Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä
Kommentit (1041)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ei-uskovat ihmiset harrastaa seksiä.
Mitä sitten. Mitä se siltä vaimolta on pois jos mies käy välillä muuallakin. Ei ketään voi tai tarvitse omistaaMissaat pointin, joka on se, että jokainen haluaa ITSE päättää millaisessa suhteessa elää. Eli jos joku haluaa yksiavioisen suhteen, niin ympäripaneskelijan ei pidä hänelle valehdella olevansa monogaminen, vain saadakseen selän takana paneskella muualla. Eli SINÄ et voi päättää toisten puolesta mitä HE haluavat parisuhteeltaan.
Jos mies on ympäripaneskelija luulisi vaimon kyllä jotain huomaavan. Jos vähkään oma mies ja hänen elämänsä kiinnostaa.
Ei niin taitavaa pettäjää olekaan ettei heijastu jotenkin kotielämään, ainakin ajankäytössä.
Mutta jos kotona eletään kovin etäisinä ja kumpikin omissa oloissaan niin ei kai sitä sitten mistään huomaa. Mutta silloin ei voi myöskään puhua kovin läheisestä aviosuhteesta muutenkaan.
Jos mies paneskelee ympäriinsä niin miten jaksaa oman vaimon kanssa vielä lisäksi?
Jos ei ole ihan nuori poika mieskään enää.Pointin missaamisesi jatkuu. Kun sopimus monogamiasta on tehty, ei ole kumppanin vastuulla huomailla toteutuuko se vai ei. Jos tulee toisiin aatoksiin, ja haluaa lopettaa monogamian, pitää se päätös tehdä yhdessä, eikä yksin toisen selän takana.
Kyllä, kyllä, siitä ei ole tässä nyt kyse.
Vaan, että jos mies on ympäripaneskelija niin pitääkö vaimon vaan autuaasti sulkea varmoilta merkeiltä silmänsä?
Eli vaimolla ei ole mitään vastuuta omasta elämästään silloin kun mies pettää? Kun syyllinen on mies, niin vaimo vain jää katselemaan sivusta miehen peliä. Korkeintaan purnaa vauvapalstalla ja haukkuu toisia naisia. Kun se mies ei ole kerran itse mitään sanonut, että pettää. Niin vaimokaan ei huomaile mitään. Tai ei ole huomailevinaan.
Jos mies ei kerro niin vaimo voi olla sitten muka "autuaan tietämätön"?Ei ole kumppanin vastuulla "huomailla", mutta vastuu omasta elämästä on edelleen vain itisellä. Vaikka ollaan parisuhteessa.
Jos miehen pettäminen ei kuulu sopimukseen ja siitä huolimatta pettämistä tapahtuu niin, että vaimokin sen havaitsee niin miksei silloin tee omia päätelmiä avioliiton tilasta? Ja siitä mitä ITSE haluaa.No ei kun se hutsu/hutsut vietteli väkisin mun mieheni.
Eri, mutta kummasta nyt oikeastaan puhut, hutsujen viettelemisestä vai siitä, että vaimon pitäisi huomata miehen olevan ympäripaneskelija? Ymmärsin, että jälkimmäisestä.
Siihen voin sanoa, että kyllä on tapauksia, joissa ei vaan voi huomata. Kaikki kotona sujuu kuten ennenkin, lämpimät, tavalliset välit, huomaavaista, hyvää seksiä on.
Ja nämä ovat miehiä, jotka todella ovat ympäripaneskelijoita, eli koko suhde-elämänsä pettäneet ja valehdelleet. Voi kysellä, pitäisikö tälläkin olla, kuten nykyään kaikella, joka kirjainyhdistelmä. Mutta syvää myötätuntoa tunnen heitä kohtaan, jotka näiden koukkuun jäävät ja yhtenä päivän, yleensä sen toisen naisen toimesta, saavat asian silmilleen.
Siinä voi ajatella, että mitä itse haluan ja olenpa nyt vastuussa omasta elämästäni, mutta kyllä siinä hetkeksi elämän pohja putoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän sivusuhde on jonkun paremman kanssa ja sekös av-mammoja harmittaa :)
Jos olisi parempi, ei olisi kakkonen.
Ei tarvitse pitkää matikkaa.
Näyttää tarvitsevan, mutta et osaa edes matikan alkeita. Mies voisi haluta sen kakkosen ykköseksi, mutta tämä "kakkonen" ei itse halua miehestäsi muuta kuin "sitä".
Missä ne alkeet ovat mielestäsi?
Siinä, että toinen nainen on yhtälössä nolla, kun saa mieheltä "sitä" vain kun vaimolta ja perheeltä ehtii?Koska ei kai oman elämänsä kuningatar nyt sellaista tossukkaa huolisi, joka ei osaa elää yksin jos ei saa himoitsemaansa naista?
Minuun on jokainen varattu mies ollut aivan lääpällään, ja ovat halunneet aloittaa seurustelun kanssani, mutta minä en ole heiltä tuollaista halunnut, vaan vain hauskanpitoa. Eli olisivat halunneet minut sinun termistösi mukaan "ykköseksi", mutta minä en huolinut heitä.
Huomaathan, että tuo on mielenterveysongelma. Pelkäät torjutuksitulemista niin paljon, että et "halua" suhdetta.
Tottakai ne miehet sanovat mitä vain päästäkseen pöksyihin. Mutta kuinka moni jäisi oikeasti rinnalle, sitä et tuolla menolla saa tietää.
Olen kuudetta vuotta naimisissa, että sikäli...
Sehän selittää, miksi miehet niin rohkeasti uskaltavat "ehdottaa" että olisit ykkönen :D
Ei tuo silti tervettä ole hyväksikäyttää toisten perheaikaa oman kolon rassaamiseen. Provohan sinä olet, jos et palstalla niin sitten tosielämässä.
Naisilla ei ole vähäisintäkään moraalia.
Naisten moraalisena kompassina toimii tunne. Naiset inhoavat moraalisia sääntöjä ja periaatteita, joita he pitävät "mustavalkoisina".
Ja kuten pullan syömisessäkin, tunne ohjaa ekemään sellaista mikä on kivaa. Ei sellaista mikä on oikein tai hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ei-uskovat ihmiset harrastaa seksiä.
Mitä sitten. Mitä se siltä vaimolta on pois jos mies käy välillä muuallakin. Ei ketään voi tai tarvitse omistaaMissaat pointin, joka on se, että jokainen haluaa ITSE päättää millaisessa suhteessa elää. Eli jos joku haluaa yksiavioisen suhteen, niin ympäripaneskelijan ei pidä hänelle valehdella olevansa monogaminen, vain saadakseen selän takana paneskella muualla. Eli SINÄ et voi päättää toisten puolesta mitä HE haluavat parisuhteeltaan.
Jos mies on ympäripaneskelija luulisi vaimon kyllä jotain huomaavan. Jos vähkään oma mies ja hänen elämänsä kiinnostaa.
Ei niin taitavaa pettäjää olekaan ettei heijastu jotenkin kotielämään, ainakin ajankäytössä.
Mutta jos kotona eletään kovin etäisinä ja kumpikin omissa oloissaan niin ei kai sitä sitten mistään huomaa. Mutta silloin ei voi myöskään puhua kovin läheisestä aviosuhteesta muutenkaan.
Jos mies paneskelee ympäriinsä niin miten jaksaa oman vaimon kanssa vielä lisäksi?
Jos ei ole ihan nuori poika mieskään enää.Pointin missaamisesi jatkuu. Kun sopimus monogamiasta on tehty, ei ole kumppanin vastuulla huomailla toteutuuko se vai ei. Jos tulee toisiin aatoksiin, ja haluaa lopettaa monogamian, pitää se päätös tehdä yhdessä, eikä yksin toisen selän takana.
Eikä tarvitse edes päätöstä monogamian lopettamisesta yhdessä, sen voi tehdä aivan yksin.
Pitää vain muistaa ilmoittaa toiselle, että on nyt lopettanut monogamian, jotta toinen voi sitten tehdä omat päätöksensä elämästään tämän tiedon perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää tarvitsevan, mutta et osaa edes matikan alkeita. Mies voisi haluta sen kakkosen ykköseksi, mutta tämä "kakkonen" ei itse halua miehestäsi muuta kuin "sitä".
Siinä, että toinen nainen on yhtälössä nolla, kun saa mieheltä "sitä" vain kun vaimolta ja perheeltä ehtii?Koska ei kai oman elämänsä kuningatar nyt sellaista tossukkaa huolisi, joka ei osaa elää yksin jos ei saa himoitsemaansa naista?
Minuun on jokainen varattu mies ollut aivan lääpällään, ja ovat halunneet aloittaa seurustelun kanssani, mutta minä en ole heiltä tuollaista halunnut, vaan vain hauskanpitoa. Eli olisivat halunneet minut sinun termistösi mukaan "ykköseksi", mutta minä en huolinut heitä.
Huomaathan, että tuo on mielenterveysongelma. Pelkäät torjutuksitulemista niin paljon, että et "halua" suhdetta.
Tottakai ne miehet sanovat mitä vain päästäkseen pöksyihin. Mutta kuinka moni jäisi oikeasti rinnalle, sitä et tuolla menolla saa tietää.
Sehän selittää, miksi miehet niin rohkeasti uskaltavat "ehdottaa" että olisit ykkönen :D
Ei tuo silti tervettä ole hyväksikäyttää toisten perheaikaa oman kolon rassaamiseen. Provohan sinä olet, jos et palstalla niin sitten tosielämässä.
En ole ollut 7 vuoteen muiden kuin mieheni kanssa. Kyseessä on siis ikävuosien 25-35-seksisuhteet. Tuon ajan olin itse sinkku. En näe puolison pettämiselle mitän syytä
- vaimon kanssa ei ole kipinää ja intohimoa
- vaimon intiimivaivat haittaavat seksin harrastamista
- naisystävä ei osaa tai halua antaa suuseksiä
- vaimon kanssa ei ole koskaan saanut kahta orgasmia tunnin sisällä
- kanssani on aina hauskaa
- ihastunut minuun vuosia sitten ja tavatessaan ei voinut vastustaa kiusausta, 3 eri miestä
- avoin avioliitto, 2 eri miestä (valheiksi osoittautui myöhemmin)
Tässä miesten vastauksia kun ovat jossainvaiheessa paljastuneet varatuiksi.
Kahdesta näistä olen ollut niin kiinnostunut että olisin voinut alkaa parisuhteeseen, mutta tulin järkiini.
Itse olin pitkän parisuhteen pari viimeistä vuotta tahtomattani selibaatissa pettämättä. Mielelläni pysynkin sinkkuna kun pettäjiä tuntuu olevan ainakin puolet miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole vähäisintäkään moraalia.
Naisten moraalisena kompassina toimii tunne. Naiset inhoavat moraalisia sääntöjä ja periaatteita, joita he pitävät "mustavalkoisina".
Ja kuten pullan syömisessäkin, tunne ohjaa ekemään sellaista mikä on kivaa. Ei sellaista mikä on oikein tai hyväksi.
No millainen moraali niillä miehillä sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka tuollaista pettäjämiestä edes haluaisi rinnalleen? Otetaan vaan kaikki irti miehestä ja palatkoon vaimonsa luo sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[b]Minuun on jokainen varattu mies ollut aivan lääpällään, ja ovat halunneet aloittaa seurustelun kanssani, mutta minä en ole heiltä tuollaista halunnut, vaan vain hauskanpitoa[/b]. Eli olisivat halunneet minut sinun termistösi mukaan "ykköseksi", mutta minä en huolinut heitä.
[b]Tottakai ne miehet sanovat mitä vain päästäkseen pöksyihin. Mutta kuinka moni jäisi oikeasti rinnalle, sitä et tuolla menolla saa tietää.[/b]
En ole ollut 7 vuoteen muiden kuin mieheni kanssa. Kyseessä on siis ikävuosien 25-35-seksisuhteet. Tuon ajan olin itse sinkku. En näe puolison pettämiselle mitän syytä
Joten palaa lukemaan aiempi, ja koita nyt muistaa mitä olet selitellyt ennenkuin sepustat lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka tuollaista pettäjämiestä edes haluaisi rinnalleen? Otetaan vaan kaikki irti miehestä ja palatkoon vaimonsa luo sitten.
Säälin alapäätäsi joka joutuu ottamaan vastaan lastia jota yläpääsi ei hyväksy :(
Samat selitykset kuin varatuilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin alapäätäsi joka joutuu ottamaan vastaan lastia jota yläpääsi ei hyväksy :(
Ihan sama miten ne orgasmit tulee, kunhan tulee.
Mies oli komea, puutteessa ja hyvä. Minä aika hemaiseva ja puutteessa.
Meillä oli 3 vuotta sänkyhauskaa, kumpikin sai mitä halusi eikä vaimosta keskusteltu. Vaimoa eivät miehen menot häirinneet.
Pitää muuten paikkansa, että rajuin rakastuminen ja huuma kestää sen 2-3 vuotta.
Maailma vei erilleen, mnun jälkeeni hän hankki uuden sivusuhteen ja minä vakiinnuin.
Varatut miehet jaksavat kyllä ehdotella nuorille ja näteille.
"Aina kannattaa kysyä"
"Punalihaista kannattaa aina pyytää"
Tältä pohjalta se lähtee. Nuorella naisella on valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi olisi naiselle pahempi, se että oma mies pettää toisen naisen kanssa vai miehen kanssa?
Vaimoa petetään toisen naisen kanssa ja toista naista petetään gayn, bi-miehen tai shemalen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama miten ne orgasmit tulee, kunhan tulee.
No mutta hyvänen aika. MInkä ihmeen takia sinä, nykyaikainen nainen, jahtaa varattua miestä orgasmisi tuomaan?
Osaat kai itsekin, on leluja, on netissä kiihottavaa materiaalia, miksi et nautiskele vaikka tuntikaupalla itse?
Jos kyseessä on vain orgasmi, niin takuulla saat paremmin kuin miehen kanssa ährätessä.
Ne kakkosnaiset yleensä ovat niitä miehessä riippujia mitä sivusta olen katsellut. heidän elämänsä ei etene mihinkään tällaisen suhteen aikana vaan kaikki menee siihen miettimiseen ja vatvomiseen ja tarinoiden keksimiseen siitä miksi mies pettää vaimoaan mutta ei jätä. Aika moni alkaa stalkkaamaan miestä ja tämän vaimoa. Hulluimmat myös miehen lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ne kakkosnaiset yleensä ovat niitä miehessä riippujia mitä sivusta olen katsellut. heidän elämänsä ei etene mihinkään tällaisen suhteen aikana vaan kaikki menee siihen miettimiseen ja vatvomiseen ja tarinoiden keksimiseen siitä miksi mies pettää vaimoaan mutta ei jätä. Aika moni alkaa stalkkaamaan miestä ja tämän vaimoa. Hulluimmat myös miehen lapsia.
Tämä on totta, kuuntelin vuosikaupalla ystäväni pohdintoja miehen ajatuksista, perhe-elämästä, mitä tarkoitti kun-juttuja.
Minä taas silloin miesvaltaisella työpaikalla olevana muutamaan kertaan totesin, että ei kuule tarkoittanut yhtään mitään, tiedä ajattelikokaan ja perhe-elämäänsä ei sotke millään tavalla tähän. Mainitsen työpaikkani miesvaltaisuuden sen vuoksi, että siellä valitettavasti joutui kuuntelemaan näitä juttuja ja miesten ajatuksia niistä. Se ei muuten ollut kaunista kuultavaa. Ja yksi syy siihen, miksi vaihdoin työpaikkaa.
Harvoin vaimo on siinä taustalla ollut pettävänä osapuolena.
Et voi tietää mitä muut humaavat, ja ovat huomaamatta. Että täysin turhaa spekulointia.