Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen riparileski! Kyllä!

Vierailija
06.06.2015 |

Te aina keksitte ihme nimityksiä esim. Armeijaleski jne. No minä olen sitten riparileski! Saatana olkoon jätkäni tukena ja turvana siellä herran perseessä.

Eikun jos ihan oikeasti puhutaan, niin olen aika yksinäinen koska jätkä lähti riparille. Lähti sinnekkin vaan rahan takia, ja sanoi että muutenhan se ripari on pelkkää myytin rukoilemista...minä suosiolla jättäydyin pois koko paskasta.

Nyt ärsyttää. Lenkillä on käyty, lagattu on puhelimmella..bänditreenitkin jäi välistä kun herra otti ja meni riparille. Argh. Ei mulla muuta ollut.
T.15v

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:01"]Jotenkin - jos ap on oikea teini eikä vain esitä sellaista- kamalan epämiellyttävän ja kypsymättömän oloinen viisitoistavuotiaaksi tytöksi. Ei se ikävä ja tylsistyminen vaan tapa vastata ja kielenkäyttö, paljon viehättävämpiäkin neitokaisia on tullut tavattua. Epäilen kyllä että ap on jopa eri sukupuolta kuin sanoo olevansa. [/quote] Olen kyllä muija, 15v. Mulla on kavereina vaan jätkiä, ja soitan bändissä kitaraa. Pitäiskö olla muka jotenkin hirveen neiti? Kyllä mulla tissit ja perse on, nekin kyllä aika pienet mutta on kuitenkin. Minun kielenkäyttö ja yleinen pessimistisyys antaa kuvan että olen tosi ronski tms. Vaikka oikeasti olen ihan normimuija. Ap

[/quote]Ei  mikään neiti tarvitse olla mutta hyvät käytöstavat ja kielenkäyttö ei kenellekään pahitteeksi olisi.

Ronski ja rempseä voi olla monella tavalla.
[/quote]

Savossa kaikki harrastaa hyvän tahtoista vittuilua. Sieltä tämä kirjoitustyylikin juontaa. Ei-savolaiset ei vaan tajua tätä. Jätkänikin saattaa sanoa "siirry nyt saatanan norsu", ja virnuilee, johon minä vastaan "juu ja millimunalle on ovi tuolla" ja sitten molemmat alkaa nauraa räkäsesti. Ei tietenkään olla tuollaisia jatkuvasti, mutta se vaan on meidän juttu.
Ap
[/quote]

Jopas sä oot ihanan uroksen löytänyt. Äitis on taatusti ylpeä

Vierailija
62/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:18"]Mitä tarkoittaa että joku menee riparille rahan takia? Onko joku niin varma että saa lahjaksi rahaa, vieläpä riittävästi kattaakseen henkiset ja hengelliset kärsimykset joita vastentahtoinen ripari aiheuttanee?
[/quote]

Saa rahaa juhlissa. Helppoa rahaa.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:01"]Jotenkin - jos ap on oikea teini eikä vain esitä sellaista- kamalan epämiellyttävän ja kypsymättömän oloinen viisitoistavuotiaaksi tytöksi. Ei se ikävä ja tylsistyminen vaan tapa vastata ja kielenkäyttö, paljon viehättävämpiäkin neitokaisia on tullut tavattua. Epäilen kyllä että ap on jopa eri sukupuolta kuin sanoo olevansa. [/quote] Olen kyllä muija, 15v. Mulla on kavereina vaan jätkiä, ja soitan bändissä kitaraa. Pitäiskö olla muka jotenkin hirveen neiti? Kyllä mulla tissit ja perse on, nekin kyllä aika pienet mutta on kuitenkin. Minun kielenkäyttö ja yleinen pessimistisyys antaa kuvan että olen tosi ronski tms. Vaikka oikeasti olen ihan normimuija. Ap

[/quote]Ei  mikään neiti tarvitse olla mutta hyvät käytöstavat ja kielenkäyttö ei kenellekään pahitteeksi olisi.

Ronski ja rempseä voi olla monella tavalla.
[/quote]

Savossa kaikki harrastaa hyvän tahtoista vittuilua. Sieltä tämä kirjoitustyylikin juontaa. Ei-savolaiset ei vaan tajua tätä. Jätkänikin saattaa sanoa "siirry nyt saatanan norsu", ja virnuilee, johon minä vastaan "juu ja millimunalle on ovi tuolla" ja sitten molemmat alkaa nauraa räkäsesti. Ei tietenkään olla tuollaisia jatkuvasti, mutta se vaan on meidän juttu.
Ap
[/quote]

Jopas sä oot ihanan uroksen löytänyt. Äitis on taatusti ylpeä
[/quote]

Ollaan me tietysti ystävällisiäkin toisilemme, mutta tuo leikkimielinen vittuilu on täälläpäin normi asia.
Ap

Vierailija
64/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiin 56 en tarkoita tuota. Savosta on puolet suvusta että tiedän tuon, et ilmeisesti edes itse huomaa millaista kuvaa itsestäsi annat.

Mutta älä ymmärrä väärin, en tarkoita että sinun tulisi käyttäytyä tavalla joka minua miellyttää, jokainen on ja saa olla oma itsensä. Minun silmiini vain pistää tietylainen moukkamaisuus ja viehättävyyden puute.

Vierailija
65/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö yhtään pelkää et kaveris ihastuu siellä johonki toiseen? Siel ollaan kuitenki niin tiiviisti ja tunteet on hirmu voimakkaita ja semmonen jännä yhteys syntyy tosi helposti

Vierailija
67/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:21"]https://www.riemurasia.net/linkit/thumbs/thumb_43402.jpg Ap ja poikaystävä
[/quote]

Repesin

Vierailija
68/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:21"]https://www.riemurasia.net/linkit/thumbs/thumb_43402.jpg Ap ja poikaystävä [/quote] Repesin

[/quote]Söpöjä! Molemmat ja ihanasti se tyttö katsoo sitä poikaa, oih..

Vierailija
69/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:21"]Viestiin 56 en tarkoita tuota. Savosta on puolet suvusta että tiedän tuon, et ilmeisesti edes itse huomaa millaista kuvaa itsestäsi annat.

Mutta älä ymmärrä väärin, en tarkoita että sinun tulisi käyttäytyä tavalla joka minua miellyttää, jokainen on ja saa olla oma itsensä. Minun silmiini vain pistää tietylainen moukkamaisuus ja viehättävyyden puute.
[/quote]

En ole girly girl. Deal with it. Kyllähän ne jotkut katsoo kun minä kuljetan helvetin painavaa styrkkaa mukana bänditreeneihin, ja olen vaan jätkien kanssa. Mutta guess what? Se on minun luonne.
Ap

Vierailija
70/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:24"]Etkö yhtään pelkää et kaveris ihastuu siellä johonki toiseen? Siel ollaan kuitenki niin tiiviisti ja tunteet on hirmu voimakkaita ja semmonen jännä yhteys syntyy tosi helposti
[/quote]

Ei. En ymmärrä tuollaista turhaa epäilemistä.
Ap

Vierailija
71/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"I'm just a teenage dirtbag baby..."

Vierailija
72/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:21"]https://www.riemurasia.net/linkit/thumbs/thumb_43402.jpg Ap ja poikaystävä
[/quote]

Haha, onks tää oikeasti ap:n riparilainen

Vierailija
73/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:21"]

Ollaan me tietysti ystävällisiäkin toisilemme, mutta tuo leikkimielinen vittuilu on täälläpäin normi asia. Ap

[/quote]Koko ikä leikkimielistä vittuilua kuulostaa surulliselta elämältä.

Vierailija
74/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:21"]https://www.riemurasia.net/linkit/thumbs/thumb_43402.jpg Ap ja poikaystävä
[/quote]

Haha, onks tää oikeasti ap:n riparilainen
[/quote]

No siis onpa hauska kuva.
Ap

Vierailija
75/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:21"]

Ollaan me tietysti ystävällisiäkin toisilemme, mutta tuo leikkimielinen vittuilu on täälläpäin normi asia. Ap

[/quote]Koko ikä leikkimielistä vittuilua kuulostaa surulliselta elämältä.
[/quote]

Ei vaan aivan mahtavalta. Meillä päin ottaan rennosti.
Ap

Vierailija
76/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:18"]

Mitä tarkoittaa että joku menee riparille rahan takia? Onko joku niin varma että saa lahjaksi rahaa, vieläpä riittävästi kattaakseen henkiset ja hengelliset kärsimykset joita vastentahtoinen ripari aiheuttanee?

[/quote]

"Koko kesä festaroidaan,
vaikka rahaa ei oo.
Kutsuin koko suvun rippijuhlaan,
oon nero!"

Näin lauloi PMMP vuonna 2006. Biisi oli Päät soittaa levyltä Leskiäidin tyttäret.

Että juu. Monelle riparin päätarkoitus tuntuu olevan se, että vietetään sitten ne rippijuhlat, joihin tulee mahdollisimman paljon porukkaa, jotka tajuaisivat antaa joittenkin helkutin ristien ja rihkaman sijaan riihikuivaa rahaa.

Vierailija
77/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:18"]

Mitä tarkoittaa että joku menee riparille rahan takia? Onko joku niin varma että saa lahjaksi rahaa, vieläpä riittävästi kattaakseen henkiset ja hengelliset kärsimykset joita vastentahtoinen ripari aiheuttanee?

[/quote]

"Koko kesä festaroidaan,
vaikka rahaa ei oo.
oon nero!"

Näin lauloi PMMP vuonna 2006. Biisi oli Päät soittaa levyltä Leskiäidin tyttäret.

Että juu. Monelle riparin päätarkoitus tuntuu olevan se, että vietetään sitten ne rippijuhlat, joihin tulee mahdollisimman paljon porukkaa, jotka tajuaisivat antaa joittenkin helkutin ristien ja rihkaman sijaan riihikuivaa rahaa.

[/quote]

Tarkotus oliskin mennä monille festareille.
Ap

Vierailija
78/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG! Mite sä raukka pärjäät viikon ilman miestäs! :'(

Vierailija
79/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:18"] Mitä tarkoittaa että joku menee riparille rahan takia? Onko joku niin varma että saa lahjaksi rahaa, vieläpä riittävästi kattaakseen henkiset ja hengelliset kärsimykset joita vastentahtoinen ripari aiheuttanee? [/quote] "Koko kesä festaroidaan,
vaikka rahaa ei oo.
oon nero!" Näin lauloi PMMP vuonna 2006. Biisi oli Päät soittaa levyltä Leskiäidin tyttäret. Että juu. Monelle riparin päätarkoitus tuntuu olevan se, että vietetään sitten ne rippijuhlat, joihin tulee mahdollisimman paljon porukkaa, jotka tajuaisivat antaa joittenkin helkutin ristien ja rihkaman sijaan riihikuivaa rahaa.

[/quote] Tarkotus oliskin mennä monille festareille. Ap

[/quote]Sit olisit voinut itsekin mennä sinne riparille etkä maksattaa toisen sukulaisilla festaris.

Vierailija
80/135 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:18"]Mitä tarkoittaa että joku menee riparille rahan takia? Onko joku niin varma että saa lahjaksi rahaa, vieläpä riittävästi kattaakseen henkiset ja hengelliset kärsimykset joita vastentahtoinen ripari aiheuttanee? [/quote] Saa rahaa juhlissa. Helppoa rahaa. Ap

[/quote]Jos se niin helppoa on mikset sinä mennyt? Vai vaatiiko ihan liikaa..