Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä
Kommentit (1041)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut seksin suhteen aktiivinen ja ollut monen eri miehen kanssa nuorempana. Lisäksi kokemusta kolmesta parisuhteesta, joista nykyinen on se kolmas.
Irtosuhteissa jokainen mies oli innokas suuseksin vastaanottaja, sen antavana osapuolena laiska/osaamaton. Silti nämä miehet kokevat olevansa hyviä seksissä ja loistavia sänkykumppaneita. Kerskailua omasta haluttavuudestaan kyllä suolletaan aina uudelle ”valloitukselle” mutta todellisuudessa se ainoa asia jonka osaavat on oman nautinnon ottaminen ja munan reikään laittaminen.
Parissa ensimmäisessä prisuhteessa kumpikaan mies ei antanut suuseksiä, saati muutakaan hyväilyä. Piti aina oikein pyytää sitä erikseen ja silloinkin sitä kesti max pari minuuttia.
Toinen miehistä itseasiassa sanoikin että ei jaksa tyydyttää minua koska pääsee omalla kädellään helpommalla.No nykyinen mieheni kyllä tyydyttää tarpeitani ja seksimme on hyvää mutta suhteen alussa hänkin keskittyi lähinnä omaan nautintoonsa ja minä nuorena naisena en paremmasta tiennyt joten en valitellut.
Iän karttuessa sitä on alkanut vaatimaan omaankin nautintoon panostamista. Ärsyttää vaan se että miestä pitää opettaa olemaan huomaavainen sängyssä, kun taas itsellä on aina ollut lähtökohtana seksissä molempien nautinto ja nautin toiselle nautinnon antamisesta. Varsinkin parisuhteessa.
Onko nämä miten nuoria olleet? Mulle ei koskaan ole osunut tuommosta kohdalle, tosin eipä ole kumppaneitakaan keski-ikään mennessä ehtinyt kokea kuin 4 :)
Ai niin ja olen se kauhea h*a, koska olen ollut aluksi se 'toinen' nykyiselle kumppanille
Mies oli ollut täysin tossun alla koko suhteen ajan. Halusi kostaa vaimolleen. Myös vaimolla oli ollut ainakin yksi suhde liiton aikana. Rakasti kuitenkin vaimoaan täysillä, puhui hänestä vaan hyvää ja palasivat myöhemmin yhteen.
Mun sivusuhteeni vaimo on aikoinaan pettänyt miestään itse. Jatkoivat liittoa lasten vuoksi mutta suhde ei korjaantunut entiselleen. Itse puolestani olen joutunut kestämään henkistä väkivaltaa omassa liitossani. Meidän suhteemme on enemmän ystävyys- ja vertaistukisuhde kuin seksisuhde, tosin seksiäkin on joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on niin, että olemme senverran traumaattisia ilmeisesti kummatkin, että yhdessä eläminen ei onnistuisi. Mutta kuitenkin olemme niin samantyylisiä ajatusmaailmoiltamme kuin seksuaalisestikin, että olen se toinen nainen. Olemme oppineet tuntemaan toisemme ja olemme rennosti kun tapaamme. Seksi ei ole pääasia, vaikka sekin on tietysti tärkeänä osana suhdetta.
Mies on siis varattu.
Olemme tästä keskustelleet paljon. Emme halua "pilata" hyvää suhdetta.
Vaimolle on tärkeää kulissit, hyvä toimeentulo ja vanha, tuttu elämä. Hänelle on erittäin tärkeää mitä muut ajattelevat ja että hänellä on nyt vaimon status.
Hän ilmeisesti kärsisi enemmän erosta kuin nyt olemassaolevasta tilanteesta. Hän ei tiedä suhteestamme.Tämä hyvä tiivistelmä siitä mitä toinen nainen ajattelee vaimosta (pelkkien varatun miehen kertomusten perusteella). Tottakai mies sepostaa tilanteen menevän itselleen kaikkein edullisimmin. Vaimo muka kärsisi enemmän erosta kuin nykytilanteesta. Juujuuu.
No joo, moni mies voi tosiaan säälitellä, että eihän se vaimo pärjää taloudellisesti tmv ilman miestä :'D
Niillä on niin käytännöllinen tuo ajattelutapa ihmissuhteesta. Et vaiks rakkautta ei enää oliskaan niin vahvempiahan sitä yhdessä ollaan kun erillään. En ymmärrä tuota ajatuskaavaa tämän päivän maailmassa enää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kyllä suuresti nämä toisten naisten selittelyt.
Ettekö tiedä, että mies, joka pettää vaimoaan kanssanne, pettää mitä todennäköisimmin myös teitä jonkun toisen lu nt un kanssa? Vai ettekö välitä siitä(kään)?
Tervemenoa vaan sukupuolitautien poliklinikalle! 😆 Ja ehkä myös jonkinlaiseen itsetuntoa kohottavaan terapiaan...😊
Huvittaa kovasti nämä vähän yksinkertaisempien kuvittelu, että jos on yksi avioliiton ulkopuolinen suhde, niin sitten niitä onkin ihan hiiirrrveesti. Ja yhtä akkiä sukupuolitauteja tulvii ovista ja ikkunoista. Eiköhän todennäköisempää ole, että se oma uskollinen mussukka on aina ollut vähän ihastunut siihen työpaikan sihteeriin ja he aloittavat seksisuhteen pikkujoulun jälkeen. Ja kun aina ovat olleet vähän arkoja seinäruusuja ja ukkokin tossun alka vuosia, niin kummallakaan ei ole mitään sukupuolitauteja.
Ja kaupan päälle vielä muutama 😂😁🤣😀😍😃😊😋😉😘😍😄😃🤣😂😁😀😊☺😚🙂😙😗😊😋😙😍😘😃😄😅😍😊😎😊😙😎😑😚😚😙😂😆😙😎🤩
Vierailija kirjoitti:
En ole mitään selityksiä pyytänyt, haluan vaan seksiä ja ukkomies on siihen mitä parhain ratkaisu. Ei ainakaan ala itkemään perään.
Siis pelkkää fyysistä nylkyttämistä? Riittääkö se sinulle ja saat kaiken haluamasi niistä ehkä lyhyistä ja satunnaisista hetkistä, jonka mies omalta vaimoltaan joutaa ja milloin sattuu ehtimään.
Itse en kokisi tuollaista suhdetta kovin tyydyttäväksi henkiseltä kannaltani, odottelisin ja odottelisin milloin mies joutaa ja sittenkin kaikki tapahtuisi ilman isompia tunteita ja päiviä kestävää hellimistä ja hellyydenosoituksia sekä muuta yhteistä, luottamusta ja välittämistä. Arkielämäkin kun joskus jopa toimii hieman ns. esileikkinä ja nostattaa pitkin päivää pienet hellyydenosoitukset ja hipaisut haluja jotka sitten tyydytetään intohimoisesti heti illlalla kun siihen tilaisuus tarjoutuu, ellei sitten jo aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tiedä, että mies, joka pettää vaimoaan kanssanne, pettää mitä todennäköisimmin myös teitä jonkun toisen lu nt un kanssa? Vai ettekö välitä siitä(kään)?
Tervemenoa vaan sukupuolitautien poliklinikalle! 😆 Ja ehkä myös jonkinlaiseen itsetuntoa kohottavaan terapiaan...😊
Mulla on sulle hupaisa anekdootti kun oot kerran huumornaisia;
kumppanini joutui nuoruuden avioliitossaan aikoinaan rumasti pitkäaikaisen pettämisen uhriksi. Liitto päättyi kumppanin vaihtaessa lennosta tähän uuteen. Hänen asenteensa pettämiseen oli, sattuneesta syystä, äärimmäisen halveksuva ja tuomitseva. Kunnes itse löysikin itsensä tilanteesta, jossa ei saanut lähdettyä epätyydyttävästä ihmissuhteesta ilman, että löysi ensin lohduttajan tilalle.
Minä itse olin sarjapettäjän uhri aiemmassa pitkässä suhteessa, josta lapsetkin. En osaa tuomita pettämistä, suhteemme oli läheisyyden osalta aivan kuollut.
Ehkä meillä on sitten saamerin huono itsetunto molemmilla. Ei onneksi niin huono kuitenkaan, että pitää pelkojaan purkaa täällä purnaamalla kaikille, ketkä eivät ole tarttuneet siihen ensimmäiseen ohi ajelehtivaan vastakkaisen sukupuolen edustajaan niin terävin kynsin, ettei tulisi kuulonkaan kummankaan koskaan edes harkita jotakuta muuta (tai yksinoloa). Kannattaa silti varoa mitä suustaan sylkee -saattaa joutua vielä syömään sanansa (muistathan, enemmän kuin joka toinen..)
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen pointti, että kun kyseessä pelkkä seksisuhde, sen pitää olla naiselle erityisen tyydyttävää, koska muuten koko suhteella ei ole enää mitään syytä. Siksi mies panostaa siihen eri tavalla kuin kotona. Vaimon kanssa asialla ei niin väliä kun on lapset ja asuntolainat.
...ööö mitä mä luin....? Tuolla logiikalla millään asialla parisuhteessa ei ole väliä, kun on "lapset ja asuntolainat" Eli voihan sitä vaimolleen olla täysi k***pää, kun ei se kuitenkaan tuosta mihinkään lähde, kun "lapset ja asuntolainat".... Ei kai naiset(kaan) mitään kynnysmattoja ole....
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa minuakin. Luulen ainakin itse, että mieheni valehtelee hoidolleen, että ei saa kotonaan läheisyyttä eikä seksiä, mikä ei pidä edes paikkaansa.
Miksi miehesi on suhteessa toiseen naiseen jos teillä on kotona kaikki hyvin. Lämpöä ja läheisyyttä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa minuakin. Luulen ainakin itse, että mieheni valehtelee hoidolleen, että ei saa kotonaan läheisyyttä eikä seksiä, mikä ei pidä edes paikkaansa.
Miksi miehesi on suhteessa toiseen naiseen jos teillä on kotona kaikki hyvin. Lämpöä ja läheisyyttä!
Kiitos kysymästä. Siksi, että hänellä on masennusoireita, joiden vuoksi tilannetaju on heikentynyt. Käymme asian vuoksi parisuhdeterapiassa. Hän ei osaa kertoa, mikä häntä painaa suhteessamme, ja myöntää, että meillä on paljon hyvää ja todennäköisesti enemmän kuin muilla on. Masennusoireitaan ei ole vielä suostunut hoitamaan. Hänen hoitonsakin on masentunut ja pahasti, eli ovat molemmat tilanteessa, jossa eivät näe todellisuutta ja tekojensa vaikutuksia. Molemmat avioliitossa ja molemmilla kouluikäisiä lapsia. Pelottaa kamalasti, että perheet rikotaan turhan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa tuo naiivi käsitys sen rakkausliiton tai aviosopimuksen tai miksi sitä kukakin haluaa kutsua, ehdottomasta pysyvyydestä. Ja kaikkien eroon päätyneiden saati pettämään lähteneiden huonoista tekosyistä ja vinksahtaneesta luonteesta. Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää, että *puolet suomalaisista pettää* joskus kumppaniaan ja avioliitoista jo *yli puolet päättyy eroon*. Saati muista suhteista. Väite siitä, että suhteissa on kaikki hienosti, intiimielämää säännöllisesti ja (yleensä) vaimo mitä ihanin kumppani, kunnes ulkopuolinen käärme ajaa mieleltään heikon miehen harkitsemattomiin tekoihin on vaan näiden tilastojen valossa vailla perustetta.
Vai väitätkö todella, että kaikissa näissä eroon päättyneissä liitoissa on vielä viimeisin yökin vietetty kiihkeässä syleilyssä yhteistä onnea hehkuttaen ja aamulla PAM! eroilmoitus aivan yllättäen? Kun kuitenkin naureskelet, ettei yhdenkään kirjoittajan omakohtaiset kokemukset ole kuin valetta ja fantasiaa..
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sulle hupaisa anekdootti kun oot kerran huumornaisia;
kumppanini joutui nuoruuden avioliitossaan aikoinaan rumasti pitkäaikaisen pettämisen uhriksi. Liitto päättyi kumppanin vaihtaessa lennosta tähän uuteen. Hänen asenteensa pettämiseen oli, sattuneesta syystä, äärimmäisen halveksuva ja tuomitseva. Kunnes itse löysikin itsensä tilanteesta, jossa ei saanut lähdettyä epätyydyttävästä ihmissuhteesta ilman, että löysi ensin lohduttajan tilalle.
Minä itse olin sarjapettäjän uhri aiemmassa pitkässä suhteessa, josta lapsetkin. En osaa tuomita pettämistä, suhteemme oli läheisyyden osalta aivan kuollut.
Ehkä meillä on sitten saamerin huono itsetunto molemmilla. Ei onneksi niin huono kuitenkaan, että pitää pelkojaan purkaa täällä purnaamalla kaikille, ketkä eivät ole tarttuneet siihen ensimmäiseen ohi ajelehtivaan vastakkaisen sukupuolen edustajaan niin terävin kynsin, ettei tulisi kuulonkaan kummankaan koskaan edes harkita jotakuta muuta (tai yksinoloa). Kannattaa silti varoa mitä suustaan sylkee -saattaa joutua vielä syömään sanansa (muistathan, enemmän kuin joka toinen..)
Kuten totesin - se koira älähtää ..😁😁 Voi teitä, sääliksi käy valheellinen itsepetoksellinen 'elämänne'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut seksin suhteen aktiivinen ja ollut monen eri miehen kanssa nuorempana. Lisäksi kokemusta kolmesta parisuhteesta, joista nykyinen on se kolmas.
Irtosuhteissa jokainen mies oli innokas suuseksin vastaanottaja, sen antavana osapuolena laiska/osaamaton. Silti nämä miehet kokevat olevansa hyviä seksissä ja loistavia sänkykumppaneita. Kerskailua omasta haluttavuudestaan kyllä suolletaan aina uudelle ”valloitukselle” mutta todellisuudessa se ainoa asia jonka osaavat on oman nautinnon ottaminen ja munan reikään laittaminen.
Parissa ensimmäisessä prisuhteessa kumpikaan mies ei antanut suuseksiä, saati muutakaan hyväilyä. Piti aina oikein pyytää sitä erikseen ja silloinkin sitä kesti max pari minuuttia.
Toinen miehistä itseasiassa sanoikin että ei jaksa tyydyttää minua koska pääsee omalla kädellään helpommalla.No nykyinen mieheni kyllä tyydyttää tarpeitani ja seksimme on hyvää mutta suhteen alussa hänkin keskittyi lähinnä omaan nautintoonsa ja minä nuorena naisena en paremmasta tiennyt joten en valitellut.
Iän karttuessa sitä on alkanut vaatimaan omaankin nautintoon panostamista. Ärsyttää vaan se että miestä pitää opettaa olemaan huomaavainen sängyssä, kun taas itsellä on aina ollut lähtökohtana seksissä molempien nautinto ja nautin toiselle nautinnon antamisesta. Varsinkin parisuhteessa.Onko nämä miten nuoria olleet? Mulle ei koskaan ole osunut tuommosta kohdalle, tosin eipä ole kumppaneitakaan keski-ikään mennessä ehtinyt kokea kuin 4 :)
Ai niin ja olen se kauhea h*a, koska olen ollut aluksi se 'toinen' nykyiselle kumppanille
Neljä on aika vähän keski-ikään mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen pointti, että kun kyseessä pelkkä seksisuhde, sen pitää olla naiselle erityisen tyydyttävää, koska muuten koko suhteella ei ole enää mitään syytä. Siksi mies panostaa siihen eri tavalla kuin kotona. Vaimon kanssa asialla ei niin väliä kun on lapset ja asuntolainat.
...ööö mitä mä luin....? Tuolla logiikalla millään asialla parisuhteessa ei ole väliä, kun on "lapset ja asuntolainat" Eli voihan sitä vaimolleen olla täysi k***pää, kun ei se kuitenkaan tuosta mihinkään lähde, kun "lapset ja asuntolainat".... Ei kai naiset(kaan) mitään kynnysmattoja ole....
Miten noin tulkitsit? Perhe-elämässä on paljon muitakin asoita kuin naisen kannalta täysin tyydyttävä seksielämä. Moni nainen ei riko perhettä sen puutteen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kovasti nämä vähän yksinkertaisempien kuvittelu, että jos on yksi avioliiton ulkopuolinen suhde, niin sitten niitä onkin ihan hiiirrrveesti. Ja yhtä akkiä sukupuolitauteja tulvii ovista ja ikkunoista. Eiköhän todennäköisempää ole, että se oma uskollinen mussukka on aina ollut vähän ihastunut siihen työpaikan sihteeriin ja he aloittavat seksisuhteen pikkujoulun jälkeen. Ja kun aina ovat olleet vähän arkoja seinäruusuja ja ukkokin tossun alka vuosia, niin kummallakaan ei ole mitään sukupuolitauteja.
Ja kaupan päälle vielä muutama 😂😁🤣😀😍😃😊😋😉😘😍😄😃🤣😂😁😀😊☺😚🙂😙😗😊😋😙😍😘😃😄😅😍😊😎😊😙😎😑😚😚😙😂😆😙😎🤩
Kalahtiko? 😁😁😁 Säälittävää argumentointia.😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaupan päälle vielä muutama 😂😁🤣😀😍😃😊😋😉😘😍😄😃🤣😂😁😀😊☺😚🙂😙😗😊😋😙😍😘😃😄😅😍😊😎😊😙😎😑😚😚😙😂😆😙😎🤩Kalahtiko? 😁😁😁 Säälittävää argumentointia.😆😆
😂 Vaikuttaa, että sinuun on ihan kolahtanut, eikä vain kalahtanut 🤣
-sivusta
Tämä töistä tuttu noin 50v mies rakastaa antaa minulle suuhoitoa välillä ennen työpäivää, joskus työpäivän jälkeen ja muutaman kerran vapaa-ajallakin. Yleensä tapahtuu hänen tila-autossaan jossain vähän syrjässä. Ihan pari kertaa on päädytty myös yhdyntään, mutta enimmäkseen tykkää nuolla ja hieroa minua. Kotona on kuulemma vaimo, mutta ei sen enempää ole kertonut. Haluaa vain diskreetin sivusuhteen ja se käy minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa tuo naiivi käsitys sen rakkausliiton tai aviosopimuksen tai miksi sitä kukakin haluaa kutsua, ehdottomasta pysyvyydestä. Ja kaikkien eroon päätyneiden saati pettämään lähteneiden huonoista tekosyistä ja vinksahtaneesta luonteesta. Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää, että *puolet suomalaisista pettää* joskus kumppaniaan ja avioliitoista jo *yli puolet päättyy eroon*. Saati muista suhteista. Väite siitä, että suhteissa on kaikki hienosti, intiimielämää säännöllisesti ja (yleensä) vaimo mitä ihanin kumppani, kunnes ulkopuolinen käärme ajaa mieleltään heikon miehen harkitsemattomiin tekoihin on vaan näiden tilastojen valossa vailla perustetta.
Vai väitätkö todella, että kaikissa näissä eroon päättyneissä liitoissa on vielä viimeisin yökin vietetty kiihkeässä syleilyssä yhteistä onnea hehkuttaen ja aamulla PAM! eroilmoitus aivan yllättäen? Kun kuitenkin naureskelet, ettei yhdenkään kirjoittajan omakohtaiset kokemukset ole kuin valetta ja fantasiaa..
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...😁😁
Niin. Yleensä ihminen ei suhtaudu kovinkaan ilahtuneeksi jos hänen omakohtaisen kertomuksen joku täysin vieras ihminen ilmoittaa valheeksi ja haukkuu vielä päälle idioottimaisin hymiöin tautiseksi ja terapiaa vailla olevaksi.. Kumma juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaupan päälle vielä muutama 😂😁🤣😀😍😃😊😋😉😘😍😄😃🤣😂😁😀😊☺😚🙂😙😗😊😋😙😍😘😃😄😅😍😊😎😊😙😎😑😚😚😙😂😆😙😎🤩Kalahtiko? 😁😁😁 Säälittävää argumentointia.😆😆
😂 Vaikuttaa, että sinuun on ihan kolahtanut, eikä vain kalahtanut 🤣
-sivusta
Yleinen typeryys, huo-uus ja naisten banaali sinisilmäisyys - ne kolahtavat ja kalahtavat aina! 😀😀