Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen löytää jopa useamman hyvän kumppanin elämänsä aikana?

Vierailija
13.05.2026 |

Jotkut onnistuvat pariutumaan vielä vanhainkodissakin. Me hylkiöt ei edes nuorena.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku ei pysty elämään ilman naisystävää ja aina jonkun löytää jostain. Nykyisen kanssa ollut pitkään, mutta sitä ennen pari-kolme vuotta ja sitten ero. En osaa sanoa mistä kiikasti aiemmin, sillä serkku on kiva rauhallinen ihminen. Kun ero tulee, kuukausi pari niin on jo uusi.  

Vierailija
2/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolta kuolee kumppanit nopeaa tahtia, tai sellainen, joka ei onnistu pitämään niitä hyviä kanssaan, joten tarvitsee aina uusia ja uusia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekas.

Vierailija
4/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei ole turhan kranttu. 

Vierailija
5/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun serkku ei pysty elämään ilman naisystävää ja aina jonkun löytää jostain. Nykyisen kanssa ollut pitkään, mutta sitä ennen pari-kolme vuotta ja sitten ero. En osaa sanoa mistä kiikasti aiemmin, sillä serkku on kiva rauhallinen ihminen. Kun ero tulee, kuukausi pari niin on jo uusi.  

Suurin osa naisista on hirviöitä, joten mieskin voi haluta eroa, etenkin sellainen mies, joka saa helposti uuden.

t. juuri sellainen mies

Vierailija
6/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole etsinyt tarkoituksella, ne vaan ilmestyvät kuvioihin.

Vierailija
7/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei kärsi peräsuolen laskeumasta.

Vierailija
8/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku onnekas tai lahjakas. Minä olen tasan yhden löytänyt, jossa ei ole mitään suurta luonteen vikaa, siihen meni monta vuosikymmentä ja tuskin toistuu.

Vierailija
9/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalinen, avoin, miellyttävä

Vierailija
10/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka aktiivisesti hakee kumppania ja näkee vaivaa. En oke koskaan joutunut olemaan pitkään yksin. Olen huolehtinut koulutuksestani, ulkonäöstäni ja laittanut verkkoja vesille. Kun on iloinen ja avoimin mielin liikkeellä, tapaa kyllä uusia ihmisiä, joiden kanssa synkkaa. Nyt olen kyllä ollut pitkään onnellisesti naimisissa, mutta haluan pitää itseni koko ajan sellaisena, että kelpaisin muillekin, jos vaikka puoliso yllättäen sairastuisi ja menehtyisi. En edelleenkään tykkää elää yksin.

Vierailija
11/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhallinen vai apaattinen? Perässävedettävä? Passattava? Luonne kuitenkin sympaattinen?

Vierailija
12/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

👻

Vierailija
13/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sosiaalinen, avoin, miellyttävä

Miksi tuollaisen ihmisen suhteet eivät kestä, vaan joutuu usein etsimään uuden kumppanin?

Vierailija
14/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen jolle käy tavallinenkin mies ja lyhyt. Ja on sosiaalinen juttelija siellä sun täällä. Ei halua olla yksin. En minä voisi ottaa tuolla tavalla kumppaneita jonossa.

Vierailija
15/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolle on sopivaa ikäluokkaa riittävästi saatavilla sekä kontaktipinta. Osalle ei ole. Pieni maa. Ja jos on itse sopiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän