Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen riparileski! Kyllä!

Vierailija
06.06.2015 |

Te aina keksitte ihme nimityksiä esim. Armeijaleski jne. No minä olen sitten riparileski! Saatana olkoon jätkäni tukena ja turvana siellä herran perseessä.

Eikun jos ihan oikeasti puhutaan, niin olen aika yksinäinen koska jätkä lähti riparille. Lähti sinnekkin vaan rahan takia, ja sanoi että muutenhan se ripari on pelkkää myytin rukoilemista...minä suosiolla jättäydyin pois koko paskasta.

Nyt ärsyttää. Lenkillä on käyty, lagattu on puhelimmella..bänditreenitkin jäi välistä kun herra otti ja meni riparille. Argh. Ei mulla muuta ollut.
T.15v

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se suhde kestääkin. Lähipiirissä on muutama pari joka alkoi seurustella samanikäisinä. Myöhemmin naimisiin, pari lasta ja vajaa nelikymppisinä katkera ero.

Aina ihmiset eivät kasva yhdessä ja yhteen.

Vierailija
42/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:36"]Mä olen tennisleski. Ranskan avoimet on menossa. Olen niin yksinäinen.....nyyh.
[/quote]

No hei, kun olet melkein 24/7 bändin ja muidenkin asioiden takia yhdessä poikaystävän kanssa, niin kyllä tuo viikko on yhtä äkkiä pitkä aika.
Ap
[/quote]

Älä koskaan seurustele bändikaverin kanssa. Ikinä koskaan! Sitten jos menee vituiks nii koko homma kaatuu siihen
[/quote]

Joo en oo vielä oppinut tätä. Seurustelin myös meidän entisen basistin kanssa. Ollaan kyllä vieläkin kavereita, mutta basisti vaihtoi bändiä. Meillä on kyllä mennyt tosi hyvin tämän laulajapojun kanssa ;) Ei kun oikeesti, ei ole ollut minkään näköistä ongelmaa. Ollaan keikkailtu muutama kerta jne.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:41"]Viisitoistavuotiaalle muutenkin ajankulku on eri kuin keski-ikäsille. Viikko on oikeasti pitkä aika. Muutenkin, kaikki on voimakkaampaa ja "syvemmälle menevämpää" kuin myöhemmin. [/quote] Keski-ikäisillä av mammoilla on vaan niin paskat suhteet, että eivät edes muista mille ikävä tuntuu. Enkä minä täällä vollota ikävää, mutta kärsin tylsyydestä. Ap

[/quote]Nopeasti ne tunteet vaihtuu. Äsken oli vielä valtava ikävä, nyt vain tylsää :)

Vierailija
44/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mustaleski.

Vierailija
45/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:41"]Viisitoistavuotiaalle muutenkin ajankulku on eri kuin keski-ikäsille. Viikko on oikeasti pitkä aika. Muutenkin, kaikki on voimakkaampaa ja "syvemmälle menevämpää" kuin myöhemmin. [/quote] Keski-ikäisillä av mammoilla on vaan niin paskat suhteet, että eivät edes muista mille ikävä tuntuu. Enkä minä täällä vollota ikävää, mutta kärsin tylsyydestä. Ap

[/quote]Nopeasti ne tunteet vaihtuu. Äsken oli vielä valtava ikävä, nyt vain tylsää :)
[/quote]

Teinit..

Vierailija
46/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Ikke Ikke?

Vierailija
47/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

facepalm

Vierailija
48/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:42"]

[/quote]

No vittuile kerta haluat. On ikävä, mutta en _vollota ikävää_
Ap

Vierailija
49/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:48"]facepalm
[/quote]

Niin tein juuri teidän takia.
Ap

Vierailija
50/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri on riparileskenä monta viikkoa joka kesä. Miehensä on pappi. 

Vierailija
51/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:50"]Naapuri on riparileskenä monta viikkoa joka kesä. Miehensä on pappi. 
[/quote]

Oi joi. Vaimo varmaan on oikein tyytyväinen kun ei ole jeesustelija niskaan hengittämässä.
Ap

Vierailija
52/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee numero pikkujutusta.

Vierailija
53/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:56"]Kauhee numero pikkujutusta.
[/quote]

Niin. Ottaen huomioon että luokkakaverini valittaa katkenneesta kynnestä, tämä on isojuttu.
Ap

Vierailija
54/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin - jos ap on oikea teini eikä vain esitä sellaista- kamalan epämiellyttävän ja kypsymättömän oloinen viisitoistavuotiaaksi tytöksi. Ei se ikävä ja tylsistyminen vaan tapa vastata ja kielenkäyttö, paljon viehättävämpiäkin neitokaisia on tullut tavattua.

Epäilen kyllä että ap on jopa eri sukupuolta kuin sanoo olevansa.

Vierailija
55/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole ketään muuta, kenen kanssa hengata? Ei ystäviä? Kun kerta on noin tylsää yksin.

Vierailija
56/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:37"]

Voi, tämä sai muistamaan oman riparileski aikani. Siitä on jo kymmenen vuotta, mutta voi niitä aikoja ja tunteen paloa. Vierailupäivänä kävin katsomassa.

[/quote]

Mun ripariajoista tulee tänä kesänä....hmmm.....23 vuotta. Kyllä mä siitäkin reissusta jotakin vielä muistan. Kivaa oli. Mutta mulla ei ollut poikakaveria kotona odottamassa, sen sijaan pussailin yhden leiriläisen kanssa.

Vierailija
57/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:01"]Jotenkin - jos ap on oikea teini eikä vain esitä sellaista- kamalan epämiellyttävän ja kypsymättömän oloinen viisitoistavuotiaaksi tytöksi. Ei se ikävä ja tylsistyminen vaan tapa vastata ja kielenkäyttö, paljon viehättävämpiäkin neitokaisia on tullut tavattua.

Epäilen kyllä että ap on jopa eri sukupuolta kuin sanoo olevansa.
[/quote]

Olen kyllä muija, 15v. Mulla on kavereina vaan jätkiä, ja soitan bändissä kitaraa. Pitäiskö olla muka jotenkin hirveen neiti? Kyllä mulla tissit ja perse on, nekin kyllä aika pienet mutta on kuitenkin. Minun kielenkäyttö ja yleinen pessimistisyys antaa kuvan että olen tosi ronski tms. Vaikka oikeasti olen ihan normimuija.
Ap

Vierailija
58/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:01"]Jotenkin - jos ap on oikea teini eikä vain esitä sellaista- kamalan epämiellyttävän ja kypsymättömän oloinen viisitoistavuotiaaksi tytöksi. Ei se ikävä ja tylsistyminen vaan tapa vastata ja kielenkäyttö, paljon viehättävämpiäkin neitokaisia on tullut tavattua. Epäilen kyllä että ap on jopa eri sukupuolta kuin sanoo olevansa. [/quote] Olen kyllä muija, 15v. Mulla on kavereina vaan jätkiä, ja soitan bändissä kitaraa. Pitäiskö olla muka jotenkin hirveen neiti? Kyllä mulla tissit ja perse on, nekin kyllä aika pienet mutta on kuitenkin. Minun kielenkäyttö ja yleinen pessimistisyys antaa kuvan että olen tosi ronski tms. Vaikka oikeasti olen ihan normimuija. Ap

[/quote]Ei  mikään neiti tarvitse olla mutta hyvät käytöstavat ja kielenkäyttö ei kenellekään pahitteeksi olisi.

Ronski ja rempseä voi olla monella tavalla.

Vierailija
59/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:01"]Jotenkin - jos ap on oikea teini eikä vain esitä sellaista- kamalan epämiellyttävän ja kypsymättömän oloinen viisitoistavuotiaaksi tytöksi. Ei se ikävä ja tylsistyminen vaan tapa vastata ja kielenkäyttö, paljon viehättävämpiäkin neitokaisia on tullut tavattua. Epäilen kyllä että ap on jopa eri sukupuolta kuin sanoo olevansa. [/quote] Olen kyllä muija, 15v. Mulla on kavereina vaan jätkiä, ja soitan bändissä kitaraa. Pitäiskö olla muka jotenkin hirveen neiti? Kyllä mulla tissit ja perse on, nekin kyllä aika pienet mutta on kuitenkin. Minun kielenkäyttö ja yleinen pessimistisyys antaa kuvan että olen tosi ronski tms. Vaikka oikeasti olen ihan normimuija. Ap

[/quote]Ei  mikään neiti tarvitse olla mutta hyvät käytöstavat ja kielenkäyttö ei kenellekään pahitteeksi olisi.

Ronski ja rempseä voi olla monella tavalla.
[/quote]

Savossa kaikki harrastaa hyvän tahtoista vittuilua. Sieltä tämä kirjoitustyylikin juontaa. Ei-savolaiset ei vaan tajua tätä. Jätkänikin saattaa sanoa "siirry nyt saatanan norsu", ja virnuilee, johon minä vastaan "juu ja millimunalle on ovi tuolla" ja sitten molemmat alkaa nauraa räkäsesti. Ei tietenkään olla tuollaisia jatkuvasti, mutta se vaan on meidän juttu.
Ap

Vierailija
60/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa että joku menee riparille rahan takia? Onko joku niin varma että saa lahjaksi rahaa, vieläpä riittävästi kattaakseen henkiset ja hengelliset kärsimykset joita vastentahtoinen ripari aiheuttanee?