Lempivirret?
Kommentit (32)
Mulla on montakin rakasta mut oon vähän epävarma onko ne virsiä vai hengellisiä lauluja mut onko sillä niin väliä?
"Minä tulin sinua varten" on yksi, "Nousta sain aamuun", "Sama vanha ristinpuu" muita..
Maan korvessa kulkevi lapsosen tie. Ei ole vielä virsi mutta ilmeisesti uuteen virsikirjaan on kelpuutettu.
Niin ihana ja itkettävä.
Enkeli taivaan, tulee lapsuuden idylliset joulut mieleen - mutta mikä on ap:n vastaus omaan kysymykseensä?
Malmivaaran puoliso ja useita lapsia kuoli, eivät kaikki. Syntyi matkamies-virsi 631, jossa mm. Mua auta Herra, mä toivon vaan vaikk ei ois toivoa ollenkaan. En päästä sua ennenkuin mua käyt siunaamaan. Muut kaikki hylkää, vaan sinä et. autuuden särkyneet sydämet snulta saavat, sä luet haavat ja kyyneleet... <3
En jotenkin jaksa uskoa että olen ainoa joka on vastannut ap:n aloitukseen ja kaikki muut viestit ovat ap:lta itseltään kuten se paasaaja epäili :)
Hyvinhän tähän on tullut vastauksia, ihan oikea palsta ja aika kysellä :)
Mun oli se Kuule Isä Taivaan pyyntö tää
Herra kädelläsi, taivaan isä suojan antaa
Be still my soul, ja Sleep on beloved. Asun Yhdysvalloissa ja kumpikin tullut minulle tärkeiksi tyttäreni kuoleman jälkeen. Mua Jeesus ystäväni rakastaa, Onpa Taivaassa tarjota lapsillekin. Soi kunniaksi Luojan, Surun laaksohon Herra. Tässäpä muutama.
Hyvyyden voiman ihmeelliseen suojaan, se on tehty niin uskomattomissa olosuhteissa (keskitysleirillä) ja silti niin positiivinen
Jeesus sä ainoa, lohduttava ja kantava
Joka aamu on armo uus, samasta syystä