Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä

Vierailija
31.01.2022 |

Tarkoitan tässä nyt pidempää suhdetta

Kommentit (1041)

Vierailija
281/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se toinen nainen saa kukat, suklaat, huomion, keskustelut, suudelmat, rakkauden, seksin.

Vaimo saa arjen.

Paitsi usein näin:

Vaimo saa syyllisyyskukat, koruja, jopa elämänsä parasta seksiä. Yksi tuntemani mies uusi jopa vihkivalansa, kun ajatteli, että epäilykset hälvenevät. Romanttisesti, uudella sormuksella.

Uskokaa nyt, ei se nautinnonhaluinen mies kotonakaan kituuta ja riudu.

Ai että, onpa ihanan romanttista <3 Elämänsä parasta seksiäkin vielä!

Vierailija
282/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi olevansa syvästi onneton. Kotona koirallekin kuulemma puhuttiin ystävällisemmin. Vaimo kontrolloi ja päätti kaikesta. Peiton heiluttelun määrästä ei ollut kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan sanoen tiedä, mitä tekisin parisuhteella jos parisuhteen tarkoitus olisi muka olla kahden aikuisen hengailua saman katon alla omia hoitojaan p@neskellen.

Jos haluaisin sellaista elämää, olisin sinkku tai hakeutuisin johonkin polyamoriakuvioon.

Vierailija
284/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuulemma kaunis, mukava ja kinky. Siinä syyt miehen pettämiselle. Omaa kumppania petturit eivät halunneet jättää. Oli vain seksiä. Tykkäsin ennen vietellä varattuja, koska ensirakkaus traumatisoi minut. Ensimmäisessä parisuhteessa poikakaveri petti minkä kerkesi, kehuskeli naisseikkailuillaan ja ne toiset naisetkin ilkkuivat minulle. Tämän lisäksi mulla oli vaikea isäsuhde. Itsetuntoni ei kehittynyt hyväksi ja egoani nosti varattujen miesten vamppaus. Tunsin itseni kauniiksi ja seksyksi kun varattu piti minua haluttavana.

Vierailija
285/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kanssani oli kuulemma niin helppo puhua ja vaimo ei ymmärrä. Kummasti siltä vaimolta sitten löytyikin ymmärrystä kun mies jäi kiinni ja kipitti yhdessä vaimon kanssa käsi kädessä terapiaan.

Sittemmin olen kasvattanut itsetunnon ja moraalin, ei ikinä enää.

Sinne terapiaan suositellaan ja kannattaa mennä joka tapauksessa tuollaisessa kriisissä. EI sinne välttämättä mennä hakemaan ratkaisua kuinka jatkaa yhdessä, sinne voidaan mennä myös hakemaan erorauhaa. Tottakai terapiassa voi käydä niin, että ne uskottomuuteen alunperin ajaneet asiat käsitellään ja juuri siitä kommunikaatiosta saadaan toimivampaa. Silloinhan suhde voi jatkua ja en minä ainakaan entisenä "toisena" näkisi tuossakaan mitään pahaa. Erota pitää silloin jos suhde ei kertakaikkiaan ole, eikä muutu, tyydyttäväksi molemmille osapuolille. Siinä kohtaa jollain sivusuhteella ole enää mitään merkitystä jos suhde on ajettu jo ihan loppuun.

Vierailija
286/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee ,ei ikinä aloita enää suhdetta. Kun et voi tietää kuka tai millainen kukin on ja pettäjä pettää aina, ennemmin tai myöhemmin vaikka kaikki olisi kuinka hyvin... koska asiat voivat olla myös liian hyvin ja se stressaa, tämä on koettu.

Eli ihan sama mitä teet tai et tee suhteessa, aina on mahdollista että toinen pettää ja jättää.Tämä on henkilökohtainen omiin kokemuksiin perustuva mielipide.

en petä ,en juo, en polta, käyn työssä ,maksan laskut, annan seksiä, kuuntelen ja keskustelen,ihan ok näköinen (vaikka itseä on vaikea kehua) olen iloinen ja puhelias ,tehtiin kaikkea yhdessä, kunnes mies jätti viestillä vuosien suhteen jälkeen.en ole täydellinen mutta tein kaikkeni suhteen eteen ja toinen jätti kuin lehmä kasansa. se satuttaa, se arvottomuus.

Kyllä ihmisen pitää tuntea sen verran itseään ,että tietää haluaako sitoutua vai ei.se että muutumme ei ole riittävä syy jättää kaikki silloinhan mikään ei kestäisi,kaikki me vanhenemme ja muutumme.

Pettäjä satuilee salarakkaalleen ja puolisolleen vuorotellen ja ihan oman edun kannalta.

Vierailija
287/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se toinen nainen saa kukat, suklaat, huomion, keskustelut, suudelmat, rakkauden, seksin.

Vaimo saa arjen.

Paitsi usein näin:

Vaimo saa syyllisyyskukat, koruja, jopa elämänsä parasta seksiä. Yksi tuntemani mies uusi jopa vihkivalansa, kun ajatteli, että epäilykset hälvenevät. Romanttisesti, uudella sormuksella.

Ei ole kokemusta mutta en haluaisi todellakaan olla vaimo joka saa syyllisyyskukat ja muuta sontaa kun valehtelija ja petturi paikkaa omaatuntoaan. Jättäisin samoin tein, en katselis päivääkään. Hyi hitto. Romanttisesti uudella sormuksella, hyi saasta. 🤣 Ukko palleista räystääseen ja kamat pihalle ja sormus hankeen. Heippa tommoselle.

Vierailija
288/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet osaavat puhua mustan valkoiseksi, parempi on kun ei usko yhtään mitään, mitä varattu mies selittää. Vaimo kertoisi ihan toisen tarinan, jos häneltä kysyttäisiin.

Vierailija
289/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo saa arjen.

Paitsi usein näin:

Ai että, onpa ihanan romanttista <3 Elämänsä parasta seksiäkin vielä!

Ei pettämisessä ole mitään romanttista. Kenellekään osapuolelle. Tuo on toisen naisen päässä syntyvää haihattelua, jotta voisi oman toimintansa perustella. Se on vaihtotaloutta.

Mies, joka tekee romanttisia tekoja pettäessään, vain ostaa huomiota. Siinä tehdään kauppaa oikeilla tunteilla. Ja seksillä.

Vierailija
290/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen tarjoaa seksiä ilman sitoumusta. Jos avioliitto on kuollut, mutta käytännön syistä ei halua erota, niin toinen nainen on optimaalinen ratkaisu.

Vierailija
291/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvasi avopuolisoaan aina kauniisti mutta vastahakoisesti. Halusi jotenkin pitää eron minun ja hänen välillään. Piti minua seksiinkelpaavana ei muuna. Selitti sitä että hakee jännitystä. Mies kertoi avopuolisonsa olevan hänen elämänsä rakkaus, tärkein henkilö maailmassa, mutta kaipaa toisinaan jännitystä makkarinpuolella. Utelin monta kertaa siitä että eikö hän kotona sitten saa seksiä, ja mies vastasi että naisensa haluaa jopa häntä enemmän seksiä.. Kaikinpuolin jäi sellainen kuva että miehen naisystävässä ei ollut ”mitään vikaa” eli siis että vaikutti ihan jopa täydelliseltä😅 Opiskeli jotain psykologiaan liittyvää ja oli erittäin mukava ihminen. Tämän tiedän vielä varmaksi koska kun suhteemme loppui miehen kanssa, olin puhelimessa ja jopa tapasin kerran tämän miehen avopuolison. Hän oli hyvännäköinen nuori nainen, erittäin mukava ja kaikinpuolin fiksunoloinen.

Seksihalutkin katossa ja mies pettää… Itse ajattelin aina ennen että jos pettää siinä kotona odottavassa kumppanissa on jotain vikaa tai siinä parisuhteessa.

Tämän parin kohdalla jouduin laajentamaan näkemyksiäni. Mies tosiaan kosi myöhemmin tuota naista ja ovat edelleen yhdessä. Kävivät läpi terapian ja uskon että naisen paykologian opinnoista oli apua

essä.

Tässä vois olla sellainen tilanne taustalla, että tuo mies koki naisensa olevan jopa "liian hyvä", ehkä jopa miestä itseään "kadehduttavalla" tavalla, ja miehen (häiriintyneessä) päässä mies halusi ikään kuin "tasata tilit" ja pettää päästäkseen jotenkin henkisesti naisensa yläpuolelle. Tyyliin "sinä voit olla kaunis ja menestynyt, mutta minulla on salaisuus ja valta kävellä ylitsesi". Mies kokee näin olevansa tasapainossa, ja varmaan siksi myös vaikutti ihan tasapainoiselta. Sairas kuvio kuitenkin, ja pohjautuu miehen heikkoon itsetuntoon.

Tämä teoria on ihan varteenotettava ja ainakin meillä mies petti aikanaan koska koki riittämättömyyden tunnetta ja alemmuudentuntoa (psykologin mukaan) siitä että itse olin elänyt villiä nuoruutta ja kokenut seksissä, olin menestyvä uranainen, jolla ei varmaan hänen silmiinsä näyttämyt olevan ongelmia tai heikkouksia (vaikko tottakai minulla on niitä ja paljon).

Eli käytännössä aina ne eivät ole sen petetyn kumppanin puutteita tai edes parisuhteessa olevia puutteita, vaan usein pettävän ihmisen omia puutteita, itsetunto-ongelmia, joita sitten ei osaa hallita ja sortuu esimerkiksi sänkyyn toisen kanssa vaikka parisuhteessa.

Onneksi meillä terapia toimi, mies sai sieltä apua.

Vierailija
292/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ajatellaan että pettäjällä on kehno parisuhde tai että siinä puolisossa on jotain puutteita vaikka useissa tapauksissa pettäjä itse on se puutteellinen osapuoli, joka ei ole osannut selvittää omia ongelmiaan.

Käytännössä pettäjä voi olla se kaikkein luotettavinkin henkilö jonka tiedät, koska ihminen voi toimia joskus impulsiivisesti kun on ahtaalla. Silloin sortuu helposti virheisiin, vaikka ne sotisivatkin omia arvoja vastaan.

Vierailija
293/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet osaavat puhua mustan valkoiseksi, parempi on kun ei usko yhtään mitään, mitä varattu mies selittää. Vaimo kertoisi ihan toisen tarinan, jos häneltä kysyttäisiin.

Ehkä näinkin. Mitäpä jos se mies näyttää todisteeksi ison nipun kirjeitä ja viestejä, jotka vahvistaa henkisen väkivallan? Sanot luultavasti, että väärennettyjä, mutta kova on hakkeri jos väärentää sähköpostit ja messenger viestit. Niin kovasta työstä aiheellistakin jo palkita jos on niin järkyttävä puute, että pitää viestejä alkaa väärentämään

Vierailija
294/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mies sanoi, että hänellä on oikeus kokeilla olla myös miesten kanssa, koska on bi-henkinen ja siksi tämä meidän välinen juttu ei ole niin paha, kuin jos hän olis salaa jonkun naisen kanssa.

M32

Vierailija
295/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjällä on itsellään ongelmia joihin ei osaa hakea apua. Jos valittelee petikaverilleen siitä että kotona ei vaimo kuuntele tai ei saa seksiä niin ok, mutta onko se vaimon syy?

Mitä pettäjä on itse tehnyt asioille, vai hakiko kenties vain sen helpoimman ja nopeimman helpotuksen tilanteeseen itkemällä toiselle naiselle/’miehelle?

Aina on vaikeampaa ja haasteellisempaa selvittää niitä aukkoja omassa suhteessaan kuin hakea lohtua muualta. Silloin ei tarvitse kohdata niitä omia puutteita vaan voi esiintyä vieraalle henkilölle uuten ihmisenä, ja unohtaa todelliset asiat hetkeksi.

On helpompaa maalata kotona olevasta puolisosta pahanilman lintua ja syypäätä, ja olla sokea omille puuteilleen kumppanina.

Vastikään luin tutkimuksesta jossa sanottiin että vain joka neljäs mies esimerkiksi antaa suuseksiä kumpanilleen. Tunnen monia pariskuntia ja sinkkuystäviäni joilla aktiivinen elämä, jotka myös allekirjoittavat tätä että miehet ovat laiskoja suuseksin ANTAJIA mutta OTTAJIA sen sijaan ovat mieluusti.

Tämä esimerkkinä vain siitä että jos siellä kotona odottelee haluton vaimo, mitä olet itse tehnyt sen eteen että vaimolla halut nousisi?

Vonkaatko klli pystyssä vaimoa imeskelemään itseäsi sen sijaan että joskus vaikka yrittäisit oikeasti saada vaimosi nauttimaan?

En sano että aina vika on miehessä, mutta kyllä suhtautuisin toisena naisena pikkaisen kriittisemmin siihen mitä varatut miehet suustaan päästävät.

Vierailija
296/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut seksin suhteen aktiivinen ja ollut monen eri miehen kanssa nuorempana. Lisäksi kokemusta kolmesta parisuhteesta, joista nykyinen on se kolmas.

Irtosuhteissa jokainen mies oli innokas suuseksin vastaanottaja, sen antavana osapuolena laiska/osaamaton. Silti nämä miehet kokevat olevansa hyviä seksissä ja loistavia sänkykumppaneita. Kerskailua omasta haluttavuudestaan kyllä suolletaan aina uudelle ”valloitukselle” mutta todellisuudessa se ainoa asia jonka osaavat on oman nautinnon ottaminen ja munan reikään laittaminen.

Parissa ensimmäisessä prisuhteessa kumpikaan mies ei antanut suuseksiä, saati muutakaan hyväilyä. Piti aina oikein pyytää sitä erikseen ja silloinkin sitä kesti max pari minuuttia.

Toinen miehistä itseasiassa sanoikin että ei jaksa tyydyttää minua koska pääsee omalla kädellään helpommalla.

No nykyinen mieheni kyllä tyydyttää tarpeitani ja seksimme on hyvää mutta suhteen alussa hänkin keskittyi lähinnä omaan nautintoonsa ja minä nuorena naisena en paremmasta tiennyt joten en valitellut.

Iän karttuessa sitä on alkanut vaatimaan omaankin nautintoon panostamista. Ärsyttää vaan se että miestä pitää opettaa olemaan huomaavainen sängyssä, kun taas itsellä on aina ollut lähtökohtana seksissä molempien nautinto ja nautin toiselle nautinnon antamisesta. Varsinkin parisuhteessa.

Vierailija
297/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on vaimon kanssa vain lasten takia, oikea rakkaus ja intohimo on varattu minulle.

Kaikenlaiset uuvatit näitäkin uskoo. Himo voi olla sinua varten, rakkaus ei.

Eli rakastaa vaimoaan, kun panee muita?🤣

Taitaapi olla miehellä vain himoa tarjota sekä vaimolle että sivusuhteelle. Noitahan on, ei ole tunneihmisiä, ehkä vähän tunteeton perus tavis äijä.

Vierailija
298/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies ei ole monelle naiselle mikään ongelma, enemmänkin kiihoke, kun on jännitystä jääkö kiinni suhteesta. Moni mies saa enemmän seksiä useammalta naiselta varattuna kuin sinkkuna.

Joillekin naisille se voi ollakin kiihoke, että tietää tekevänsä tuhmuuksia. Joillekin se syy kakkosnaisena oloon on sitten jokin muu. Joka tapauksessa varattuna minulla on ollut enemmän vientiä kuin koskaan sinkkuaikoina. Se sormus sormessa tekee miehestä heti kiinnostavamman ja kiihottavamman.

Itseänikin kyllä kiihottaa suuresti se, että saan olla jonkun muun kuin vaimon kanssa välillä. Uusi nainen on aina hetken aikaa haluttavampi ja kiihottavampi kuin se tuttu vaimo, ja niistä "kielletyistä" kohtaamisista saa uutta virtaa ja elämänhalua, joka sitten hyödyttää perhettäkin niin, että jaksan olla paremmin läsnä lapsille ja muutenkin mukavampi isä ja aviomies.

Tuo on kyllä varsinainen tapaa oikeuttaa oma munattomuutensa. "Olen niin paha ihminen, että minun on pakko pettää ja valehdella, että voin esittää olevani hyvä ihminen". Luulisi menevän oma (kylläkin olematon) moraalinen selkäranka tuhannelle mutkalle noita satuja itselle ladellessa. 

Aika erikoinen tulkinta tekstistäni. En ole paha ihminen, siis sen pahempi kuin muutkaan. En usko, että vaimonikaan on kaikissa asioissa 100% rehellinen minulle, eivätkä lapsenikaan ole. Minulla ei ole mitään velvollisuutta olla 100% rehellinen heille. Tämä yksityinen osa elämääni pitää minut paremmassa kunnossa henkisesti ja kun voin itse hyvin, se heijastuu myös muihin ihmisiin ympärilläni. Pahuudesta ei ole kysymys vaan siitä, että pidän huolta itsestäni.

Uskottelee tuota vaan itsellesi. Olet pelkkä itsekeskeinen munaton pettäjä etkä muuksi muutu. Päästä perheesi vapaaksi ja sen jälkeen paneskele rauhassa niin kuin kani. Tuskin vaimollesi on ok että pidät huolta hyvinvoinnistasi panemalla vierasta. Mites vaimon hyvinvointi, kiinnostaako yhtään?! NOT!

Vierailija
299/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tapana pitää huolta itsestäni näpistämällä kaupasta, huijaamalla vanhuksia, pelottelemalla lapsia, potkimalla koiria, pimittämällä veroja, käymällä maksullisissa, matkustamalla pummilla ja valehtelemalla läheisilleni suutja silmät täyteen. Mutta teen tämän kaiken vain heidän hyväkseen. Tietenkin. Jaksanpa olla taas hetken siedettävä ihminen.

Tässä on nyt vedetty mutkat liian suoriksi. Vanhusten huijaamista ja koirien potkimista ei voi laittaa samalle viivalle vaimon pettämisen kanssa. Kun vaimo ei tiedä, mitä hänen selkänsä takana tapahtuu, se ei vahingoita häntä. Noissa mainitsemissasi tapauksissa on selkeästi joku, joka kärsii, siis se vanhus tai koira.

Maksullisissa käyminen hyvinkin on itsestään huolta pitämistä. Ammattilaisen kanssa peuhaaminen on miehelle vähän samanlainen hemmotteluhoito kuin naiselle voi olla esimerkiksi kampaajakäynti tai kylpyläloma. Maksullisen naisen käyttöä vain pidetään jotenkin huonompana, koska siinä hoidetaan miehen seksuaalisia tarpeita.

Kyllä se voi satuttaa vaimoa. Yks kaunis kerta viet vaimolle sukupuolitaudin jolla voikin olla hyvin ikävät seuraukset. Siis vertaat vieraan panemista kampaajalla käyntiin?! Kysytäänpä, että olisko sulle ihan ok että vaimo kävisi myös jonkun gigolon luona ”hemmottelemassa” itseään? Sehän on vain seksuaalisten tarpeiden hoitoa. Ihan sama kun kävisi hieronnassa. Katsos kun voi olla että sinäkään et tyydytä vaimoa millään tasolla.

Vierailija
300/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tapauksessani mies ei ole kertonut mitään syitä sille, miksi pettää vaimoaan ja puhunut hänestä sen kummemmin muutenkaan.

Tämä saattaa johtua kyllä siitä, että mies on tämmöinen patologinen valehtelija ja mitä kaikkea muuta tämmöinen sitten käsittääkään.

Sinänsä tiedän tämän vaimon. On ihan tavallisen näköinen, mutta varmasti hyvin huolehtiva ja kotona kaikki aina valmiiksi tehtynä...

Ei mies silti varmasti vaimostaan mielellään luopuisi. Vähintään kulissit on erityisen tärkeää säilyttää tässäkin, mutta ei patologisen valehtelijan kanssa kukaan voi olla aidosti silti onnellinen ja elää täyttä elämää. Olen myös sitä mieltä, että vaimo tietää tilanteesta ainakin osan, mutta valitettavasti se on vaan tässä " jäävuoren huippu" kaikesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi