15v taitoluistelija anorektikko.
No niin. Minä olen se 15v taitoluistelija, jota sanottiin täällä anorektikoksi, koska mittani oli 170cm ja 48kg.
No muutin isäni luokse, ja minut vietiin lääkäriin. Kai ne nyt totesi minulle sen anoreksian, tai ainakin joudun nyt jonnekkin terapiaan jne.
Olin toissapäivästä eiliseen poikaystävällä yötä, joka asuu tästä _1 kilometrin_ päässä, ja arvatkaa mitä? En saanut kävellä sitä matkaa! Siis aivan naurettavaa. Minut haettiin autolla. Lopetin nyt luistelun ainakin parantumisen ajaksi, ja menen uudelleen fysioterapiaan. Äiti ei ole sanonut mihinkään mitään.
Nyt kaikki poikaystävästä lähtien yrittää suunnilleen survoa ruokaa kurkustani alas.
Ei tässä muuta, mites teillä? Miten näin niiku omasta mielestä?
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:08"]Sulla on ihanat vanhemmat! Mun isä ei ikinä olisi hakenut mua noin lyhyttä matkaa.
[/quote]
No olisin kyllä halunnut kävellä.
-Ap
Tsemppiä! Minunkin poikaystävä on tosi ylisuojeleva, vaikka olen ollut "kuivilla" jo melkein vuoden.
N19, anoreksiasta parantuva.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:14"]Tsemppiä! Minunkin poikaystävä on tosi ylisuojeleva, vaikka olen ollut "kuivilla" jo melkein vuoden.
N19, anoreksiasta parantuva.
[/quote]
Kiitos :) Kaipa se ylisuojelevaisuus joskus loppuu.
-Ap
Ethän sä nyt noilla mitoilla vielä mikään anorektikko ole?
En usko sanaakaan, sorry. 48 kiloinen ei ole anorektikko. Piste. .
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:22"]Ethän sä nyt noilla mitoilla vielä mikään anorektikko ole?
[/quote]
Oletko tyhmä vai helvetin tyhmä? Anoreksia ei katso painoa. Sitä paitsi ap:n painoindeksi on 16.6. Normaali painoindeksi on alimillaan 18.5
N19
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:23"]En usko sanaakaan, sorry. 48 kiloinen ei ole anorektikko. Piste. .
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:23"]En usko sanaakaan, sorry. 48 kiloinen ei ole anorektikko. Piste. .
[/quote]
Eli jos joku on esim. 175cm ja 48kg, niin hän ei ole anorektikko? Mene kasvamaan. Ap:n painoindeksi on todella alipainon puolella + hän harrastaa taitoluistelua eli rasvaa ei ole yhtään. Tuo paino on varsinkin urheilijalle vaarallinen.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:23"]No niin, lapset, nukkumaan.
[/quote]
No eipä pahemmin väsytä.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:42"]Mietin vaan miksen minä näytä noin luurangolta vaikka mitat 168/43?
[/quote]
Onko sinulla pelkkää lihasta, niinkuin taitoluistelijoilla yleensä, vai oletko laihaläski? Siinä on iso ero olla aktiivi urheilija ja alipainoinen, kun normaali Essi, joka on alipainoinen.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 09:52"] Minä olin 15-vuotiaana 165 cm ja 46 kg ja ihan hyvin voin, sen ikäisethän ovat monesti varsamaisen hoikkia luonnostaan. [/quote]
Sinäkin olet ollut aliravittu. Matematiikka ja statistiikka eivät valehtele. Voit olla aivan rauhassa juuri niin harhainen kuin lystäät, mutta älä pilaa toisen elämää. Se, että maailmassa on ollut muitakin riutuneita kersoja ei paranna ap:n tilannetta tai tee sitä yhtään vähemmän vakavaksi. Jos lopettaisit tuon "minäminä"-ruikutuksen, kun toinen on hakemassa apua? [/quote] Nyt minusta tuntuu että en edes ole sairas, jos kerta moni muukin on tämän painoinen. Minut huijattiin jonnekkin terapiaan tämän takia...? Ei olisi pitänyt avata suuta vaan jatkaa luistelua. -Ap
[/quote]
Ajatuksesi ovat täysin normaaleja ihmiselle, jolla ei ole sairaudentuntoa. Olet selvästi tunteellinen ja herkkä ihminen, joten tällä hetkellä tunteesi saavat niskalenkin siitä terveestä järjestäsi. Lue kommenttini 56. Anoreksiasi omaa ihan omat puolustusjärjestelmät ja vähättelee itseään. Syömishäiriöt ovat loisia, jotka tekevät kaikkensa, ettei niistä hankkiuduttaisi eroon. Sinä et itseasiassa ajattele, että olisi pitänyt pitää pää kiinni ja jatkaa luistelua. Sitä puhetta tuottaa se sinun epävarma osa psyykkeessä, joka kaipaa entistä. Vaikka tilanteesi oli ikävä, niin se oli sinun tilanne, mihin olit tottunut. Uudet mullistukset pelottavat ja takapakki tuntuu nyt helpommalta. Se ei siltikään ole oikea ratkaisu.
[/quote]
Mutta jos kerran monet painaa samanverran kuin minä, niin eihän minulla silloin mitään anoreksiaa ole?
-Ap
[/quote] typerä kakara..
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:25"]Jos olet lihaksikas urheilija tai romuluinen niin varmaan kuuluu painaa enemmän. Toiset ovat pieniä ja siroja luonnostaan ilman mitään anoreksiaa, siksi he painavat vähän.
[/quote]
En minä ole romuluinen :( Kiitoksia vaan.
-Ap
[/quote]
No mutta et sirokaan. Pitää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, jos kehon kuuluu painaa enemmän kuin 48 kiloa niin sen pitää, ihan sairasta yrittää väkisin olla laihempi kuin luonnostaan on. Toiset ovat vaan kevyitä ilman mitään anoreksioita yms. häiriöitä.
[/quote]
Etkö idiootti tajua että ap:n painoindeksi on 16.6!! Ei ap saa painaa noin vähän! Normaali painoindeksin alaraja on 18.5!!
[/quote]
Opettele lukemaan ääliö ennen kuin keuhkoat. Kirjoitin että jos kehon kuuluu painaa enemmän kuin 48 kiloa niin on sairasta yrittää laihtua väkisin jättämällä aterioita pois ja treenaamalla kun hullu. Minä olen helvetti vieköön pieni ja siro 165 cm ja 46 kg ihan luonnostani, usko tai älä. Ihan ilman mitään anoreksioita yms. Olen aina painanut vähän ja voin ihan mainiosti vaikka näytänkin linnunpojalta. Mutta ap yrittää keinotekoisesti olla pieni ja siro ja se on sairasta ja johtaa anoreksiaan.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:42"]Mietin vaan miksen minä näytä noin luurangolta vaikka mitat 168/43?
[/quote]
Onko sinulla pelkkää lihasta, niinkuin taitoluistelijoilla yleensä, vai oletko laihaläski? Siinä on iso ero olla aktiivi urheilija ja alipainoinen, kun normaali Essi, joka on alipainoinen.
[/quote] No en ole ainakaan laihaläski, harrastan jalkapalloa ja tennistä useasti viikossa. Meinasin vaan sitä, että minulla on diagnisoitu määrittämätön syömishäiriö, EI anoreksia koska en ole kuulemma liian laiha sen määrittämiseen. Siksi on hassua että ap:lla on.
Miksi jankutat kokoajan kun itsekkin jo sanoit jo itsekkin huomanneesi sen?
Lopettakaa tähän ketjuun kommentoiminen, hän haluaa selvästi vaan että kaikki kutsuu häntä laihaksi ja se on semmoinen asia mitä anorektikot hakevat jotta saavat hyvän olon.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:42"]Mietin vaan miksen minä näytä noin luurangolta vaikka mitat 168/43?
[/quote]
[/quote] No en ole ainakaan laihaläski, harrastan jalkapalloa ja tennistä useasti viikossa. Meinasin vaan sitä, että minulla on diagnisoitu määrittämätön syömishäiriö, EI anoreksia koska en ole kuulemma liian laiha sen määrittämiseen. Siksi on hassua että ap:lla on.
[/quote]
Olet itsekin syömishäiriöinen. Siksi et tajua.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:25"]Jos olet lihaksikas urheilija tai romuluinen niin varmaan kuuluu painaa enemmän. Toiset ovat pieniä ja siroja luonnostaan ilman mitään anoreksiaa, siksi he painavat vähän. [/quote] En minä ole romuluinen :( Kiitoksia vaan. -Ap [/quote] No mutta et sirokaan. Pitää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, jos kehon kuuluu painaa enemmän kuin 48 kiloa niin sen pitää, ihan sairasta yrittää väkisin olla laihempi kuin luonnostaan on. Toiset ovat vaan kevyitä ilman mitään anoreksioita yms. häiriöitä. [/quote] Etkö idiootti tajua että ap:n painoindeksi on 16.6!! Ei ap saa painaa noin vähän! Normaali painoindeksin alaraja on 18.5!! [/quote] Opettele lukemaan ääliö ennen kuin keuhkoat. Kirjoitin että jos kehon kuuluu painaa enemmän kuin 48 kiloa niin on sairasta yrittää laihtua väkisin jättämällä aterioita pois ja treenaamalla kun hullu. Minä olen helvetti vieköön pieni ja siro 165 cm ja 46 kg ihan luonnostani, usko tai älä. Ihan ilman mitään anoreksioita yms. Olen aina painanut vähän ja voin ihan mainiosti vaikka näytänkin linnunpojalta. Mutta ap yrittää keinotekoisesti olla pieni ja siro ja se on sairasta ja johtaa anoreksiaan.
[/quote]
Tämä tarkoittaa kohdallasi jonkinsortin imeytymishäiriötä. Ihmisen biologia ei toimi silläviisiin, että osa vaan on alipainoisia tasapainoisella kalorisaannilla ilman minkään sortin imeytymishäiriöitä ja olet sekaisin tullessasi korostamaan puutteellisin biologiantiedoin omaa "erityisyyttäsi" ja vertailet itseäsi sairaaseen teiniin sättien romuluiseksi. Pidä pääsi tukossa. Teet tässä keskustelulla pelkkää hallaa taikauskollasi. Sama kun käskisit syöpäsairasta vaan syömään kaurahiutaleita,koska Pasi-Marjalla tämä toimi ja kieltäisit menemästä syöpähoitoon. Ap tarvitsee apua. Hänellä on anoreksia. Samoin sinulla. Sinun pääsi on vaan syvemmällä perseessä, kun olet valmis haukkumaan anorektisen teinin läskiksi tai romuluiseksi könttyräksi etkä suostu näkemään itsessäsi vikaa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 11:42"]Mietin vaan miksen minä näytä noin luurangolta vaikka mitat 168/43?
[/quote]
[/quote]
Olet itsekin syömishäiriöinen. Siksi et tajua.
[/quote] kyllä minä sen sisäistän. Mutta jos lääkäri sanoo ettei näissä mitoissa ole anoreksiaa niin mitä sitten?
Sulla on ihanat vanhemmat! Mun isä ei ikinä olisi hakenut mua noin lyhyttä matkaa.