Olen riparileski! Kyllä!
Te aina keksitte ihme nimityksiä esim. Armeijaleski jne. No minä olen sitten riparileski! Saatana olkoon jätkäni tukena ja turvana siellä herran perseessä.
Eikun jos ihan oikeasti puhutaan, niin olen aika yksinäinen koska jätkä lähti riparille. Lähti sinnekkin vaan rahan takia, ja sanoi että muutenhan se ripari on pelkkää myytin rukoilemista...minä suosiolla jättäydyin pois koko paskasta.
Nyt ärsyttää. Lenkillä on käyty, lagattu on puhelimmella..bänditreenitkin jäi välistä kun herra otti ja meni riparille. Argh. Ei mulla muuta ollut.
T.15v
Kommentit (135)
Olet itsellesi vastaileva naurettava trolli! Kyllä!
Se ripari on monelle yllättävän kiva kokemus vaikka mistään hengellisyydestä ei välittäisikään.
Minä olen inttileski. Paskalla tuurilla mies tulee kotiin vasta juhannukseksi, viimeksi oli lomilla viikko sitten ja nyt ei päässyt. Ja kyllä vituttaa. Joten jos nyt satut tyttönen olemaan yhdessä tämän riparipojan kanssa vielä 5v myöhemmin niin sitten hajottaa vielä enemmän.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:26"]Eikös ripari kestä viikon? Hataralla pohjalla suhde, jos ette viikkoa kestä erossa.
[/quote]
Eikös nuo 15-vuotiaiden "suhteet" oo muutenkin
[/quote]
Kuule se suhde on vakavalla pohjalla, juuri siksi poden ikävää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:26"]Eikös ripari kestä viikon? Hataralla pohjalla suhde, jos ette viikkoa kestä erossa.
[/quote]
Ai jos on ikävä, nii suhde on hataralla pohjalla? Ok.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:26"]Eikös ripari kestä viikon? Hataralla pohjalla suhde, jos ette viikkoa kestä erossa.
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Tosi vakavalla taatusti :)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:26"]Eikös ripari kestä viikon? Hataralla pohjalla suhde, jos ette viikkoa kestä erossa.
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
On se. Sinulla vissiin oma suhde päin helvettiä kun et osaa olla onnellinen toisten puolesta?
Ap
Mä olen tennisleski. Ranskan avoimet on menossa. Olen niin yksinäinen.....nyyh.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:26"]Eikös ripari kestä viikon? Hataralla pohjalla suhde, jos ette viikkoa kestä erossa.
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
On se. Sinulla vissiin oma suhde päin helvettiä kun et osaa olla onnellinen toisten puolesta?
Ap
[/quote]
Voi tyttö pieni, ensirakkaus on ihanaa aikaa. Kannattaa siitä nauttia niin kauan kuin sitä kestää. Vanhana on sitten kiva muistella kuinka teininä rakasti niin tulisesti :)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:26"]Eikös ripari kestä viikon? Hataralla pohjalla suhde, jos ette viikkoa kestä erossa. [/quote] Eikös nuo 15-vuotiaiden "suhteet" oo muutenkin [/quote] Kuule se suhde on vakavalla pohjalla, juuri siksi poden ikävää. Ap [/quote] Tosi vakavalla taatusti :)
[/quote]
No onpa ärsyttävää kommentointia. Kyllä se voi olla vakavalla pohjalla.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:36"]Mä olen tennisleski. Ranskan avoimet on menossa. Olen niin yksinäinen.....nyyh.
[/quote]
No hei, kun olet melkein 24/7 bändin ja muidenkin asioiden takia yhdessä poikaystävän kanssa, niin kyllä tuo viikko on yhtä äkkiä pitkä aika.
Ap
Voi, tämä sai muistamaan oman riparileski aikani. Siitä on jo kymmenen vuotta, mutta voi niitä aikoja ja tunteen paloa. Vierailupäivänä kävin katsomassa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:20"]www.demi.fi
[/quote]
Ikke Ikke, Robin Robin, Cheek Cheek...ei kiitos. Enkä myöskään halua kirjautua. Täällä on ihan kiva katsoa kun te mammat raivoatte.
T.15v
[/quote]
Tervetuloa kerhoon.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:26"]Eikös ripari kestä viikon? Hataralla pohjalla suhde, jos ette viikkoa kestä erossa.
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Voi tyttö pieni, ensirakkaus on ihanaa aikaa. Kannattaa siitä nauttia niin kauan kuin sitä kestää. Vanhana on sitten kiva muistella kuinka teininä rakasti niin tulisesti :)
[/quote]
Joo laita vaikka ":)" merkkiä. Ihan sama, muutenkin saa jatkuvasti kuulla vittuilua miten suhde ei tule kestämään jne. Ollaan oltu nyt 1 vuosi yhdessä, eikä olla eroamassa. Enkä haluaisi valittaa, mutta ikävä sitä poikaystävän kroppaa. Nam.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:26"]Eikös ripari kestä viikon? Hataralla pohjalla suhde, jos ette viikkoa kestä erossa.
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Joo laita vaikka ":)" merkkiä. Ihan sama, muutenkin saa jatkuvasti kuulla vittuilua miten suhde ei tule kestämään jne. Ollaan oltu nyt 1 vuosi yhdessä, eikä olla eroamassa. Enkä haluaisi valittaa, mutta ikävä sitä poikaystävän kroppaa. Nam.
Ap
[/quote]
No tuskin tuleekaan
Viisitoistavuotiaalle muutenkin ajankulku on eri kuin keski-ikäsille. Viikko on oikeasti pitkä aika. Muutenkin, kaikki on voimakkaampaa ja "syvemmälle menevämpää" kuin myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:36"]Mä olen tennisleski. Ranskan avoimet on menossa. Olen niin yksinäinen.....nyyh.
[/quote]
No hei, kun olet melkein 24/7 bändin ja muidenkin asioiden takia yhdessä poikaystävän kanssa, niin kyllä tuo viikko on yhtä äkkiä pitkä aika.
Ap
[/quote]
Älä koskaan seurustele bändikaverin kanssa. Ikinä koskaan! Sitten jos menee vituiks nii koko homma kaatuu siihen
Haaaluan pihalle, lähekkö kaveriks :D
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:41"]Viisitoistavuotiaalle muutenkin ajankulku on eri kuin keski-ikäsille. Viikko on oikeasti pitkä aika. Muutenkin, kaikki on voimakkaampaa ja "syvemmälle menevämpää" kuin myöhemmin.
[/quote]
Keski-ikäisillä av mammoilla on vaan niin paskat suhteet, että eivät edes muista mille ikävä tuntuu.
Enkä minä täällä vollota ikävää, mutta kärsin tylsyydestä.
Ap
Täällä grillileski, mies grillaa ulkona. Mä kestän kuin nainen...