Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä
Kommentit (1041)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nää kakkoset on aina niin aggressiivisia? Itse tekevät väärin ja sitten hyökkäävät viattomien päälle :D Ei vissiin ihan kaikki kotona.
Jos luet tätä ketjua yhtään, huomaat että agressiivisia ovat juuri vaimot. Hirvittävää nimittelyä ja haukkumista. Johtuneeko huonosta itsetunnosta?
Tässä ja vastaavissa keskusteluissa kiinnitin myös huomion siihen, että jotkut vaimot käyttävät todella rumaa kieltä ja nimittelyä.
Vaikka asettavat itsensä kakkosten yläpuolelle ja pitävät heitä ala-arvoisina niin ykkösten kielenkäyttö on kyllä ala-arvoista. Ei anna kovin fiksua kuvaa heistäkään.
Väistämättä tulee mieleen, että miehet ehkä ihan oikeasti hakevat sitä mukavaa yhdessäoloa ja keskustelua siitä toisesta suhteesta.
Ei ole kovin herttainen kuva ja henkevyys noussut esiin näillä nimittelijöillä ja törkeää kieltä käyttävillä vaimoilla.En itse ole mikään tai kenenkään vaimo, mutta mielestäni te varatun kanssa vehtaavat olette hut suja. Siinä sulle, nyt meni ontuvalta teorialtasi perustelut.
Toiset naiset ovat ihan tavallisia naisia. He eivät erotu katukuvassa tai työelämässä mitenkään. Eivät ulkonäöltään tai käytökseltään. Ovat perheenäitejä, sinkkuja, yh.
Yllättyisitte jos tietäisitte kuka teidänkin tuttavapiirissänne tai työporukassanne on salaisessa suhteessa.
Kamalaa, lähin ja mukavana pitämäsi työkaveri voi olla salainen hutsu. Joku kavereistasi. Jopa ystäväsi, mutta ei voi kertoa paheksunnasta johtuen.
Tai jopa sisaresi tai äitisi.
Kummitätisi tai lastesi kummi.
Eivät he ole joku oma rotunsa, joiden "synti" loistaa kuin majakka.
Eivät toki oma rotunsa, mutta oma alakulttuurinsa, joka elää ideologiansa valittuaan maan alla - jos siis todellakin piilottelevat taipumustaan jopa lähisukulaisiltaan.
Se on tietysti hyvä kysymys, minkälainen järjestö täytyy nyt perustaa, että tämä vähemmistö pääsee tasa-arvoiseksi osaksi yhteiskuntaa. Aloittaa voisi tällä kertaa kirkosta suoraan, miten kirkko vastaa sivusuhteessa olevien tarpeisiin, aloite pitää tehdä sivuavioliiton siunaamisesta.
Toki, kuten muutkin vähemmistöjen edustajat, jotkut ovat asian jo yksilötasolla henkilökohtaisessa elämässään ratkaisseet, mutta he ovatkin sitten mainioita esitaistelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nää kakkoset on aina niin aggressiivisia? Itse tekevät väärin ja sitten hyökkäävät viattomien päälle :D Ei vissiin ihan kaikki kotona.
Jos luet tätä ketjua yhtään, huomaat että agressiivisia ovat juuri vaimot. Hirvittävää nimittelyä ja haukkumista. Johtuneeko huonosta itsetunnosta?
Tässä ja vastaavissa keskusteluissa kiinnitin myös huomion siihen, että jotkut vaimot käyttävät todella rumaa kieltä ja nimittelyä.
Vaikka asettavat itsensä kakkosten yläpuolelle ja pitävät heitä ala-arvoisina niin ykkösten kielenkäyttö on kyllä ala-arvoista. Ei anna kovin fiksua kuvaa heistäkään.
Väistämättä tulee mieleen, että miehet ehkä ihan oikeasti hakevat sitä mukavaa yhdessäoloa ja keskustelua siitä toisesta suhteesta.
Ei ole kovin herttainen kuva ja henkevyys noussut esiin näillä nimittelijöillä ja törkeää kieltä käyttävillä vaimoilla.En itse ole mikään tai kenenkään vaimo, mutta mielestäni te varatun kanssa vehtaavat olette hut suja. Siinä sulle, nyt meni ontuvalta teorialtasi perustelut.
Toiset naiset ovat ihan tavallisia naisia. He eivät erotu katukuvassa tai työelämässä mitenkään. Eivät ulkonäöltään tai käytökseltään. Ovat perheenäitejä, sinkkuja, yh.
Yllättyisitte jos tietäisitte kuka teidänkin tuttavapiirissänne tai työporukassanne on salaisessa suhteessa.
Kamalaa, lähin ja mukavana pitämäsi työkaveri voi olla salainen hutsu. Joku kavereistasi. Jopa ystäväsi, mutta ei voi kertoa paheksunnasta johtuen.
Eivät he ole joku oma rotunsa, joiden "synti" loistaa kuin majakka.Eivät toki oma rotunsa, mutta oma alakulttuurinsa, joka elää ideologiansa valittuaan maan alla - jos siis todellakin piilottelevat taipumustaan jopa lähisukulaisiltaan.
Se on tietysti hyvä kysymys, minkälainen järjestö täytyy nyt perustaa, että tämä vähemmistö pääsee tasa-arvoiseksi osaksi yhteiskuntaa. Aloittaa voisi tällä kertaa kirkosta suoraan, miten kirkko vastaa sivusuhteessa olevien tarpeisiin, aloite pitää tehdä sivuavioliiton siunaamisesta.
Toki, kuten muutkin vähemmistöjen edustajat, jotkut ovat asian jo yksilötasolla henkilökohtaisessa elämässään ratkaisseet, mutta he ovatkin sitten mainioita esitaistelijoita.
Itse asiassa monet tietämäni toiset "tavalliset" naiset jotka pettävät omaa kumppaniaan usein ovat yhdistysaktiiveja, aika hassua.
Vanhempaintoimikunnissa jne.
Ehkä se on sopiva peitetehtävä, ettei mies kysele. Ehkä myös tarve kompensoida omaa löyhää moraaliaan. En niputa, koska muitakin tyyppejä varmasti on. Noita olen vain nähnyt läheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä miehillä, jotka pettävät on samaan aikaan menossa useampi parisuhteen ulkopuolinen suhde. Suhteet ovat eri vaiheissa ja edustavat pettäjämiehelle eri todellisuuksia. Hän ei koe pettyvänsä ketään, koska kumppanit (jotka kaikki luulevat olevansa miehen ainoita) ovat hänelle toisistaan irrallisista maailmoissa.
Suhteilla haetaan jännitystä ja ikuista nuoruutta. Niihin ei sisälly sen korkeampia tavoitteita.
Osa miehen seksuaalisuutta on halu vaihteluun ja erilaisiin visuaalisiin ärsykkeisiin. Allekirjoitan edellisen viestin ja halusin lisätä nämä. Samoin miehet hyvin usein erottavat tunteen ja seksin - toisin kuin naiset. Naiset tarvitsevat usein romanttisen ja turvallisen kuplansa, miehet harvemmin.
Tämä on totta, tosin sukupuolijako ei ole ihan 50-50, on myös naisia, jotka ei tarvitse sitä tunneyhteyttä ollakseen intiimisti. Ja en allekirjoita tuota aiempaa, koska ihan tilastollisesti sivusuhteista reilu kolmannes kehittyy oikeaksi suhteeksi, reilu kolmannes alkuperäisistä suhteista selviää kriisistä ja sitten taas vajaa kolmannes päättyy siihen, että kaikki osapuolet jatkavat erillään.
Itse tarvitsen seksiin ainoastaan 2 asiaa, sen että pidän miestä puoleensavetävänä käytökseltään ja ulkonäöltään, sekä sen että hän osoittaa hullaantumisensa, eikä pysty pitämään näppejään minusta erossa.
Mä olen ollut niin toinen nainen muutamissa suhteissa. Pääosin suhteet ovat alkaneet niin etten ole tiennyt toisen olevan varattu, näissä selitys on ollut että olimme melkein jo eronneita vaimon kanssa. No, yksi pari sitten oikeasti erosi kun mun olemassa olo tuli selville mutta jätin myös itse tuon miehen koska oli valehdellut mulle tilanteen. Olin oikeasti pahoillani tämän naisen vuoksi, mutta pääsi paskasta pettäjästä eroon.
Yksi suhde oli klassinen työkaverin kanssa pikkujouluista alkanut suhde. Itse juhlissa ei tapahtunut muuta kuin että aloimme juttelemaan ja huomasimme juttujen synkkaavan. Ja tiesin jo siinä vaiheessa hänen olevan naimisissa. Juttu eteni muutenkin erittäin perinteisesti, että ensin vaan juteltiin enemmän töissä, sitten käytiin töiden jälkeen kahvilla jne. kunnes sitten päädyttiin sänkyyn. Siinä vaiheessa totesin, että nyt mentiin rajan yli. Mies selitti syyksi. että liitto oli väljähtynyt ja elivät hyvin erillistä elämää. Meidän juttu jatkui kunnes vaimo sai selville ja laittoi eroprosessin vireille. Luulen, että mies olisi oikeastikin halunnut erota aiemmin mutta ei vaan saanut aikaiseksi ja mä olin hyvä tekosyy saada vaimo hoitamaan asia. Meidän seurustelu päättyi myöhemmin yhteisymmärryksessä ja viimeksi kun hänestä kuulin niin elää onnellista perhe-elämää uuden vaimon ja kahden lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ei-uskovat ihmiset harrastaa seksiä.
Mitä sitten. Mitä se siltä vaimolta on pois jos mies käy välillä muuallakin. Ei ketään voi tai tarvitse omistaa
Missaat pointin, joka on se, että jokainen haluaa ITSE päättää millaisessa suhteessa elää. Eli jos joku haluaa yksiavioisen suhteen, niin ympäripaneskelijan ei pidä hänelle valehdella olevansa monogaminen, vain saadakseen selän takana paneskella muualla. Eli SINÄ et voi päättää toisten puolesta mitä HE haluavat parisuhteeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheni jäisi kiinni sivusuhteesta keskittyisin tutkimaan meitä kahta. Mitä tapahtui, että tähän on tultu. Jos tää kolmas pyörä olisi pelkkä merkityksetön reikä, hänen miettimisensä olisi ajan ja energian tuhlausta. Jos hän taas olisi miehelle niin rakas ettei hänestä voisi luopua niin sitten meillä olisikin vähän vakavampi ongelma. Joka sekään ei ratkeaisi ainakaan keskittymällä siihen kolmanteen.
Mun mielestä taas ongelma olisi todella vakava siinä tapauksessa että mieheni olisi valmis riskeeraamaan suhteemme pelkä merkityksettömän reijän takia. Kannattaisi sunkin miettiä uudemman kerran...
Joo, jolloin ongelma olis meidän keskenämme ratkaistavissa. Kun taas rakastuminen toiseen, täysin voimaton minä olisin mieheni toista tuntemaa rakkautta tappamaan. Luultavasti hän myös itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheni jäisi kiinni sivusuhteesta keskittyisin tutkimaan meitä kahta. Mitä tapahtui, että tähän on tultu. Jos tää kolmas pyörä olisi pelkkä merkityksetön reikä, hänen miettimisensä olisi ajan ja energian tuhlausta. Jos hän taas olisi miehelle niin rakas ettei hänestä voisi luopua niin sitten meillä olisikin vähän vakavampi ongelma. Joka sekään ei ratkeaisi ainakaan keskittymällä siihen kolmanteen.
Näinhän sitä terapiassakin sanotaan, terapiassa jonne exäni muuten halusi en minä!
Terapeutti sanoo ensimmäisenä, et nyt ei keskustella suhteen ulkopuolisesta henkilöstä vaan tästä tedän välisestä suhteesta. Mulle ei vaan tullut kukaan maininneeksi, että tämä sivuhoito olikin sitten hyvä syy hajottaa 8 vuoden parisuhde. Ihan ois ollut silleen kiva sivuta aihetta sen verran, enpä ois toista kertaa enää lähtenyt istuun siihen teatteriin kun ei ollut tarkotuskaan kerran mitään korjata vaan hakee jonkun terapeutin siunaus lähteä
Ehkä menitte terapiaan kumppanisi kanssa eri syistä; sinä korjaamaan suhdetta ja kumppanisi päättämään sen? Tosi useinhan ero(kin) tehdään terapiassa - ei se tee siitä ”näytelmää”.
Kyllä monesti vaan tekee.
Se joka on päättänyt jo erota, haluaa terapiaan, jotta on sitten näennäisesti tehnyt kaikkensa suhteen jatkumiseksi, jopa ihan terapian! Itse en lähtisi parisuhdeterapiaan Mies voi sinne toki yksin mennä, jos hänellä on ongelmia.
Näinhän se on. Se vaan jaksaa mua aina hämmästyttää miksi eron haluavansa pitää perustelemasta päästyä perustella erohaluaan. Ja 'tehdä kaikkensa'. Jos ei tunnu niin ei tunnu. Tarvitaanko siihen enää muita hyviä perusteluja?
Luulen että klassikko on tää "ollaan just eroamassa, käytännössä ollaan jo oikeastaan erottu, tai paperita ei olla vielä laitettu vai olikos ne laitettu" ja muuta epäselvää möngerrystä. Sitten puolen vuoden päästä tai myöhemmin selviää, että ettepäs olleetkaan eroamassa. Olkaa naiset tarkkoja näissä tilanteissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin herttainen kuva ja henkevyys noussut esiin näillä nimittelijöillä ja törkeää kieltä käyttävillä vaimoilla.Miksi ei voi lutturoista puhua luntturoitna? Sehän on totuus, kai hyvän itsetunnon omaavan jalkavaimoksi ryhtyvän luulisi kestävän, että hänestä puhutaan sinä mikä hän on. Pelkkä reikä!
Lue omat kommenttisi läpi ihan ajatuksella. Ihmetteletkö vielä sen jälkeen, miksi puolisosi hakee toisenlaista seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kykenisin lopettamaan, mutta tällä hetkellä näin on hyvä.
Kyllä, olen aiemmin puhunut naisen kanssa ja kaikki täsmäsi miehen kertomaan.
Jokainen valitsee itse oman tiensä. Mutta tosiaan halveksin naisia, jotka uhriutumalla ja syyllistämällä roikkuvat miehessä.Mutta etkö näe mitään ristiriitaa siinä, että itse odottelet toista miestä tulevaksi pelastamaan sinut tästä sivusuhteesta?
En odottele ketään 'pelastamaan' itseäni yhtään mistään. Mietin vain, että ehkä nykyisen suhteen saattaisin jossain vaiheessa sellaiseen vaihtaa, jos elämäntilanne tuntuisi sopivalta.
Ei kaikki naiset tarvitse tai halua mitään pelastajaa, siitähän osittain olikin kyse...Kiinnostaa vielä tietää, miten voit arvostaa miestä niin paljon, että harrastat hänen kanssaan seksiä, vaikka mies aktiivisesti alistuu manipulointiin ja kiristykseen? Itseltäni menisi halut, jos tietäisin, että toinen tulee luokseni jostain tuollaisesta suhteesta, eikä kykene kehittämään omaa itsetuntoaan ja lopettamaan moisen suhteen.
En toisin sanoen haluaisi olla mikään toisen elämän pelastaja itsekään, moisen suhteen jatkumisen mahdollistaja.
No tämä! Voin jotenkin vielä käsittää jonkunlaisen kahden aikuisen ihmisen diilin, jossa haetaan ehkä vähän piristettä arkeen ja ihania kokemuksia, mutta vain, jos taustat ovat ns. kunnossa, eli juurikin toinen ei ole suhteessa hoidattamassa itseään huonon suhteen vuoksi, hierottamassa egoaan kun nyyh kotona syyllistetään ja manipuloidaan.
Ja jotkut naiset vielä ylpeilevät tällä, että ovat sen miehen turvamuuri ja niin vahvoja.
Jos haluaa pitkäaikaisen s-kumppanin, ettei tarvitse jatkuvasti vaihtaa s-partneria, niin suhteessa oleva on hyvä vaihtoehto. Ne ei lähde kun tulee sopiva kumppani kohdalle, eivätkä huutele kenellekään.
Ei tällaisesta kyllä saa mitään takeita. Rakastajakin voi löytää uuden kiihottavamman ja miehet menee niin helposti suhteen alussa ihastuksesta ja omasta mielestään rakkaudesta sekaisin, että alkavat hölisemään levottomia, ottavat typeriä riskejä, jne.
Tuosta viimeisestä on omaa kokemusta, kuvittelin juuri kuten sinä, että varattu olisi turvallinen sekstailukaveri, mutta mitä vielä, mies alkoi ilmestyä työpaikan eteen norkoilemaan, soitteli pitkin päivää jne. Ei olisi välittänyt tippaakaan, jääkö kiinni, kai oikein toivoi sitä. Hoki vaan miten tämä nyt vasta on avannut silmänsä miten voikaan rakastua. Kamala riesa päästä siististi eroon, sinkun olisi voinut vain jättää ja estää, mutta tuon kanssa piti varoa, että kenelle menee hölöttämään, kun itse en halunnut mainetta varatun kanssa kulkemisesta.
No opetti mut pysymään sinkuissa.
Kukaan ei ole väittänytkään mistään takeista, keksit sen ihan omasta päästäsi.
todellakin on isommat mahikset saada pitkäaikainen s-kumppani varatusta joka ei ole eroamassa, kuin vapaasta, joka etsii parisuhdetta, mutta ei sinusta.
Tässä on kyllä taas uudet raikkaat voileivät ajattelussa: haetaan siis parhaita mahiksia s-kumppaniksi, jotta ei tule jätetyksi ja päädytään varattuun. Eli tärkein kriteeri on löytää partneri, joka ei jätä toisen vuoksi. Hmmm.
Mutta joo, vinkki vaan ja varattu, joka ei aio erota, painelee vaimon helmoihin, niin että helma hulmahtaa, joten ei ne kyllä sikäli tuossa mielessä mitenkään turvallisia ratkaisuja ole.
Sinä voit ajatella asian noin. Itse olen ajatellut, että en jaksa olla vähän väliä etsimässä uutta s-kumppania, joten siksi on parempi että on muutama pitkäaikainen s-kumppani, jotka ovat tahoillaan suhteessa, ja pitävät suunsa kiinni meidän järjestelystä. Näin on myös tapahtunut. Ajattelet aika parisuhdekeskeisesti, mutta et voi sitä ulottaa muihin, esim. nyt minuun. Kun minulla on s-suhde, se on vain s-suhde, siitä ei tule parisuhdetta, enkä sitä myöskään halua. En myöskään etsi mitään turvallisia ratkaisuja mistään s-kumppaneista. Miksi niin tekisin? He ovat vain s-kumppaneita, eivät muita kumppaneita. Omat s-suhteeni varattuihin ovat kestäneet yhtä lukuunottamatta niin kauan kuin minä olen halunnut, eli olen itse ollut se suhteesta irtautuja. 6kk-4 vuotta ovat kestäneet. Siis tuolla välillä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi v*ttu. Katson niin alaspäin pettäviä ihmisiä ja näitä ”kakkosia”. Molemmilla olematon moraali. Nykypäivänä on harvinaista löytää ihminen, jolta löytyy edes pieni moraali.
Niin ei edes omalla aviomiehellä ole mitään moraaalia. Miten te tällaisten kusipäitten kanssa edes päädytte naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät he ole joku oma rotunsa, joiden "synti" loistaa kuin majakka.Eivät toki oma rotunsa, mutta oma alakulttuurinsa, joka elää ideologiansa valittuaan maan alla - jos siis todellakin piilottelevat taipumustaan jopa lähisukulaisiltaan.
Mitkä kaikki taipumukset pitää mielestäsi kertoa lähisukulaisille, joita ovat omat lapset, lapsenlapset, sisarukset, ja omat vanhhemmat??
Pitääkö kertoa heille jos on taipumus pissaleikkeihin? Hei mummo, soitin kertoakseni että tykkään kun päälleni pissataan? Vai miten?
Vierailija kirjoitti:
En halua pitää siskonani naisia, jotka solvaavat ja nimittelevät ihmisiä.
Toivottavasti nuo rääväsuisimmat viestit on yhden ja saman kirjoittajan. En halua uskoa, että ihmiset olisivat yleisesti noin rumaa kieltä käyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas ongelma olisi todella vakava siinä tapauksessa että mieheni olisi valmis riskeeraamaan suhteemme pelkä merkityksettömän reijän takia. Kannattaisi sunkin miettiä uudemman kerran...
Joo, jolloin ongelma olis meidän keskenämme ratkaistavissa. Kun taas rakastuminen toiseen, täysin voimaton minä olisin mieheni toista tuntemaa rakkautta tappamaan. Luultavasti hän myös itse.
Oikeasti haluaisit jatkaa miehen kanssa joka on valmis heittämään teidän suhteenne roskiin pelkän merkityksettömän reijän takia? No, meitä kun on niin moneen junaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän sitä terapiassakin sanotaan, terapiassa jonne exäni muuten halusi en minä!
Terapeutti sanoo ensimmäisenä, et nyt ei keskustella suhteen ulkopuolisesta henkilöstä vaan tästä tedän välisestä suhteesta. Mulle ei vaan tullut kukaan maininneeksi, että tämä sivuhoito olikin sitten hyvä syy hajottaa 8 vuoden parisuhde. Ihan ois ollut silleen kiva sivuta aihetta sen verran, enpä ois toista kertaa enää lähtenyt istuun siihen teatteriin kun ei ollut tarkotuskaan kerran mitään korjata vaan hakee jonkun terapeutin siunaus lähteä
Ehkä menitte terapiaan kumppanisi kanssa eri syistä; sinä korjaamaan suhdetta ja kumppanisi päättämään sen? Tosi useinhan ero(kin) tehdään terapiassa - ei se tee siitä ”näytelmää”.
Kyllä monesti vaan tekee.
Se joka on päättänyt jo erota, haluaa terapiaan, jotta on sitten näennäisesti tehnyt kaikkensa suhteen jatkumiseksi, jopa ihan terapian! Itse en lähtisi parisuhdeterapiaan Mies voi sinne toki yksin mennä, jos hänellä on ongelmia.
Näinhän se on. Se vaan jaksaa mua aina hämmästyttää miksi eron haluavansa pitää perustelemasta päästyä perustella erohaluaan. Ja 'tehdä kaikkensa'. Jos ei tunnu niin ei tunnu. Tarvitaanko siihen enää muita hyviä perusteluja?
No miksi tarvii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ontuvasta teoriasta mahdat puhua? (Olen eri kuin tuo, jolle vastasit) Että miehet ihan oikeasti hakevat mukavaa yhdessäoloa ja keskustelua siitä toisesta suhteesta? Ei sinun ruma kielenkäyttösi tee siitä mitenkään epätodennäköisempää.
Silloin kun olin psyykkisesti sairas, niin tuli sekaannuttua ukkomiehiin. Ei kukaan tasapainoinen ja terve nainen halua olla kenenkään panopuuna, varsinkaan varatun äijän, vaikka se valehtelisi mitä nyyhkytarinaa.
Miehet voisivat lakata käyttämästä henkisesti pahoinvoivia ja haavoittuvia naisia seksileluinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti haluaisit jatkaa miehen kanssa joka on valmis heittämään teidän suhteenne roskiin pelkän merkityksettömän reijän takia? No, meitä kun on niin moneen junaan...
Mitäs sinä niin päättelet? Taisin sanoa, ettei kummassakaan tapauksessa kanna hedelmää keskittyä sen kolmannen sättimiseen kun se ongelma olis kahden välisessä suhteessa. Duh
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun olin psyykkisesti sairas, niin tuli sekaannuttua ukkomiehiin. Ei kukaan tasapainoinen ja terve nainen halua olla kenenkään panopuuna, varsinkaan varatun äijän, vaikka se valehtelisi mitä nyyhkytarinaa.
Miehet voisivat lakata käyttämästä henkisesti pahoinvoivia ja haavoittuvia naisia seksileluinaan.
Ikävää että koit tulleesi hyväksikäytetyksi mt-ongelmiesi takia. Moni muu meistä kuitenkin mielellään puuhailee miestn kanssa jotka itse olemme siihen hommaan valinneet. Että ei kannata yleistää, ei meillä kaikilla ole mt-ongelmia.
Kuka hullu mies, joka ei halua erota vaimostaan, käy sellaisessa paikassa jossa saa sukupuolitaudin? Mitä järkeä? Silloinhan paljastuu varmana.
Olen kyllä sitä mieltä, että normaali, varattu mies ei käy monilla naisilla vaan mieluummin samalla ja luotettavalla. Ettei ole pelkoa. Niin sukupuolitaudista kuin vaimolle kertomisesta.
Siksi usein suhteista tuleekin pitkiä ja siihen tulee mukaan juuri keskustelua ja toistensa elämän tuntemista.
On eri asia puhua täällä pelkistä seksisuhteista. Ne ovat usein aika lyhyitä ja keskittyvät nopeisiin tapaamisiin seksin merkeissä.
Kun taas pitkät sivusuhteet, joissa tunnetaan toisensa ja toisen elämäntilanteet paremmin, ovat hyvinkin lämpimiä ja niissä kerrotaan syvempiäkin asioita.
Saattavat olla monien vuosien pituisia.