Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen hakemisen häpeä

Vierailija
20.10.2024 |

Sisko käyttää termiä "ihmisiin tutustuminen" jotenkin kieltääkseen sen että on deittimielessä haku päällä. Mitään miestähän hän ei ole tietenkään hakemassa vaan ainoastaan "tutustumassa ihmisiin" vaikka jokainen kaksilahkeinen on tähän mennessä käynyt tämän tarkan parisuhdeseulan läpi ja saanut kenkää jos ei joku juttu miellytä. Tapailu on tietenkin "hengailua" kun eihän siinä tietenkään olla mitään parisuhdetta hakemassa vaan ikäänkuin ihmisen kanssa vaan hengataan ja se on täysi vahinko jos johonkin parisuhteeseen "ajaudutaan". Jotenkin ärsyttävää tällainen epärehellisyys.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut sanaakaan, mutta voimia sinulle tuskaasi.

Vierailija
2/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on noloa etsiä kumppania ja osoittaa tarvitsevansa jotain muuta kuin itseään. Nolouden tuplaa se, että seuraa hakee netistä jonkun profiilin takaa piilosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit ymmärtää, mutta kopsahti kovasti.

Vierailija
4/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan on siskoon tämän parisuhteen häpeän iskostanut?

Vierailija
5/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Ei sitä haeta ja löydetä, eikä ennen tutustumista voi tietää haluaako edes parisuhdetta. Ensin tutustutaan, sitten ehkä tapaillaan, seurustellaan, mennään kihloihin, jne.

Oletko kenties mies jonka mielestä parisuhde toimii niin, että kun saat tinder-mätsin, insertoit pippelin naisen pimppiin ja olette nyt pari?

Vierailija
6/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on noloa etsiä kumppania ja osoittaa tarvitsevansa jotain muuta kuin itseään. Nolouden tuplaa se, että seuraa hakee netistä jonkun profiilin takaa piilosta.

Koitapa kasvaa aikuiseksi. Parisuhde ei joka tapauksessa ole mikään äiti- tai isäsuhde-, vaan siinä yksinkertaisesti testataan toimiiko yhteistyö ja sopivatko arvot yhteen perheen perustamista ajatellen

Jos "kaipaat" tai "tarvitset" jotain, voit käyttää palveluja ja tyydyttää tarpeesi ihan ilman mitään öklöä riippuvuussuhdetta

Vierailija
7/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitapa kasvaa aikuiseksi. Parisuhde ei joka tapauksessa ole mikään äiti- tai isäsuhde-, vaan siinä yksinkertaisesti testataan toimiiko yhteistyö ja sopivatko arvot yhteen perheen perustamista ajatellen

Jos "kaipaat" tai "tarvitset" jotain, voit käyttää palveluja ja tyydyttää tarpeesi ihan ilman mitään öklöä riippuvuussuhdetta

Onpa omituinen näkemys. Ihmisillähän on ihan luonnostaan tarpeita, ja kyllä minä niihin ainakin myös mielelläni vastaan läheisten kohdalla. Välillä tuntemattomienkin.

Vierailija
8/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh. Ei sitä haeta ja löydetä, eikä ennen tutustumista voi tietää haluaako edes parisuhdetta. Ensin tutustutaan, sitten ehkä tapaillaan, seurustellaan, mennään kihloihin, jne.

Oletko kenties mies jonka mielestä parisuhde toimii niin, että kun saat tinder-mätsin, insertoit pippelin naisen pimppiin ja olette nyt pari?

Juuri tämä tyyli miten se haku naamioidaan tällaiseksi jumalan sattumaksi ärsyttää, vaikka todellisuudessa jokaista miestä katsotaan niillä parisuhdelaseilla ensisijaisesti.

Vierailija
9/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä mies mutta jotenkin samaistun siskoosi Ap kertomasi peruteella erinomaisen hyvin.

Vierailija
10/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mieleesi tulee ensimmäisenä mies, vaikka juttu voi olla jonkun miehiä vihaavan femakonkin näppylöistä joka ei halua siskonsa sekaantuvan yhteenkään sikaan?

Vierailija
11/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toimin samalla tavalla. Kun tapasin aviomieheni ensimmäisen kerran sovitusti yhdessä paikassa niin hän ei edes tiennyt olevansa treffeillä mun kanssa, vaan luuli, että muitakin on tulossa.

Vierailija
12/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan helppotajuista, mutta olenkin mies. (ei tarvi myöskään teeskennellä ettei muka tajua)

Vierailija
13/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuminen voi olla rennompaa jos ei aina lähde sillä ajatuksella että tässä on nyt mahdollisesti elämäni mies.

Vierailija
14/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tosi noloa jos ihmisen pitää roikkua jossakin sovelluksessa siinä toivossa että jollekin kelpaisi.

Vierailija
15/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että teeskentely, kieroilu kaikessa tympii.

Mutta ei sitä vaikuta naisvaltaisella palstalla julistaa.

Teeskentelevät ja kieroilevat vain vastaukset siihenkin!

Vierailija
16/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä tyyli miten se haku naamioidaan tällaiseksi jumalan sattumaksi ärsyttää, vaikka todellisuudessa jokaista miestä katsotaan niillä parisuhdelaseilla ensisijaisesti.

Kyllä se nyt vain normaalisti menee juuri niin, että ihmisiin tutustutaan, ja joku suhde voi sitten edetä ja syventyä kumppanuudeksi. Sulla on ihan omat oudot kuvitelmasi, joilla ärsytät itseäsi.

Vierailija
17/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole lainkaan noloa etsiä kumppania itselleen. Vain siinä tapauksessa, jos se on epätoivoista tai pakkomielteistä ja tapahtuu välittömästi eron jälkeen. Itse loin deittiprofiilin 7 kk eron jälkeen ja pari kuukautta sen jälkeen matchasin ihmisen kanssa, jonka kanssa olen tutustunut nyt kahden kuukauden ajan. Jos suhteemme syventyy seurusteluksi, olen vain ylpeä siitä, että olen nähnyt vaivaa asian eteen ja uskaltanut tutustua uuteen vieraaseen ihmiseen.

Vierailija
18/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan on siskoon tämän parisuhteen häpeän iskostanut?

Oikeammin teeskentely- kanssasiskot tietysti!

Vierailija
19/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä, jollain tavoin häpeän sitä, haen ja tai paremmin toivoisin löytäväni ja kohtaavani itselleni kumppanin. Häpeän sitä, että olen saanut tai joutunut kuinka vain elämään vuodesta tosieen sinkkuna. Häpeän omaa tiedottomuuttani ja tunteettomuuttani; tarkoitan sitä häpeää, joka syntyy kyvyttömyydestä erottaa itsestä sitä syytä tai niitä syitä, jotka kertosivat minulle itselleni, että miksi olen pysynyt sinkkuna. Häpeän sitä alhaista tunnetta, joka syntyy kun tunnen ni-in monen muun saaneen mahdollisuuden parisuhteesseen, vaikka ei heidän pariuhteensa tai parisuhdekumppaninsa ole minulta mitenkään pois. 

Vierailija
20/26 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tiedä mitä ne haluaa. Tai no ne haluaa että tulee joku mies ja antaa niille kaiken mitä ne haluaa ja mitä ne ei tiennyt haluavansa, ja vaikka ne sais sen kaiken, niin ne eimoo siltikään ikinä tyytyväisiä, vaan haluaa lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän