Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydä tässä ketjussa joltakin jotakin anteeksi

Vierailija
05.06.2015 |

keneltä/mitä/miksi??

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:44"]

Anteeksi, M, etten vastannut kirjeeseesi, enkä sähköpostiisi. En halunnut uusia ystävyyttämme, mutta aioin kyllä kauniisti sen sinulle viestittää. Se vain jotenkin jäi. Anteeksi.

[/quote]

M  mies/nainen?  Mistä päin? Koskaan ei ole liian myöhäistä. Rohkeutta.

Vierailija
2/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi veljeni, että raivosin sinulle, kun olit päässyt juuri sairaalasta. Olet minulle todella tärkeä ihminen ja toivon joka päivä, että tulet kuntoon ja pääset elämään taas kiinni. Olet rakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

H jossain melko keskellä Suomea. Anteeksi varmuuden vuoksi tekemiset ja tekemättä jättämiset, en vain tiedä kummasta kyse.

Vierailija
4/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa paska!

Vierailija
5/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi E, käyttäydyin tosi ääliömäisesti, varmaan siks koska oon itse epävarma. Oon tosi pahoillani. Jos vielä joskus nähdään, toivottavasti hymyillään molemmat.

Vierailija
6/44 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette saa!

Vierailija
7/44 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että suutelin miestäsi. Pilasin ystävyytemme himon tähden. Miehesi on kyllä aika tyhmä myös kun yrittää vietellä aina minua.

Vierailija
8/44 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että olin tyly ja torjuin sinut kerta toisensa jälkeen ilkeästi. En tarkoittanut että sinun elämänhalusi katoaisi. Olet oikeasti todella mukava :)

Vierailija
9/44 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
10/44 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun jätin sinut hetkenä jolloin olisit minua eniten tarvinnut vankilassa ollessasi, pelkäsin että tapat minutkin. Pelkään vieläkin vaikka rakastan sinua. Anteeksi etten luota. Parempi erillään vaikka meitä ei erottaa voikkaan.

Vierailija
11/44 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että olen trollannut tällä palstalla ja anteeksi, että aion jatkaa sitä tulevaisuudessakin. En kyllä tiedä miksi pyydän anteeksi, koska se ei kaduta minua pätkääkään, kuten ei kaduta aikanaan innokkaasti harrastamani koulukiusaaminenkaan. 

Vierailija
12/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:54"]

Anna anteeksi äiti, että joudut katsomaan, kun hiivun pois. Anteeksi, jos sain sinut luulemaan, että anoreksia ja masennus on kasvatuksesi syytä, ei se ole.

[/quote]

pelasta itsesi! tule takaisin,eheydy.

kuuntele tämä kanssani.Muutkin voivat tulla mukaan.

Vierailija
13/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi I. kun olin yhtenä osapuolena rikkomassa sun perhettä. Mä olin tosi nuori ja sinisilmäinen, melkein lapsi vielä itsekin.

Vierailija
14/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että olin niin hankala kumppani. Toivon, että sinun on nyt hyvä olla ilman minua. Toivon sinulle kaikkea hyvää.

Vierailija
15/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi rakas sisko, että mokasin pari kertaa puolustamatta sinua. Olin tyhmä, enkä ymmärtänyt silloin mistä oli todella kysymys. Äitimme valehteli sinusta minulle, niinkuin minusta sinulle, tähän olimme jo tottuneetkin. Kun tarpeeksi äiti toisti sitä samaa ja olin kieltäytynyt uskomasta, sokeennuin. Äidille en tule antamaan koskaan anteeksi. Anteeksipyyntöä olen rukoillut, jotta kuulisit sen pilvien takaa. Jonain päivänä kohtaamme jälleen ja silloin suojelen sinua jälleen, kaikelta pahalta.

Vierailija
16/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, M, etten vastannut kirjeeseesi, enkä sähköpostiisi. En halunnut uusia ystävyyttämme, mutta aioin kyllä kauniisti sen sinulle viestittää. Se vain jotenkin jäi. Anteeksi.

Vierailija
17/44 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kaikille läheisilleni raivonpuuskistani, nyt vasta ymmärrän olevani masentunut.

Vierailija
18/44 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas E. Mä olen ollut pahoillani kaikesta. Se, mitä et tiedä, ei satuta sua.

Vierailija
19/44 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:29"]

Anteeksi kaikille läheisilleni raivonpuuskistani, nyt vasta ymmärrän olevani masentunut.

[/quote]

Saat anteeksi. Pyydä niiltäkin, joille raivosit. Hekin antavat anteeksi.

Minä pyydän anteeksi läheisiltäni sitä, etten ole "ollut itsekkäämpi" ja välittänyt terveydestäni enemmän. Nyt sain siitä "laskun", kun menetin terveyteni. Tosin tämä sama voi tulla kenelle vain ikään, sukupuoleen, painoon ja kuntoon katsomatta.

Vierailija
20/44 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi rakas lapseni, että annoin sinulle taas nuijan nukutusta ja satikutia kun et suostunut menemään nukkumaan ennen kuin minulta paloi päreet kuunneltuani jankutustasi sen pari tuntia. Anteeksi etten antanut sinulle enää vettä vaikka itkit janoa ja jankutit. En vaan halua että kuset housuusi yöllä. Anteeksi että heitin unilelusikin jäähylle ja jouduit nukahtamaan ilman sitä. Anteeks nyt vaan mutta äitikin haluaisi vaikka mitä, mutta ketä kiinnostaa. Anteeksi rakas lapsi että haluan levätä yksin koska olen väsynyt. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan