Mikä elämässäsi on paremmin nyt kuin 2v sitten?
Entä huonommin?
Mulla on parempi rahatilanne nyt ja olen löytänyt itselleni täydellisen duunin. Huonompaa on se, että olen sairastunut pitkäaikaisesti.
Kommentit (40)
Paremmin menee taloudellisesti, huonompaa se, josta edellä mainittu on seurausta: menetin isäni.
Paremmin on tulot, parisuhde, työn ja vapaa-ajan suhde ja asuntolainat maksettu. Huonommin kunto ja paino.
En ole enää masentunut ja mulla on vakituinen työpaikka.
Paremmin: uusi ihana koti ja toinen lapsi perheessä.
Huonommin: no en oikeastaan keksi... ehkä henkinen vointini on ollut vähän epätasapainoisempaa, mutta nyt näyttää sekin jo paremmalta. No nyt keksin, en ole raskaana! Kaksi vuotta sitten olin ja se oli ihanaa aikaa kuten esikoisenkin odotus.
Paremmin: En oo raskaana ja yrjöömässä vähän väliä.
Huonommin: viisaudenhammas todella kipee.
Oli enemmän seksiä, parempi suhde ja olin vapaampi elämään.
Paremmin: en ole enää opiskelija vaan jo työelämässä. Talous tätä kautta parempi. Asun paremmassa asunnossa kuin 2 vuotta sitten. hiukset paremmassa kunnossa nyt kun on täysin oma väri.
Huonommin:huonommassa kunnossa fyysisesti kuin pari vuotta sitten ja vähemmän säpinää rakkauselämässä
Valmistuin ja pääsin soluasunnosta omaan kämppään ja otin vihdoin kissan. Huonommin on se, että erottiin kihlatun kanssa kun jätkä otti ja petti.
Kaikki on huonommin paitsi että pääsin kusipääukosta eroon vihdoin. Mutta muuten kaikki on yhtä paskaa. Mulla on lapsi jota en varsinaisesti halunnut (olisin antanut miehelle, mutta ei sekään halunnut), olen velkaantunut, joudun vaihtamaan jossain vaiheessa työpaikkaa koska en jaksa vuorotyötä ja yksinhuoltajuutta, asun epämieluisassa kaupunginosassa, isä kuoli, ei ole ystäviä (kun ei ole koskaan vapaata tavat niitä).
Kaikki on huonommin, paitsi etten käytä enää alkoholia enkä polta.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:01"]
Ap lisää vielä että paremmassa kunnossa on myös hiuskuontalo, oon saanut kasvatettua sitä yli olkapäiden!
[/quote] ^ tämä on tärkein :D
Itse asiaan: erokriisi ja kaikki sen lieveilmiöt on jo melko hyvin hoidettu kun vielä 2v sitten olin täysin rikki. Alan saada maata jalkojen alle ja elämästä jotain otetta. Tänä kesänä huomasin auringon.
Nyt on vähemmän stressiä kun en ole perheen kanssa tekemisissä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:01"]
Ap lisää vielä että paremmassa kunnossa on myös hiuskuontalo, oon saanut kasvatettua sitä yli olkapäiden!
[/quote] ^ tämä on tärkein :D
Itse asiaan: erokriisi ja kaikki sen lieveilmiöt on jo melko hyvin hoidettu kun vielä 2v sitten olin täysin rikki. Alan saada maata jalkojen alle ja elämästä jotain otetta. Tänä kesänä huomasin auringon.
[/quote] Ja huonommin: olen ihan vähän rupsahtanut 2 vuodessa kun en ole enää teini :(
Paremmin; en polta enää, osaan nykyään taidon, tiedostan ympäröivää " keissiä " enemmän, olen kypsempi esim. Miesmaku on muuttunut, ammattitutkinto, asun paremmassa asunnossa, terveemmät elämäntavat esim .harrastan enemmän liikuntaa, kauniimmat hiukset, huulet on nätimmät enkä meikkaa yhtä vahvasti enää.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:50"]
En ole enää masentunut ja mulla on vakituinen työpaikka.
[/quote]
Huonommin: ei ole enää duunia ja se(kin) masentaa
Paremmin: ei mikään
Paremmin: oon tehnyt kunnon källin mun kiusaajille. Kohta niiden naamat venähtää.
Parempi hallitus + uskaltaa uskoa tulevaan taas.
Koulua käyty kaks vuotta, silloin jännäsin et pääsenkö. Parempi työ kuin silloin myös.
Paremmin: opintoasiat, ammattiala
Huonommin: huonopalkkainen työ