Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä

Vierailija
31.01.2022 |

Tarkoitan tässä nyt pidempää suhdetta

Kommentit (1041)

Vierailija
81/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen elämäm koululaimem oikeen pitää olla että sekaantuu tahallaan johonkin ukkomieheen? Hyi helv...

Vierailija
82/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopisi nyt tässä elämäntilanteessa suhde varatun kanssa, koska kaipaan lähinnä seksiä, mutta en oikein jaksaisi juuri nyt suhdetta. Erosin itse kesällä ja ei ole vielä suhteen aika. Itselläni on lapsia, joten en jaksa panostaa uuteen suhteeseen, en halua miettiä juhlapyhien ja lomien osalta, kenen kanssa ne vietän, ja minulla on oma elämäni lasteni kanssa. Mutta itse haluaisin kylläkin suhteen sellaisen kanssa, joka on sopinut kumppaninsa kanssa avoimesta suhteesta, koska haluan myös minimoida riskit kaikenlaiseen draamaan ja muuhun typerään.

No etköhän sä minimoi ne olemalla ryhtymättä suhteeseen varatun kanssa. Ei luulisi olevan vaikeaa. 

Olen eri, mutta aikoinaan halusin juuri varatun, koska halusin pitää seksisuhteeni salassa ja julkisesti olla erosta toipuva hyvä äiti. Jotenkin olis hullua vapaalle haluta selittää, ettei voida näyttäytyä missään tai et saa tulla mun kotiin. Ja se ettei halua suhteen etenevän mihinkään suuntaan.

Mitäs hullua siinä on? Maailma on täynnä vapaiden ihmisten välisiä seksisuhteita, joiden ei ole tarkoituskaan olla muuta tai  edetä mihinkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin 1) vaimo EI koskaan petä. 2) pettäjä on AINA mies.

Vierailija
84/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vielä ymmärrän, että joku ihastuu varattuun ja kokee tähän ihmiseen niin suurta sielunkumppanuutta ja intohimoa, että on pakko päästä saman peiton alle jos tilaisuus miehen puolelta annetaan. Sanoisin, että se on sitä ihmisen heikkoutta, mikä on kuitenkin vielä inhimillistä (huom. en itse lähtisi tähän, ainakaan jos olen yhtään järkissäni).

Sen sijaan tätä minä en ymmärrä, että täysin tietoisesti ja laskelmoivasti aletaan suhteeseen varatun kanssa, monesta tekstistä saa myös käsityksen, että tuo mies olisi vain pelkkä p*nis (eli ei olisi mitään "pakottavaa tarvetta" sekaantua juuri tuohon mieheen). Miehet sikoja ja pettäjä pettää jne., mutta en vaan voi samaistua tuollaiseen naiseen, joka ilomielin jakaa toosapöpöjään mieheen, joka sitten vie ne aviovuoteeseen täysin viattomalle naiselle, jolta riistetään oikeus määrätä omasta suhdepersoonastaan ja seksuaaliterveydestään. Jokaisella PITÄÄ olla oikeus päättää, onko monogaminen vai avoin. Tuossa pettäjä kävelee toisen oikeuden yli toteuttaakseen itseään, ja sinä mahdollistat sen. Minulla olisi sentään sen verran "boolsseja" alakerrassa, että käskisin sitä äijää hoitamaan nykyisen suhteensa poikki tai avoimeen tilaan, ennen kuin suostuisin yhtään mihinkään.

Löysää nutturaa/pipoa.

Varatun kanssa pysyy jännitys yllä kum mikään ei ole varmaa. Ei myöskään ole tylsiä arkivelvoitteita eikä tarvitse pelätä että kumpikaan jää "roikkumaan" /elättelee toiveita kun kuvio on aöusta asti selvä.

Ei tuo ole mikään perustelu. Miehiä löytyy vaikka minkälaiseen fwb / "olen koirasi" -järjestelyyn, ei ole mikään pakko ottaa varattua. Ja aivan yhtä hyvin varattu mies voi osoittaa mustasukkaisuutta "rakastajattareensa", ei se ole mitenkään pois suljettua.

Nämä "avoimet" ihmiset tuntuvat suhtautuvan toisten periaatteisiin hyvin epäkunnioittavasti. Ei kyse ole siitä, että luulemme elävämme jossakin Disney-sadussa (mm. Disney-leffoja nää polytyypit syyttää - luulevat olevansa ainoita oikeassa, ja muut on vaan katsoneet liikaa prinsessasatuja). Itselleni monogamia on luonnollinen päätös ja elämäntapa, ja samaa odotan mieheltäni jos hän on väittänyt olevansa monogaminen. Jos haluaisin olla monen miehen kanssa, niin sitten olisin ja olisin jotain muuta. Jos mieheni pettäisi - ja etenkin jos senkin jälkeen harrastaisi suojaamatonta s*ksiä kanssani, se olisi loukkaus itsemääräämisoikeuttani kohtaan, ei mikään prinsessahöttöilyn loppu.

Okei, miten tää liittyy siihen kolmanteen tyyppiin joka ei sinun periaatteitasi tunne? Eiks sun kannattaisi sen puolisosi kanssa sopia ne periaatteet niin, että molemmat ymmärtää mihin on sitoutunut?

Minusta tämä on toiselta naiselta maailman noloin selitys. "Kun en mä tiennyt, että se vaimo ei tykkää." Suurin osa ihmisistä kuitenkin odottaa parisuhteessa uskollisutta ja yksiavioisuutta, joten tämä on älyllisestikin todella laiska puolustus. Eri asia, jos ihan oikeasti et tiennyt, että tyypillä on kumppani, mutta jos tyyppi kertoo olevansa varattu, kyllä siinä pitäisi sen verran pystyä ajattelemaan, että mikäli asiaa yhtään yritetään väistellä ja salailla, se asia ei todellakaan ole sen kumppanin hyväksymä asia. 

Tätä voisi verrata tilanteeseen, että random-ohikulkija pyytää sinulta apua ja vie sinut keskellä yötä jonnekin vieraalle pihalle hiippaillen pimeässä varastoon ja kuiskii ja sanoo, että talossa sisällä olevien ei saa nähdä teitä. Sitten otatte sieltä kyytiin jonkun polkupyörän tai moottorisahan ja hiippailette pois, myytte tavarat ja jaatte rahat. Tyyppi sanoo, että juu, ei tässä ollut mitään laitonta ja kaikesta on sovittu. Menisikö poliisille läpi selitys, että et oikeasti tajunnut tekeväsi mitään väärää? 

eri

njääh, jälkimmäinen tapaus on rikos

Ei ihan oikeasti vaan yleensä kiinnosta sen vieraan naisen tunteet. Näitä suhteita kun on nähnyt tähän ikään mennessä niin monenlaisia niin ei voi tietää mikä se meininki siellä miehen kotona on ja turhapa sitä on ruveta toisten suhdetta terapoimaankaan kun ei kuule kuin toisen puolen näkemykset. Itselläkin voi olla jotain painavampaa mielen päällä kuin jonkin tuntemattoman mielipaha tai periaatteet.

Vierailija
85/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopisi nyt tässä elämäntilanteessa suhde varatun kanssa, koska kaipaan lähinnä seksiä, mutta en oikein jaksaisi juuri nyt suhdetta. Erosin itse kesällä ja ei ole vielä suhteen aika. Itselläni on lapsia, joten en jaksa panostaa uuteen suhteeseen, en halua miettiä juhlapyhien ja lomien osalta, kenen kanssa ne vietän, ja minulla on oma elämäni lasteni kanssa. Mutta itse haluaisin kylläkin suhteen sellaisen kanssa, joka on sopinut kumppaninsa kanssa avoimesta suhteesta, koska haluan myös minimoida riskit kaikenlaiseen draamaan ja muuhun typerään.

Miksei sinkku mies kelpaa, vaan nimenomaan varattu?

Onhan niitäkin sinkku miehiä, jotka eivät halua parisuhdetta vaan pelkkää seksiä.

Vierailija
86/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa minuakin. Luulen ainakin itse, että mieheni valehtelee hoidolleen, että ei saa kotonaan läheisyyttä eikä seksiä, mikä ei pidä edes paikkaansa.

En valehdellut hoidolleni sillä em asiat piti paikkaansa. 3 vuotta seksiä ehkä kerran kk ja välissä kuukausien taukoja.

Niin. Juuri tuli tutkimus ulos siitä kuinka paljon suomalaisessa pitkässä liitossa on keskimäärin seksiä. Jännä, että näissä missä toinen kumppani pettää, on seksiä aina toisen osapuolen mukaan todella paljon ja se on aivan ihanaa.

Tosin sen tiedän, että kun tapasimme nykyisen mieheni kanssa ja hän alkoi kiinnostumaan, oli hänen seksielämänsä kotona piristynyt hetkellisesti. Kertoi, että ihastuminen ja etenkin alun tutustuminen nosti itsetuntoa ja vireyttä, eli seksihalut kasvoivat hänen omista henkisistä syistään suhteen alkuvaiheessa (emme siis olleet vielä intiimisti tuolloin)

Vierailija
87/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitäkin sinkku miehiä, jotka eivät halua parisuhdetta vaan pelkkää seksiä.

Perheellinen mies on sen perheensä kanssa juhlapyhinä, kuten minäkin olen lasteni kanssa, eikä silloin kukaan vonkaa seksiä, kuten joku sinkku saattaisi just vapaapäivänään kaivata seuraa.

Vierailija
88/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei ole tarpeellista selittää mitenkään, mutta joskus kysyttäessä olen sanonut, että parisuhdearki on tylsää ja kaipaan omaa elämää. Tottahan se on, kotona on vaimo ja muksut, siivoaminen, ruuanlaitto ja kauppareissut. Välillä päästään perhelomalle, mutta ei se kyllä minulle rentoutumiseen riitä, kun silloin ollaan melkein yhtä kiinni siinä perheessä kuin arkenakin. Välillä tarvitsen omaa yksityistä aikaa kauniin naisen kanssa ja seksuaalisten tarpeitteni kokonaisvaltaista tyydytystä.

Vierailija
89/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No etköhän sä minimoi ne olemalla ryhtymättä suhteeseen varatun kanssa. Ei luulisi olevan vaikeaa. 

Olen eri, mutta aikoinaan halusin juuri varatun, koska halusin pitää seksisuhteeni salassa ja julkisesti olla erosta toipuva hyvä äiti. Jotenkin olis hullua vapaalle haluta selittää, ettei voida näyttäytyä missään tai et saa tulla mun kotiin. Ja se ettei halua suhteen etenevän mihinkään suuntaan.

Täh? Saa kai kuka tahansa pitää seksisuhteensa salassa sinkkujenkin kanssa. Niinhän se varattukin tekee, joten miksi se sinulle olisi mahdotonta. Voithan sinä sanoa sinkuille olevasi varattu, jos et muuta keksi. 

Vierailija
90/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syvästi rakastunut mun mieheen. Oli pakko mennä vaimon kampaamoon ja selvittää, millainen hän. Sovittiin jälkeenpäin kahvihetki kahvilaan, kun meillä synkkasi niin hyvin.

En uskaltanut miehelle sanoa.

Vierailija
91/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies ei ole monelle naiselle mikään ongelma, enemmänkin kiihoke, kun on jännitystä jääkö kiinni suhteesta. Moni mies saa enemmän seksiä useammalta naiselta varattuna kuin sinkkuna.

Vierailija
92/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen syvästi rakastunut mun mieheen. Oli pakko mennä vaimon kampaamoon ja selvittää, millainen hän. Sovittiin jälkeenpäin kahvihetki kahvilaan, kun meillä synkkasi niin hyvin.

En uskaltanut miehelle sanoa.

Siis kenen miehestä on kyse? Kukaan ei omista ketään toista.

Kaikkea sitä maailmassa tapahtuu.

Vierailija
93/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käräyttänyt kaksi pettävää miestä. Toisen vaimolle kerroin face to face, toisen vaimon auton tuulilasiin jätin viestin. Kumpikin pari erosi, ja toinen naisista on nyt hyvä ystäväni.

Pettävät miehet ja naiset ovat alinta ihmissaastaa.

Vierailija
94/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä tapailemallani miehellä on kaunis, häntä 10 vuotta nuorempi vaimo ( juu, katsoin facesta). Matkustelevat, harrastavat jne yhdessä, seksiä joka toinen päivä. Täydellinen suhde. Mutta, mies haluaa välillä kakkosta ja muuta vähän kinkympää, kimppaa, jne. Vaimo on hoitajana vuorotyössä, joten helppo sopia omia menoja.

Hyi mikä pervo sä oot varmaan maksullinen kun lähdet tollasiin mukaan.

Vierailija
95/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheellinen mies on sen perheensä kanssa juhlapyhinä, kuten minäkin olen lasteni kanssa, eikä silloin kukaan vonkaa seksiä, kuten joku sinkku saattaisi just vapaapäivänään kaivata seuraa.

Et sitten ihan vaan osaa sanoa "ei, nyt on muuta tekemistä" vaan pitää sen takia sekaantua varattuihin miehiin? No siinä on uusavuttomuus viety huippuunsa.

Vierailija
96/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse käräyttänyt kaksi pettävää miestä. Toisen vaimolle kerroin face to face, toisen vaimon auton tuulilasiin jätin viestin. Kumpikin pari erosi, ja toinen naisista on nyt hyvä ystäväni.

Tuttu harrastus, aina kun kuulen töissä huhun työpaikkaromanssista, niin laitan viestin petetyille. Ja saan suurta tyydytystä kun kuulen että ovat eronneet.

Vierailija
97/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ihan vaan osaa sanoa "ei, nyt on muuta tekemistä" vaan pitää sen takia sekaantua varattuihin miehiin? No siinä on uusavuttomuus viety huippuunsa.

Jokainen saa olla suhteessa just kenen kanssa haluaa, tarvi lupia keltään kysellä. Tais kolahtaa, tajusit miten paljon ukkos onkaan ylitöissä ja talvellakin viikonloppuja 'mökillä'.

Vierailija
98/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies ei ole monelle naiselle mikään ongelma, enemmänkin kiihoke, kun on jännitystä jääkö kiinni suhteesta. Moni mies saa enemmän seksiä useammalta naiselta varattuna kuin sinkkuna.

Sellainen miesselitys tänään. Miten se minua olisi liikuttanut, jos mies olisi jäänyt kiinni suhteesta? Mikä tarkalleen ottaen siinä olisi ollut kiihoke? Se, että mies olisi yhtäkkiä ilmoittanut, ettei enää halua tavata minua? Aika jännä "kiihoke".

Ja omalla kohdallani syy siihen, että olin FWB-suhteessa ukkomieheen ei ollut se, että olisin etsinyt varta vasten ukkomiestä tai varta vasten FWB-suhdetta. Kävi vain niin, että tapasin kivannäköisen, mukavan, älykkään miehen, jonka kanssa oli hauskaa, mutta joka ei herättänyt kiinnostusta mihinkään vakavampaan. Olin eronnut vain noin vuotta aiemmin neljän vuoden suhteesta enkä ylipäänsä ollut valmis sitoutumaan.

FWB-suhteet harvoin, ymmärtääkseni, alkavat siitä, että etsitään jostain Tinderistä tai netistä ihmistä ja päätetään, että tästä tulee FWB-suhde. Kyllä se yleensä menee niin päin, että kohdataan hyvä tyyppi ja viihdytään hänen kanssaan, mutta syystä tai toisesta ei haluta sitoutua. Edellinenkin FWB-suhteeni oli varatun miehen kanssa, mutta siinä suhteessa en tiennyt hänen olevan varattu ennen kuin kävi ilmi, että hänellä on pieni lapsi.

Vierailija
99/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa olla suhteessa just kenen kanssa haluaa, tarvi lupia keltään kysellä. Tais kolahtaa, tajusit miten paljon ukkos onkaan ylitöissä ja talvellakin viikonloppuja 'mökillä'.

No ei kyllä kolahtanut yhtään. Ihmettelen vaan tätä tekosyiden keksimistä ja järjen puutetta. Mutta ihmisethän saavat sotkea omat ja toistensa elämät ihan miten haluavat, ei siinä mitään. 

Vierailija
100/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu harrastus, aina kun kuulen töissä huhun työpaikkaromanssista, niin laitan viestin petetyille. Ja saan suurta tyydytystä kun kuulen että ovat eronneet.

Niin varmaan :-D Voi sinua pientä... Mutta olisihan tuo ihan äärettömän surullista, jos joku noin tekisi. Tuhoaisi ihmisten elämiä, seuraukset voisivat olla hyvinkin traagiset. Ja täysin ulkopuolisena.

Mutta kyllä sinulla jo olisi työyhteisössä sellainen maine, että enpä usko, että pääsisit koskaan edes tietämään muiden tekemisistä.