17 vuotta ikäeroa, voiko suhde toimia?
Olen 21-vuotias nainen ja mies on 38v. Ollaan nyt virallisesti yhdessä (2kk suhdetta takana), mutta tuo ikäero vaan pistää mietittimään, että tuoko se mukanaan mahdollisesti ongelmia?
Kokemuksia? :)
Kommentit (78)
Kun sä viimein pääset eläkkeelle niin mies on jo melko raihnanen
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:10"]Ihminen muuttuu ikääntyessään yllättävän vähän. Samanlainen pojanviikari tai tytönhupakko siellä kurttuisemmankin naaman takana piileskelee. [/quote] Ihminen muuttuu aina. En minäkään ole sama nyt kolmevitosena kuin parikymppisenä. Ihmisen kuuluu kasvaa elämänkaaren eri vaiheissa. Jos on nelikymppisenä sama ihminen kuin parikymppisenä niin jotain on pahasti pielessä.
[/quote]
On täysin mahdotonta olla aivan sama ihminen nuorempana ja vanhempana.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:40"]Vanhetessa se varmaan alkaa tuntumaan . Kun sä oot 40 niin mies on jo 57. Siitä ei oo pitkä aika tekareihin ja rollaattoriin.
[/quote]
Nykyään liki 80v. "Lapset" saartavat käydä katsomassa vanhempiaan vanhainkodeissa ja ne kasikymppiset on kuusikymppisten vanhempia.....sitäpaitsi moni 70v. Tekee vielä töitä, ainakin osa-aikaisesti.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:44"]
Kun sä viimein pääset eläkkeelle niin mies on jo melko raihnanen
[/quote]Aika itsekkäästi ajateltu.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:47"]
Olen 21-vuotias nainen ja mies on 38v. Ollaan nyt virallisesti yhdessä (2kk suhdetta takana), mutta tuo ikäero vaan pistää mietittimään, että tuoko se mukanaan mahdollisesti ongelmia?
[/quote] Olen 17 vuotta miestäni vanhempi ja hyvin on toiminut yli 10 vuoden ajan.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:36"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:47"]
[/quote] Olen 17 vuotta miestäni vanhempi ja hyvin on toiminut yli 10 vuoden ajan.
[/quote]Hyi helvetti, tuo sinun "miehesi" voisi olla iän puolesta oma lapsesi! Aika sairasta.
Hyi, miks oot jonkun melkein nelikymppisen ukon kanssa tossa iässä??
Ei, en ikinä voisi itselle kuvitella yli 10 vuotta nuorempaa tai vanhempaa puolisoa. Yli 20 vuotta onnellisesti yhdessä
N37 ja M40
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:40"]Hyi, miks oot jonkun melkein nelikymppisen ukon kanssa tossa iässä??
[/quote]Sitä minäkin ihmettelen ?
T. 40v mies
Minä 23, mies 12-v vanhempi. Yhdessä ollaan oltu 1,5v. Vähän aikaa, tiedän, mutta hyvin on mennyt. Läheisetkin suhtautuneet hyvin, vaikka odotin jotain ihan muuta. Tai sitten eivät vaan kehtaa sanoa mitä todellisuudessa ovat mieltä. :P
Ongelmakohdat jossain ihan muussa kuin ikäerossa, enempi siinä että minä tahtoisin edetä nopeampaa kuin mies.
Toimiihan joillakin suhteet ulkomaalaistenkin kanssa. Sama juttu se on kuin iso ikäerokin - kuin eri maailmasta...
Ihminen muuttuu ikääntyessään yllättävän vähän. Samanlainen pojanviikari tai tytönhupakko siellä kurttuisemmankin naaman takana piileskelee.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:10"]
Ihminen muuttuu ikääntyessään yllättävän vähän. Samanlainen pojanviikari tai tytönhupakko siellä kurttuisemmankin naaman takana piileskelee.
[/quote]
Siksi on huolestuttavaa jos kolmekymppisestä ei ikäeroa huomaa parikymppisen silmin...
Minusta hurja ikäero tuo melkein 20 vuotta
mulla ja mun ex tyttöystävällä oli ikäeroa 10 vuotta. mä 20v ja se 30. Muuten oli aivan ihanaa, mutta siinä iski vastaan, että tyttöystävä halusi lapsia (vaikka oli jo kaksi) ja mä totuttelin niihin kahteen ja äitipuolena oloon vasta. En siis tuntenut olevani valmis. Ja kauhea kiire muuttaa yhteen (alle vuosi oltiin seurusteltu, ja koska riideltiin juurikin näistä tulevaisuuteen liittyvistä asioista, pelotti muuttaa yhteen kun ei näinkään oikein toiminut) Eli siis, jos olette muuten "samalla sivulla" elämässä, ei ikäerolla mun mielestä ole mitään merkitystä :)
TÖRKEÄÄ LAP SEN HYVÄKSIKÄYTTÖÄ!!!
kuolemam tuomiom takaisi suomee. tämä on kans an tah to
kaliaa