Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietääkö ihmiset mitä Levillä oikeasti tapahtuu?

Vierailija
06.06.2015 |

Tuli puhetta ystäväporukalla Levistä. Ihmiset jotka eivät ole koskaan siellä käyneet eivät käsitä millaista se meno siellä on ja naureskelevat "heheh no höpö höpö.". Kuinka moni oikeasti tietää millaista menoa Levillä on? Oletteko tietoisia, että lähes kaikki varatut puksettelevat siellä toisiaan? Naiset sekä miehet? Ravintolassa jopa kuulutetaan "Hei nyt otetaan valokuva Facebookiin joten kaikki varatut joilla on sutinaa täällä, piilottakaa kasvot tai poistukaa kuvasta!"

On myös sanonta "se mitä tapahtuu Levin porttien sisäpuolella, jää sinne"

Paras bilemesta, IKINÄ!

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:42"]

No hui kamala. Joku kirkollismoraalin kansankynttilä se siellä. Kannattaisiko pitää liekaa löysemmällä niin ei tulis kumppanille tarvetta panna muita?

[/quote]

Tarkoitatko että jos hyväksyy vieraat, niin ei tule petetyksi?!?

Vierailija
22/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Napapiirin yläpuolella on se periaate, että kukaan ei ole kenenkään omaisuutta. Jokainen ymmärtää, että kyse on korkeintaan lomaromanssista. Se, mitä saa Lapissa, myös jää Lappiin, Helsingistä kotoisin oleva pohjoisen bailaaja selvittää." Niinpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää. Mun ihastus oli ollut Levillä vappuna, vai tällainen tapaus sekin sitten on :(

Vierailija
24/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

What happens in Levi, stays in Levi. Vai oliko se Levis? No joka tapauksessa levikset repee Levillä. Keskiluokkaiset toimikankaanniemet siellä vaihtaa viihteelle, jotta jaksaa sitten loppuvuuuen moralisoida muita.

Vierailija
25/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin tunturilla, kaikki terassilla, arskat päällä vosut on, ei puolisoa näy, on ilo ylimmillään, väliä ei millään, kun revontulet hohkaa, silloin kaikki käy. Jos sä menet lappiin, älä anna muille, jos annat, anna vieraille, ei ainakaan tutuille... :D 

Vierailija
26/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tyttöporukalla,ihan hyvännäköisiä naisia ollaan. Sinkkuina taidettiin suurin osa olla noihin aikoihin. Koskaan kukaan meistä ei lähtenyt miesten matkaan tai roudattu miehiä mökille.

ehkä ollaan sitten niin kummajaisia,hauskaa kyllä pidettiin muuten

Vierailija
27/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:46"]

Ok, eli jos haluaa rehellisen kumppanin, niin pitää tästä lähtien esittää eka iskurepliikki näin: "Oletko koskaan käyny Levillä?" Jos vastaus on kyllä, pitää lähteä lipettiin samantien...

[/quote]

Eiköhän tosiuskottomat vältä näitä "amatöörien" syrjähyppypaikkoja, koska ne herättää aina epäilyt. Sen sijaan kiksauttelevat puolison parasta kaveria yms. joita ei koskaan uskoisi vaikka omin silmin näkisi.

Vierailija
28/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monta kertaa Levillä ja en oo puksutellut, en käy yökerhoissa.

Vierailija
29/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sielähän lasketellaan!!! Kaikkihan sen tietää!! Minunkin mies sielä käy kesät ja talvet. Olen kyllä vähän ihmetellyt kuinka kesällä lasketellaan, mut kuulemma sellasilla rullasuksilla!

Vierailija
30/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:02"]

Olen käynyt tyttöporukalla,ihan hyvännäköisiä naisia ollaan. Sinkkuina taidettiin suurin osa olla noihin aikoihin. Koskaan kukaan meistä ei lähtenyt miesten matkaan tai roudattu miehiä mökille. ehkä ollaan sitten niin kummajaisia,hauskaa kyllä pidettiin muuten

[/quote]

tai olitte vaan liian rumia.

Vierailija
31/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Tän takia aionkin lähteä ensi talvena Leville.

T. Hiljattain sinkkuuntunut N36

Vierailija
32/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:08"]

Tiedän. Tän takia aionkin lähteä ensi talvena Leville. T. Hiljattain sinkkuuntunut N36

[/quote]

Sama.

Vierailija
33/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:04"]

No sielähän lasketellaan!!! Kaikkihan sen tietää!! Minunkin mies sielä käy kesät ja talvet. Olen kyllä vähän ihmetellyt kuinka kesällä lasketellaan, mut kuulemma sellasilla rullasuksilla!

[/quote]

Kausi päättyy kyllä vappuun. Ei siellä kesällä mitään ole.

Vierailija
34/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:11"]

[/quote]

[/quote]

Älä valehtele, mun mies kyllä siellä laskettelee kesälläkin!!! 

Vierailija
35/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:11"]

[/quote]

[/quote]

Älä valehtele, mun mies kyllä siellä laskettelee kesälläkin!!! 

[/quote]

Ja sitäpaitsi uskon kyllä ennemmin mun miestä ku jotain av-mammaa!!!

Vierailija
36/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luullut sen olevan urbaanilegendaa.. Pitääkin käydä ens talvena katsomassa.

Vierailija
37/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Suomi on niiin juntti paikka ja Levi vielä enemmän.

Vierailija
38/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläkselle yritteleen, Pallakselle paritteleen ja Leville levitteleen
...

Vierailija
39/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat tuo mikään Levistä kertova sanonta on. Alkuperäinen on "What happens in Vegas, stays in Vegas".

Vierailija
40/55 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni jäi kiinni pettämisestä levillä, mutta ei ollut kuin pussaillut, eli ei mennyt pidemmälle (kysyin monta kertaa ja aina sama vastaus). annoin anteeksi mutta enää asiaa leville ei ole.