Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset mitä mieltä olette trikoista miehellä??

Vierailija
05.06.2015 |

Ostin ensimmäiset trikoot juoksuhousuiksi. Ihastuin keveyteen ja joustavuuteen sen verran, että aloin käyttää trikoita arkihousuina. Alussa vähän epäröin, että kehtaanko mennä näillä esim kaupungilla, mutta eivätpä nuo vastaantulijoiden katseita ole mitenkään keränneet. Tosin kerran tapasin naisen, jolla ilmeistä päätellen housuni tuntuivat aiheuttavan ahdistusta; hänen katseensa hakeutui aina ensimmäiseksi nivusiini. Todennäköisesti hänellä oli mielenterveysongelmien takia epänormaali suhde omaan kehoonsa, jota sitten projisoi minuun. No joo, mutta mitä mieltä oletteko sopivatko trikoot myös miesten arkivaatteeksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi arkivaatteeksi, mutta lenkkipoluilla on kiva katsella miehiä  joilla trikoot pullottaa kivasti etumuksesta.

Vierailija
2/4 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sopii arkivaatteeksi! Se missä itse tuntee olonsa mukavaksi ja/tai hyvännäköiseksi niin anti mennä :) Mielipiteitä ja makuja on aina kaikenlaisia eikä koskaan voi (eikä tarvitse) kaikkia miellyttää, joten rohkeasti vaan!

N23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N2309 kirjoitti:

Tottakai sopii arkivaatteeksi! Se missä itse tuntee olonsa mukavaksi ja/tai hyvännäköiseksi niin anti mennä :) Mielipiteitä ja makuja on aina kaikenlaisia eikä koskaan voi (eikä tarvitse) kaikkia miellyttää, joten rohkeasti vaan!

N23

Tämä just! Kunhan kriittiset paikat on asianmukaisesti kankaalla verhoiltu, niin mitä tahansa saa vetää päällensä! :)

Vierailija
4/4 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N2309 kirjoitti:

N23

Tämä just! Kunhan kriittiset paikat on asianmukaisesti kankaalla verhoiltu, niin mitä tahansa saa vetää päällensä! :)

Niinpä... eikä silloin se pullotuksen näkyminen haittaa, näkyyhän naisillakin tissien muodot :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme