Tietääkö ihmiset mitä Levillä oikeasti tapahtuu?
Tuli puhetta ystäväporukalla Levistä. Ihmiset jotka eivät ole koskaan siellä käyneet eivät käsitä millaista se meno siellä on ja naureskelevat "heheh no höpö höpö.". Kuinka moni oikeasti tietää millaista menoa Levillä on? Oletteko tietoisia, että lähes kaikki varatut puksettelevat siellä toisiaan? Naiset sekä miehet? Ravintolassa jopa kuulutetaan "Hei nyt otetaan valokuva Facebookiin joten kaikki varatut joilla on sutinaa täällä, piilottakaa kasvot tai poistukaa kuvasta!"
On myös sanonta "se mitä tapahtuu Levin porttien sisäpuolella, jää sinne"
Paras bilemesta, IKINÄ!
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:21"]
mieheni jäi kiinni pettämisestä levillä, mutta ei ollut kuin pussaillut, eli ei mennyt pidemmälle (kysyin monta kertaa ja aina sama vastaus). annoin anteeksi mutta enää asiaa leville ei ole.
[/quote]
Niin että hiukan oli pusutellut, ei siis mitään muuta... LOL :D
Minunkin mieheni (ex) petti Levillä. Kun alan uuteen suhteeseen, en kyttää mutta Leville (tai muihin laskettelukeskuksiin) meno miesporukalla tietää suhteen loppua.
En kyllä ees katsoisi sellaista miestä päin joka käy säännöllisesti Levillä tai käy jatkuvasti Thaimaassa. Tai on käynyt useammin kuin kerran. Jo se että viettää lomat aina samassa paikassa, on iso miinus. Toinen se, että käyttää lomapäivät säännöllisesti selkeissä lihatiskipaikoissa, vie lopunkin mielenkiinnon. Takuuvarmastit ei olisi yhden naisen mies pitkän päälle, vaikka kuinka muuta vannoisi. Ehdoton turn off ominaisuus on siis tuo Levillä käynti.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:20"]Paskat tuo mikään Levistä kertova sanonta on. Alkuperäinen on "What happens in Vegas, stays in Vegas".
[/quote]
Sherlock XD
[/quote]
Bend over, Watson.
Ihan sama meno mitä jossain perus baarissa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:21"]
mieheni jäi kiinni pettämisestä levillä, mutta ei ollut kuin pussaillut, eli ei mennyt pidemmälle (kysyin monta kertaa ja aina sama vastaus). annoin anteeksi mutta enää asiaa leville ei ole.
[/quote]
Niin että hiukan oli pusutellut, ei siis mitään muuta... LOL :D
[/quote]
no ei ollut tapahtunut muuta eikä mieheni olisi pystynyt pidemmälle menemään sillä tietää että sitä ei olisi enää anteeksi saanut. mieheni oli tehnyt stopin. toki tuokin mua edelleen kalvaa lähes päivittäin.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:11"] [quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:04"] No sielähän lasketellaan!!! Kaikkihan sen tietää!! Minunkin mies sielä käy kesät ja talvet. Olen kyllä vähän ihmetellyt kuinka kesällä lasketellaan, mut kuulemma sellasilla rullasuksilla! [/quote] Kausi päättyy kyllä vappuun. Ei siellä kesällä mitään ole. [/quote] Älä valehtele, mun mies kyllä siellä laskettelee kesälläkin!!! [/quote] Voi siellä kesällä lasketella, mutta kyllä yksinään joutuu sitä tekemään. Kuten tuossa sanottiin, ei siellä kesällä bileporukkaa käy.
[/quote]
Mun mies tosiaan käy sielä laskettelemassa, kuka tässä on jostain bilettämisestä puhunut??
Eiks moni ihmettele sitä, että Levin hotellit on täynnä, mutta puolet sängyistä on käytössä...
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:27"]
Mä kävin siellä vuosikausia työkavereiden ja asiakkaiden kanssa. Pidimme hauskaa, laskettelimme päivät, söimme hyvin, saunoimme yhdessä ja nukuimme siskonpedissä.
Pöydällä toki tanssittiin ja aamuun saakka valvottiin mutta mitään muuta ei tapahtunut koskaan. Esim kerran komea tuntematon herrasmies lähestyi mua ja olisi halunnut tehdä tuttavuutta - ryhmäni nuoremmat "omat pojat" tulivat väliimme ja sanoivat: Olet tervetullut meidän porukan mukana juttelemaan/tanssimaan ja voit tarjota X:lle drinkit mutta me mennään kyllä samaa matkaa omalle mökille:) Ja tiedän ettei yksikään näistä "pojista" koskaan kadonnut retkilleen noiden päivien aikana. Asiakkaiden menoista en ollut kiinnostunut.
[/quote]
Siis joku työkaverisi päätti puolestasi saatko tehdä tuttavuutta vai et? Huh.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:04"]
No sielähän lasketellaan!!! Kaikkihan sen tietää!! Minunkin mies sielä käy kesät ja talvet. Olen kyllä vähän ihmetellyt kuinka kesällä lasketellaan, mut kuulemma sellasilla rullasuksilla!
[/quote]
Kausi päättyy kyllä vappuun. Ei siellä kesällä mitään ole.
[/quote]
Älä valehtele, mun mies kyllä siellä laskettelee kesälläkin!!!
[/quote]
Voi siellä kesällä lasketella, mutta kyllä yksinään joutuu sitä tekemään. Kuten tuossa sanottiin, ei siellä kesällä bileporukkaa käy.
Eläkää ja muistelkaa niitä hyviä hetkiä ja murehtikaa vähemmän.
Ainoa joka Levin reissun jälkeen aiheuttaa eron, on kateellinen puoliso.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:53"]
Levi ei ole ainoa paikka, missä sattuu ja tapahtuu:
"IL-reportaasi Lapista: Villejä juhlia ja pettämistä"
" - Se on takuuvarma saantipaikka, hörähtää keski-ikäinen mies Helsingistä Ivalon koneeseen nousevalle kaverilleen."
http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2011042113537111_ma.shtml
[/quote]Tietenkin, jos lähtee hakemaan. Muulla mielellä oleva ei etsiydy tarkoituksella sellaisiin bilepaikkoihin, vaan pyörii jossain muualla.
Mä kävin siellä vuosikausia työkavereiden ja asiakkaiden kanssa. Pidimme hauskaa, laskettelimme päivät, söimme hyvin, saunoimme yhdessä ja nukuimme siskonpedissä.
Pöydällä toki tanssittiin ja aamuun saakka valvottiin mutta mitään muuta ei tapahtunut koskaan. Esim kerran komea tuntematon herrasmies lähestyi mua ja olisi halunnut tehdä tuttavuutta - ryhmäni nuoremmat "omat pojat" tulivat väliimme ja sanoivat: Olet tervetullut meidän porukan mukana juttelemaan/tanssimaan ja voit tarjota X:lle drinkit mutta me mennään kyllä samaa matkaa omalle mökille:) Ja tiedän ettei yksikään näistä "pojista" koskaan kadonnut retkilleen noiden päivien aikana. Asiakkaiden menoista en ollut kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:20"]Paskat tuo mikään Levistä kertova sanonta on. Alkuperäinen on "What happens in Vegas, stays in Vegas".
[/quote]
Sherlock XD