Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAIKILLA nahkatakki ja pillifarkut, jotka

Vierailija
05.06.2015 |

käännetty lahkeista. Harmaa kaulahuivi. Tennarit tai ballerinat. Ray-Banit. Maantienvärinen tukka ponnarilla.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pukeutumisesta kiinnostunut haluaisi korottaa itseään jalustalle ajattelemalla ylläolevalla tavalla pukeutuvien olevan persoonattomia laumasieluja, jotka yrittävät orjallisesti mukailla sopulityyliä. Totuus on kuitenkin harmiksenne se, että on paljon nuoria naisia, jotka eivät ole kovin kiinnostuneita vaatteista. Heillä on mahdollisesti muita intohimoja, kuten vaikkapa jokin urheiluharrastus tai musiikki-instrumentti. Silloin kaupasta tulee valittua niitä vaatteita, jotka ovat helposti saatavilla ja yhdisteltävissä. Nahkatakki+pillifarkut -yhdistelmään on jokaisen silmä tottunut ja se on siksi monelle luonteva tapa pukeutua. Erikoisesti pukeutuminen vaatii viitseliäisyyttä ja kiinnostusta aikaa kohtaan. Tällainen ilmiö on vallinnut miesten pukeutumisessa jo iät ja ajat. On ymmärrettävää, että mies pukeutuu käytännöllisesti farkkuihin, t-paitaan ja muotiaurinkolaseihin - miehillä on niin paljon muutakin mietittävää, kuin vaatteet. Vastaavasti pukeutumisesta kiinnostumaton nainen saa sopulin leiman otsaansa. Myönnän, että on niitäkin, joilla on pakkomielle "oikeisiin" ja oikeanmerkkisiin tuotteisiin, mutta he ovat vähemmistö.

Vierailija
22/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:39"]Tunnistan itseni [/quote] No sillä en ylpeilisi. T.15v

[/quote]

Teini-ikäinen siellä nyt leikkii niin kovin aikuista.
[/quote]

Minä en kuitenkaan ole massa paskaa :)
T.15v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:22"]

Moni pukeutumisesta kiinnostunut haluaisi korottaa itseään jalustalle ajattelemalla ylläolevalla tavalla pukeutuvien olevan persoonattomia laumasieluja, jotka yrittävät orjallisesti mukailla sopulityyliä. Totuus on kuitenkin harmiksenne se, että on paljon nuoria naisia, jotka eivät ole kovin kiinnostuneita vaatteista. Heillä on mahdollisesti muita intohimoja, kuten vaikkapa jokin urheiluharrastus tai musiikki-instrumentti. Silloin kaupasta tulee valittua niitä vaatteita, jotka ovat helposti saatavilla ja yhdisteltävissä. Nahkatakki+pillifarkut -yhdistelmään on jokaisen silmä tottunut ja se on siksi monelle luonteva tapa pukeutua. Erikoisesti pukeutuminen vaatii viitseliäisyyttä ja kiinnostusta aikaa kohtaan. Tällainen ilmiö on vallinnut miesten pukeutumisessa jo iät ja ajat. On ymmärrettävää, että mies pukeutuu käytännöllisesti farkkuihin, t-paitaan ja muotiaurinkolaseihin - miehillä on niin paljon muutakin mietittävää, kuin vaatteet. Vastaavasti pukeutumisesta kiinnostumaton nainen saa sopulin leiman otsaansa. Myönnän, että on niitäkin, joilla on pakkomielle "oikeisiin" ja oikeanmerkkisiin tuotteisiin, mutta he ovat vähemmistö.

[/quote]

Iso hah sulle! Kyllä ne nuoret naiset tietää, mitä tekee - ei kukaan elä kulttuurityhjiössä :) Vai että mukamas valitsevat sen univormun, koska on helposti kaupasta saatavilla. Muotiliikkeissäkin on paljon valikoimaa, on värikästä ja erilaisia kuoseja ja tyylejä. Silti nämä ihmiset valitsevat tismalleen samat vaatteet: olen pahoillani, mutta tuo ei ole sattumaa. Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että massapukeutumista on ollut aina. Mutta kyllä se hyvinkin tietoista on kaikkine yksityiskohtineen.

Vierailija
24/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:22"]

[/quote]

Iso hah sulle! Kyllä ne nuoret naiset tietää, mitä tekee - ei kukaan elä kulttuurityhjiössä :) Vai että mukamas valitsevat sen univormun, koska on helposti kaupasta saatavilla. Muotiliikkeissäkin on paljon valikoimaa, on värikästä ja erilaisia kuoseja ja tyylejä. Silti nämä ihmiset valitsevat tismalleen samat vaatteet: olen pahoillani, mutta tuo ei ole sattumaa. Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että massapukeutumista on ollut aina. Mutta kyllä se hyvinkin tietoista on kaikkine yksityiskohtineen.
[/quote] Ne värikkämmät ja erikoisesti leikatut vaatteet viehättävätkin muotitietoisia ja vaatteista kiinnostuneita. Kukaan tuskin voi väittää pillifarkkuihin ja tekonahkatakkiin pukeutuneen olevan muodin aallon harjalla. Kyllä niitä trendejä seuraaviakin tuolla katukuvassa paljon näkyy ajankohtaisine väreineen, haalareineen, maximekkoineen ja kirjavine housuineen. Käytännöllinen ja kiireinen teini vetää aamulla päälleen farkkunsa ja jonkun yksivärisistä neuleistaan ja heittää niskaansa "kaikkeen sopivan" nahkatakin, eikä ala etsiä kaapista juuri oikean sävyistä napapaitaa kukkapöksyihinsä yhdistettäväksi.

Vierailija
25/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut ja nahkatakki ovat klassikoita. Sellaiset voi löytää laadukkaammiltakin merkeiltä ja ne kestävät aikaa, miksi vetää väkipakolla päälleen jotain aallonharjatrendikästä, jos sellainen ei kiinnosta? Noihin setteihin on myös helppo yhdistää jotain räväkämpää, jos välttämättä haluaa leikkiä kuuliaista konsumeristia.

Ja ei, se ei ole uniformuni, pukeudun kärjistetysti sanoen itse tehtyihin sateenkaarihippivaatteisiin.

Vierailija
26/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus päälle kymmenen vuotta sitten ostin mustan tekonahkatakin, helppo tapa näyttää jotenkin fiksulta ja kuitenkin on vähän särmää. Sitten heräsin siihen että yhtäkkiä kaikilla on samat vaatteet kuin minulla. Eli kohta pillit ja rotsi joutuu auttamattomasti niin pahasti pois muodista, että edes minä laiska pukeutuja en enää kehtaa pitää. Mitä minä sitten keksin. Perkele.

Vierailija
27/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:39"]Tunnistan itseni [/quote] No sillä en ylpeilisi. T.15v

[/quote]

[/quote]

T.15v
[/quote]

Miksi massa on mielestäsi paskaa? Perustelisitko, omaat kuitenkin vahvan mielipiteen.

Vierailija
28/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 10v vanha nahkatakki. Pitäiskö se nyt heittää pois etten olisi "masspaskaa"? Ja balleriinoja käytän koska minulla on välilevynpullistuma selässä enkä voi käyttää korkkareita.

pelottaapa tosi paljon mitä joku 15v akattelee pukeutumisestani :D omat lapseni opetan ainakin ihmisiä arvioidessaan katsomaan pintaa syvemmälle. Ja opetan heidät myös iihen että kannattaa ostaa laadukkaita ja ajattomia vaatteita jotka kestävät pitkään.

hanki 15v vielä vähän kokemusta, esim parisuhde, opiskelupaikka, työ, lapsia tms vastuita, tai ylipäätänsä oma talous jossa maksat vaatteesi itse. Tule sen jälkeen arvostelemaan muiden pukeutumista jos mielestäsi vielä silloin vaatteet ovat jokin mittari ihmiselle ja hänen saavutuksilleen.

t:38v  15v:n äiti

Vierailija
29/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shit, tekonahkatakitko on muotia? :O 8 vuotta saanu käyttää ihan rauhassa ja ny se pitäs sitte laittaa sivuun siks aikaa että menee tuo ohi. Ei -tuta.

Vierailija
30/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:40"]

[/quote]

[/quote]

T.15v
[/quote]

Miksi massa on mielestäsi paskaa? Perustelisitko, omaat kuitenkin vahvan mielipiteen.
[/quote]

Kukaan ei näytä omaa persoonallisuuttaan pukeutumisella, vaan seuraavat sokeana muotia. Nahkatakki on jees, itsekin käytän. Mutta muiden vaatteiden tilalla on revityt tai esim. Mustavalko raidalliset pillifarkut,ketjuja ja bändipaitoja. En osta vaatteita normikaupoista, koska en halua olla kopio toisista. Se on sitä _persoonallisuuden näyttämistä_
T.15v

Vierailija
31/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:08"]Shit, tekonahkatakitko on muotia? :O 8 vuotta saanu käyttää ihan rauhassa ja ny se pitäs sitte laittaa sivuun siks aikaa että menee tuo ohi. Ei -tuta.
[/quote]

Tekonahka takit on paha. Ihan oikeasti, oikeeta nahkaa sen pitää olla.
T.15v

Vierailija
32/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:40"]

[/quote]

[/quote]

T.15v
[/quote]

[/quote]

Kukaan ei näytä omaa persoonallisuuttaan pukeutumisella, vaan seuraavat sokeana muotia. Nahkatakki on jees, itsekin käytän. Mutta muiden vaatteiden tilalla on revityt tai esim. Mustavalko raidalliset pillifarkut,ketjuja ja bändipaitoja. En osta vaatteita normikaupoista, koska en halua olla kopio toisista. Se on sitä _persoonallisuuden näyttämistä_
T.15v
[/quote]

Eli olet itse ihan kopio joka ikisestä emorockteinistä :'D

Vierailija
33/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:40"]

[/quote]

[/quote]

T.15v
[/quote]

[/quote]

T.15v
[/quote]

[/quote]

En ole. Olisi aika säälittävää olla emo.
T.15v

Vierailija
34/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:25"]

käännetty lahkeista. Harmaa kaulahuivi. Tennarit tai ballerinat. Ray-Banit. Maantienvärinen tukka ponnarilla.

[/quote]

Kaikilla? Otos tässä ympärillä n. 20 ihmistä, joitten kohdalla yksikään mainitsemasi kriteeri ei täyty.

Vierailija
35/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:08"]

Shit, tekonahkatakitko on muotia? :O 8 vuotta saanu käyttää ihan rauhassa ja ny se pitäs sitte laittaa sivuun siks aikaa että menee tuo ohi. Ei -tuta.

[/quote]

Semmosen ~8 vuotta ne ovat jo olleetkin muodissa.

Vierailija
36/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:40"]

[/quote]

[/quote]

T.15v
[/quote]
Oletpa söpö :')

Vierailija
37/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:40"]

[/quote]

[/quote]

T.15v
[/quote]

[/quote]

T.15v
[/quote]

[/quote]

En ole. Olisi aika säälittävää olla emo.
T.15v
[/quote]

Mitä bändejä sitten kuuntelet?

Vierailija
38/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi, 15-vuotias, sinä kuulut massaan myös, tosin eri massaan kuin avauksen tyyliin pukeutunut nainen. En nyt noilla spekseillä paukuttelisi henkseleitä erikoisuudella ;)

Vierailija
39/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:22"]Moni pukeutumisesta kiinnostunut haluaisi korottaa itseään jalustalle ajattelemalla ylläolevalla tavalla pukeutuvien olevan persoonattomia laumasieluja, jotka yrittävät orjallisesti mukailla sopulityyliä. Totuus on kuitenkin harmiksenne se, että on paljon nuoria naisia, jotka eivät ole kovin kiinnostuneita vaatteista. Heillä on mahdollisesti muita intohimoja, kuten vaikkapa jokin urheiluharrastus tai musiikki-instrumentti. Silloin kaupasta tulee valittua niitä vaatteita, jotka ovat helposti saatavilla ja yhdisteltävissä. Nahkatakki+pillifarkut -yhdistelmään on jokaisen silmä tottunut ja se on siksi monelle luonteva tapa pukeutua. Erikoisesti pukeutuminen vaatii viitseliäisyyttä ja kiinnostusta aikaa kohtaan. Tällainen ilmiö on vallinnut miesten pukeutumisessa jo iät ja ajat. On ymmärrettävää, että mies pukeutuu käytännöllisesti farkkuihin, t-paitaan ja muotiaurinkolaseihin - miehillä on niin paljon muutakin mietittävää, kuin vaatteet. Vastaavasti pukeutumisesta kiinnostumaton nainen saa sopulin leiman otsaansa. Myönnän, että on niitäkin, joilla on pakkomielle "oikeisiin" ja oikeanmerkkisiin tuotteisiin, mutta he ovat vähemmistö.
[/quote]

Todellakin tää.

Vierailija
40/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:40"]

[/quote]

[/quote]

T.15v
[/quote]

[/quote]

T.15v
[/quote]

Kuuntele nyt itseäsi, miten naurettavalta kuulostat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä