Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet pelästyvät neitsyyttäni

Vierailija
05.06.2015 |

Olen tapaillut kolmea miestä. Kaikki miehet tuntuvat pelästyvän kun selviää että olen neitsyt. Ensimmäinen oli ylivarovainen, melkein kysyi lupaa kättelemiseenkin. Toinen mies lähti saman tien kun tuli asia ilmi, kolmas vältteli seksiä. Mulle mun neitsyys ei ole ongelma, mutta en halua mun ekan kerran olevan minkään random baari/nettipanonkaan kanssa.

Vai pitääkö mun oikeesti nyt mennä alastomaansuomeen ja pistää ilmoitus että "tulkaa poistamaan mun neitsyys että saan joskus oikean parisuhteen"

N26

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks siitä pitää heti / liian aikaisin kertoa? Anna suhteen edetä. Kun joku kerta tunnelma kuumenee anna palaa äläkä jauha asiasta.

Vierailija
22/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet pelästyvät 26-vuotiasta  niin ainakin tämä mies myös säikkyy tai paremmin vierastaa kaikkia sukupuoleen katsomatta, jotka leuhkovat julkisesti omilla "seksi -saavutuksillaan".  Leikkiminen on kivaa, mutta minä en halua olla vain yksi leikkikalu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistin ap:n viestissä vahvaa itsesuggestiota jonka tarkoitus olisi ilmeisesti perustella itselleen se että munaa tekisi mieli niin perkeleesti eikä enää jaksaisi odottaa, joten kehitetään söpö pikku stoori siitä kuinka kaikki miehet peljästyvät neitsyyttä. Heh heh.

Vierailija
24/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:21"]

Jos miehet pelästyvät 26-vuotiasta  niin ainakin tämä mies myös säikkyy tai paremmin vierastaa kaikkia sukupuoleen katsomatta, jotka leuhkovat julkisesti omilla "seksi -saavutuksillaan".  Leikkiminen on kivaa, mutta minä en halua olla vain yksi leikkikalu.

[/quote]

aika harva varmaan niin tekee. Neitsyyden menettäminen (jos se nyt kaikille mikään kummempi menestys edes on) ei tarkoita sitä, että on heti jakamassa kaikille tai kehuskelee saavutuksillaan. Keskimäärin tuossa iässä on arviolta noin kymmenen vuoden kokemus kuitenkin, ja se voi olla ihan vaikka vaan yhdenkin miehen kanssa kertynyttä. Ja jos nyt ihan vaikka itseäsikin mietit, niin luultavasti olet houkuttelevampi seksikumppani taitojesi puolesta nyt kuin juuri aloitettuasi. Toki jos molemmat ovat yhtä kokemattomia, on varmaan eri tilanne, mutta ap:n tapauksessa niin ei tainnut olla. 

Vierailija
25/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:21"]

Aistin ap:n viestissä vahvaa itsesuggestiota jonka tarkoitus olisi ilmeisesti perustella itselleen se että munaa tekisi mieli niin perkeleesti eikä enää jaksaisi odottaa, joten kehitetään söpö pikku stoori siitä kuinka kaikki miehet peljästyvät neitsyyttä. Heh heh.

[/quote]

Ei pidä sekoittaa miehiä ja mukuloita keskenään, ja kun AP ilmoitti olevansa 26, niin tuskin noiden munanjatkeidenkaan kohdalla vielä "miehestä" voidaan puhua.

Vierailija
26/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi apn pitää suoranaisesti kertoa olevansa neitsyt, jos kerta miehet juoksevat karkuun. Voisit ehkä sanoa olevasi kokematon tms. :)

Vierailija
27/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä kelpaisit hyvin. Olen itsekin kokematon. Hienoa, että tuollaisiakin naisia vielä on, jotka eivät nussi kaikkea mikä liikkuu heti nuoresta alkaen. M29

Vierailija
28/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sitä omaa neitsyyttä mainostaa heti alussa? En minäkään täräytä tapailemilleni miehille, kuinka monta seksikumppania on ollut. Tuolaiset asiat ovat yksityisiä ja niistä ei tarvitse tehdä suurempaa numeroa, jos ei erikseen halua jotain spesiaalikohtelua.

Vierailija
29/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aika harva varmaan niin tekee. Neitsyyden menettäminen (jos se nyt kaikille mikään kummempi menestys edes on) ei tarkoita sitä, että on heti jakamassa kaikille tai kehuskelee saavutuksillaan. Keskimäärin tuossa iässä on arviolta noin kymmenen vuoden kokemus kuitenkin, ja se voi olla ihan vaikka vaan yhdenkin miehen kanssa kertynyttä. Ja jos nyt ihan vaikka itseäsikin mietit, niin luultavasti olet houkuttelevampi seksikumppani taitojesi puolesta nyt kuin juuri aloitettuasi. Toki jos molemmat ovat yhtä kokemattomia, on varmaan eri tilanne, mutta ap:n tapauksessa niin ei tainnut olla. "

- - Luojan kiitos aika harva niin tekee; ja jos lyön vettä kiukaalle, niin sanoisin, että epävarmuudesta ja mahdollisesti myös promilletilasta tällaista leveily ja huomion haku kertonee. Sen sijaan en osaa sanoa olenko yhtään sen houkuttelevampi seksikumppani nyt kuin silloin joskus enesimmäisellä kerralla. - Ajattelen ehkä monimutkaisesti, mutta minusta jokainen kerta uuden kumppanin kanssa on voiko sanoa, että seikkailu. Sitä kuvittelee tietävänäs, mistä toinen pitää, mutta kuitenkin se on vain yritystä lukea ja tulkita toista, jossa saattaa mennä pahasti pieleen jos kuvittelee ja osaavansa tyydyttää toisen. - En usko, että olen ainoa, jolle merkitsee paitsi se, että itse nauttii, mutta myös se, että toinen voi nauttia ja kokea tyydytystä.

Vierailija
30/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:57"]

Olen tapaillut kolmea miestä. Kaikki miehet tuntuvat pelästyvän kun selviää että olen neitsyt. Ensimmäinen oli ylivarovainen, melkein kysyi lupaa kättelemiseenkin. Toinen mies lähti saman tien kun tuli asia ilmi, kolmas vältteli seksiä. Mulle mun neitsyys ei ole ongelma, mutta en halua mun ekan kerran olevan minkään random baari/nettipanonkaan kanssa.

Vai pitääkö mun oikeesti nyt mennä alastomaansuomeen ja pistää ilmoitus että "tulkaa poistamaan mun neitsyys että saan joskus oikean parisuhteen"

N26

[/quote]

Miksi se pitää tuoda esille jos sillä ei ole merkitystä?

Lataat liikaa paineita kumppanille. Neitsyydestä puhuminen saa olettamaan että haet automaattisesti sitä pysyvää ja lopullista vanhuusikään kestävää parisuhdetta. Harvoin ne osuu kohdalle... ja siksi on hyvä harjoitella parisuhdetta että miten arki sujuu yhdessä (ja sänkypuuhat).

Jos haluat löytää ns. oikean kenen kanssa olet ekaa kertaa ilman paineita toiselle niin älä kerro neitsyydestäsi. Et sitten lataa liian suuria paineita toiselle.

[/quote]

Ai että oikeen pitää olla harjoitus-avopuolisoita joiden kanssa harjoitella(!?) ennen sitä oikeaa puolisoa? Tää oli jo uutta. Ymmärrän että jotain suhteita yleensä ihmisillä on vähän harjoituksenkin vuoksi, mutta että ihan avoliiton tasoisia pitäis olla?

Vierailija
31/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just juu. saada pitäis, muttei voi antaa.

Vierailija
32/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrot että olet neitsyt?

Vierailija
33/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:03"]

Älä lannistu. Moni mies ei ymmärrä arvostaa neitsyttä. Kun löydät sen oikean miehen niin hän arvostaa sun koskemattomuutta. Kyllä neitsyt on harvinasta herkkua. Sellaista täytyy arvostaa.

[/quote]

Totta. Neitsyt nainen on yleensä kuin lottovoitto erityisesti sellaisille miehille jotka oikeasti haluavat vaimon ja perheen.

Lapselliset, aivojen sijasta lähinnä peniksellä päätöksiä tekevät miehet jotka useimmiten hakevat naiselta lähinnä seksiä, toisinaan ilman vastuuta seksin seurauksista ovat useimmiten niitä miehiä jotka pitävät naisen neitsyyttä huonona asiana.

Vierailija
34/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro olevasi neitsyt.

Vierailija
35/45 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mainitset neitsyytesi, kuulostat helposti sellaiselta, joka säästää itseään avioliittoon. Ja jos nämä miehet eivät ole ajatelleet edes ajatella koko avioliittoa vielä, heille neitsyys ei ole mikään suuri arvo. Jos asia ei haittaa itseäsi, älä kerro siitä miehille. Jos taas neitsyys on sinulle erityisen arvokas asia, etsi mieluummin mies, jolla myös on poikuus tallella. Useimmille aikuisille seksi kuuluu seurusteluun, ja neitsyyttä mainostamalla ajat todellakin ne miehet pois, jotka eivät halua odottaa avioliittoon (jota eivät ehkä kymmeneen vuoteen muutenkaan harkitsisi).

Vierailija
36/45 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehet eivät halua viedä arvokasta neitsyyttäsi vain hurvittelun vuoksi. He katsovat sinun arvostavan neitsyyttäsi, koska mainitsetkin sen, ja eivätkä halua pilata sitä juttua sinulta, jos heillä on mielessään vain lyhytaikainen panojuttu.

Vierailija
37/45 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:57"]Olen tapaillut kolmea miestä. Kaikki miehet tuntuvat pelästyvän kun selviää että olen neitsyt. Ensimmäinen oli ylivarovainen, melkein kysyi lupaa kättelemiseenkin. Toinen mies lähti saman tien kun tuli asia ilmi, kolmas vältteli seksiä. Mulle mun neitsyys ei ole ongelma, mutta en halua mun ekan kerran olevan minkään random baari/nettipanonkaan kanssa.

N26
[/quote]

Oikein! Odota kunnollista miestä.

M39

Vierailija
38/45 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko heti ensitreffeillä kertonut olevasi neitsyt? :D

Vierailija
39/45 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys ja menneet kokemukset on asioita, joista ei pidä etukäteen kertoa... Kerrot toki, jos haluat, mutta ei se ole mikään niin valtava asia, että toista pitää siihen valmistella. Huomaapahan sitten, kun on liian myöhäistä jo ;-)

Ylipäätään neitsyydelle annetaan liikaa painoa; kysehän on vain siitä, että ei ole ennen ollut yhdynnässä. Joskus se eka kerta on ja se sitten siitä.

Ja vielä tuolle innokkaalle miehelle, joka danoi kykenevänsä ottamaan neitsyytesi kivutta: sitä ei kukaan mies voi luvata!

Vierailija
40/45 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia oli mulla.

Ja teille muille miksi jotkut haluaa asiasta kertoa:

Tässä iässä seksi tulee tapailussa suht nopeasti kuvioihin ja neitsyydestä on pakko kertoa, koska ainakin itselle se oli sen verran hankalaa, kivuliasta ja epämiellyttävää että mies olisi sen ilman kertomistakin arvannut. Toki yksilöllistä naisten kohdalla, eihän kaikille ensimmäiset seksikerrat ole totaalista paskaa. Itseäni sattui ainakin 10 ensimmäisellä kerralla, ei vain ihan ensimmäisellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi