pohjalla voisi vielä olla toteamus:eikö olekin naurettavaa ,että sellainen nainen vertaakaan kaljuuntumistaan ´todellisiin vaivoihin ja sairauksiin´.
Eikö hän voisi oppia suhtautumaan huumorilla siihen ,etteivät miehet yksinkertaisesti enää pidä häntä viehättävänä ja sillä siisti...eihän tuo nyt ole edes mikään vaivakaan tuollainen pelkkää naisellista turhamaisuutta vain ja mitä se nyt muka haittaa,ei mitään ?" .
Eli kun oma tukka on hyvässä kampaamokunnossa, on kaljupäitä mitä hauskinta kiusoitella-mikäs sen mukavampaa ja helpompaa huumoria!
Olen kolmekymppinen nainen ja mulle on ihan sama onko mies kalju vai ei. Toki hiuksilla varustettu näyttää paremmalta, mutta ihmissuhdeasioissa luonne painaa ulkonäköä enemmän.
Mun mies on kalju ja se on mun silmissä Suomen kuumin, komein ja ihanin. :)
Mutta onko kaljuista miehistä pakko pitää? Ei tietenkään, jos ne on täysiä toopeja. Ei se ulkonäkö ratkaise kenestä pitää ja kenestä ei. Ja jos mies on muuten kiva, ei kaljun luulisi paljon häiritsevän.
Tämän ketjun perusteella voin vetää johtopäätöksen, että olen erittäin kylmä ja julma nainen, koska en viehäty kaljusta. Ainoa vaihtoehto on nyt deittailla pelkästään ääri-islamisteja tai pedofiileja. Jaahas. Av-logiikkaa jälleen :/
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 07:26"]
Tämän ketjun perusteella voin vetää johtopäätöksen, että olen erittäin kylmä ja julma nainen, koska en viehäty kaljusta. Ainoa vaihtoehto on nyt deittailla pelkästään ääri-islamisteja tai pedofiileja. Jaahas. Av-logiikkaa jälleen :/
[/quote]
Eihän siinä mitään rasismia ole ,jos joku vain ei viehäty tai ns. ´syty´ esim. mustaihoisista miehistä
(..tai mustaihoisista naisista) , mutta siinä jos kysyy ,onko mustaihoisista pakko viehättyä on kyllä jo jotain outoa. Ikäänkuin kysyjä hakisi sillä kysymyksellään jotain ´vertaistukiryhmää´ omalle seksuaaliselle preferenssilleen ja ryhmän ´oikeutusta´ ja ´ymmärrystä´ omalle mustista ihmisistä pitämättömyydelleen.
Tosiaankin,mihin hän sitä tarvitsee ?
Jos näet ei pidä mustaihoisista ( tai pitkistä,lyhyistä ,lihavista,laihoista, aasialaisista tai eskimoistatai mistä tahansa pienemmästä, tai laajemmasta ihmisryhmästä ,tai sen yksittäisistä edustajista niin :so what? Sehän on sinun oma asiasi.
Sehän sinänsä ei kaipaa silloin mitään perusteluja,asiahan on itsellesi selvä ja toimit jo nytkin sen mukaan ja eihän siihen mitään oikeutusta tarvitse.
Miksi siis kaipaat kuitenkin keskustelua siitä ? Oletko niin epävarma omista ajatuksistasi ,vai miksi?
Eikö se olekin aivan turhaa? Sinulla on omat mielipiteesi ja muilla omansa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 04:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 04:12"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 03:17"] Ap, ymmärrän sinua. Jotkut miehet luulevat olevansa viehättäviä kaikkien naisten silmissä, vaikka heillä olisi piirteitä, jotka eivät vetoa kaikkiin naisiin. Heidät pitäisi viedä saunan taakse, mutta parempi varmaan sanoa, ettei nyt seura kiinnosta. [/quote] Ap ei sanonut kaljun miehen luulleen kaikkien naisten pitävän häntä viehättävänä, vaan että hän itse piti itseään viehättävänä. Kaljulla miehellä oli siis terve itsetunto. Sinut pitäisi viedä saunan taakse luetun ymmärtämistä harjoittelemaan. [/quote] Mitä Pietariin kuuluu? Olen samaa mieltä että Vladimirin kalju on tosi sexy.
[/quote]
Vladden kaljuuntuminen on itseaiheutettua. Tukka lähti kun kusi nousi liian korkealle. Ei sexy.