Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä suhtautumisestani ulkonäköön?

Vierailija
06.06.2015 |

Olen nuori nainen ja pidän ulkonäöstäni hyvää huolta (urheilu, ruokavalio, vaatteet, kynnet, hiukset yms.) miellyttääkseni miestäni. Olemme seurustelleet 8 kuukautta ja haluan näyttää hyvältä miehelleni ja että mieheni olisi ylpeä kulkiessaan kanssani. Mies pitää minua kauniina ja pitää tästä, mutta olenko ihan pimahtanut jos teen tämän ns. hänelle? Tottakai itselleni myös, mutta mies motivoi minua tähän :)

Mies ei vaadi minulta mitenkään erikoisesti tälläistä ja jo tutustuessamme huolehdin itsestäni, mutta näinä kuukausina tämä on korostunut. Olen hoikistunut muutaman kilon seurustelumme aikana ja mies päinvastoin välillä ilmaisee, että muodokkaampi parempi :) Mies huomioi minua todella paljon, tuo kukkia ja antaa lahjoja sekä kehuu. Hän on ns. perinteinen mies. Haluan vain olla hänelle iloksi näin, olenko teistä ihan hupsu? Välillä itseäni mietityttää näitä vahvojen naisten kirjoittamia ketjuja lukiessani, että olenko ihan hupakko :) Opiskelen ja luen paljon sekä olen kiinnostunut siitä, mitä maailmalla tapahtuu joten tyhjäpää en ole. Kirjoitan puhelimella, joten anteeksi kappalejakojen puuttuminen!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että pidän kodinhuollosta ja hänelle kokkaamisesta. Hän tekee niin paljon asioita vuokseni, voiko olla että yritän jotenkin "tasoittaa" tilannetta?
Ap

Vierailija
2/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuumaa. Kyllä se siitä tasoittuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä tuosta kiinni. Ei kannata antaa itsensä lihoa, mutta älä nyt muita ajattele kun itsestäs pidät huolta. Minä ainakin pidän kropastani huolta täysin itsekkäistä syistä.
T.15v

Vierailija
4/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:50"]Alkuhuumaa. Kyllä se siitä tasoittuu.
[/quote]

Voi olla, tätä minäkin mietin :) Mutta en halua päästää itsenäni lihomaan tms, se on jo omalle mielenterveydelle ja terveydelle riski. Toivottovasti tämä ei laannu liian nopeasti! Kotona siis olen ihan olohousuissa ja meikkiä en muutenkaan käytä kuin ripsaria ja valokynää, mutta sellaisen yleisen itsestään huolehtimisen koen ihanaksi ja tärkeäksi :) Mies myös huolehtii itsestään.
Ap

Vierailija
5/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:50"]

[/quote]

Osa naisista on tuollaisia luonnostaan suhteissa :) Ns. perinteinen naisellisuus on harvinaista, muttei osan kohdalla todellakaan alkuhuumaan liittyvää.

Vierailija
6/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta. Ihan kuin et tietäisi kuka olet, vaan tarvitset jonkun muun (miehen) että pystyt määrittämään itsesi. Kokeile elää yksin jonkin aikaa. Itsenäisty vähän. Opettele olemaan omillasi.

Vierailija
7/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:50"]

[/quote]

Osa naisista on tuollaisia luonnostaan suhteissa :) Ns. perinteinen naisellisuus on harvinaista, muttei osan kohdalla todellakaan alkuhuumaan liittyvää.
[/quote]

Ennen miestäkin olin samanlainen ja olen aina huolehtinut itsestäni. Mutta nyt hieman enemmän :) Naisellinen olen ollut aina, teini-iästä asti!
Ap

Vierailija
8/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:11"]Kuulostaa oudolta. Ihan kuin et tietäisi kuka olet, vaan tarvitset jonkun muun (miehen) että pystyt määrittämään itsesi. Kokeile elää yksin jonkin aikaa. Itsenäisty vähän. Opettele olemaan omillasi.
[/quote]

En määritä itseni miehen kautta. Olen asunut yksin sekä Suomessa että ulkomailla, joten koen olevani hyvin itsenäinen ja pärjään kiperissäkin tilanteissa. Työni kautta myös itsetuntoni on kasvanut hurjasti ja ammatissani pitää olla aika sitkeä. Mieheni tuo minulle turvaa ja rakkautta, mitä yleensä terveistä parisuhteista saakin :) Haluan vain olla iloksi hänelle ja koen sen tärkeäksi. En kuitenkaan usko, että määritän itseäni hänen kauttaan. Nautin näyttäytymisestä hänen kanssaan ja siitä, että hän on suhteemme vahvempi osapuoli, mutta kyllä sitä yksinkin on aina pärjätty :)

Vierailija
9/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on hyvä pitää huoltaa hygieniasta ja kunnostaan. Mutta entäs jos totutat miehesi siihen että olet aina nätti ja nuori nukke miehen käytössä ja muunnneltavissa miehen toiveiden mukaan.

Entäs siiten jos saat flunssan, ruusufinni iskee, tai vammaudut tai sairastut, tulet raskaaksi tai lihot, ja sitten vanhenet? Hankkiiko mies sitten rakastajattaren? Hylkää sinut, heittääkö roskiin kuin vanhan lapasen?

Kaunis kuori, mutta näkeekö mies sinut ihmisenä sen takaa? Näetkö itse itsesi naamion takaa?

Vierailija
10/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:11"]Kuulostaa oudolta. Ihan kuin et tietäisi kuka olet, vaan tarvitset jonkun muun (miehen) että pystyt määrittämään itsesi. Kokeile elää yksin jonkin aikaa. Itsenäisty vähän. Opettele olemaan omillasi. [/quote] En määritä itseni miehen kautta. Olen asunut yksin sekä Suomessa että ulkomailla, joten koen olevani hyvin itsenäinen ja pärjään kiperissäkin tilanteissa. Työni kautta myös itsetuntoni on kasvanut hurjasti ja ammatissani pitää olla aika sitkeä. Mieheni tuo minulle turvaa ja rakkautta, mitä yleensä terveistä parisuhteista saakin :) Haluan vain olla iloksi hänelle ja koen sen tärkeäksi. En kuitenkaan usko, että määritän itseäni hänen kauttaan. Nautin näyttäytymisestä hänen kanssaan ja siitä, että hän on suhteemme vahvempi osapuoli, mutta kyllä sitä yksinkin on aina pärjätty :)

[/quote]

Kysyit mielipidettä suhtautumisestasi ulkonäköösi, joten vastasin. Ei mua kiinnosta sun elämänhistoria. 

Miksi teit tämän aloituksen? 

Vierailija
11/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kun itse olen ollut aina niin tavallisen näköinen, en osaa eläytyä tuohon, että oma ulkonäkö nostetaan jollekin jalustalle ja että siihen liitetään noin paljon erilaisia merkityssisältöjä. Jotenkin tuntuu hirveän vieraalta tuollainen suhtautuminen. Mutta ei kai siinä mitään, jos se tekee sinut onnelliseksi. Varmasti aika ehtii hioa mielenmaisemaasi hieman siihen mennessä, kun ulkonäkö alkaakin muuttua vanhetessa.

Vierailija
12/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä toimii asiat noin. Ja olette onnellisia. Ei tuohon ole enää muuta sanottavaa kuin nauttikaa elämästä!

Vierailija
13/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:46"]

Olen nuori nainen ja pidän ulkonäöstäni hyvää huolta (urheilu, ruokavalio, vaatteet, kynnet, hiukset yms.) miellyttääkseni miestäni. Olemme seurustelleet 8 kuukautta ja haluan näyttää hyvältä miehelleni ja että mieheni olisi ylpeä kulkiessaan kanssani. Mies pitää minua kauniina ja pitää tästä, mutta olenko ihan pimahtanut jos teen tämän ns. hänelle? Tottakai itselleni myös, mutta mies motivoi minua tähän :) Mies ei vaadi minulta mitenkään erikoisesti tälläistä ja jo tutustuessamme huolehdin itsestäni, mutta näinä kuukausina tämä on korostunut. Olen hoikistunut muutaman kilon seurustelumme aikana ja mies päinvastoin välillä ilmaisee, että muodokkaampi parempi :) Mies huomioi minua todella paljon, tuo kukkia ja antaa lahjoja sekä kehuu. Hän on ns. perinteinen mies. Haluan vain olla hänelle iloksi näin, olenko teistä ihan hupsu? Välillä itseäni mietityttää näitä vahvojen naisten kirjoittamia ketjuja lukiessani, että olenko ihan hupakko :) Opiskelen ja luen paljon sekä olen kiinnostunut siitä, mitä maailmalla tapahtuu joten tyhjäpää en ole. Kirjoitan puhelimella, joten anteeksi kappalejakojen puuttuminen!

[/quote]

ihanaa.

t. mies

Vierailija
14/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen huono itsetunto ja miellyttämisentarve.

Vierailija
15/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:26"]Totta kai on hyvä pitää huoltaa hygieniasta ja kunnostaan. Mutta entäs jos totutat miehesi siihen että olet aina nätti ja nuori nukke miehen käytössä ja muunnneltavissa miehen toiveiden mukaan.

Entäs siiten jos saat flunssan, ruusufinni iskee, tai vammaudut tai sairastut, tulet raskaaksi tai lihot, ja sitten vanhenet? Hankkiiko mies sitten rakastajattaren? Hylkää sinut, heittääkö roskiin kuin vanhan lapasen?

Kaunis kuori, mutta näkeekö mies sinut ihmisenä sen takaa? Näetkö itse itsesi naamion takaa?
[/quote]

Ai mutta, en minä hirviön kanssa seurustele! :D Mies on hoivannut minua niin kekkulissa, oksennustaudissa kuin ripulin kourissa... On myös nähnyt minut järkyttävässä lääkepöhnässä. Ei siitä ole kyse, hän kyllä kestää nähdä minut niinkin.

Raskaaksi tuleminen on luonnollista ja hän sitä toivookin, ei niin hienon asian kuin lapsen saamisen pitäisi aikuista miestä järkyttää.
Kun vanhenen, vanhenen. Se on mielestäni myös kaunis asia ja mies vanhenee vierellä. En halua vanhentua irstaasti ja pitää kiinni nuoruudesta, haluan vanheta arvokkaasti ja hyväksyä muutokset. Nautin nyt nuoruudesta :)
Ap

Vierailija
16/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:11"]Kuulostaa oudolta. Ihan kuin et tietäisi kuka olet, vaan tarvitset jonkun muun (miehen) että pystyt määrittämään itsesi. Kokeile elää yksin jonkin aikaa. Itsenäisty vähän. Opettele olemaan omillasi. [/quote] En määritä itseni miehen kautta. Olen asunut yksin sekä Suomessa että ulkomailla, joten koen olevani hyvin itsenäinen ja pärjään kiperissäkin tilanteissa. Työni kautta myös itsetuntoni on kasvanut hurjasti ja ammatissani pitää olla aika sitkeä. Mieheni tuo minulle turvaa ja rakkautta, mitä yleensä terveistä parisuhteista saakin :) Haluan vain olla iloksi hänelle ja koen sen tärkeäksi. En kuitenkaan usko, että määritän itseäni hänen kauttaan. Nautin näyttäytymisestä hänen kanssaan ja siitä, että hän on suhteemme vahvempi osapuoli, mutta kyllä sitä yksinkin on aina pärjätty :)

[/quote]

Kysyit mielipidettä suhtautumisestasi ulkonäköösi, joten vastasin. Ei mua kiinnosta sun elämänhistoria. 

Miksi teit tämän aloituksen? 
[/quote]

Aijaa, no selvä. Minun aloitus, minun tarinat :)
Ap

Vierailija
17/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää kysyä täältä? Onko sinulla jotenkin sellainen olo, että tavassasi toimia on jotain pielessä?

Vierailija
18/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:29"]Ehkä kun itse olen ollut aina niin tavallisen näköinen, en osaa eläytyä tuohon, että oma ulkonäkö nostetaan jollekin jalustalle ja että siihen liitetään noin paljon erilaisia merkityssisältöjä. Jotenkin tuntuu hirveän vieraalta tuollainen suhtautuminen. Mutta ei kai siinä mitään, jos se tekee sinut onnelliseksi. Varmasti aika ehtii hioa mielenmaisemaasi hieman siihen mennessä, kun ulkonäkö alkaakin muuttua vanhetessa.
[/quote]

Opiskelen ja luen, luulen että vanhetessa näiden merkitys korostuu elämässäni vielä enemmän. Aikansa kullakin! Mutta niimpä, nyt olen onnellinen.
Ap

Vierailija
19/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:26"]Totta kai on hyvä pitää huoltaa hygieniasta ja kunnostaan. Mutta entäs jos totutat miehesi siihen että olet aina nätti ja nuori nukke miehen käytössä ja muunnneltavissa miehen toiveiden mukaan. Entäs siiten jos saat flunssan, ruusufinni iskee, tai vammaudut tai sairastut, tulet raskaaksi tai lihot, ja sitten vanhenet? Hankkiiko mies sitten rakastajattaren? Hylkää sinut, heittääkö roskiin kuin vanhan lapasen? Kaunis kuori, mutta näkeekö mies sinut ihmisenä sen takaa? Näetkö itse itsesi naamion takaa? [/quote] Ai mutta, en minä hirviön kanssa seurustele! :D Mies on hoivannut minua niin kekkulissa, oksennustaudissa kuin ripulin kourissa... On myös nähnyt minut järkyttävässä lääkepöhnässä. Ei siitä ole kyse, hän kyllä kestää nähdä minut niinkin. Raskaaksi tuleminen on luonnollista ja hän sitä toivookin, ei niin hienon asian kuin lapsen saamisen pitäisi aikuista miestä järkyttää. Kun vanhenen, vanhenen. Se on mielestäni myös kaunis asia ja mies vanhenee vierellä. En halua vanhentua irstaasti ja pitää kiinni nuoruudesta, haluan vanheta arvokkaasti ja hyväksyä muutokset. Nautin nyt nuoruudesta :) Ap

[/quote]

No sittenhän kaikki on hyvin, ja ihmettelen vain miksi edes teit aiheesta avauksen AV:lle?

Eli joko olet provo tai sitten joku kivi hiertää kengässä kumminkin.

Vierailija
20/36 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:06"]Miksi sinun pitää kysyä täältä? Onko sinulla jotenkin sellainen olo, että tavassasi toimia on jotain pielessä?
[/quote]

No kun ehkä hieman! Ehkä suomalaiset enemmän korostaa sitä tasa-arvoa ja feministisyyttä, varsinkin AV-osiossa ja välillä mietityttää omat tavat toimia. Halusin tietää mielipiteitä :) esimerkiksi kuinka muut naiset toimivat parisuhteissa tämän asian kanssa tai samaistuuko joku.
Ap