Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä

Vierailija
31.01.2022 |

Tarkoitan tässä nyt pidempää suhdetta

Kommentit (1041)

Vierailija
581/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeskelin, että olen tässä touhunnut vaimon kanssa punkassa ehkä 5 000 kertaa.  Vieläkin maistuu hyvin molemmille. Vaimo itse totesi,että vieraissa käynti ei ole eron peruste. Kuulemma, kun tulee takaisin, eikä tuo tauteja, niin siitä vaan. Itsellänsä ei kuulemma kiinnosta, kun saa kotonakin tarpeeksi.

Asia on vireillä, mutta täytyy myöntää etten ole saanut vielä mitää aikaiseksi. Viihdyttelen vain rouvaa ja kertoilen kuumottavia tarinoita. Mielissään on, mutta tiedostaa hyväntahtoisesti etteikö minulla kuulemma ole mitään muuta mielessä? Illalla viimeiseksi halin kiinni, yöllä jos herään ja aamulla tietenkin ensimmäisenä. Kun nuo naiset nyt vaan on niin kiinnostavia.

Vierailija
582/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kykenisin lopettamaan, mutta tällä hetkellä näin on hyvä.

Kyllä, olen aiemmin puhunut naisen kanssa ja kaikki täsmäsi miehen kertomaan.

Jokainen valitsee itse oman tiensä. Mutta tosiaan halveksin naisia, jotka uhriutumalla ja syyllistämällä roikkuvat miehessä.

Mutta etkö näe mitään ristiriitaa siinä, että itse odottelet toista miestä tulevaksi pelastamaan sinut tästä sivusuhteesta?

En odottele ketään 'pelastamaan' itseäni yhtään mistään. Mietin vain, että ehkä nykyisen suhteen saattaisin jossain vaiheessa sellaiseen vaihtaa, jos elämäntilanne tuntuisi sopivalta.

Ei kaikki naiset tarvitse tai halua mitään pelastajaa, siitähän osittain olikin kyse...

Kiinnostaa vielä tietää, miten voit arvostaa miestä niin paljon, että harrastat hänen kanssaan seksiä, vaikka mies aktiivisesti alistuu manipulointiin ja kiristykseen? Itseltäni menisi halut, jos tietäisin, että toinen tulee luokseni jostain tuollaisesta suhteesta, eikä kykene kehittämään omaa itsetuntoaan ja lopettamaan moisen suhteen.

En toisin sanoen haluaisi olla mikään toisen elämän pelastaja itsekään, moisen suhteen jatkumisen mahdollistaja.

No tämä! Voin jotenkin vielä käsittää jonkunlaisen kahden aikuisen ihmisen diilin, jossa haetaan ehkä vähän piristettä arkeen ja ihania kokemuksia, mutta vain, jos taustat ovat ns. kunnossa, eli juurikin toinen ei ole suhteessa hoidattamassa itseään huonon suhteen vuoksi, hierottamassa egoaan kun nyyh kotona syyllistetään ja manipuloidaan.

Ja jotkut naiset vielä ylpeilevät tällä, että ovat sen miehen turvamuuri ja niin vahvoja.

Jos haluaa pitkäaikaisen s-kumppanin, ettei tarvitse jatkuvasti vaihtaa s-partneria, niin suhteessa oleva on hyvä vaihtoehto. Ne ei lähde kun tulee sopiva kumppani kohdalle, eivätkä huutele kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja sen ajattelu eivät enää hallitse elämääni entiseen tapaan vapaaseen suhteeseen ryhdyttyäni. Toisin oli yksiavioisessa helvetissä kituuttaessani, joka tuntui kaikella tavalla luonnottomalta ja keinotekoiselta järjestelyltä, jonka motiivina oli lähinnä kulttuurisesti hyväksytty tapa elää tietyllä tavalla.

Vierailija
584/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että jaksaa olla parempi mies ja puoliso, kun on jotain omaa elämää sen tylsän arjen ulkopuolella. Kiinni vaimossa lähinnä asuntovelan ja kolmen lapsen kautta.

Heh. Onkohan vähän tylsä mies kun ei keksi perheen ja vaimon kanssa muuta kuin tylsää arkea. Kerro miehelle terveisiä että alkaa vaan ideoimaan, tai miettii että ehkäpä hänen vaimonsa myös viettää sen hehkeämmän arjen jonkun toisen miehen kanssa. Silmänisku.

Vierailija
585/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valitsee itse oman tiensä. Mutta tosiaan halveksin naisia, jotka uhriutumalla ja syyllistämällä roikkuvat miehessä.

Mutta etkö näe mitään ristiriitaa siinä, että itse odottelet toista miestä tulevaksi pelastamaan sinut tästä sivusuhteesta?

En odottele ketään 'pelastamaan' itseäni yhtään mistään. Mietin vain, että ehkä nykyisen suhteen saattaisin jossain vaiheessa sellaiseen vaihtaa, jos elämäntilanne tuntuisi sopivalta.

Ei kaikki naiset tarvitse tai halua mitään pelastajaa, siitähän osittain olikin kyse...

Kiinnostaa vielä tietää, miten voit arvostaa miestä niin paljon, että harrastat hänen kanssaan seksiä, vaikka mies aktiivisesti alistuu manipulointiin ja kiristykseen? Itseltäni menisi halut, jos tietäisin, että toinen tulee luokseni jostain tuollaisesta suhteesta, eikä kykene kehittämään omaa itsetuntoaan ja lopettamaan moisen suhteen.

En toisin sanoen haluaisi olla mikään toisen elämän pelastaja itsekään, moisen suhteen jatkumisen mahdollistaja.

No tämä! Voin jotenkin vielä käsittää jonkunlaisen kahden aikuisen ihmisen diilin, jossa haetaan ehkä vähän piristettä arkeen ja ihania kokemuksia, mutta vain, jos taustat ovat ns. kunnossa, eli juurikin toinen ei ole suhteessa hoidattamassa itseään huonon suhteen vuoksi, hierottamassa egoaan kun nyyh kotona syyllistetään ja manipuloidaan.

Ja jotkut naiset vielä ylpeilevät tällä, että ovat sen miehen turvamuuri ja niin vahvoja.

Jos haluaa pitkäaikaisen s-kumppanin, ettei tarvitse jatkuvasti vaihtaa s-partneria, niin suhteessa oleva on hyvä vaihtoehto. Ne ei lähde kun tulee sopiva kumppani kohdalle, eivätkä huutele kenellekään.

Ei tällaisesta kyllä saa mitään takeita. Rakastajakin voi löytää uuden kiihottavamman ja miehet menee niin helposti suhteen alussa ihastuksesta ja omasta mielestään rakkaudesta sekaisin, että alkavat hölisemään levottomia, ottavat typeriä riskejä, jne.

Tuosta viimeisestä on omaa kokemusta, kuvittelin juuri kuten sinä, että varattu olisi turvallinen sekstailukaveri, mutta mitä vielä, mies alkoi ilmestyä työpaikan eteen norkoilemaan, soitteli pitkin päivää jne. Ei olisi välittänyt tippaakaan, jääkö kiinni, kai oikein toivoi sitä. Hoki vaan miten tämä nyt vasta on avannut silmänsä miten voikaan rakastua. Kamala riesa päästä siististi eroon, sinkun olisi voinut vain jättää ja estää, mutta tuon kanssa piti varoa, että kenelle menee hölöttämään, kun itse en halunnut mainetta varatun kanssa kulkemisesta.

No opetti mut pysymään sinkuissa.

Vierailija
586/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju saa mut tosi surulliseksi. Sekä nää kakkosnaisten "ei mua kiinnosta mitä se vaimo ajattelee, ei kuulu mulle", että kohtaloonsa alistuneiden, petettyjen vaimojen kommentit. Missä naisten välinen solidaarisuus? Selvittäisin kakkosnaisena nyt vähintäänkin sen, onko pariskunnalla avoin suhde. Jos ei, niin miksi kukaan nainen loukkaisi tahallaan naimisissa olevaa siskoaan?

Olen ajoittain aika yksinäinen sinkkunainen. Kun luen näitä juttuja, niin kummasti oma tilanne alkaa tuntumaan ihan kohtuulliselta. En koske varattuihin miehiin pitkällä tikullakaan. Odotan niin kauan, että löydän vapaan, kunnollisen miehen. Jos en löydä, niin sitten jatkan sinkkuna. Useinmiten elämä on ihan hyvää näin, ei ainakaan tarvitse pelätä "oman" miehen pettämistä eikä tuntea syyllisyyttä siitä, että viilaan oman sukupuoleni edustajia linssiin.

En pidä sinua siskonani. Sori siitä.

Vierailija
587/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pitää siskonani naisia, jotka solvaavat ja nimittelevät ihmisiä.

Vierailija
588/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju saa mut tosi 7surulliseksi. Sekä nää kakkosnaisten "ei mua kiinnosta mitä se vaimo ajattelee, ei kuulu mulle", että kohtaloonsa alistuneiden, petettyjen vaimojen kommentit. Missä naisten välinen solidaarisuus? Selvittäisin kakkosnaisena nyt vähintäänkin sen, onko pariskunnalla avoin suhde. Jos ei, niin miksi kukaan nainen loukkaisi tahallaan naimisissa olevaa siskoaan?

Olen ajoittain aika yksinäinen sinkkunainen. Kun luen näitä juttuja, niin kummasti oma tilanne alkaa tuntumaan ihan kohtuulliselta. En koske varattuihin miehiin pitkällä tikullakaan. Odotan niin kauan, että löydän vapaan, kunnollisen miehen. Jos en löydä, niin sitten jatkan sinkkuna. Useinmiten elämä on ihan hyvää näin, ei ainakaan tarvitse pelätä "oman" miehen pettämistä eikä tuntea syyllisyyttä siitä, että viilaan oman sukupuoleni edustajia linssiin.

Respektiä sulle. Sä oot kunnon nainen. Ihan samaa mieltä, että naisten kesken pitäisi olla solidaarisuutta, ettei aleta suhteisiin varattujen kanssa. Kaikkea hyvää sun elämään!

Minä haluaisin sellaista solidaarisuutta sinulta, että voisit antaa tuloistasi vaikkapa puolet minulle. Miksi ei käy? Ole nyt kunnon nainen, ja solidaarinen minulle, omaa syyttäni pienituloiselle naiselle, siskokulta <3

Vierailija
589/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liiankin onnellinen kirjoitti:

Tapailemani mies ei saa vaimolta rakkautta eikä lämpöä,näin kertoi kun netissä tutustuttiin.  Takana yhteistä ihanaa aikaa meillä n.5v

"No kun se kertoi".

Että voit olla tyhmä ihminen. Todennäköisesti paukuttaa muijaansa kuin kani eikä aio erota.

Vierailija
590/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mieheni jäisi kiinni sivusuhteesta keskittyisin tutkimaan meitä kahta. Mitä tapahtui, että tähän on tultu. Jos tää kolmas pyörä olisi pelkkä merkityksetön reikä, hänen miettimisensä olisi ajan ja energian tuhlausta. Jos hän taas olisi miehelle niin rakas ettei hänestä voisi luopua niin sitten meillä olisikin vähän vakavampi ongelma. Joka sekään ei ratkeaisi ainakaan keskittymällä siihen kolmanteen.

Mun mielestä taas ongelma olisi todella vakava siinä tapauksessa että mieheni olisi valmis riskeeraamaan suhteemme pelkä merkityksettömän reijän takia. Kannattaisi sunkin miettiä uudemman kerran...

Vierailija
591/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheellinen mies, mutta asuu vakituisesti ulkomailla perheensä (vaimo + 2 lasta, ei niin pieniä enää) kanssa. Käy Helsingissä jopa parikin kertaa kuukaudessa. Tapaamme silloin. Ravintolaillalliset, joskus kulttuuririentoja, hotelliöitä. Kesälomilla saatetaan tavata tiheämpään. 

Olen myös käynyt luonaan ulkomailla, lukemattomia kertoja. En kotonaan, mutta samassa kaupungissa. 

Kaikki heillä kuollut vaimon kanssa, ottaisi eron jos voisi. 

Ihan hyvin voisi erota, jostain syystä ei vaan tee sitä. Mistä tiedät onko kuollutta? Koska se sanoi niin:D? Jännitystä ja pil lua hän sinusta haluaa.

Vierailija
592/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tällaisesta kyllä saa mitään takeita. Rakastajakin voi löytää uuden kiihottavamman ja miehet menee niin helposti suhteen alussa ihastuksesta ja omasta mielestään rakkaudesta sekaisin, että alkavat hölisemään levottomia, ottavat typeriä riskejä, jne.

Tuosta viimeisestä on omaa kokemusta, kuvittelin juuri kuten sinä, että varattu olisi turvallinen sekstailukaveri, mutta mitä vielä, mies alkoi ilmestyä työpaikan eteen norkoilemaan, soitteli pitkin päivää jne. Ei olisi välittänyt tippaakaan, jääkö kiinni, kai oikein toivoi sitä. Hoki vaan miten tämä nyt vasta on avannut silmänsä miten voikaan rakastua. Kamala riesa päästä siististi eroon, sinkun olisi voinut vain jättää ja estää, mutta tuon kanssa piti varoa, että kenelle menee hölöttämään, kun itse en halunnut mainetta varatun kanssa kulkemisesta.

Kukaan ei ole väittänytkään mistään takeista, keksit sen ihan omasta päästäsi. 

todellakin on isommat mahikset saada pitkäaikainen s-kumppani varatusta joka ei ole eroamassa, kuin vapaasta, joka etsii parisuhdetta, mutta ei sinusta.

Vierailija
593/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nää kakkoset on aina niin aggressiivisia? Itse tekevät väärin ja sitten hyökkäävät viattomien päälle :D Ei vissiin ihan kaikki kotona.

Jos luet tätä ketjua yhtään, huomaat että agressiivisia ovat juuri vaimot. Hirvittävää nimittelyä ja haukkumista. Johtuneeko huonosta itsetunnosta?

Tässä ja vastaavissa keskusteluissa kiinnitin myös huomion siihen, että jotkut vaimot käyttävät todella rumaa kieltä ja nimittelyä.

Vaikka asettavat itsensä kakkosten yläpuolelle ja pitävät heitä ala-arvoisina niin ykkösten kielenkäyttö on kyllä ala-arvoista. Ei anna kovin fiksua kuvaa heistäkään.

Väistämättä tulee mieleen, että miehet ehkä ihan oikeasti hakevat sitä mukavaa yhdessäoloa ja keskustelua siitä toisesta suhteesta.

Ei ole kovin herttainen kuva ja henkevyys noussut esiin näillä nimittelijöillä ja törkeää kieltä käyttävillä vaimoilla.

En itse ole mikään tai kenenkään vaimo, mutta mielestäni te varatun kanssa vehtaavat olette hut suja. Siinä sulle, nyt meni ontuvalta teorialtasi perustelut.

Vierailija
594/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vielä mennään itse asiaan. Jotenkin tuntuu, että vielä enemmän eroavaisuuksia kuin onkaan toisten naisten ja vaimojen kesken, niin on myös toisen ja toisen naisen kesken.

Tarkoitan, että yleinen suhtautuminen (muualla kuin tällä palstallakin) on kahtalainen: he, jotka ovat suhteessa, koska ovat ihastuneita/rakastuneita ja he, jotka ovat suhteessa, koska se on tällä hetkellä heille sopivaa, ilman sen kummempia tunteita.

Nämä, jotka ovat ihastuneita/rakastuneita, samaistuvat vaimoon aika suuresti, trikkeröityvät ajatuksesta, että siellä kotona olisikin samoja asioita kuin suhteessa, jne.

Nämä, jotka ovat hakemassa vain seksiä tai seuraa ilman lässytyksiä, saavat kummaltakin, romanttisilta toisilta naisilta ja vaimoilta, halveksuntaa.

Ympäristölle molemmat ovat yhtä rasittavia, siis tarkoitan, näin ystävän näkökulmasta.

Itse en kerro seksielämästäni ystävilleni. Ei tulisi mieleenkään.

Vierailija
595/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mieheni jäisi kiinni sivusuhteesta keskittyisin tutkimaan meitä kahta. Mitä tapahtui, että tähän on tultu. Jos tää kolmas pyörä olisi pelkkä merkityksetön reikä, hänen miettimisensä olisi ajan ja energian tuhlausta. Jos hän taas olisi miehelle niin rakas ettei hänestä voisi luopua niin sitten meillä olisikin vähän vakavampi ongelma. Joka sekään ei ratkeaisi ainakaan keskittymällä siihen kolmanteen.

Näinhän sitä terapiassakin sanotaan, terapiassa jonne exäni muuten halusi en minä!

Terapeutti sanoo ensimmäisenä, et nyt ei keskustella suhteen ulkopuolisesta henkilöstä vaan tästä tedän välisestä suhteesta. Mulle ei vaan tullut kukaan maininneeksi, että tämä sivuhoito olikin sitten hyvä syy hajottaa 8 vuoden parisuhde. Ihan ois ollut silleen kiva sivuta aihetta sen verran, enpä ois toista kertaa enää lähtenyt istuun siihen teatteriin kun ei ollut tarkotuskaan kerran mitään korjata vaan hakee jonkun terapeutin siunaus lähteä

Ehkä menitte terapiaan kumppanisi kanssa eri syistä; sinä korjaamaan suhdetta ja kumppanisi päättämään sen? Tosi useinhan ero(kin) tehdään terapiassa - ei se tee siitä ”näytelmää”.

Kyllä monesti vaan tekee.

Se joka on päättänyt jo erota, haluaa terapiaan, jotta on sitten näennäisesti tehnyt kaikkensa suhteen jatkumiseksi, jopa ihan terapian!  Itse en lähtisi parisuhdeterapiaan Mies voi sinne toki yksin mennä, jos hänellä on ongelmia.

Vierailija
596/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen taika on siinä, että pariskunta keskustelee ja osaa eläytyä siihen, miltä toisesta tuntuu. Muuta ei tarvita.

No tämähän se juuri ja silti tätäkin joku peukuttanut alas. Kaikille ei ole ilmeisesti selvää se, että suhteen hyvinvoinnista vastaa 2 ihmistä. Jos keskusteluyhteys on edes jotakuinkin normaali niin tuollaiset pettämiset ei todella tule täysin puskista! Mikä itsekritiikittömyys ihmisiä vaivaa jos ei oikeasti yhtään näe, ettei tässä omassa joka päivä läsnä olevassa suhteessa ole kaikki ihan normaalisti? Miksi mulla ei ollut vaikeuksia omassani huomata sitä noin muutaman kuukauden ajanjaksoa kahtena eri ajankohtana parin vuoden aikana kun miehellä oli suhteita? Aavistin tasan oikein mikä oli meninki ja ei yllättänyt koska eihän meillä kovin lujaa mennyt

No hitot sepä juuri, että aavistin että pielessä on, ja toinen makeasti valehtelee että kulta kaikki on hyvin, meillä on elämämme kesä, rakas!

Kaikkien miehet EI pettäessä heitä vaimoa sivuun kuin rukkasta. Osa jakaa onnellisuuttaan auliisti. Sekös satuttaa, kun totuus tulee ilmi. Että valehtelit sitten lapsillekin, kaikille naisenkin lapsille, koko kaveripiirille, sukulaisille, kun tosiaan ystäviä olimme naisen kanssa .

Ystävyys, parisuhde, yhteinen firma, mitäpä siitä. Nuo kaksi eivät voi koskaan tajuta miten kovaa sattuu kun menee luottamus. Luottamus kaikkeen samalla rysäyksellä. Molemmat päin naamaa valehtelivat, hymyillen, vielä samalla viikolla, kunnes jäivät kiinni. Kuulemma ei siitä olisi eroa tarvinnut ottaa.

Vierailija
597/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nää kakkoset on aina niin aggressiivisia? Itse tekevät väärin ja sitten hyökkäävät viattomien päälle :D Ei vissiin ihan kaikki kotona.

Jos luet tätä ketjua yhtään, huomaat että agressiivisia ovat juuri vaimot. Hirvittävää nimittelyä ja haukkumista. Johtuneeko huonosta itsetunnosta?

Tässä ja vastaavissa keskusteluissa kiinnitin myös huomion siihen, että jotkut vaimot käyttävät todella rumaa kieltä ja nimittelyä.

Vaikka asettavat itsensä kakkosten yläpuolelle ja pitävät heitä ala-arvoisina niin ykkösten kielenkäyttö on kyllä ala-arvoista. Ei anna kovin fiksua kuvaa heistäkään.

Väistämättä tulee mieleen, että miehet ehkä ihan oikeasti hakevat sitä mukavaa yhdessäoloa ja keskustelua siitä toisesta suhteesta.

Ei ole kovin herttainen kuva ja henkevyys noussut esiin näillä nimittelijöillä ja törkeää kieltä käyttävillä vaimoilla.

En itse ole mikään tai kenenkään vaimo, mutta mielestäni te varatun kanssa vehtaavat olette hut suja. Siinä sulle, nyt meni ontuvalta teorialtasi perustelut.

Toiset naiset ovat ihan tavallisia naisia. He eivät erotu katukuvassa tai työelämässä mitenkään. Eivät ulkonäöltään tai käytökseltään. Ovat perheenäitejä, sinkkuja, yh.

Yllättyisitte jos tietäisitte kuka teidänkin tuttavapiirissänne tai työporukassanne on salaisessa suhteessa.

Kamalaa, lähin ja mukavana pitämäsi työkaveri voi olla salainen hutsu. Joku kavereistasi. Jopa ystäväsi, mutta ei voi kertoa paheksunnasta johtuen.

Tai jopa sisaresi tai äitisi.

Kummitätisi tai lastesi kummi.

Eivät he ole joku oma rotunsa, joiden "synti" loistaa kuin majakka.

Vierailija
598/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä käsitettä ”varattu” mies tai nainen. Missä ja miten ihmisiä voi varata?

Se kun ihminen itse lupautuu ja sitoutuu suhteeseen. Hän varaa paikkansa, oman paikkansa.

Pettämistä se on, kun pettää sanansa ja lupauksen.

Ulkopuoleltahan ei toista omista. Mutta pettäjä on se kun kuvittelee että voi varata oman puolisonsa. Ei kerro että lällää minä tässä en enää olekaan sitoutunut meidän suhteeseen, vaan saatan tuoda sp taudit mukanani, mutta et saa tietää koska meidän suhde ei ole VAPAA suhde. Minä teeskentelen olevani puolisosi ja sinä kiltisti pysyt suhteessamme kun minä karkailen, olet minulle varattuna kun annoin sinun ymmärtää että olemme toistemme ainoat.

Avoin suhde = kumpikaan ei sitoudu vain toiseen, molemmat tietävät että ei olla ainoita.

Ole hyvä, rautalanka.

Vierailija
599/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole väittänytkään mistään takeista, keksit sen ihan omasta päästäsi. 

todellakin on isommat mahikset saada pitkäaikainen s-kumppani varatusta joka ei ole eroamassa, kuin vapaasta, joka etsii parisuhdetta, mutta ei sinusta.

Tässä on kyllä taas uudet raikkaat voileivät ajattelussa: haetaan siis parhaita mahiksia s-kumppaniksi, jotta ei tule jätetyksi ja päädytään varattuun. Eli tärkein kriteeri on löytää partneri, joka ei jätä toisen vuoksi. Hmmm.

Mutta joo, vinkki vaan ja varattu, joka ei aio erota, painelee vaimon helmoihin, niin että helma hulmahtaa, joten ei ne kyllä sikäli tuossa mielessä mitenkään turvallisia ratkaisuja ole.

Vierailija
600/1041 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin säälittävä, kerro minulle yksikin ihminen joka EI ole jossain elämänvaihessaan vain panon perässä? Kyllä libidoissakin on valtavat erot, toiset vaan haluaa huomattavasti enemmän koskee sekä naisia että miehiä.