Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varastatko koskaan muiden juomia baarissa?

Vierailija
05.06.2015 |

Esim. rahapulasi vuoksi?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:54"]

En, jätän sensijaan baarissa pöytään tuoppeja, joissa puolet juomaa, puolet virtsaa. Naurattaa kun joku on vienyt, mutta tyhjät lasit on pöydässä, eli henkilökunta ei ole korjannut pois.

[/quote]

En usko, monestakaan syystä.

[/quote]

Usko pois, sillä

Vierailija
22/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:55"]Hyi, tuli mieleen kaksplussan keskustelu kuinka jollakin oli alkanu menkat baarissa ja otti käytetyn terveyssiteen roskiksesta
[/quote]

Joo ihan varmaan. Mitäs jos sillä olis ollut vaikka c hepatiitti? Aika iso riski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hyvin humalassa ja loppuillasta pöydästä kaatuu kaikki kurkkuuni, myös toisten hylkäämät juomat.

Vierailija
24/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon kai joskus juonut kun joku on mennyt vessaan tms niin jonkun verran juomasta. Ja ehkä kerran pari jämiä...

Vierailija
25/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku noin vaikka  tekisikin,niin tuskinpa hän  ilkeäisi sitä täälläkään tunnustaa... (ellei sitten olisi joku nolojen tilanteiden ja hävettävien hetkiensä anonyyminä  paljastelusta nauttiva ´ihmepervertikko´ tai pelkästään negatiivisen huomion saamiseen erikoistunut erikoisuudentavoittelija)

Vierailija
26/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Mutta kerran kävin vessassa kusemassa tuoppiin ja vein tuopin tyhjään pöytään ja jätin sen siihen. Ei mennyt kuin hetki ja joku sieppasi tuopin, siemaisi sen tyhjäksi ja jatkoi matkaansa tyytyväisenä  suutaan pyyhkäisten.

Vierailija
27/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:49"]Nuorempana tuli pöllittyä esim röökikopin ulkopuolelta jos olin tosi humalassa. Nykyään en sitä tee vaikka rahatilannekin on huonompi, kun en asu enää kotona. Ikinä tiedä onko siinä juomassa jotain ylimääräistä.
[/quote]

Sama. Silloin 18veenä tuli napattua "vahingossa". Kerran joku muija yritti napata mun juoman niin nappasin hiuksista kiinni ja kiskasin tytön nurin

Vierailija
28/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 22:13"]En todellakaan. Mutta kerran kävin vessassa kusemassa tuoppiin ja vein tuopin tyhjään pöytään ja jätin sen siihen. Ei mennyt kuin hetki ja joku sieppasi tuopin, siemaisi sen tyhjäksi ja jatkoi matkaansa tyytyväisenä  suutaan pyyhkäisten.
[/quote]

:''''DDDDDDD

Vierailija
29/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran join muiden laseista kun olin tuttujen koulutovereiden kanssa liikkeellä. Oltiin just tilattu juomat ja istuttu ison pöydän ympärille kun alkoi soida hyvä kappale niin että kaikki muut lähti tanssilattialle juoksujalkaa. Minä sitten ryystin jokaisesta noin kymmenestä lasista hörpyn ja lähdin livohkaan. Mitäs jättivät minut laukkuvahdiksi!

Vierailija
30/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jätän sensijaan baarissa pöytään tuoppeja, joissa puolet juomaa, puolet virtsaa. Naurattaa kun joku on vienyt, mutta tyhjät lasit on pöydässä, eli henkilökunta ei ole korjannut pois.

[/quote]

Tässä on jo yritystä? Siis ihan käytit aikaasi siihen, että kuseskelit tuoppeihin? :D Voihan sen aikansa baarissa niinkin käyttää.

Mä otin vain juuri ostettuja tuoppeja. Stalkkasin baaritiskillä ja wumps lähti tuore drinkki mukaan.

Vierailija
31/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En mene baariin jos ei ole rahaa. Koskaan ei tiedä mitä juomassa on.

Vierailija
32/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sama! Ihmisillä oli tapana viedä juuri minun tuoppeja röökikopin ulkopuolelta kun olin itse tupakalla. Siitä lähti ajatus että aina silloin tällöin käyn tuopin kaa vessassa päästämässä hieman kusta melkein tyhjään tuoppiin oluen sekaan, ja kas kummaa... kyllä olut - kusella jollekin aina kelpasi!

Vierailija
33/33 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:55"]Hyi, tuli mieleen kaksplussan keskustelu kuinka jollakin oli alkanu menkat baarissa ja otti käytetyn terveyssiteen roskiksesta
[/quote]

Joo ihan varmaan. Mitäs jos sillä olis ollut vaikka c hepatiitti? Aika iso riski
[/quote]

http://kaksplus.fi/threads/likainen-terveysside.1461041/ tässä ko triidi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi