Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAIKILLA nahkatakki ja pillifarkut, jotka

Vierailija
05.06.2015 |

käännetty lahkeista. Harmaa kaulahuivi. Tennarit tai ballerinat. Ray-Banit. Maantienvärinen tukka ponnarilla.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:16"]

Älkää ny viittikö kiusata "15v":tä, tiedättehän itekkin, että tossa iässä on tärkeetä ettiä omaa persoonaa ja katotaan maailmaa aina vähän mustavalkosesti.. :) 

[/quote]

Minusta on aika mustavalkoista elää massan mukana. T: ei-15v
[/quote] Miksi juuri pukeutuminen on se asia, jolla on pakko tuoda omaa persoonaansa esiin? Ihmisen persoonaa voi ilmentää niin monella muullakin eri tavalla, eikä vaatteet yksinkertaisesti ole kaikille tärkeä juttu. Ovatko kaikki nekin massan mukana kulkevia laumasieluja, jotka ostavat ruokansa tavallisesta lähimarketeista ja syövät enimmäkseen tavanomaista ruokaa? Pitääkö käyttää aikansa etnisissä erikoisliikkeissä kiertelyyn ja harvinaisten ainesosien metsästämiseen verkkokaupoista, jos ruoka ei kovin suuresti kiinnosta? Tai onko suht tunnettujen kirjailijoiden ketjukirjakaupoista löytyviä / tilattavissa olevia kirjoja paljon lukeva automaattisesti massapelle?

Vierailija
2/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon Bemari ja Levikset ja fleeceruutupaita, levykokoelma ja murtolumilauta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä oikeassa. Ei tarvitse kun kävellä jonkun lukion tai amiksen ohi, niin siellä seisoo rivissä neitokaisia pillifarkut ja nahkatakit päällä. Kerran kun kävelin 3 tällaisen tytön ohi, jokaisella ruskea nahkatakki ja pillifarkut, niin alkoivat he tuijottaa mua ja ilmeisesti kommentoivat jotain takistani (tummansininen kangastakki). Meinasin heille sitten kommentoida takasin, että "ostitteko 3 yhden hinnalla?". Leenu, Liinu ja Tiinu arvostelee amiksen pihalla ohikulkevia ihmisiä. Ihquu

Ja olen siis itse 28-vuotias, joten pukeudun nuorekkaasti, mutta en teinivaatteisiin. 

Vierailija
4/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:16"]

Älkää ny viittikö kiusata "15v":tä, tiedättehän itekkin, että tossa iässä on tärkeetä ettiä omaa persoonaa ja katotaan maailmaa aina vähän mustavalkosesti.. :) 

[/quote]

Minusta on aika mustavalkoista elää massan mukana. T: ei-15v

[/quote]

No kuka sitten ei elä "massan mukana"? En nyt lähtisi kutsumaan vaikkapa erilaisten alakulttuurien edustajia massasta poikkeaviksi, koska he muodostavat vain omanlaosensa massan. Olen siis itsekin ajatellut teini-ikäisenä alakulttuurin edustajana olevani jollain tavalla "erikoinen", mutta kyllä alkaa perspektiivi kummasti muuttua, kun ikää tulee lisää. Ulkonäkö ei ihan oikeasti kerro ihmisestä paljonkaan.

Vierailija
5/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:39"]Tunnistan itseni [/quote] No sillä en ylpeilisi. T.15v

[/quote]

Teini-ikäinen siellä nyt leikkii niin kovin aikuista.
[/quote]

Minä en kuitenkaan ole massa paskaa :)
T.15v
[/quote]

Miksi massa on mielestäsi paskaa? Perustelisitko, omaat kuitenkin vahvan mielipiteen.
[/quote]

Kukaan ei näytä omaa persoonallisuuttaan pukeutumisella, vaan seuraavat sokeana muotia. Nahkatakki on jees, itsekin käytän. Mutta muiden vaatteiden tilalla on revityt tai esim. Mustavalko raidalliset pillifarkut,ketjuja ja bändipaitoja. En osta vaatteita normikaupoista, koska en halua olla kopio toisista. Se on sitä _persoonallisuuden näyttämistä_
T.15v
[/quote]

Eli olet itse ihan kopio joka ikisestä emorockteinistä :'D
[/quote]
Niin juuri. Se on kummallista että ollaan muka erilaisia mutta just niin kuin kaikki muutkin.

Vierailija
6/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:39"]Tunnistan itseni [/quote] No sillä en ylpeilisi. T.15v

[/quote]

[/quote]

Minä en kuitenkaan ole massa paskaa :)
T.15v
[/quote]

Miksi massa on mielestäsi paskaa? Perustelisitko, omaat kuitenkin vahvan mielipiteen.
[/quote]

Kukaan ei näytä omaa persoonallisuuttaan pukeutumisella, vaan seuraavat sokeana muotia. Nahkatakki on jees, itsekin käytän. Mutta muiden vaatteiden tilalla on revityt tai esim. Mustavalko raidalliset pillifarkut,ketjuja ja bändipaitoja. En osta vaatteita normikaupoista, koska en halua olla kopio toisista. Se on sitä _persoonallisuuden näyttämistä_
T.15v
[/quote]
Tämä mua on aina mietityttänyt...Miksi musiikkimaku ja vaatemaku muka kulkevat käsikädessä? Kaksi aivan eri asiaa...Pidän sellaisia ihmisiä vähän yksinkertaisina...esim hevityypit ja heidän vaatteensa. Ollaan olevinaan niin erikoisia persoonia vaikka vaatteet ja musiikki on niin tarkkaan kopioitua ja muuntyylisiä ei voi hyväksyä kun ne muut on sitä harmaata massaa. Helppoahan se on kopioida jonkun hevityypin tyyli ja olla muka niin massasta erottuva ja omaperäinen. :D

Vierailija
7/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun just noin. Mut mä oonkin kolmekymppinen ikiteini ja tennareista en luovu koskaan. Varmaan 90-vuotiaana mummonakin istun kiikkutuolissa converseissa. Oli ne sitten muodissa tai ei.

Vierailija
8/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:25"]käännetty lahkeista. Harmaa kaulahuivi. Tennarit tai ballerinat. Ray-Banit. Maantienvärinen tukka ponnarilla.
[/quote]
Mulla mekko ja farkkutakki tai nahkahame ja nahkatakki, joskus voi olla farkut, mutta alle 20 kertaa vuodessa. Ei ikinä harmaata huivia, sehän vie värin naamasta, vaan turkoosia, pinkkiä, erilaisia sinisiä jne. Mun pitkä vaalea tuuhea kihara tukka on aina auki, paitsi urheillessa. Ray-banejä mulla ei ole. Mustat isohkot surinkolaseja. Myöskään converseja en omista. Niisyä kyllä haaveilen. Jalassa mulla on korkkarit, ballerinat, nillkurit tai saappaat. Tilanteen ja sään mukaan.

Vierailija
9/64 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

And

Vierailija
10/64 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni

Vierailija
11/64 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:39"]Tunnistan itseni
[/quote]

No sillä en ylpeilisi.
T.15v

Vierailija
12/64 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko lestadiolaisnaisista?

Vierailija
13/64 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Miettikää miten kaikki UFFin keräykset pursuaa noita nahkatakkeja muutaman vuoden päästä. Onko ne mikroshortsit jo lahjoitettu pois vai odottaako ne vaan lämpimämpiä kelejä?

Vierailija
14/64 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykskään mun kaveri ei pukeudu noin?

Vierailija
15/64 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:40"]

[/quote]

Vierailija
16/64 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se on tämän kauden tyyliä. 

Vierailija
17/64 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on niin totta! ainaki täällä!

Vierailija
18/64 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:25"]

käännetty lahkeista. Harmaa kaulahuivi. Tennarit tai ballerinat. Ray-Banit. Maantienvärinen tukka ponnarilla.

[/quote]

Mulla on tekonahkatakki usein, koska se kestää vesisadetta ja on silti kivemmannäköinen kuin joku ulkoilutakki. Pillifarkut löytyy, mutta lahkeet on kääntämättä. Aina värikäs huivi. Ei tennareita/balleriinoja, mutta ymmärrän että ne on mukavammat kuin korkkarit. Ray-Banit? No kiitos vaan. Ihan olen Stadiumista ostanut halvat pilottilasit. Ei maantienväristä tukkaa, mutta ponnarilla usein, koska Suomen ilmasto on epäkiitollinen hiuslaadulleni.

Vierailija
19/64 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa johtajaa, Bäääää, bäää:)

Vierailija
20/64 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie pukeudun noin ja olen 55v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme