Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhin kokematon joka on tullut vastaan "yöelämässä"

Vierailija
05.06.2015 |

Oliko mies vai nainen?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju piristi kaljanhuuruista iltaani. Luulin olevani pohjalla. Nyt hypin pilveltä toiselle.

Ehkä pitäisi olla useimminkin vähästä tyytyväinen.

En siltikään ymmärrä tämän ketjun miehiä. Miten tuo on mahdollista? Jos on siis edes joskus käynyt ulkona ja tapahtumissa/paikoissa joissa naisia pyörii, eikä ihan Quasimodolta näytä.

Vierailija
2/59 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:04"]

Tämä ketju piristi kaljanhuuruista iltaani. Luulin olevani pohjalla. Nyt hypin pilveltä toiselle.

En siltikään ymmärrä tämän ketjun miehiä. Miten tuo on mahdollista? Jos on siis edes joskus käynyt ulkona ja tapahtumissa/paikoissa joissa naisia pyörii, eikä ihan Quasimodolta näytä.

[/quote]

Vaatetus ja ryhti, luultavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:21"]

[/quote]

[/quote]

Ketjuun osallistuneena pakko kommentoida.

Ei.

Pukeudun täysin muodin mukaan ja yritän lisätä kaikkeen pukeutumiseeni pienen twistin. Epäilen myös selitystä huonon ryhdin takana. Olen aina ollut urheilullinen. Elämäni eri vaiheissa olen ollut harteikas, kiinteä tai näiden yhdistelmä. Mitään eroa en ole naisten suhtautumisessa huomannut.

Kyllä ne syyt ovat itseluottamuksessa, pelin osaamattomuudessa, naisten seurassa jäätymisessä ja ehkä myös luotaantyöntävässä naamassa.

Vierailija
4/59 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:29"]

[/quote]

[/quote]

Ei.

Pukeudun täysin muodin mukaan ja yritän lisätä kaikkeen pukeutumiseeni pienen twistin. Epäilen myös selitystä huonon ryhdin takana. Olen aina ollut urheilullinen. Elämäni eri vaiheissa olen ollut harteikas, kiinteä tai näiden yhdistelmä. Mitään eroa en ole naisten suhtautumisessa huomannut.

Kyllä ne syyt ovat itseluottamuksessa, pelin osaamattomuudessa, naisten seurassa jäätymisessä ja ehkä myös luotaantyöntävässä naamassa.

[/quote] Itseluottamuksen puute ja siitä aiheutuva jäätyminen on varmaan niitä pahimpia turn-offeja kun ne hiljaisimmat miehet saattaa olla niitä pahimpia stalkkereita :(

Vierailija
5/59 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:57"]

Täällä miehet valittaa, mutta niille on sentään maksullisia naisia. Minä olen kokematon 30+ nainen. En ole saanut seuraa netistä enkä baarista. Joskus baarissa joku tulee haukkumaan kamalaksi muijaksi tai käskee painua vittuun. Olen ihan nätti, kiva kroppa, hymyilen ja olen kohtelias. Joku vetovoima vaan puuttuu. Mieshuorat mistä sellaisen löytää?

[/quote]

Tämä viesti on miehen kirjoittama.

Vierailija
6/59 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 02:23"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:29"]

[/quote]

[/quote]

Ei.

[/quote] Itseluottamuksen puute ja siitä aiheutuva jäätyminen on varmaan niitä pahimpia turn-offeja kun ne hiljaisimmat miehet saattaa olla niitä pahimpia stalkkereita :(

[/quote]

Tervetuloa elämääni.

En tosin ketään ole (pahemmin) stalkannut.

Vierailija
7/59 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 32v Istanbulissa. Oli tuollainen nainen jolle ei periaatteesta turkkilaiset miehet kelvanneet eikä ilmeisen aktiivisesti ulkomaalaisia etsinyt. No löysi sitten kuitenkin sattumalta minut.

Vierailija
8/59 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 30v. Aivan ihana tyyppi ja varmasti olisi ollut hieman opittuaan hyvä mutta en pystynyt.
Itse 33-veenä en vain enää pysty opettamaan ihan alusta.

Vierailija
9/59 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:02"]Mies 30v. Aivan ihana tyyppi ja varmasti olisi ollut hieman opittuaan hyvä mutta en pystynyt.
[/quote]

Vähän samanlaiset kokemukset. Kyllä tässä iässä pitää jo miehen tietää mitä tehdä.

Vierailija
10/59 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla kahdenkymmenen kun samanikäiseltä poikuuden vein. Sillon tuntu vanhalta mut nyt tajuaa ettei se ollu ikä eikä mikään.

Vierailija
11/59 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:02"]Mies 30v. Aivan ihana tyyppi ja varmasti olisi ollut hieman opittuaan hyvä mutta en pystynyt. Itse 33-veenä en vain enää pysty opettamaan ihan alusta. [/quote] Vähän samanlaiset kokemukset. Kyllä tässä iässä pitää jo miehen tietää mitä tehdä.

[/quote]

Yöelämässä eivät yli-ikäiset kokemattomat jyllää tai pyöri. Syy löytyy yltä.

Yöelämä on itsevarmojen valtakunta. Ei niiden, jotka kuvittelevat olevansa itsevarmoja alkoholin voimalla ja useamman viikon itsesuggestiolla. Todellinen epävarmuus paljastuu aina ja ainakin tuottaa pettymyksen toiselle ihmiselle.

Vierailija
12/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:02"]Mies 30v. Aivan ihana tyyppi ja varmasti olisi ollut hieman opittuaan hyvä mutta en pystynyt.
[/quote]

Vähän samanlaiset kokemukset. Kyllä tässä iässä pitää jo miehen tietää mitä tehdä.
[/quote]
Kiitti vinkistä. Käynpä huorissa opissa ja tulen sitten kokeilemaan sua.

Vierailija
13/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 21v. Kerta riitti.

Vierailija
14/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana kokemattomana baareissa vielä kävi mielellään ja ilman minkäänlaista nakuttavaa epävarmuuden tunnetta takaraivossa. Ei haitannut kun ei taaskaan natsannut, aikaa oli vielä lähes rajattomasti.

25-vuotiaana juopumuksen taso oli korkeampi, eikä voi väittää että kaikki kerrat pelkkää iloa olisivat olleet. Toivoi vain että kykenee humalaisten keskellä feikkaamaan tarpeeksi, eikä käytös paljasta poikkeavuutta.

Nyt juon kotona.

Vierailija
15/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:18"]20-vuotiaana kokemattomana baareissa vielä kävi mielellään ja ilman minkäänlaista nakuttavaa epävarmuuden tunnetta takaraivossa. Ei haitannut kun ei taaskaan natsannut, aikaa oli vielä lähes rajattomasti.

25-vuotiaana juopumuksen taso oli korkeampi, eikä voi väittää että kaikki kerrat pelkkää iloa olisivat olleet. Toivoi vain että kykenee humalaisten keskellä feikkaamaan tarpeeksi, eikä käytös paljasta poikkeavuutta.

Nyt juon kotona.
[/quote]
Tilaa maksullista seuraa, turhaan kiusaat itseäsi kokemattomuudellasi, kun on helppokin ratkaisu vaivaasi.

Vierailija
16/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:25"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:18"]20-vuotiaana kokemattomana baareissa vielä kävi mielellään ja ilman minkäänlaista nakuttavaa epävarmuuden tunnetta takaraivossa. Ei haitannut kun ei taaskaan natsannut, aikaa oli vielä lähes rajattomasti. 25-vuotiaana juopumuksen taso oli korkeampi, eikä voi väittää että kaikki kerrat pelkkää iloa olisivat olleet. Toivoi vain että kykenee humalaisten keskellä feikkaamaan tarpeeksi, eikä käytös paljasta poikkeavuutta. Nyt juon kotona. [/quote] Tilaa maksullista seuraa, turhaan kiusaat itseäsi kokemattomuudellasi, kun on helppokin ratkaisu vaivaasi.

[/quote]

Ratkaisu, joka ei ole ratkaisu. Ei se ongelma ainakaan minulla (enkä usko, että monella muullakaan kokemattomalla) ole se fyysisen seksisuorituksen puute. Vaan se että kukaan ei ole halunnut kanssamme sitä seksiä harrastaa. Varmasti olisi jolllain tavalla kiinnostavaa kokea se fyysinen läheisyys mitä seksiin kuuluu, mutta kun tämä läheisyys on rahalla ostettu niin kyllä siitä aika suuri osa koko ideasta putoaa heti kättelyssä.

Ehkä maksullisen jälkeen olisi hieman itsevarmempi olo, kun osaisi sillä mahdollisella flaksinsattumiskerralla ehkä vähän vähemmän sählätä. Ei se silti sitä perusongelmaa poistaisi. Enkä silti usko, että aikuisilla naisilla toleranssi paljonkaan nousisi kokematon verrattuna kerran yön neidolla vieraillut mies.

Vierailija
17/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:05"]

Siis miten te ette voi onnistua? :D Minäkin olen isomahainen ja susiruma mutta olen pannut kymmeniä eri naisia.Ei kaikki tosin mitään kaunottaria ole olleet mutta kyllä joukkoon mahtuu nättejäkin. M30

[/quote]

Mä ehkä ajattelen sillä tavalla, että en vaan halua panna jotain kuka tulee vastaan ja suostuu kännissä. Varmasti onnistuisi tolla ajatuksella, mutta ei kiitos.

Vierailija
18/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:05"]

Siis miten te ette voi onnistua? :D Minäkin olen isomahainen ja susiruma mutta olen pannut kymmeniä eri naisia.Ei kaikki tosin mitään kaunottaria ole olleet mutta kyllä joukkoon mahtuu nättejäkin. M30

[/quote]

En epäile ettenkö olisi jossain elämäni vaiheessa voinut onnistuakin. Ja nyt kun muistelen vanhoja aikoja, niin olemalla vähemmän passiivinen olisin melko varmasti myös kyennyt siitintä sepaluksesta vilauttamaan.

Nyt se on liian myöhäistä.

Liian paljon kerääntynyttä köynää asian suhteen aivoissa. En osaa kayttäytyä luontevasti. Naiset haistavat tämän. Enkä halua ottaa enää yhtään täydellistä nöyryytystä vasten kasvoja.

Olen ehkä luovuttanut oikeassa maailmassa. Omassa pienessä päänsisäisessä maailmassani kaikki on mahdollista, eikä sydämeeni satu joka ikinen päivä.

Vierailija
19/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:05"]

[/quote]

Mä ehkä ajattelen sillä tavalla, että en vaan halua panna jotain kuka tulee vastaan ja suostuu kännissä. Varmasti onnistuisi tolla ajatuksella, mutta ei kiitos.
[/quote]
Eikun hei!Sinä ja tämä toinen nahjus voitte sopia treffit ja panna toisianne perseeseen.
M30

Vierailija
20/59 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:19"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:14"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:05"] Siis miten te ette voi onnistua? :D Minäkin olen isomahainen ja susiruma mutta olen pannut kymmeniä eri naisia.Ei kaikki tosin mitään kaunottaria ole olleet mutta kyllä joukkoon mahtuu nättejäkin. M30 [/quote] Mä ehkä ajattelen sillä tavalla, että en vaan halua panna jotain kuka tulee vastaan ja suostuu kännissä. Varmasti onnistuisi tolla ajatuksella, mutta ei kiitos. [/quote] No leikkaa kyrpäsi sitten irti ja tunge perseeseesi ei sille muutakaan käyttöä taida löytyä. M30

[/quote]

Tuskin hän on homoksi ryhtymässä ja kyllähän se penis on hyödyllinen kustessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi