KAIKILLA nahkatakki ja pillifarkut, jotka
käännetty lahkeista. Harmaa kaulahuivi. Tennarit tai ballerinat. Ray-Banit. Maantienvärinen tukka ponnarilla.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Ykskään mun kaveri ei pukeudu noin?
Ei minunkaan, mutta ennen koronaa olin kaupassa jossa 15vt ostivat piristejuomiaan, totesin että tytöillä ja pojilla oli kaikilla samalla tavalla käännetyt lahkeet. Suloista, tuli oma nuoruus mieleen kun pohdittiin milloin sitä muodista ulos tippuu. Mietin myös onko sentti määrä kuinka tarkka kun lahje käännetään, onko 3cm sopiva ja 5cm nolo.
Ihanaa ja kamalaa tuo nuoruus.
Mummi 59v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykskään mun kaveri ei pukeudu noin?
Ei minunkaan, mutta ennen koronaa olin kaupassa jossa 15vt ostivat piristejuomiaan, totesin että tytöillä ja pojilla oli kaikilla samalla tavalla käännetyt lahkeet. Suloista, tuli oma nuoruus mieleen kun pohdittiin milloin sitä muodista ulos tippuu. Mietin myös onko sentti määrä kuinka tarkka kun lahje käännetään, onko 3cm sopiva ja 5cm nolo.
Ihanaa ja kamalaa tuo nuoruus.
Mummi 59v
Tämähän oli 5v vanha ketju, meidän kylällä ovat kaiketi jäljessä muodista
Voi eikää! Mäkin ajattelin yläaste-ikäisenä ihan samalla tavalla, kuin toi 15v.
Sitten ne ketjut, bändipaidat ja shokkivärjätyt hiukset jäi vaan pois ja nykyään toi AP:n kirjoittama nahkatakki-pillifarkut-tyyli sopii muhun. Käytännöllisiä ja tyylikkäitä vaatteita.
Mutta ei mun räväkkä persoonani ole muuttunut mihinkään ja ihan samalla tavalla mä rock ja punk-bändejä kuuntelen vieläkin. :)