Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä voi sinkkumiehen kohdalla todeta, että juna meni jo?

Vierailija
31.01.2022 |

Kun siis tarkoitetaan sellaisen kumppanin löytämistä kenen kanssa seurustellaan ja hankitaan lapsia.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta lisääntymistä ajatellen, ellei halua olla isoisäikäinen isä tai pelata pariutumisessa venäläistä rulettia, missä on 5/6 todennäköisyys joutua etävanhemmaksi.

Vierailija
62/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se naisellekin on vaikea saada hyvää miestä. Olen itse lapseton, joskin pitkästä parisuhteesta eronnut. Ainoat kriteerit on että miehen pitäisi olla 5 - 10 vuotta nuorempi, lapseton ja mielellään sellainen joka on jo kertaalleen seurustellut. Oman ikäiset ei lähtökohtaisesti kiinnosta. Nuo mua nuoremmat kun ei halua sitoutua haluavat vain pill lua. Vanhemmat ei kiinnosta tai sitten niillä on lapsia.

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika yksilöllistä.

Jos on joku mutsin luona asuva peräkammarin poika ilman koulutusta tai työtä niin se juna meni jo siinä 25-28v. Vaikka hankkisi koulutuksen siinä vaiheessa niin moni työnantaja vieroksuu 30v+ vastavalmistunutta. Naisia saa jos ei naama ole ruma mutta ei mihinkään vakavaan juttuun kun ei niitä kiinnosta mikään perheen perustaminen tuollaisen miehen kanssa.

Nuoren näköinen, hyvätuloinen mies taas kiinnostaa monta naista. Itse olen sellainen ja sinkku koska tykkään elämäntyylistä. Jopa alaikäiset ovat kiinnostuineita minusta välillä. Tämä on tosin ulkomailla. Suomalaiset naiset eivät kiinnosta pätkääkään, joten vaikea sanoa miten olisi suomessa. (Ja ei ole thaimaasta tms kyse, eikä maksullisista naisista).

Vierailija
64/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se naisellekin on vaikea saada hyvää miestä. Olen itse lapseton, joskin pitkästä parisuhteesta eronnut. Ainoat kriteerit on että miehen pitäisi olla 5 - 10 vuotta nuorempi, lapseton ja mielellään sellainen joka on jo kertaalleen seurustellut. Oman ikäiset ei lähtökohtaisesti kiinnosta. Nuo mua nuoremmat kun ei halua sitoutua haluavat vain pill lua. Vanhemmat ei kiinnosta tai sitten niillä on lapsia.

N40

Aika harhaiset vaatimukset sulla. Itse olen lapseton M44, komea, hyväpalkkainen. En ole koskaan harkinnut yli 30v naista.

Vierailija
65/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N40

Kuulostaa vaikealta yhtälöltä, kun juuri sen ikäisiä miehiä ei kiinnosta se perheen perustaminen, vaan nimenomaan se pi..un perässä juokseminen, kaverit, harrastukset, ura ym. Niistä muutamasta ”kunnon” miehestä kilpailee sitten vielä ne kolmikymppiset naisetkin. Lykkyä tykö.

Vierailija
66/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Aika harhaiset vaatimukset sulla. Itse olen lapseton M44, komea, hyväpalkkainen. En ole koskaan harkinnut yli 30v naista.

Edellinen mieheni oli mua 5 vuotta nuorempi ja oli lapseton joten sikäli en usko tämän olleenkaan olevan mahdotonta. Miehillä taas on huomattavasti vaikeampi saada nuorempaa naista, ellei sitten ole tosi rikas ja menestyvä ihminen. Naisilla taas on saumaa tähän vaikka oisivat vähätuloisia.

Vierailija
67/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Kiinnostaako sinua edes perheen perustaminen?

Vierailija
68/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä kyse ikisinkuista vai niistä joilla on jo jotain parisuhdekokemusta? Itse en voisi noin vanhan kanssa mitään jos ei ole parisuhdekokemusta.

Vierailija
69/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Kysymys on vain milloin joutuu hakemaan naisen ulkomailta. Eli joskus 40-kymppisenä.

Vierailija
70/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvin käy, niin voi onnistua vielä 40-vuotiaana. Erosin yli 10 vuoden lapsettomasta suhteesta 38 vuotiaana, tapasin nykyisen vaimoni vuotta myöhemmin ja saimme ensimmäisen lapsen kahden vuoden päästä.

Vierailija
71/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen valossa yli 40v suomalaismiehet saavat harvoin enää lapsia. Vaikka biologisesti voisivat ehkä saada niin aika samoihin aikoihin lisääntyminen laskee kuin naisilla.

Jos ei mieli lapsia niin ei ole niin tarkkaa.

Vierailija
72/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen voi löytää koska tahansa, jos on avoimin mielin liikenteessä (ts. ei ole katkeroitunut nais-/miesvihaaja). Perheen perustamiselle alkaa tuo neljäkymppiä olla yläraja, harvinaisia poikkeuksia ovat saulit.

Vierailija
73/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tässä 35 jo tuntua aika myöhäiseltä, en ikimaailmassa halua lapsia alulle ellei yhteistä taivalta ole takana ainakin nelisen vuotta.

Vierailija
74/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No periaatteessa melkein missä vain iässä on jonkinlainen mahdollisuus.

Itselläni ehkä ensimmäistä lasta hankkiessa mies saisi olla korkeintaan noin 35 ja jonnekin 40 ikävuoteen asti niitä lapsia voisi yrittää. Sitten alkaa olla jo liian paljon riskejä.

Vierailija
75/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25 alkaa olla sellainen taitekohta että nuorille, tulevan lapsen isää etsiville naisille on liian vanha ja ainoaksi vaihtoehdoksi jää ottaa yh

Ei voi yleistää. Mutta onhan se totta että alle 25v naiset ei hirveästi vanhempaa miestä halua. Juurikin nää 25+ äijät jotka kuvittelee saavansa jonkun 21v beiben niin on vähän huvittavia, eivät ymmärrä että taitaa olla aika ajanut ohi :D

Vierailija
76/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kolmeenkymppiin mennessä ollut juttua kenekään kanssa, voi olla aika heikkoa löytää myöhemminkään. Mutta jos on ollut, sitten tuskin on ihan toivoton tapaus ja voi hyvin löytää senkin jälkeen. Mutta tietysti iän myötä mahdollisuudet koko ajan pienenevät (lähes) jokaisella.

Vierailija
77/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Ai hänellä on harhaiset vaatimukset 5-10 vuotta nuoremmasta miehestä ja samassa itse sanot että haluat ainakin 15 nuoremman naisen? Osaatkohan laskea.

Vierailija
78/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Mä olen kaunis, hyvätuloinen lapseton 30v nainen enkä harkitse kuin max 5-6v vanhempaa. Nuorempana parikymppisenä olisin harkinnut max 3-4v vanhempaa, sama homma kavereillani.

Vierailija
79/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras aika pariutumiseen on noin 45 vuoden ikä, miljoonan euron omaisuus lopakkotäynnä satasia, hopeinen tukka ja parta, siinä ne pariutumisen salaisuudet. Huippu on siellä 75 - 80 niin kuin iso D on meitä opettanut :)

Vierailija
80/92 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aika yksilöllistä.

Jos on joku mutsin luona asuva peräkammarin poika ilman koulutusta tai työtä niin se juna meni jo siinä 25-28v. Vaikka hankkisi koulutuksen siinä vaiheessa niin moni työnantaja vieroksuu 30v+ vastavalmistunutta. Naisia saa jos ei naama ole ruma mutta ei mihinkään vakavaan juttuun kun ei niitä kiinnosta mikään perheen perustaminen tuollaisen miehen kanssa.

Nuoren näköinen, hyvätuloinen mies taas kiinnostaa monta naista. Itse olen sellainen ja sinkku koska tykkään elämäntyylistä. Jopa alaikäiset ovat kiinnostuineita minusta välillä. Tämä on tosin ulkomailla. Suomalaiset naiset eivät kiinnosta pätkääkään, joten vaikea sanoa miten olisi suomessa. (Ja ei ole thaimaasta tms kyse, eikä maksullisista naisista).

Joo, näin kävi mulle. Omillani tosin olen asunut jo parikymppisestä asti, mutta aikuiselämään heräsin vasta nelikymppisenä. Eipä tässä enää ole mahdollisuuksia työpaikkaa tai parisuhdetta löytää. Historia kun on tyhjä ja huono niin epäillen ja vieroksuen suhtautuvat sekä työnantajat että naiset. Se meni elämä sitten niin tällä kertaa.