Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on muuttunut valittavaksi duunariksi, en jaksa enää!

Vierailija
12.06.2015 |

En enää kestä miestäni. Hän on korkeasti koulutettu fiksu tyyppi, joka on muutaman mutkan kautta päätynyt tekemään duunarin hommia surkealla palkalla, surkeilla työehdoilla ja surkeilla työoloilla. Ei taukoja, pitkää päivää, ei ylityökorvauksia jne.

Mulle ei ole väliä, että mitä työtä mies tekee. Työ on siis mulle ihan ok. MUTTA, en jaksa enää sitä, millaseksi mies on muuttunut!! Hän valittaa TAUKOAMATTA siitä, kuinka surkeaa työnteko on ja kuinka p***a työnantaja firma on. Hän on pahantuulinen, marmattaa, murjottaa ja mököttää, muttei silti tee itse asialle mitään! Hän voisi koulutuksensa puolesta hakea korkeampiinkin virkoihin tai "siisteihin sisätöihin", mutta sen sijaan hän ns. tyytyy kohtaloonsa ja jatkaa VALITTAMISTA. Hän myös valittaa siitä, kuinka Suomessa tietyissä duuneissa olevat ihmiset saa niin ja niin hyvää palkkaa ja heillä on hyvät työsuhde-edut. OK. Hän voisi myös hakea nuita duuneja, mutta ei!!??

Mikä ihme mun mieheen on mennyt? En oikeasti jaksa tätä enää :( Hän on kärtynnyt ja valittanut viimeiset 3 vuotta siitä, kuinka on niiiiin surkeaa ja kuinka hän ei malta odottaa, että pääsee eläkkeelle (ja kyseessä siis vasta 32v mies!). Miten ihmeessä saisin potkittua vähän kunnianhimoa tohon vätykseen? 

Anteeksi pitkä vuodatus ja kiitos, jos jaksat antaa vinkkejä turhautuneelle avovaimolle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee.

Vierailija
2/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on sellaisia, että ne vain tarvitsevat potkun persuksille. Sä voit auttaa työnhaussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lama koittelee meitä kaikkia!Täytyy koittaa kestää,toivottavasti miehesi saa vielä "parempia" töitä kun tästä notkahduksesta selvitään!

Ei nyt ihan hirveesti oikeasti ole mitään tarjolla,hyvä että on töitä!

Huolehdi vaan itsestäsi!

Vierailija
4/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samanlainen kuin miehesi, paitsi että olen koulutustani vastaavissa hommissa it-alalla. Mutta siis valitan paljon, esim. sanon että täytyy mennä taas sinne helvettiin päiväksi grillattavaksi, haaveilen eläkkeestä (johon on todennäköisesti 30 vuotta aikaa jos ei pälli hajoa ennen lopullisesti) jne. Onneksi mies on samalla alalla ja ymmärtää tuskani. Valitamme yhdessä it-helvetistä ja kaikista typeristä käytännöistä joita alalla on.

Vierailija
5/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitäs sä muuten teet av-palstalla? VALITAT. Vakka ja kansi, miten se menikään?

Vierailija
6/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt ehkä mainita, että olen myös itse tehnyt ns paskaduunia samassa työpaikassa 7 vuotta ja nyt teen töitä opintojen ohella. Kyllä mullakin harmittaa, että on huono palkka ja raskas työ, mutta nään työssäni myös kivoja puolia! Ei mulle ole ongelma mennä töihin, vaikka työ on mitä on. Jos se olisi ongelma, niin olisin lopettanut työssä jo aikaa sitten. Miehelle sen sijaan kaikki on yhtä ongelmaa. Hän omien sanojensa mukaan vihaa työn lisäksi työkavereitaan, asiakkaitaan, konkreettista työpaikkaa (rakennusta ja sijaintia) ja kaikkea mahdollista työhönsä liittyvää. 

Olen myös yrittänyt kannustaa häntä katsomaan muita töitä ja kurkkinut, mitä avoimia paikkoja olisi tarjolla. Mies hermostuu tästä ja sanoo, etten saa puuttua hänen asioihinsa. Silti olen se, joka joutuu kuuntelemaan JOKA PÄIVÄ hänen valitustaan monta tuntia!! Hän ei oikeasti puhu enää mistään muusta kuin siitä, kuinka surkeaa työssä on :( 

Ja vähän tosiaan alkaa tuntua siltä, että vaihtamalla paranisi :(

Ap

Vierailija
7/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:04"]

Niin, mitäs sä muuten teet av-palstalla? VALITAT. Vakka ja kansi, miten se menikään?

[/quote]

Olisihan se mukava, jos mieskin kävisi jollain palstalla marmattamassa ja säästäisi minut siltä krooniselta valitukselta (edes osittain). En mä valita joka päivä miehelle tuntikausia milloin mistäkin asiasta.

Ap

Vierailija
8/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vit duunari. yäk.
Sinut myös leimataan vähävaraiseksi, vahinko on jo tapahtunut, menee vuosia että sinut hyväksytään takaisin piireihin ja voi olla että aina joku ilkeä ihminen muistuttaa sinua tästä. Voimia, vaikka et kai voi syyttää kui itseäsi.

Vierailija
9/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille tekokyrpä.

Vierailija
10/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:23"]

Hyi vit duunari. yäk. Sinut myös leimataan vähävaraiseksi, vahinko on jo tapahtunut, menee vuosia että sinut hyväksytään takaisin piireihin ja voi olla että aina joku ilkeä ihminen muistuttaa sinua tästä. Voimia, vaikka et kai voi syyttää kui itseäsi.

[/quote]

Hehhehe, olipa hauskaa.

Vierailija
11/11 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:23"]

Hyi vit duunari. yäk. Sinut myös leimataan vähävaraiseksi, vahinko on jo tapahtunut, menee vuosia että sinut hyväksytään takaisin piireihin ja voi olla että aina joku ilkeä ihminen muistuttaa sinua tästä. Voimia, vaikka et kai voi syyttää kui itseäsi.

[/quote]

Hehhehe, olipa hauskaa.
[/quote]
Ei kyllä minusta. Vaan ahdistavaa