Miehet pelästyvät neitsyyttäni
Olen tapaillut kolmea miestä. Kaikki miehet tuntuvat pelästyvän kun selviää että olen neitsyt. Ensimmäinen oli ylivarovainen, melkein kysyi lupaa kättelemiseenkin. Toinen mies lähti saman tien kun tuli asia ilmi, kolmas vältteli seksiä. Mulle mun neitsyys ei ole ongelma, mutta en halua mun ekan kerran olevan minkään random baari/nettipanonkaan kanssa.
Vai pitääkö mun oikeesti nyt mennä alastomaansuomeen ja pistää ilmoitus että "tulkaa poistamaan mun neitsyys että saan joskus oikean parisuhteen"
N26
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:11"]
Kuulostaa kummalliselta..miehethän on kun lottovoiton saaneita jos löytävät seurustelukumppanin joka on neitsyt.
[/quote]
Juu, eivät ole. Aikuiset miehet, huom. miehet eli ei lassukat, eivät halua neitsyttä muista kuin uskonnollisista syistä.
Miksi kerrot miehelle? Itse en kertonut, en halunnut aiheuttaa mitään ylimääräisiä paineita. Olimme siis seurustelleet jo pari kuukautta, ja suhde jatkui vielä 3 vuotta.
Hah luuseri! Varmaan rumakin. Ei ihme että normaalit, aikuiset miehet juoksee karkuun, 26-vuotias neitsyt ei voi olla normaali.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:57"]
Olen tapaillut kolmea miestä. Kaikki miehet tuntuvat pelästyvän kun selviää että olen neitsyt. Ensimmäinen oli ylivarovainen, melkein kysyi lupaa kättelemiseenkin. Toinen mies lähti saman tien kun tuli asia ilmi, kolmas vältteli seksiä. Mulle mun neitsyys ei ole ongelma, mutta en halua mun ekan kerran olevan minkään random baari/nettipanonkaan kanssa.
Vai pitääkö mun oikeesti nyt mennä alastomaansuomeen ja pistää ilmoitus että "tulkaa poistamaan mun neitsyys että saan joskus oikean parisuhteen"
N26
[/quote]
Miksi se pitää tuoda esille jos sillä ei ole merkitystä?
Lataat liikaa paineita kumppanille. Neitsyydestä puhuminen saa olettamaan että haet automaattisesti sitä pysyvää ja lopullista vanhuusikään kestävää parisuhdetta. Harvoin ne osuu kohdalle... ja siksi on hyvä harjoitella parisuhdetta että miten arki sujuu yhdessä (ja sänkypuuhat).
Jos haluat löytää ns. oikean kenen kanssa olet ekaa kertaa ilman paineita toiselle niin älä kerro neitsyydestäsi. Et sitten lataa liian suuria paineita toiselle.
[/quote]
Ai että oikeen pitää olla harjoitus-avopuolisoita joiden kanssa harjoitella(!?) ennen sitä oikeaa puolisoa? Tää oli jo uutta. Ymmärrän että jotain suhteita yleensä ihmisillä on vähän harjoituksenkin vuoksi, mutta että ihan avoliiton tasoisia pitäis olla?
[/quote]
sitä kutsutaan seurusteluksi.
keskimäärin 99.9% ihmisistä on jossain suhteessa ennen sitä pysyvää avioliittoa.
Mua ei ainakaan haittaisi neitsyytesi. Mistä päin olet?
Kokematton m26
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:37"]
Miksi apn pitää suoranaisesti kertoa olevansa neitsyt, jos kerta miehet juoksevat karkuun. Voisit ehkä sanoa olevasi kokematon tms. :)
[/quote]
Tää nyt on naurettavaa. Miehet tietävät mitä se kokematon kertoo ja jo pelkästään se, ettei ole seurustellut on saanut miehet kysymään että oletko edes harrastanut seksiä :D :D Hyvä yrittää päteä jos ei ole omaa kokemusta noista jutuista!