Käsien tärinä, miten estää?
Joka kerta kun näen yhden miehen, jonka kanssa mulla oli aikaisemmin juttua, käteni alkavat täristä ja sitä tärinää kestää ihan hyvän aikaa. Tosin en ole ihan varma, alkaako tärinä heti hänet nähdessäni, koska huomaan sen vasta kun hän on poistunut paikalta. Vaikka olisin henkisesti varautunut siihen, että tulen näkemään hänet tietyssä tilanteessa, se hiton tärinä tulee joka kerta. Muuten näytän ja kuulostan suhteellisen tyyneltä ja rauhalliselta, vaikka tunnen itseni hyvin hermostuneeksi tuon miehen läsnäollessa.
Tämä on noloa, sillä näissä tilanteissa muut tai hän saattavat sen tärinän huomata. Mitä mä teen?
Kommentit (5)
No et sä sille tärinälle voi mitään tehdä. Jos joku siitä kyselee, niin sano että sulla vartti-parkinson. Ilmenee silloin tällöin.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 15:29"]
Anna täristä. Olet kai yhä ihastunut?
[/quote]
Jollain asteella varmaan, mutta en haluaisi olla, koska tuo mies on ihan kusipää :( Ap
Itsellä tärisee kädet aina, vaikka olen nuori ihminen. Joskus niin paljon ettei haarukka meinaa suuhun mennä, mutta yleensä pystyn pitämään sen niin ettei kukaan huomaa. Kahvikuppia pidän kahdella kädellä yms. Jos pitää syödä muoviaterimilla tai kevyellä pienellä lusikkalla, niin silloin kyllä väpätyksen huomaa tai jos pidä jotain paperia kädessä. Tosin senkin saa aina jotenkin väännettyä niin että siihen muodostuu paperia vakavoittava ja tukeva kulma tai ryppy. Mutta ihan 6. luokalta noita ongelmia piilotellut. eivät liity sosiaalisiin tilanteihin enkä ole ujo yms.
n26
Anna täristä. Olet kai yhä ihastunut?