Olen riparileski! Kyllä!
Te aina keksitte ihme nimityksiä esim. Armeijaleski jne. No minä olen sitten riparileski! Saatana olkoon jätkäni tukena ja turvana siellä herran perseessä.
Eikun jos ihan oikeasti puhutaan, niin olen aika yksinäinen koska jätkä lähti riparille. Lähti sinnekkin vaan rahan takia, ja sanoi että muutenhan se ripari on pelkkää myytin rukoilemista...minä suosiolla jättäydyin pois koko paskasta.
Nyt ärsyttää. Lenkillä on käyty, lagattu on puhelimmella..bänditreenitkin jäi välistä kun herra otti ja meni riparille. Argh. Ei mulla muuta ollut.
T.15v
Kommentit (135)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:34"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:18"] Mitä tarkoittaa että joku menee riparille rahan takia? Onko joku niin varma että saa lahjaksi rahaa, vieläpä riittävästi kattaakseen henkiset ja hengelliset kärsimykset joita vastentahtoinen ripari aiheuttanee? [/quote] "Koko kesä festaroidaan,
vaikka rahaa ei oo.
Kutsuin koko suvun rippijuhlaan,
oon nero!" Näin lauloi PMMP vuonna 2006. Biisi oli Päät soittaa levyltä Leskiäidin tyttäret. Että juu. Monelle riparin päätarkoitus tuntuu olevan se, että vietetään sitten ne rippijuhlat, joihin tulee mahdollisimman paljon porukkaa, jotka tajuaisivat antaa joittenkin helkutin ristien ja rihkaman sijaan riihikuivaa rahaa.
[/quote] Tarkotus oliskin mennä monille festareille. Ap
[/quote]Sit olisit voinut itsekin mennä sinne riparille etkä maksattaa toisen sukulaisilla festaris.
[/quote]
En kyllä maksata mitään niiden rahoilla. Ihan itse maksan omat kulut.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:35"]
Mitäs sitten jos poikaystäväsi tulee uskoon riparilla?
[/quote]Tää oli hyvä :D Ihan totta ap, niinkin voi käydä. Ja alkaa seurustella jonkun söpön riparilaisen tai isostytön kanssa :)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:35"]Mitäs sitten jos poikaystäväsi tulee uskoon riparilla?
[/quote]
Sillä lukee "atheist" sen ranteessa tatuoituna. En usko.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:36"]Mä olen tennisleski. Ranskan avoimet on menossa. Olen niin yksinäinen.....nyyh. [/quote] No hei, kun olet melkein 24/7 bändin ja muidenkin asioiden takia yhdessä poikaystävän kanssa, niin kyllä tuo viikko on yhtä äkkiä pitkä aika. Ap [/quote] Älä koskaan seurustele bändikaverin kanssa. Ikinä koskaan! Sitten jos menee vituiks nii koko homma kaatuu siihen [/quote] Joo en oo vielä oppinut tätä. Seurustelin myös meidän entisen basistin kanssa. Ollaan kyllä vieläkin kavereita, mutta basisti vaihtoi bändiä. Meillä on kyllä mennyt tosi hyvin tämän laulajapojun kanssa ;) Ei kun oikeesti, ei ole ollut minkään näköistä ongelmaa. Ollaan keikkailtu muutama kerta jne. Ap
[/quote]Kuinka kauan teillä on ollut toi bändi? Olet 14-vuotiaana alkanut seurustella nykyisen poikakaverisi kanssa ja sitä ennen basistin kanssa, tuskin kovin kauaa kesti se suhde.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:50"]Naapuri on riparileskenä monta viikkoa joka kesä. Miehensä on pappi. [/quote] Oi joi. Vaimo varmaan on oikein tyytyväinen kun ei ole jeesustelija niskaan hengittämässä. Ap
[/quote]Esim tässä tulee nätisti esiin sisäinen kauneutesi :)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:36"]Mä olen tennisleski. Ranskan avoimet on menossa. Olen niin yksinäinen.....nyyh. [/quote] No hei, kun olet melkein 24/7 bändin ja muidenkin asioiden takia yhdessä poikaystävän kanssa, niin kyllä tuo viikko on yhtä äkkiä pitkä aika. Ap [/quote] Älä koskaan seurustele bändikaverin kanssa. Ikinä koskaan! Sitten jos menee vituiks nii koko homma kaatuu siihen [/quote] Joo en oo vielä oppinut tätä. Seurustelin myös meidän entisen basistin kanssa. Ollaan kyllä vieläkin kavereita, mutta basisti vaihtoi bändiä. Meillä on kyllä mennyt tosi hyvin tämän laulajapojun kanssa ;) Ei kun oikeesti, ei ole ollut minkään näköistä ongelmaa. Ollaan keikkailtu muutama kerta jne. Ap
[/quote]Kuinka kauan teillä on ollut toi bändi? Olet 14-vuotiaana alkanut seurustella nykyisen poikakaverisi kanssa ja sitä ennen basistin kanssa, tuskin kovin kauaa kesti se suhde.
[/quote]
Se basisti oli tyypillinen basisti. Seurusteltiin 4kk (?)
Ap
Minäkin oon riparileski! Poikaystäväni opiskelee nimittäin papiksi ja on nyt kesätöissä. Tulee kotiin riparilta 4 päivän päästä, on 2 yötä kotona ja lähtee taas 8 päiväksi riparille. Käy kuudella rippileirillä tänä kesänä!
t. n24
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:35"]Mitäs sitten jos poikaystäväsi tulee uskoon riparilla? [/quote] Sillä lukee "atheist" sen ranteessa tatuoituna. En usko. Ap
[/quote]Tohon tatuointiinko luotat että se estää.. yllättävän monen mieli edes inasen myötämielisemmäks muuttuu riparilla ;)
^Plus käy lastenleireillä ja jollain mielenterveyskuntoutujien raamattuleirillä
t.n24
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:54"]
Minäkin oon riparileski! Poikaystäväni opiskelee nimittäin papiksi ja on nyt kesätöissä. Tulee kotiin riparilta 4 päivän päästä, on 2 yötä kotona ja lähtee taas 8 päiväksi riparille. Käy kuudella rippileirillä tänä kesänä!
t. n24
[/quote]Sinä olet ihan oikea riparileski :)
ja minä olen ripulileski. mies istunut ties kuin monta tuntia pytyllä !
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:02"]
Eikö sulla ole ketään muuta, kenen kanssa hengata? Ei ystäviä? Kun kerta on noin tylsää yksin.
[/quote]Jos ne kaikki kundit on siellä riparilla. Tyttökavereita ap:lla ei ole.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:54"]
t. n24
[/quote]Sinä olet ihan oikea riparileski :)
[/quote]
Taidan vissiin olla. Onneksi ite on vapaa reissamaan, kun ukko viilettää leireillä :)
t. n24
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:35"]Mitäs sitten jos poikaystäväsi tulee uskoon riparilla? [/quote] Sillä lukee "atheist" sen ranteessa tatuoituna. En usko. Ap
[/quote]
Joku tällainen teksti siihen mahtuu ympärille: "I used to be an atheist but then Jesus found me".
Usko pois, ne ripari-ihmiset tekevät aivan kaikkensa saadakseen ateistipojan ääntymään :).
Mä oon ruohonleikkuuleski. Ja burleski. Ja pläski.
Vauvapalsta on näköjään muuttanut kokonaan merkitystään alkuajoista. Ennen täällä keskusteltiin enemmän vauvoista, nyt ovat ne vauvat täällä itse keskustelemassa.
Mitäs sitten jos poikaystäväsi tulee uskoon riparilla?