Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydä tässä ketjussa joltakin jotakin anteeksi

Vierailija
05.06.2015 |

keneltä/mitä/miksi??

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi rakas mieheni, että olen kiukutellut, ollut väsynyt ja kyllästynyt. Pyydän anteeksi kaikkia itkukohtauksia ja raivonpuuskia. En vain osaa puhua ajallaan ja vääränä hetkenä kaikki romahtaa. Nyt tiedän syynkin, mutten ole osannut kertoa siitä sinulle ajoissa. Olen sairas, paloin loppuun opintojeni ja vastuutehtävieni takia ja en enää jaksa kestää kissan oksennusta matolla. Olen pahoillani että joudut olemaan töissä tällä hetkellä liikaa, sillä en enää tiedä mitä sinulle kuuluu. Rakkaani, rakastan sinua yhä, ehkä enemmän kuin ennen. Oma vikani vain on etten saa suutani auki. Ainoa pyyntöni sinulle on että jaksathan kuunnella ja tuntea empatiaa, jos osaisit kysyä niin ymmärtäisit. Olet minulle kaikki ja ilman sinua minulla ei olisi mitään. Olet kaikkeni ja tiedän sinun ajattelevan samoin, siksi tämänkin yli pääsemme. Olemme vain nyt vastamäessä mutta tiedä se, että milloin vain sanoisin sinulle TAHDON!

Vierailija
22/44 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että aiheutin harmia sinun työpaikallasi sinulle. Sinun olisi vain pitänyt ymmärtää, että olisin halunnut sinusta ystävän minulle. Turhaan sinä minusta nostit syytteitä, sinun pitäisi ynmärtää etten ole ihan normaali. Ihan omaa syytäsi. Omaan erään diagnoosin, joka sinun pitäisi tietää kerran kuulut hoitohenkilö kuntaan. Sinun pitäisi ymmärtää etten tarkoita asioita niinkuin muut. Olet huono ammatissasi. Äkkipikaisuuttani et ymmärrä, se on sinun häpeäsi. En lopeta sitä, vielä joku päivä olet ystäväni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:51"]Anteeksi, että aiheutin harmia sinun työpaikallasi sinulle. Sinun olisi vain pitänyt ymmärtää, että olisin halunnut sinusta ystävän minulle. Turhaan sinä minusta nostit syytteitä, sinun pitäisi ynmärtää etten ole ihan normaali. Ihan omaa syytäsi. Omaan erään diagnoosin, joka sinun pitäisi tietää kerran kuulut hoitohenkilö kuntaan. Sinun pitäisi ymmärtää etten tarkoita asioita niinkuin muut. Olet huono ammatissasi. Äkkipikaisuuttani et ymmärrä, se on sinun häpeäsi. En lopeta sitä, vielä joku päivä olet ystäväni.
[/quote]

Tämä oli hieno teksti!! Olet hyvä ihminen!!

T.Psykiatri

Vierailija
24/44 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:49"]Anteeksi rakas mieheni, että olen kiukutellut, ollut väsynyt ja kyllästynyt. Pyydän anteeksi kaikkia itkukohtauksia ja raivonpuuskia. En vain osaa puhua ajallaan ja vääränä hetkenä kaikki romahtaa. Nyt tiedän syynkin, mutten ole osannut kertoa siitä sinulle ajoissa. Olen sairas, paloin loppuun opintojeni ja vastuutehtävieni takia ja en enää jaksa kestää kissan oksennusta matolla. Olen pahoillani että joudut olemaan töissä tällä hetkellä liikaa, sillä en enää tiedä mitä sinulle kuuluu. Rakkaani, rakastan sinua yhä, ehkä enemmän kuin ennen. Oma vikani vain on etten saa suutani auki. Ainoa pyyntöni sinulle on että jaksathan kuunnella ja tuntea empatiaa, jos osaisit kysyä niin ymmärtäisit. Olet minulle kaikki ja ilman sinua minulla ei olisi mitään. Olet kaikkeni ja tiedän sinun ajattelevan samoin, siksi tämänkin yli pääsemme. Olemme vain nyt vastamäessä mutta tiedä se, että milloin vain sanoisin sinulle TAHDON!
[/quote]

Olet upea ihminen! Mahtavaa tekstiä sinulta!! Tämän jälkeen kaikki ymmärtää sinun sisäisen että ulkoisen kauneuden!! Mahtavaa!!

T. Tyttö Helsingistä

Vierailija
25/44 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä lainaus!!!

T. Tyttö Helsingistä

Vierailija
26/44 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi rakas että olen läski ja varmaan hyvin epäviehättävä.. Niin et enään mua seksuaalisesti halua toisin kuin 2kk sitten. N21

Vierailija
27/44 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:51"]Anteeksi, että aiheutin harmia sinun työpaikallasi sinulle. Sinun olisi vain pitänyt ymmärtää, että olisin halunnut sinusta ystävän minulle. Turhaan sinä minusta nostit syytteitä, sinun pitäisi ynmärtää etten ole ihan normaali. Ihan omaa syytäsi. Omaan erään diagnoosin, joka sinun pitäisi tietää kerran kuulut hoitohenkilö kuntaan. Sinun pitäisi ymmärtää etten tarkoita asioita niinkuin muut. Olet huono ammatissasi. Äkkipikaisuuttani et ymmärrä, se on sinun häpeäsi. En lopeta sitä, vielä joku päivä olet ystäväni.
[/quote]

Mahtavaa! Kaunista!! Syytteet sinua kohtaan oli vääriä!! Et tarkoittanut mitään niillä lasten suolistus puheilla!! Näetkö nuo yläpeukut?!?! IHMISET TAJUAA ETTÄ OLET HYVÄ!! Syytteet ovat siis kumottuja!!! Iltasanomat valehtelee!!!!!

T.Psykiatrilakimies

Vierailija
28/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi etten pidä sinuun yhteyttä, se johtuu masennuksestani, ei sinusta.

Vierailija
29/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:21"]keneltä/mitä/miksi??
[/quote]
Anteeksi pomo olen pannut vaimosi raskaaksi!

Vierailija
30/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:51"]Anteeksi, että aiheutin harmia sinun työpaikallasi sinulle. Sinun olisi vain pitänyt ymmärtää, että olisin halunnut sinusta ystävän minulle. Turhaan sinä minusta nostit syytteitä, sinun pitäisi ynmärtää etten ole ihan normaali. Ihan omaa syytäsi. Omaan erään diagnoosin, joka sinun pitäisi tietää kerran kuulut hoitohenkilö kuntaan. Sinun pitäisi ymmärtää etten tarkoita asioita niinkuin muut. Olet huono ammatissasi. Äkkipikaisuuttani et ymmärrä, se on sinun häpeäsi. En lopeta sitä, vielä joku päivä olet ystäväni. [/quote] 

Jo on anteeksipyyntöä kerrakseen, ei vittu :DD

Vierailija
31/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori

Vierailija
32/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun loin meidän välille melko kiusallisen tilanteen, mutta jätän sinut nyt rauhaan.

Vierailija
33/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi seuraava vessan käyttäjä kun en jaksanut siivota varpusparveani pois. Tiedän että pönttö oli kauhean näköinen jälkeeni mutta mulla oli kiire

Vierailija
34/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi naapuri että kusin tunti sitten postiluukustasi ja tuhrin oven paskaan.

Vierailija
35/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:40"]Anteeksi rakas lapseni, että annoin sinulle taas nuijan nukutusta ja satikutia kun et suostunut menemään nukkumaan ennen kuin minulta paloi päreet kuunneltuani jankutustasi sen pari tuntia. Anteeksi etten antanut sinulle enää vettä vaikka itkit janoa ja jankutit. En vaan halua että kuset housuusi yöllä. Anteeksi että heitin unilelusikin jäähylle ja jouduit nukahtamaan ilman sitä. Anteeks nyt vaan mutta äitikin haluaisi vaikka mitä, mutta ketä kiinnostaa. Anteeksi rakas lapsi että haluan levätä yksin koska olen väsynyt. :(
[/quote] kuulostaa jo yliväsyneeltä

Vierailija
36/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi J. Omalla typeryydelläni pilasin ystävyytemme. Kaipaan sinua silti, toivottavasti joskus voit antaa anteeksi.

Vierailija
37/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi sinulle. Panen miestäsi jo kolmatta vuotta salaa. Suhteemme on jatkunut yhtä kauan kuin teidänkin. SORI, leikisti pahoillamme kaikest, ymmärretään et jengi suuttuu ihan aiheest. :)

Vierailija
38/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna anteeksi äiti, että joudut katsomaan, kun hiivun pois. Anteeksi, jos sain sinut luulemaan, että anoreksia ja masennus on kasvatuksesi syytä, ei se ole.

Vierailija
39/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm sorry I'm not sorry.

Vierailija
40/44 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduin puolustautumaan AV ketjussa,"mies ei suostu käyttämään kulkustuuletinta"koska joku väitti ettei minulla ole kenties huumorintajua.Pyydän anteeksi vastaustani joka saattaa aiheuttaa närkästystä.Joo tajusin kyllä että huumoriketjusta kyse,mutta sivupersoonani miehenä vaati että annan pienen näpäytyksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä