Tietääkö ihmiset mitä Levillä oikeasti tapahtuu?
Tuli puhetta ystäväporukalla Levistä. Ihmiset jotka eivät ole koskaan siellä käyneet eivät käsitä millaista se meno siellä on ja naureskelevat "heheh no höpö höpö.". Kuinka moni oikeasti tietää millaista menoa Levillä on? Oletteko tietoisia, että lähes kaikki varatut puksettelevat siellä toisiaan? Naiset sekä miehet? Ravintolassa jopa kuulutetaan "Hei nyt otetaan valokuva Facebookiin joten kaikki varatut joilla on sutinaa täällä, piilottakaa kasvot tai poistukaa kuvasta!"
On myös sanonta "se mitä tapahtuu Levin porttien sisäpuolella, jää sinne"
Paras bilemesta, IKINÄ!
Kommentit (55)
"Napapiirin yläpuolella on se periaate, että kukaan ei ole kenenkään omaisuutta. Jokainen ymmärtää, että kyse on korkeintaan lomaromanssista. Se, mitä saa Lapissa, myös jää Lappiin, Helsingistä kotoisin oleva pohjoisen bailaaja selvittää." Niinpä.
Kiva tietää. Mun ihastus oli ollut Levillä vappuna, vai tällainen tapaus sekin sitten on :(
What happens in Levi, stays in Levi. Vai oliko se Levis? No joka tapauksessa levikset repee Levillä. Keskiluokkaiset toimikankaanniemet siellä vaihtaa viihteelle, jotta jaksaa sitten loppuvuuuen moralisoida muita.
Lapin tunturilla, kaikki terassilla, arskat päällä vosut on, ei puolisoa näy, on ilo ylimmillään, väliä ei millään, kun revontulet hohkaa, silloin kaikki käy. Jos sä menet lappiin, älä anna muille, jos annat, anna vieraille, ei ainakaan tutuille... :D
Olen käynyt tyttöporukalla,ihan hyvännäköisiä naisia ollaan. Sinkkuina taidettiin suurin osa olla noihin aikoihin. Koskaan kukaan meistä ei lähtenyt miesten matkaan tai roudattu miehiä mökille.
ehkä ollaan sitten niin kummajaisia,hauskaa kyllä pidettiin muuten
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:46"]
Ok, eli jos haluaa rehellisen kumppanin, niin pitää tästä lähtien esittää eka iskurepliikki näin: "Oletko koskaan käyny Levillä?" Jos vastaus on kyllä, pitää lähteä lipettiin samantien...
[/quote]
Eiköhän tosiuskottomat vältä näitä "amatöörien" syrjähyppypaikkoja, koska ne herättää aina epäilyt. Sen sijaan kiksauttelevat puolison parasta kaveria yms. joita ei koskaan uskoisi vaikka omin silmin näkisi.
Olen käynyt monta kertaa Levillä ja en oo puksutellut, en käy yökerhoissa.
No sielähän lasketellaan!!! Kaikkihan sen tietää!! Minunkin mies sielä käy kesät ja talvet. Olen kyllä vähän ihmetellyt kuinka kesällä lasketellaan, mut kuulemma sellasilla rullasuksilla!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:02"]
Olen käynyt tyttöporukalla,ihan hyvännäköisiä naisia ollaan. Sinkkuina taidettiin suurin osa olla noihin aikoihin. Koskaan kukaan meistä ei lähtenyt miesten matkaan tai roudattu miehiä mökille. ehkä ollaan sitten niin kummajaisia,hauskaa kyllä pidettiin muuten
[/quote]
tai olitte vaan liian rumia.
Tiedän. Tän takia aionkin lähteä ensi talvena Leville.
T. Hiljattain sinkkuuntunut N36
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:08"]
Tiedän. Tän takia aionkin lähteä ensi talvena Leville. T. Hiljattain sinkkuuntunut N36
[/quote]
Sama.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:04"]
No sielähän lasketellaan!!! Kaikkihan sen tietää!! Minunkin mies sielä käy kesät ja talvet. Olen kyllä vähän ihmetellyt kuinka kesällä lasketellaan, mut kuulemma sellasilla rullasuksilla!
[/quote]
Kausi päättyy kyllä vappuun. Ei siellä kesällä mitään ole.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:11"]
[/quote]
[/quote]
Älä valehtele, mun mies kyllä siellä laskettelee kesälläkin!!!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 19:11"]
[/quote]
[/quote]
Älä valehtele, mun mies kyllä siellä laskettelee kesälläkin!!!
[/quote]
Ja sitäpaitsi uskon kyllä ennemmin mun miestä ku jotain av-mammaa!!!
Mä olen luullut sen olevan urbaanilegendaa.. Pitääkin käydä ens talvena katsomassa.
Mitä sitten? Suomi on niiin juntti paikka ja Levi vielä enemmän.
Ylläkselle yritteleen, Pallakselle paritteleen ja Leville levitteleen
...
Paskat tuo mikään Levistä kertova sanonta on. Alkuperäinen on "What happens in Vegas, stays in Vegas".
mieheni jäi kiinni pettämisestä levillä, mutta ei ollut kuin pussaillut, eli ei mennyt pidemmälle (kysyin monta kertaa ja aina sama vastaus). annoin anteeksi mutta enää asiaa leville ei ole.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:42"]
No hui kamala. Joku kirkollismoraalin kansankynttilä se siellä. Kannattaisiko pitää liekaa löysemmällä niin ei tulis kumppanille tarvetta panna muita?
[/quote]
Tarkoitatko että jos hyväksyy vieraat, niin ei tule petetyksi?!?