Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä

Vierailija
31.01.2022 |

Tarkoitan tässä nyt pidempää suhdetta

Kommentit (1041)

Vierailija
341/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut seksin suhteen aktiivinen ja ollut monen eri miehen kanssa nuorempana. Lisäksi kokemusta kolmesta parisuhteesta, joista nykyinen on se kolmas.

Irtosuhteissa jokainen mies oli innokas suuseksin vastaanottaja, sen antavana osapuolena laiska/osaamaton. Silti nämä miehet kokevat olevansa hyviä seksissä ja loistavia sänkykumppaneita. Kerskailua omasta haluttavuudestaan kyllä suolletaan aina uudelle ”valloitukselle” mutta todellisuudessa se ainoa asia jonka osaavat on oman nautinnon ottaminen ja munan reikään laittaminen.

Parissa ensimmäisessä prisuhteessa kumpikaan mies ei antanut suuseksiä, saati muutakaan hyväilyä. Piti aina oikein pyytää sitä erikseen ja silloinkin sitä kesti max pari minuuttia.

Toinen miehistä itseasiassa sanoikin että ei jaksa tyydyttää minua koska pääsee omalla kädellään helpommalla.

No nykyinen mieheni kyllä tyydyttää tarpeitani ja seksimme on hyvää mutta suhteen alussa hänkin keskittyi lähinnä omaan nautintoonsa ja minä nuorena naisena en paremmasta tiennyt joten en valitellut.

Iän karttuessa sitä on alkanut vaatimaan omaankin nautintoon panostamista. Ärsyttää vaan se että miestä pitää opettaa olemaan huomaavainen sängyssä, kun taas itsellä on aina ollut lähtökohtana seksissä molempien nautinto ja nautin toiselle nautinnon antamisesta. Varsinkin parisuhteessa.

Onko nämä miten nuoria olleet? Mulle ei koskaan ole osunut tuommosta kohdalle, tosin eipä ole kumppaneitakaan keski-ikään mennessä ehtinyt kokea kuin 4 :)

Ai niin ja olen se kauhea h*a, koska olen ollut aluksi se 'toinen' nykyiselle kumppanille

Neljä on aika vähän keski-ikään mennessä.

En oo ehtinyt joka paikkaan kun taustalla on parinkymmenen vuoden suhde, ja parhaillaan 7. vuotta seuraavan kumppanin kanssa. Välissä ehdin olla sinkkuna vaille vuoden.

Ai niin ja kaksi neljästä seksikumppanista oli silloin kun vielä asuin ensimmäisen puolisoni kanssa saman katon alla. Siinäpä yritätte raapia märkiä korvantauksianne kun mietitte, että oonko pettäjä vai en..Musta vai valkoinen, pakko olla jompikumpi, vaihtoehtoja ei ole (koska pelottaa niin himskatisti, että tuo ukko jonkun kerran bongaa jonkun vosun ja karkaa mukaan, kun on tuota painoakin tullut, eikä enää oo oikein mukavaakaan ollut yhdessä, minustakaan..)

Vierailija
342/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kyllä suuresti nämä toisten naisten selittelyt.

Ettekö tiedä, että mies, joka pettää vaimoaan kanssanne, pettää mitä todennäköisimmin myös teitä jonkun toisen lu nt un kanssa? Vai ettekö välitä siitä(kään)?

Tervemenoa vaan sukupuolitautien poliklinikalle! 😆 Ja ehkä myös jonkinlaiseen itsetuntoa kohottavaan terapiaan...😊

Mua huvittaa tuo naiivi käsitys sen rakkausliiton tai aviosopimuksen tai miksi sitä kukakin haluaa kutsua, ehdottomasta pysyvyydestä. Ja kaikkien eroon päätyneiden saati pettämään lähteneiden huonoista tekosyistä ja vinksahtaneesta luonteesta. Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää, että *puolet suomalaisista pettää* joskus kumppaniaan ja avioliitoista jo *yli puolet päättyy eroon*. Saati muista suhteista. Väite siitä, että suhteissa on kaikki hienosti, intiimielämää säännöllisesti ja (yleensä) vaimo mitä ihanin kumppani, kunnes ulkopuolinen käärme ajaa mieleltään heikon miehen harkitsemattomiin tekoihin on vaan näiden tilastojen valossa vailla perustetta.

Vai väitätkö todella, että kaikissa näissä eroon päättyneissä liitoissa on vielä viimeisin yökin vietetty kiihkeässä syleilyssä yhteistä onnea hehkuttaen ja aamulla PAM! eroilmoitus aivan yllättäen? Kun kuitenkin naureskelet, ettei yhdenkään kirjoittajan omakohtaiset kokemukset ole kuin valetta ja fantasiaa..

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...😁😁

Niin. Yleensä ihminen ei suhtaudu kovinkaan ilahtuneeksi jos hänen omakohtaisen kertomuksen joku täysin vieras ihminen ilmoittaa valheeksi ja haukkuu vielä päälle idioottimaisin hymiöin tautiseksi ja terapiaa vailla olevaksi.. Kumma juttu!

Petturi ei pysty katsomaan peiliin. Ja jos katsoo, kuva vääristyy ah niin upeaksi miehen ja perheen 'pelastajaksi'.

Pettäjämiehistä on muuten tehty ihan oikeita tutkimuksiakin, mutta niistä viis, eikö vaan? Heppiä uitellaan erittäin usein muissakin pesissä. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tiedä, että mies, joka pettää vaimoaan kanssanne, pettää mitä todennäköisimmin myös teitä jonkun toisen lu nt un kanssa? Vai ettekö välitä siitä(kään)?

Tervemenoa vaan sukupuolitautien poliklinikalle! 😆 Ja ehkä myös jonkinlaiseen itsetuntoa kohottavaan terapiaan...😊

Mua huvittaa tuo naiivi käsitys sen rakkausliiton tai aviosopimuksen tai miksi sitä kukakin haluaa kutsua, ehdottomasta pysyvyydestä. Ja kaikkien eroon päätyneiden saati pettämään lähteneiden huonoista tekosyistä ja vinksahtaneesta luonteesta. Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää, että *puolet suomalaisista pettää* joskus kumppaniaan ja avioliitoista jo *yli puolet päättyy eroon*. Saati muista suhteista. Väite siitä, että suhteissa on kaikki hienosti, intiimielämää säännöllisesti ja (yleensä) vaimo mitä ihanin kumppani, kunnes ulkopuolinen käärme ajaa mieleltään heikon miehen harkitsemattomiin tekoihin on vaan näiden tilastojen valossa vailla perustetta.

Vai väitätkö todella, että kaikissa näissä eroon päättyneissä liitoissa on vielä viimeisin yökin vietetty kiihkeässä syleilyssä yhteistä onnea hehkuttaen ja aamulla PAM! eroilmoitus aivan yllättäen? Kun kuitenkin naureskelet, ettei yhdenkään kirjoittajan omakohtaiset kokemukset ole kuin valetta ja fantasiaa..

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...😁😁

Niin. Yleensä ihminen ei suhtaudu kovinkaan ilahtuneeksi jos hänen omakohtaisen kertomuksen joku täysin vieras ihminen ilmoittaa valheeksi ja haukkuu vielä päälle idioottimaisin hymiöin tautiseksi ja terapiaa vailla olevaksi.. Kumma juttu!

Petturi ei pysty katsomaan peiliin. Ja jos katsoo, kuva vääristyy ah niin upeaksi miehen ja perheen 'pelastajaksi'.

Pettäjämiehistä on muuten tehty ihan oikeita tutkimuksiakin, mutta niistä viis, eikö vaan? Heppiä uitellaan erittäin usein muissakin pesissä. 😁

Mitä sinä höpiset? Minä olen täällä kertonut, että aiempi kumppanini petti minua, ja ymmärrän miksi. Minä se suhteen kyllä vuosien päästä päätin, en siksi että tulin petetyksi, vaan tasan samasta syystä kun tulin petetyksi.

Vierailija
344/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kovasti nämä vähän yksinkertaisempien kuvittelu, että jos on yksi avioliiton ulkopuolinen suhde, niin sitten niitä onkin ihan hiiirrrveesti. Ja yhtä akkiä sukupuolitauteja tulvii ovista ja ikkunoista. Eiköhän todennäköisempää ole, että se oma uskollinen mussukka on aina ollut vähän ihastunut siihen työpaikan sihteeriin ja he aloittavat seksisuhteen pikkujoulun jälkeen. Ja kun aina ovat olleet vähän arkoja seinäruusuja ja ukkokin tossun alka vuosia, niin kummallakaan ei ole mitään sukupuolitauteja.

Ja kaupan päälle vielä muutama 😂😁🤣😀😍😃😊😋😉😘😍😄😃🤣😂😁😀😊☺😚🙂😙😗😊😋😙😍😘😃😄😅😍😊😎😊😙😎😑😚😚😙😂😆😙😎🤩

Kalahtiko? 😁😁😁 Säälittävää argumentointia.😆😆

😂 Vaikuttaa, että sinuun on ihan kolahtanut, eikä vain kalahtanut 🤣

-sivusta

Yleinen typeryys, huo-uus ja naisten banaali sinisilmäisyys - ne kolahtavat ja kalahtavat aina! 😀😀

Emojit ja huutomerkit näköjään myös kolahtaneet tajunnan virtaasi.

Vierailija
345/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa minuakin. Luulen ainakin itse, että mieheni valehtelee hoidolleen, että ei saa kotonaan läheisyyttä eikä seksiä, mikä ei pidä edes paikkaansa.

Miksi miehesi on suhteessa toiseen naiseen jos teillä on kotona kaikki hyvin. Lämpöä ja läheisyyttä!

Tiedän vastauksen. Saadaan lisämaustetta elämään.

Vierailija
346/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraali perustuu aina jonkinlaisiin yhteisiin sopimuksiin, jotka ovat erilaisia eri aikoina ja eri kulttuureissa. Aiemmin on ollut hyväksyttävämpää, että miehellä on seksiä myös avioliiton ulkopuolella eikä siitä ole kukaan mieltään pahoittanut tässä mittakaavassa kuin nykyään.

Pettämisen leimaaminen moraalisesti vääräksi ei kerro siitä, onko se oikeasti väärin, ainoastaan siitä, että tällä hetkellä yhteiskunnassa tykätään ajatella sen olevan väärin.

Jos pettämisen hyödyt avioliitolle ja perheelle ovat ilmeisiä ja kiinnijäämisen riski hyvin pieni, silloin pettäminen on rationaalinen ratkaisu.

Ja mikä meteli nousisi täällä, jos nainen sanoisi kavaltavansa yhteiseltä tililtä säännöllisesti rahaa, koska hänelle tulee siitä hyvä mieli + voi säästää itselleen/ostella jotain kivaa. Pysyy paremmalla tuulella, kun tietää, että mies ei näitä summia huomaa tai sitten ne voi selitellä esim. sanoen jonkun ostetun olleen kalliimpi kuin oli, ruokaan menneen enemmän, jne.

Tässä on perheelle ja avioliitolle ilmeiset hyödyt, valehdella miehelle raha-asioista, riski on äärimmäisen pieni jäädä kiinni - mikä tässä voisi olla väärin??

Vierailija
347/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä (se puoliso) sain kuulla että tuo kakkonen on vain reppana jolla ei ole kunnon ystävyyssuhteita ja hänen aviomies on kylmä ja masentunut. Ja että armas mieheni vain ystävyyttä ja piristystä tarjosi flirttailullaan. Että armas mies sai vastineeksi palvontaa tältä reppanalta, mutta että ei hän sellaisesta voisi koskaan kiihottua, hänhän saisi tuota parempiakin jos muka haluaisi, mutta minä olen paras, joten no worries.

Hän (se toinen nainen) sai kuulla kuinka minä olen masentunut ja vähät välitän seksistä, mutta perhe on aina tärkein. Nainen oli samaa mieltä, että perheet ovat niin tärkeät että ei kerrota puolisoille. Nainen koki "sielujen yhteyttä".

Totuus kun tuli ilmi, kaikki osapuolet juttelivat erikseen keskenään. Oli itseään toteuttava ennuste , että puolisot muka masentuneita, koska kyllä se matalaksi veti! Tuo salapari varmaan koko ajan ruokki toistensa käsityksiä että omat puolisot ovat ulkona parisuhteesta eivätkä olisi sitoutuneita. Koska eivät itse olleet sitoutuneita.

Oksettavinta oli, että meillä oikeasti peitto heilui säännöllisesti. Juuri silläkin hetkellä kun tuo nainen päätti laittaa viestin jossa suhde paljastui. Mies oli juuri vannonut rakkauttaan ja kuinka onnellinen on. Kukapa sitä ei olisi onnellinen kun tuplasti saa. Meni pohja kyllä kaikelta.

Mikä siinä onkin, että moni heiluttaa sitä kun jotain voitonmerkkiä, että kävi se kovaa vauhtia vieraantuva puoliso vielä munkin sängyssäni samaan aikaan kun tapaili toista?

Kuitenkin tunnen läheisesti muutaman tällaisen tapauksen kun on pidetty vanhaa ja uutta suhdetta päällekkäin ja osalliset itse kertovat, että kotona seksiä oli yhä aluksi siksi, että oli yhtäkkiä muutenkin seksuaalisesti ylivirittynyt ja lopulta vain siksi, ettei herättäisi epäilyjä, jäisi kiinni tai syyllisyyttä helpottamaan. 

Oma mies on kerran myöntänyt suostuneensa seksiin koska hänellä oli salattavaa eikä halunnut herättää epäilystä. Tulen muistamaan sen kerran varmaan ikuisesti. Huomasin heti, että jotain on pielessä, otteet oli jotenkin kylmät ja suurpiirteiset. Tunsin itseni aivan kuin esineeksi. 

Boldasin, kun taitaa taas olla luettu vähän hakusessa. Siis sanottiin, että oksetti, ei heiluteltu voitonmerkkiä. Mutta kun ei tiedetty, että toinen pettää, niin peitto ihan luonnollisesti kuten avioliitossa tapana on, heilui. Oksetti siis tietää jälkeen päin, että omassa sängyssä on käyty, vaikka käytiin vieraissa ja kyllä ne syytkin on olleet selvillä.

Joten vähän pahasti lyötte te, jotka tulette tuota voitonmerkkiä sötköttämään.

Vierailija
348/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kovasti nämä vähän yksinkertaisempien kuvittelu, että jos on yksi avioliiton ulkopuolinen suhde, niin sitten niitä onkin ihan hiiirrrveesti. Ja yhtä akkiä sukupuolitauteja tulvii ovista ja ikkunoista. Eiköhän todennäköisempää ole, että se oma uskollinen mussukka on aina ollut vähän ihastunut siihen työpaikan sihteeriin ja he aloittavat seksisuhteen pikkujoulun jälkeen. Ja kun aina ovat olleet vähän arkoja seinäruusuja ja ukkokin tossun alka vuosia, niin kummallakaan ei ole mitään sukupuolitauteja.

Ja kaupan päälle vielä muutama 😂😁🤣😀😍😃😊😋😉😘😍😄😃🤣😂😁😀😊☺😚🙂😙😗😊😋😙😍😘😃😄😅😍😊😎😊😙😎😑😚😚😙😂😆😙😎🤩

Kalahtiko? 😁😁😁 Säälittävää argumentointia.😆😆

😂 Vaikuttaa, että sinuun on ihan kolahtanut, eikä vain kalahtanut 🤣

-sivusta

Yleinen typeryys, huo-uus ja naisten banaali sinisilmäisyys - ne kolahtavat ja kalahtavat aina! 😀😀

Sinun kaltaisesi 😉 säälittävät, typerät lut kat kilahtavat, kalahtavat ja kolahtavat aina 😁

Vierailija
349/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se toinen nainen saa kukat, suklaat, huomion, keskustelut, suudelmat, rakkauden, seksin.

Vaimo saa arjen.

Näin. Ja siinä arjessa vaimo on lasten saannin myötä paisunut melkein tuplaan painoltaan ja kotona tapahtuva työ/harrastaminen eläinten parissa kiinnostaa enemmän kuin aviomiehen tarpeet.

Ei mulla muuta.

Vierailija
350/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraali perustuu aina jonkinlaisiin yhteisiin sopimuksiin, jotka ovat erilaisia eri aikoina ja eri kulttuureissa. Aiemmin on ollut hyväksyttävämpää, että miehellä on seksiä myös avioliiton ulkopuolella eikä siitä ole kukaan mieltään pahoittanut tässä mittakaavassa kuin nykyään.

Pettämisen leimaaminen moraalisesti vääräksi ei kerro siitä, onko se oikeasti väärin, ainoastaan siitä, että tällä hetkellä yhteiskunnassa tykätään ajatella sen olevan väärin.

Jos pettämisen hyödyt avioliitolle ja perheelle ovat ilmeisiä ja kiinnijäämisen riski hyvin pieni, silloin pettäminen on rationaalinen ratkaisu.

Ja mikä meteli nousisi täällä, jos nainen sanoisi kavaltavansa yhteiseltä tililtä säännöllisesti rahaa, koska hänelle tulee siitä hyvä mieli + voi säästää itselleen/ostella jotain kivaa. Pysyy paremmalla tuulella, kun tietää, että mies ei näitä summia huomaa tai sitten ne voi selitellä esim. sanoen jonkun ostetun olleen kalliimpi kuin oli, ruokaan menneen enemmän, jne.

Tässä on perheelle ja avioliitolle ilmeiset hyödyt, valehdella miehelle raha-asioista, riski on äärimmäisen pieni jäädä kiinni - mikä tässä voisi olla väärin??

Tervetuloa uudelle vuosituhannelle. Naiset tienaa itse omat käyttörahansa :D

Vierailija
351/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono käännöstyö, mutta aikalailla summaa ison osan tämän keskustelun kommenteista (linkin teksti viittaa toiseen samalla sivulla olevaan artikkeliin)

https://fi.gov-civ-guarda.pt/male-sperm-count-is-declining-globally

Vierailija
352/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen avokki on kuivettunut reppana, joka kiristää ja syyllistää. Vanha nainen joka tekeytyy avuttomaksi pikkulapseksi. Pelkää jätetyksi tulemista yli kaiken, naapureiden ja sukulaisten kommentteja ja häpeää siitä. Ja toki elintason menetystä.

Mies ei hyväsydämisyyttään kehtaa jättää.

Miehellä ja minulla on huippua seksiä ja hauskaa. Kaikki ok siis tällä hetkellä. Katsotaan sitten joskus miten tulevaisuudessa

Kaikkea se sinäkin jättämisen pelossa uskot. Yleensä hyväksikäytetyille sanotaan että ansaitset parempaa, mutta sinä et ansaitse, kun tietoisesti sekaannut varattuun.

tuota. Sun lausuntosi on siis se, ettei parisuhteissa tapahdu henkistä väkivaltaa, eikä erotilanteissa koskaan turvauduta uhkailuun ja kiristykseen? Persoonallisuushäiriöt on pelkkää urbaanilegendaa, eikä kukaan ole koskaan ollut itsetuhoinen tultuaan jätetyksi? Parisuhteesta on aina nin helppo lähteä kävelemään kuin, että todeta "okei, ei ole rakkautta enää, katsoppa itsellesi uusi asunto jo tänään" and off she goes?

Haluaisin tietää millä asiantuntemuksella sinä noin kolmannesosasekunnin punnittuasi itsellesi täysin vieraan ihmisen kahden lauseen tilannekuvausta tyrmäät sen valheeksi?

Juuri näin.

Ei se mitenkään automaattisesti ole valhetta, että akka on hirviö monellakin tapaa.

Voi olla ihan täysin totta ja ihan hyvin voi olla paljon lämpimämpiä tunteita sitä toista naista kohtaan.

Ei se lähteminen ole aina niin helppoa, voi mennä esim. omaisuuden tai lasten takia asiat todella hankalaksi.

Valheeksi tuon tuomitsee vain ne epävarmat vaimot jotka pelkäävät / aavistavat miehensä pettävän, onhan se itselle vakuuteltava että kyllä se mua silti rakastaa.

Olen itsekin vaimo pitkässä liitossa, mutta sattuneista syistä en pelkää että mies pettäisi.

Ihme itsepetosta monella. Kyllä minä sen voin ihan ääneen myöntää, että mieheni kävi vieraissa kun meillä oli pieni lapsi, koska ei varmaan tuntenut itseään halutuksi tai rakastetuksi. Oltiin kuin hyvät kaverit ja kumppanit meidän pienessä "perheyhtiössä". Vikaa oli myös minussa; olin kriittinen, en halunnut hellyyttä. Mies puolestaan inhotti minua alkoholinkäytöllään, josta ongelmat minun puolelta katsottuna johtuivat. Mikä oli muna ja mikä kana, en vieläkään osaa sanoa. Erosimme vuosia myöhemmin. 

Ja ei, en koskaan uskonut, että mies olisi suhteista huolimatta jättänyt minua. Perhe ja mukava, turvallinen elämä olivat liian tärkeitä. Varmasti myös välillämme oleva ystävyys ja kiintymys.

Lisään tähän vielä, että olin saanut raskauden aikana n 8 kg ylipainoa. En itsekään tuntenut itseäni ollenkaan haluttavaksi, enkä äitiysvapaalla edes yrittänyt huolehtia itsestäni. Sain raskauskilot pois vasta kun palasin töihin ja aloin työpäivän päätteeksi liikkumaan lapsen ollessa vielä päivähoidossa. Miehen kaljan latkiminen alkoi toden teolla ärsyttää vasta kun kodissa oli lapsi, joka heräsi viikonloppusinkin kuudelta.  Mikään näistä asioista ei saanut kumpaakaan kuitenkaan haluamaan eroa ja ero olisikin ollut ihan hirveä kriisi tuossa vaiheessa kun lapsi oli vielä pieni, mutta kyllähän ihminen seksiä ja läheisyyttä kaipaa. Mieluummin sitten hakee sitä muualta kuin perhe hajalle ennen kuin lapsuusvuodet on yhdessä katsottu, se oli minun valintani ja käänsin katseeni pois päin. 

Emme noiden vuosien jälkeen enää löytäneet sitä lämpöä toisiamme kohtaan ja lopulta suhde näivettyi pois. Molemmat elää onnellisina 'uuden' kumppanin kanssa.

Aika paljon harmaan sävyjä munkin parisuhteeni tarinassa. 

Vierailija
353/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on tämän asian kanssa tekemistä? Mieheltä rahojen ohi vetäminen voi silti tuoda kivan, mukavan lämpöisen tunteen naisen sisimpään samalla tavalla kuin mies voi pettää, vaikka on hyvässä liitossa kauniin naisen kanssa.

Kun on vaan niin kiva käyttää rahaa miehen lompakosta ilman lupaa eikä miehen tarvitse koskaan tietää. Kivempi säästää ne omat rahat ja tuhlata miehen. 

Tämän nimi on analogia - ootko sellaisesta kuullut?

Vierailija
354/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta tuskin tuossa oli nyt tienaamisesta kyse. Kyse oli siitä, oletan, että suurin osa miehistä pitää rahojaan niin pyhinä, että raivostuisi todella, jos saisi kuulla olleensa systemaattisen kusetuksen kohteena taloudellisesti vuosikymmeniä.

Mutta naisesta se voisi olla kiva ja perheen ja avioliiton kannalta hieno homma, kuten tällä (tod näk provolla) joka kehuu, miten hyvää maksullisissa käynti liitolle tekee.

Vierailija
355/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen vain ja ainoastaan varattuja miehiä, pisimmät suhteet ovat kestäneet vuosia. Hyvää seksiä, yhteisiä matkoja, ihanaa yhdessäoloa -- ilman kyselyitä/selityksiä/turhia odotuksia/velvotteita. Kumpikin osapuoli maksaa omat kulunsa - pääasia on, että molemmat nauttii ilman paineita - hyvää oloa kahden aikuisen kesken. En ole kiinnostunut kuulemaan tapailemani miehen arjesta.

Vierailija
356/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta tuskin tuossa oli nyt tienaamisesta kyse. Kyse oli siitä, oletan, että suurin osa miehistä pitää rahojaan niin pyhinä, että raivostuisi todella, jos saisi kuulla olleensa systemaattisen kusetuksen kohteena taloudellisesti vuosikymmeniä.

Mutta naisesta se voisi olla kiva ja perheen ja avioliiton kannalta hieno homma, kuten tällä (tod näk provolla) joka kehuu, miten hyvää maksullisissa käynti liitolle tekee.

no jep mut kenen suhteessa enää nykyisin on edes jotkut yhteiset tilit..? Ehkä joku yhteinen laskunmaksutili johon siirretään sovittu määrä rahaa per kärppä, mutta eipä sieltä ihmeitä vielä kupata

Vierailija
357/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se toinen nainen saa kukat, suklaat, huomion, keskustelut, suudelmat, rakkauden, seksin.

Vaimo saa arjen.

Paitsi usein näin:

Vaimo saa syyllisyyskukat, koruja, jopa elämänsä parasta seksiä. Yksi tuntemani mies uusi jopa vihkivalansa, kun ajatteli, että epäilykset hälvenevät. Romanttisesti, uudella sormuksella.

Uskokaa nyt, ei se nautinnonhaluinen mies kotonakaan kituuta ja riudu.

Tässä se totuus oikeasti on. Jos mies pitää naisista, nauttii seksistä, nauttii romanttisista eleistä, keskusteluista, suudelmista, jne jne niin kyllä niitä todennäköisesti riittää kotonakin.

Se, miksi sitten halutaan vielä lisää muuallakin, johtuu siitä, että halutaan lisää. Lisää ja lisää.

Ja jos mies on fiksu, hyvännäköinenkin, niin myös saadaa.

Lisäksi vaaditaan vain sopivasti hiljennettävissä oleva omatunto. Monet kyllä tähän keksivät monimutkaisiakin himmeleitä selittämään.

Vierailija
358/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no jep mut kenen suhteessa enää nykyisin on edes jotkut yhteiset tilit..? Ehkä joku yhteinen laskunmaksutili johon siirretään sovittu määrä rahaa per kärppä, mutta eipä sieltä ihmeitä vielä kupata

Sulle taitaa olla turha selittää, mitä on konteksi ja mitä analogia? Tässä nyt haettiin sitä, että muutakin kuin pettää voi avioliitossa tehdä, joka on ikävää ja tämä oli tarkoitettu tosiaan tuolle, jota mäkin luulen provoksi, joka kerskui, miten kivaa liitolle tekee maksullisissa juokseminen.

Ja kyllä mä ainakin muuten helpostikin vetäisin muutaman satasen meidän yhteistililtä vaikka joka kuukausi, ei mies sitä niin tarkkaan seuraa ja ylimääräistä siellä taitaa tällä hetkellä jotain parikyttuhatta. 

Ei vaan ole tulut mieleen parantaa avioliittoa silläkään tavalla sen enemmän kuin pettämällä.

Vierailija
359/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies selittää että ovat vain kämppiksiä. En tietenkään usko, tai oikeastaan edes välitä.

Vierailija
360/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen vain ja ainoastaan varattuja miehiä, pisimmät suhteet ovat kestäneet vuosia. Hyvää seksiä, yhteisiä matkoja, ihanaa yhdessäoloa -- ilman kyselyitä/selityksiä/turhia odotuksia/velvotteita. Kumpikin osapuoli maksaa omat kulunsa - pääasia on, että molemmat nauttii ilman paineita - hyvää oloa kahden aikuisen kesken. En ole kiinnostunut kuulemaan tapailemani miehen arjesta.

Mulla on tällä hetkellä kaksi tällaista suhdetta, toisessa on seksiä ja toisessa vain läheisyyttä muuten, saatamme esim. nukkua samassa sängyssä matkoilla jne.

Molemmat on sinkkumiehiä, miksi ei siis sinulta onnistuisi ilman vaimoa/naisystävää kuviossa?