Missä iässä voi sinkkumiehen kohdalla todeta, että juna meni jo?
Kun siis tarkoitetaan sellaisen kumppanin löytämistä kenen kanssa seurustellaan ja hankitaan lapsia.
Kommentit (92)
18
Pitäisi olla myös ikäraja vasektomialle
40-vuotiaana voi hyvällä tsägällä saada sen vauvakuumeisen naisen, joka myös haluaa perustaa perheen viimemetreillä.
Kyllähän se on outoa jos mies on sinkku vielä nelikymppisenä. Pistää kyseenalaistamaan miehen kypsyyttä ja epäilyttämään, että sukellellut simpukkameressä tuohon kriittiseen ikään saakka ja paniikissa nyt herännyt ajatukseen, että perhe pitäisi perustaa.
N28
Hyvin huono mahdollisuus enää 50 ikävuoden jälkeen.
Ehkä promille vastasyntyneen isistä on 50 vuotta täyttänyt. 99!90% on 18-48-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kun tuli 40v lasiin niin treffipalstoilla on hiljaista. Näytän jonkin verran nuoremmalta niin baareista taas kyllä lähtee naisia mutta ikäni kuullessaan aika nopeasti loppuu orastavat suhteet. Olen ihan fine asian kanssa. Kun olisin lapsia todella halunnut, kulutin aikani pitkässä parisuhteessa mt-naisen kanssa toivoen ja toivoen. Pelasin itseni pussiin ja nyt lopulta olen sinkkuuttani sen verran tässä viettänyt että täällä pussissa on oikeastaan hyvin leppoista ja viihtyisää. Tulotkin ovat korkeat ja aivan saa itse nauttia niistä.
Sama stoori... Tosin en enää käytä mt-ongelmaista kumppaniani syntipukkina, vaan kannan vastuun omista valinnoistani. En olisi ollut valmis nuorempana vanhemmaksi, minkä vuoksi valitsin itselleni kumppanin, joka ei siihen myöskään kyennyt. Edelleen en ole valmis elämään, joten syytän tilanteestani menetettyä nuoruuttani.
Ei miehille tule seinää, kuten naisille.
Olisi kamalaa joutua olemaan kiinni yhdessä miehessä koko loppuelämä vain sen takia, että pyöräytti lapsen sen kanssa. Miehistä kuoriutuu aina ällöttävä teinejä kuolaava, pettävä pervo.
11. Pitä lukita ne nuorena ennenkuin ne tajuaa että naisilta saa nykyään ilmaisiksikin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on outoa jos mies on sinkku vielä nelikymppisenä. Pistää kyseenalaistamaan miehen kypsyyttä ja epäilyttämään, että sukellellut simpukkameressä tuohon kriittiseen ikään saakka ja paniikissa nyt herännyt ajatukseen, että perhe pitäisi perustaa.
N28
Täysin ymmärrettävää, jos mies sattuu olemaan vieläpä komea ja hyvätuloinen. Mutta lopulta mistä sitä tietää mikä on syy miehen tilanteeseen. Kaikkia miehiäkään ei se simpukkameren loputon surffaaminen kiinnosta. Minkäs sille tekee jos vaikka 15 vuotta on mennyt parisuhteessa joka lopulta päättyy omaan mahdottomuuteensa. Eikö se kerro sitoutumisesta ja vastuunkantamisesta kuitenkin jotakin.
M40
Vierailija kirjoitti:
Olisi kamalaa joutua olemaan kiinni yhdessä miehessä koko loppuelämä vain sen takia, että pyöräytti lapsen sen kanssa. Miehistä kuoriutuu aina ällöttävä teinejä kuolaava, pettävä pervo.
Olenko siis säännön vahvistava poikkeus. Mielenkiintoista. Kenessäkään ei tarvitse olla kiinni sekuntiakaan vasten tahtoaan.
M40
Vierailija kirjoitti:
Hyvin huono mahdollisuus enää 50 ikävuoden jälkeen.
Ehkä promille vastasyntyneen isistä on 50 vuotta täyttänyt. 99!90% on 18-48-vuotiaita.
Pikemminkin, tuonne asti lapsettomana selvinnyt, tuskin haluaa lapsia. Mies saa tehtyä lapsia missä iässä tahansa. Ei ongelma.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kun tuli 40v lasiin niin treffipalstoilla on hiljaista. Näytän jonkin verran nuoremmalta niin baareista taas kyllä lähtee naisia mutta ikäni kuullessaan aika nopeasti loppuu orastavat suhteet. Olen ihan fine asian kanssa. Kun olisin lapsia todella halunnut, kulutin aikani pitkässä parisuhteessa mt-naisen kanssa toivoen ja toivoen. Pelasin itseni pussiin ja nyt lopulta olen sinkkuuttani sen verran tässä viettänyt että täällä pussissa on oikeastaan hyvin leppoista ja viihtyisää. Tulotkin ovat korkeat ja aivan saa itse nauttia niistä.
Sama stoori... Tosin en enää käytä mt-ongelmaista kumppaniani syntipukkina, vaan kannan vastuun omista valinnoistani. En olisi ollut valmis nuorempana vanhemmaksi, minkä vuoksi valitsin itselleni kumppanin, joka ei siihen myöskään kyennyt. Edelleen en ole valmis elämään, joten syytän tilanteestani menetettyä nuoruuttani.
En ole ikinä syyttänyt kumppaniani asioista joita kukaan ei kohdalleen voi valita. Minä olisin ollut valmis, ja toivoin että kumppaninikin kasvaessaan olisi mutta näin ei käynyt. En ole menettänyt onneksi nuoruuttani. Muilta osin olen elänyt kokemusrikkaan elämän tähän asti. Kaipa jokaiselle kuuluu oma taakkansa ja olkoon tämä omani jos näin on oleva, kannan sen kyllä selkä suorana.
M40
Vierailija kirjoitti:
25 alkaa olla sellainen taitekohta että nuorille, tulevan lapsen isää etsiville naisille on liian vanha ja ainoaksi vaihtoehdoksi jää ottaa yh
Tämä. En voisi ottaa yle 25v miestä
N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 alkaa olla sellainen taitekohta että nuorille, tulevan lapsen isää etsiville naisille on liian vanha ja ainoaksi vaihtoehdoksi jää ottaa yh
Tämä. En voisi ottaa yle 25v miestä
N21
Miksi pitäisikään? Kunhan valitset omasta ikäryhmästäsi sellaisen joka aidosti haluaa sinut ja muiltakin osin samanlaisen tulevaisuuden.
M40
Vierailija kirjoitti:
Pyydätkö vaimoksi jos rakastut?
Sen verran ikää ja kokemusta etten anna hormonien sanella toimintaani. Rakastuminen on vasta ensiaskel. Moni muu asia pitää osua myös kohdalleen enne lopullista sitoutumista.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydätkö vaimoksi jos rakastut?
Sen verran ikää ja kokemusta etten anna hormonien sanella toimintaani. Rakastuminen on vasta ensiaskel. Moni muu asia pitää osua myös kohdalleen enne lopullista sitoutumista.
M40
Ok eli masentava pessimisti.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehille tule seinää, kuten naisille.
SPERMAPANKKI EI HUOLI 45-täyttäneiden miesten spermaa enää.
Päättele siitä?
55 v.