Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydä tässä ketjussa joltakin jotakin anteeksi

Vierailija
05.06.2015 |

keneltä/mitä/miksi??

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vatsa, kun taas rääkkäsin sinua tänään epäterveellisellä ruualla. Lupaan ryhdistäytyä ja olla sinulle hellä <3

Vierailija
42/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi palstalaiset että vittuilen teille ja olen ilkeä.
Oikeassa elämässä olen ylikiltti, pelkään ihmisiä, pyytelen anteeksi olemassa oloani, en kykene sanomaan ei. Olen uupunut, masentunut ja itsetuntoni on maassa. En osaa pitää puolia, otan kaiken kurjan alistuneesti hymyillen vastaan ja itken yksin, kun kukaan ei näe. Pahaa oloa on kertynyt sisälleni niin pitkään, että täällä palstalla peto pääsee irti ja vittuilen ja auon päätäni anonyymisti koko rahan edestä.
Olen pahoillani. Yritän lopettaa sen ja löytää jonkin toisen kanavan pahan oloni purkamiseen. Siis: anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:56"]

Anteeksi naapuri että kusin tunti sitten postiluukustasi ja tuhrin oven paskaan.

[/quote]

XDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
44/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:49"]

Anteeksi rakas mieheni, että olen kiukutellut, ollut väsynyt ja kyllästynyt. Pyydän anteeksi kaikkia itkukohtauksia ja raivonpuuskia. En vain osaa puhua ajallaan ja vääränä hetkenä kaikki romahtaa. Nyt tiedän syynkin, mutten ole osannut kertoa siitä sinulle ajoissa. Olen sairas, paloin loppuun opintojeni ja vastuutehtävieni takia ja en enää jaksa kestää kissan oksennusta matolla. Olen pahoillani että joudut olemaan töissä tällä hetkellä liikaa, sillä en enää tiedä mitä sinulle kuuluu. Rakkaani, rakastan sinua yhä, ehkä enemmän kuin ennen. Oma vikani vain on etten saa suutani auki. Ainoa pyyntöni sinulle on että jaksathan kuunnella ja tuntea empatiaa, jos osaisit kysyä niin ymmärtäisit. Olet minulle kaikki ja ilman sinua minulla ei olisi mitään. Olet kaikkeni ja tiedän sinun ajattelevan samoin, siksi tämänkin yli pääsemme. Olemme vain nyt vastamäessä mutta tiedä se, että milloin vain sanoisin sinulle TAHDON!

[/quote]

Sinussa ovat kukat ja takkavalkea,
tähdet ja laululinnut,
kesän tuoksu,
hiljaisuus juuri ennen aamunkoittoa.
Rakastan sinua tänään, loistoon pukeutuneena.
Rakastan sinua aina -
tanssivana, laulavana, lukevana,
työtä tekevänä, suunnittelevana, väittelevänä.
Tulen rakastamaan sinua
pahantuulisena ja väsyneenä,
rohkeana ja kauhistuneena,
iloisena, pelokkaana ja voitokkaana.
Tulen rakastamaan sinua
kaikkien säiden ja muutosten keskellä,
sillä kaikki sinussa on arvokasta minulle.
Ja jokainen päivä, jonka saan elää kanssasi
ja ottaa vastaan rakkautesi,
on minulle lahja.