Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä

Vierailija
31.01.2022 |

Tarkoitan tässä nyt pidempää suhdetta

Kommentit (1041)

381/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaimo ei ymmärrä minua"?

Vierailija
382/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kyllä suuresti nämä toisten naisten selittelyt.

Ettekö tiedä, että mies, joka pettää vaimoaan kanssanne, pettää mitä todennäköisimmin myös teitä jonkun toisen lu nt un kanssa? Vai ettekö välitä siitä(kään)?

Tervemenoa vaan sukupuolitautien poliklinikalle! 😆 Ja ehkä myös jonkinlaiseen itsetuntoa kohottavaan terapiaan...😊

Huvittaa kovasti nämä vähän yksinkertaisempien kuvittelu, että jos on yksi avioliiton ulkopuolinen suhde, niin sitten niitä onkin ihan hiiirrrveesti. Ja yhtä akkiä sukupuolitauteja tulvii ovista ja ikkunoista. Eiköhän todennäköisempää ole, että se oma uskollinen mussukka on aina ollut vähän ihastunut siihen työpaikan sihteeriin ja he aloittavat seksisuhteen pikkujoulun jälkeen. Ja kun aina ovat olleet vähän arkoja seinäruusuja ja ukkokin tossun alka vuosia, niin kummallakaan ei ole mitään sukupuolitauteja.

Ja kaupan päälle vielä muutama 😂😁🤣😀😍😃😊😋😉😘😍😄😃🤣😂😁😀😊☺😚🙂😙😗😊😋😙😍😘😃😄😅😍😊😎😊😙😎😑😚😚😙😂😆😙😎🤩

Kalahtiko? 😁😁😁 Säälittävää argumentointia.😆😆

😂 Vaikuttaa, että sinuun on ihan kolahtanut, eikä vain kalahtanut 🤣

-sivusta

Yleinen typeryys, huo-uus ja naisten banaali sinisilmäisyys - ne kolahtavat ja kalahtavat aina! 😀😀

Sinun kaltaisesi 😉 säälittävät, typerät lut kat kilahtavat, kalahtavat ja kolahtavat aina 😁

Ainakin tää yks petetty aviovaimo on menettänyt jo lopullisesti järkensä.

Onkohan se ukko ton omaishoitaja, vai lähtenyt jo lopullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se toinen nainen saa kukat, suklaat, huomion, keskustelut, suudelmat, rakkauden, seksin.

Vaimo saa arjen.

Paitsi usein näin:

Vaimo saa syyllisyyskukat, koruja, jopa elämänsä parasta seksiä. Yksi tuntemani mies uusi jopa vihkivalansa, kun ajatteli, että epäilykset hälvenevät. Romanttisesti, uudella sormuksella.

Uskokaa nyt, ei se nautinnonhaluinen mies kotonakaan kituuta ja riudu.

Tässä se totuus oikeasti on. Jos mies pitää naisista, nauttii seksistä, nauttii romanttisista eleistä, keskusteluista, suudelmista, jne jne niin kyllä niitä todennäköisesti riittää kotonakin.

Se, miksi sitten halutaan vielä lisää muuallakin, johtuu siitä, että halutaan lisää. Lisää ja lisää.

Ja jos mies on fiksu, hyvännäköinenkin, niin myös saadaa.

Lisäksi vaaditaan vain sopivasti hiljennettävissä oleva omatunto. Monet kyllä tähän keksivät monimutkaisiakin himmeleitä selittämään.

kirvoitit röhonaurun!

Kas tässä suomalainen seksielämä keskimäärin:

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-yhdyntatrendit/

ja täällä lisätietoa sen nautinnollisuudesta eri suhdetyypeissä:

https://www.iltalehti.fi/keho/a/ac3e5055-bcaa-4b09-9f75-d6ac1c4a9870

mutta tokihan se avioseksi on erityisen hekumallista juuri niillä miehillä, jotka hakevat sitä myös muualta.. Logic? Hello?

Eri ja OT, mutta nythän siis puhuttiin tällaisista miehistä

Täällä on vähän väsyttävää tämä, kun edellistä kommenttia ei näe ellei ihan katso niin sitten aletaan menemään ihan hakoteille vastauksissa, ellei seurata koko ketjua.

Nythän puhuttiin tällaisista miehistä: 

"Tässä se totuus oikeasti on. Jos mies pitää naisista, nauttii seksistä, nauttii romanttisista eleistä, keskusteluista, suudelmista, jne jne niin kyllä niitä todennäköisesti riittää kotonakin.

Se, miksi sitten halutaan vielä lisää muuallakin, johtuu siitä, että halutaan lisää. Lisää ja lisää."

Pidän todennäköisempänä ihan yleisen elämänkokemuksen mukaan et noita em tilanteita just haetaan muualta kun oman naisen kanssa ei haluta.

Minä taas pidän ihan omakohtaisen kokemuksen perusteella todennäköisenä, että sille toiselle naiselle kerrotaan, että vain meillä näitä on, mutta kotona ei ole mitään eikä haluta mitään ja siksi juuri onkin niin ihanaa, että meillä näitä on.

Valitettavasti mulle on sattunut varattuja ja sanon heti suoraan, että johtuu siitä, että en tunnu helposti sinkkuja saavan, ts. kukaan sinkku ei ole mun kanssa parisuhteeseen alkanut.

Näiden ukkomiesten kanssa se on just tota, että vain meillä on tätä ihanaa, mutta sitten on selvinnyt erilaisin tavoin, että kyllä se vaimo saa ne ihan päivämääräkukat ja yllättätykset ja ihanat jutut.

Sitten oli se yksi jonka onneksi osasin jättää pariin kertaan, kenestä ajattelin, että minkähän ton vaimo ei jätä jos sängyssäkin on tuota.

Nyt herää ajatus et onko miehet sit useinkin pitlissä suhteissa sellasia et tulee tuotua 'päivämääräkukat' tai ihanat yllätykset? Vai liittyyks tällainen just huonoon omaantuntoon?

Vierailija
384/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tapana pitää huolta itsestäni näpistämällä kaupasta, huijaamalla vanhuksia, pelottelemalla lapsia, potkimalla koiria, pimittämällä veroja, käymällä maksullisissa, matkustamalla pummilla ja valehtelemalla läheisilleni suutja silmät täyteen. Mutta teen tämän kaiken vain heidän hyväkseen. Tietenkin. Jaksanpa olla taas hetken siedettävä ihminen.

Tässä on nyt vedetty mutkat liian suoriksi. Vanhusten huijaamista ja koirien potkimista ei voi laittaa samalle viivalle vaimon pettämisen kanssa. Kun vaimo ei tiedä, mitä hänen selkänsä takana tapahtuu, se ei vahingoita häntä. Noissa mainitsemissasi tapauksissa on selkeästi joku, joka kärsii, siis se vanhus tai koira.

Maksullisissa käyminen hyvinkin on itsestään huolta pitämistä. Ammattilaisen kanssa peuhaaminen on miehelle vähän samanlainen hemmotteluhoito kuin naiselle voi olla esimerkiksi kampaajakäynti tai kylpyläloma. Maksullisen naisen käyttöä vain pidetään jotenkin huonompana, koska siinä hoidetaan miehen seksuaalisia tarpeita.

Kyllä se voi satuttaa vaimoa. Yks kaunis kerta viet vaimolle sukupuolitaudin jolla voikin olla hyvin ikävät seuraukset. Siis vertaat vieraan panemista kampaajalla käyntiin?! Kysytäänpä, että olisko sulle ihan ok että vaimo kävisi myös jonkun gigolon luona ”hemmottelemassa” itseään? Sehän on vain seksuaalisten tarpeiden hoitoa. Ihan sama kun kävisi hieronnassa. Katsos kun voi olla että sinäkään et tyydytä vaimoa millään tasolla.

Miehen seksuaalisuus toimii niin, että kassit on tyhjennettävä mielellään joka päivä. Jos vaihtoehtoina on aina joko vaimo tai oma käsi, se käy pitkän päälle tylsäksi. Etenkin, kun vaimo on ihan tyytyväinen siihen, että saa kerran, pari kuussa. Jos kaikkina muina päivinä joudun runkkaamaan, sekään ei ole kovin tyydyttävää pidemmän päälle.

Naisille seksin määrää tärkeämpää on turvallisuudentunne ja tuttu, luotettava kumppani, jonka kanssa arki toimii. Sellaista kokemusta ei saa maksulliselta mieheltä. Toki naisia on erilaisia, mutta useimmiten se menee juuri näin. Siksi ei oikein voi verrata minun hu*rissa käyntiä siihen, että vaimo kävisi jonkun gigolon käsittelyssä.

Vierailija
385/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on vaimon kanssa vain lasten takia, oikea rakkaus ja intohimo on varattu minulle.

Kaikenlaiset uuvatit näitäkin uskoo. Himo voi olla sinua varten, rakkaus ei.

Eli rakastaa vaimoaan, kun panee muita?🤣

Ei tuossa ole ristiriitaa. Keski-Euroopassa on laajat vuokratyttöystävämarkkinat tyydyttämässä tätä tarvetta.

Ei suomalainen, ydinperheessä kasvatettu nainen ymmärrä miehen todellista seksuaalisuutta. Keski-Euroopassa tämä ollaan tajuttu, ja se myy kuin häkä; mies kaipaa vaihtelevuutta, erilaisia kokemuksia, visuaalisia ärsykkeitä vastapainoksi perhe-elämälle. Tämä tekee elämästä tasapainoista ja täyteläistä.

Minkä takia sinä luulet, että suomalainen, ydinperheessä kasvatettu nainen EI haluaisi vaihtelevuutta, erilaisia kokemuksia, visuaalisia ärsykkeitä vastapainoksi perhe-elämälle? Miksi nuo kiinnostuksenkohteet on rajattu miehiin?

Millä tavoin itse elävöität ja elähdytät vaimosi arkea? Vai oletko suostunut perhe-elämään sittenkin vähän vastahakoisesti, kuitenkin pitäen sitä suurenakin palveluksena vaimollesi? Palveluksena, josta sinulla on oikeus sitten nostaa vastapalveluksia salaseksin muodossa?

Vierailija
386/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tavannut miehen avokin, ja uskon kyllä mieheen täysillä. Takertuva uhriksi heittäytyvä nainen joka 'ei kestäisi' taas uutta jättämistä. Manipulointia, syyllistämistä ja kiristämistä.

Itse en tiedä, kauanko pysyn tässä. Jos vastaan kävelee joku, jonka kanssa suhde kiinnostaa aidosti niin sitten varmaankin lähden.

Pidän miehestä paljon, ja tosiaan halveksun naisia, jotka henkisesti ripustautuvat mieheen. Ja kiristävät ja uhkailevat ja uhriutuvat. Enemmän sellaiset miehiä hyväksikäyttävät naiset ovat häpeäksi naisille, kuin ns aidosti hyvää miehelle haluavat ja tuottavat ns. toiset naiset.

Vierailija
387/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, että nämä pettävät miehet eivät kuitenkaan suo vaimolle samaa vapautta sivusuhteeseen kuin heillä itsellään on. Siinä vaiheessa meneekin sitten lusikat jakoon.

Miehet on reviiritietoisia, nehän voi olla mustasukkaisia entisestä naisystävästäkin vielä tovin eron jälkeen, vaikka itse olisivat olleet eron tekijä.

Niin no, siinä reviiritietoudessaan (🙄) ovat myös tekopyhyyden ruumiillistumia. Myös vaimo voi kaivata vaihtelua, villimpää menoa ja kovempaa kankea. Ei sen pitäisi olla keneltäkään pois.

Vierailija
388/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pettää mies ei. Näin se vaan on.

Vierailija
389/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä tapailemallani miehellä on kaunis, häntä 10 vuotta nuorempi vaimo ( juu, katsoin facesta). Matkustelevat, harrastavat jne yhdessä, seksiä joka toinen päivä. Täydellinen suhde. Mutta, mies haluaa välillä kakkosta ja muuta vähän kinkympää, kimppaa, jne. Vaimo on hoitajana vuorotyössä, joten helppo sopia omia menoja.

Ai per.seseksiä. Sitä se oikealla nimellä on. Tai perä suoli seksiä.

Vierailija
390/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tavannut miehen avokin, ja uskon kyllä mieheen täysillä. Takertuva uhriksi heittäytyvä nainen joka 'ei kestäisi' taas uutta jättämistä. Manipulointia, syyllistämistä ja kiristämistä.

Itse en tiedä, kauanko pysyn tässä. Jos vastaan kävelee joku, jonka kanssa suhde kiinnostaa aidosti niin sitten varmaankin lähden.

Pidän miehestä paljon, ja tosiaan halveksun naisia, jotka henkisesti ripustautuvat mieheen. Ja kiristävät ja uhkailevat ja uhriutuvat. Enemmän sellaiset miehiä hyväksikäyttävät naiset ovat häpeäksi naisille, kuin ns aidosti hyvää miehelle haluavat ja tuottavat ns. toiset naiset.

Mielenkiintoista. Miten teidän tapaamisen aikana tuli ilmi se, että avokki manipuloi ja syyllistää miestä = näitkö esim. heidän välistään vuorovaikutusta? Mitä tämä siis käytännössä tarkoittaa?

Ja entäpä sinä itse - miksi tarvitset jonkun kolmannen irrottamaan sinut suhteesta = ripustautuisit uuteen mieheen kyetäksesi lopettamaan toisena naisena olon?

Sanon tämän hyvällä, itse nuorena ja tyhmänä toisena naisena olleena: ihan samanlainen merkillinen suureksi osaksi syyllisyyteen perustuva riippuvuussuhde tapaa tulla myös sivusuhteesta, kun nämä sairaat kuviot pyörivät ihmissuhteissa.

Vierailija
391/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se toinen nainen saa kukat, suklaat, huomion, keskustelut, suudelmat, rakkauden, seksin.

Vaimo saa arjen.

Paitsi usein näin:

Vaimo saa syyllisyyskukat, koruja, jopa elämänsä parasta seksiä. Yksi tuntemani mies uusi jopa vihkivalansa, kun ajatteli, että epäilykset hälvenevät. Romanttisesti, uudella sormuksella.

Tässä se totuus oikeasti on. Jos mies pitää naisista, nauttii seksistä, nauttii romanttisista eleistä, keskusteluista, suudelmista, jne jne niin kyllä niitä todennäköisesti riittää kotonakin.

Se, miksi sitten halutaan vielä lisää muuallakin, johtuu siitä, että halutaan lisää. Lisää ja lisää.

Lisäksi vaaditaan vain sopivasti hiljennettävissä oleva omatunto. Monet kyllä tähän keksivät monimutkaisiakin himmeleitä selittämään.

kirvoitit röhonaurun!

mutta tokihan se avioseksi on erityisen hekumallista juuri niillä miehillä, jotka hakevat sitä myös muualta.. Logic? Hello?

Eri ja OT, mutta nythän siis puhuttiin tällaisista miehistä

Täällä on vähän väsyttävää tämä, kun edellistä kommenttia ei näe ellei ihan katso niin sitten aletaan menemään ihan hakoteille vastauksissa, ellei seurata koko ketjua.

Nythän puhuttiin tällaisista miehistä: 

"Tässä se totuus oikeasti on. Jos mies pitää naisista, nauttii seksistä, nauttii romanttisista eleistä, keskusteluista, suudelmista, jne jne niin kyllä niitä todennäköisesti riittää kotonakin.

Se, miksi sitten halutaan vielä lisää muuallakin, johtuu siitä, että halutaan lisää. Lisää ja lisää."

Pidän todennäköisempänä ihan yleisen elämänkokemuksen mukaan et noita em tilanteita just haetaan muualta kun oman naisen kanssa ei haluta.

Minä taas pidän ihan omakohtaisen kokemuksen perusteella todennäköisenä, että sille toiselle naiselle kerrotaan, että vain meillä näitä on, mutta kotona ei ole mitään eikä haluta mitään ja siksi juuri onkin niin ihanaa, että meillä näitä on.

Valitettavasti mulle on sattunut varattuja ja sanon heti suoraan, että johtuu siitä, että en tunnu helposti sinkkuja saavan, ts. kukaan sinkku ei ole mun kanssa parisuhteeseen alkanut.

Näiden ukkomiesten kanssa se on just tota, että vain meillä on tätä ihanaa, mutta sitten on selvinnyt erilaisin tavoin, että kyllä se vaimo saa ne ihan päivämääräkukat ja yllättätykset ja ihanat jutut.

Sitten oli se yksi jonka onneksi osasin jättää pariin kertaan, kenestä ajattelin, että minkähän ton vaimo ei jätä jos sängyssäkin on tuota.

Nyt herää ajatus et onko miehet sit useinkin pitlissä suhteissa sellasia et tulee tuotua 'päivämääräkukat' tai ihanat yllätykset? Vai liittyyks tällainen just huonoon omaantuntoon?

Surullinen ajatus, että tavallisessa suhteessa ei mies voi tehdä mitään kivaa ja suhdetta ylläpitävää, kun eihän ne muuten kuin syyllisenä petettyään. Mutta jos elämään kuuluu tuo niin kaikilta sitä kai odottaa.

Vierailija
392/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa, onko noilla kaikilla pettäjillä jonkilainen trauma isäsuhteessa? Pettänyt äitiä tms?

Vierailija
393/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa, onko noilla kaikilla pettäjillä jonkilainen trauma isäsuhteessa? Pettänyt äitiä tms?

Ihan patriarkaalinen kasvatus ja malli kotoa naista alistavasta ja halveksuvasta asenteesta tuottaa näitä epäihmisiä 🤷🏻‍♀️

Vierailija
394/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan patriarkaalinen kasvatus ja malli kotoa naista alistavasta ja halveksuvasta asenteesta tuottaa näitä epäihmisiä 🤷🏻‍♀️

Minulla ainakin oli ihan rehellinen isä, mutta silti minusta tuli huoraava perverssi.

Vierailija
395/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykenisin lopettamaan, mutta tällä hetkellä näin on hyvä.

Kyllä, olen aiemmin puhunut naisen kanssa ja kaikki täsmäsi miehen kertomaan.

Jokainen valitsee itse oman tiensä. Mutta tosiaan halveksin naisia, jotka uhriutumalla ja syyllistämällä roikkuvat miehessä.

Vierailija
396/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään sairasta siinä, että mies hakee hyvää oloa muualta jos sitä ei kotoa saa.

Vierailija
397/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään sairasta siinä, että mies hakee hyvää oloa muualta jos sitä ei kotoa saa.

On siinä! Moraalisesti ja eettisesti toimiva _ihminen_ etsii silloin sen _kodin_ muualta.

Vierailija
398/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo saa arjen.

Paitsi usein näin:

kirvoitit röhonaurun!

Puhuin nyt näistä ihanista miehistä, jotka pitävät rakastajatarta kuin kuningatarta ja ovat ruusu hampaissa lirkuttelemassa ihania ja antavat taivaat räjäyttävää seksiä.

Suurin osa miehistä on samanlaisia tönkeröitä ja nylkyttäjiä siellä vieraissakin, mikä tekeekin näistä kuvioista niin kummallsia.

Millä logiikalla sinä selität, että parisuhteessa täysin turvelosta miehestä sukeutuu sen päiväinen casanova ja rakastaja raju vain kotioven sulkemisella?

Halu panostaa ja olla parempia kuin ovatkaan.

Vierailija
399/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tiedä, että mies, joka pettää vaimoaan kanssanne, pettää mitä todennäköisimmin myös teitä jonkun toisen lu nt un kanssa? Vai ettekö välitä siitä(kään)?

Tervemenoa vaan sukupuolitautien poliklinikalle! 😆 Ja ehkä myös jonkinlaiseen itsetuntoa kohottavaan terapiaan...😊

Mua huvittaa tuo naiivi käsitys sen rakkausliiton tai aviosopimuksen tai miksi sitä kukakin haluaa kutsua, ehdottomasta pysyvyydestä. Ja kaikkien eroon päätyneiden saati pettämään lähteneiden huonoista tekosyistä ja vinksahtaneesta luonteesta. Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää, että *puolet suomalaisista pettää* joskus kumppaniaan ja avioliitoista jo *yli puolet päättyy eroon*. Saati muista suhteista. Väite siitä, että suhteissa on kaikki hienosti, intiimielämää säännöllisesti ja (yleensä) vaimo mitä ihanin kumppani, kunnes ulkopuolinen käärme ajaa mieleltään heikon miehen harkitsemattomiin tekoihin on vaan näiden tilastojen valossa vailla perustetta.

Vai väitätkö todella, että kaikissa näissä eroon päättyneissä liitoissa on vielä viimeisin yökin vietetty kiihkeässä syleilyssä yhteistä onnea hehkuttaen ja aamulla PAM! eroilmoitus aivan yllättäen? Kun kuitenkin naureskelet, ettei yhdenkään kirjoittajan omakohtaiset kokemukset ole kuin valetta ja fantasiaa..

Lähinnä ketjussa naureskellaan sille, miten sivupimpsat kertovat toisen käden tietojen eli miesten siloteltujen kertomusten perusteella miten surkea liitto on ja vaimo se vasta kauhea onkin, vaikka tätä ei tunneta. En ole petetty vaimo enkä varsinkaan sivunainen mutta olen sivusta nähnyt useita kertoja miten hyväuskoisia naiset ovat.

Vierailija
400/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa tuo naiivi käsitys sen rakkausliiton tai aviosopimuksen tai miksi sitä kukakin haluaa kutsua, ehdottomasta pysyvyydestä. Ja kaikkien eroon päätyneiden saati pettämään lähteneiden huonoista tekosyistä ja vinksahtaneesta luonteesta. Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää, että *puolet suomalaisista pettää* joskus kumppaniaan ja avioliitoista jo *yli puolet päättyy eroon*. Saati muista suhteista. Väite siitä, että suhteissa on kaikki hienosti, intiimielämää säännöllisesti ja (yleensä) vaimo mitä ihanin kumppani, kunnes ulkopuolinen käärme ajaa mieleltään heikon miehen harkitsemattomiin tekoihin on vaan näiden tilastojen valossa vailla perustetta.

Vai väitätkö todella, että kaikissa näissä eroon päättyneissä liitoissa on vielä viimeisin yökin vietetty kiihkeässä syleilyssä yhteistä onnea hehkuttaen ja aamulla PAM! eroilmoitus aivan yllättäen? Kun kuitenkin naureskelet, ettei yhdenkään kirjoittajan omakohtaiset kokemukset ole kuin valetta ja fantasiaa..

Lähinnä ketjussa naureskellaan sille, miten sivupimpsat kertovat toisen käden tietojen eli miesten siloteltujen kertomusten perusteella miten surkea liitto on ja vaimo se vasta kauhea onkin, vaikka tätä ei tunneta. En ole petetty vaimo enkä varsinkaan sivunainen mutta olen sivusta nähnyt useita kertoja miten hyväuskoisia naiset ovat.

Sivutuheroiden on pakko löytää jostakin arvonsa. Tavallaan sen ymmärtää, koska kyllähän varatun miehen reikänä ihmisarvo on miinuksella - luokkaan katsomatta.