Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä
Kommentit (1041)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on vaimon kanssa vain lasten takia, oikea rakkaus ja intohimo on varattu minulle.
Kaikenlaiset uuvatit näitäkin uskoo. Himo voi olla sinua varten, rakkaus ei.
Eli rakastaa vaimoaan, kun panee muita?🤣
Eli rakastaa sinua, mutta kelpaat vain pantavaksi silloin, kun vaimon kanssa eletyltä perhe-elämältä ehtii?
Ei selittänyt. Minä halusin vain seksiä. Outoa etten tuntenut yhtään syyyllisyyttä. Avioliitto on muutenkin pilattu tänä päivänä. Humpuukki ohjelmilla ja suurin osa eroaa kuitenkin.
Olin tietämättäni toinen nainen nelisen kuukautta. Kun sain tietää, että miehellä olikin vaimo ja taaperoikäinen lapsi, tein viimeisestä kerrastamme ikimuistoisen - valehtelevan paskiaisen kikkelistä lähti pala.
Ai että teki kutaa! 😁
Mä olen nainen, ja kun olin naimisissa, mulla oli pitemmän aikaa suhde yhteen mun työkaveriin. Me ei ainakaan koskaan puhuttu mun aviomiehestä, joten omasta kokemuksesta voin sanoa, että ei siitä aviopuolisosta välttämättä puhuta ollenkaan.
Se toinen nainen saa kukat, suklaat, huomion, keskustelut, suudelmat, rakkauden, seksin.
Vaimo saa arjen.
voi voi.....teitä reppana naisia!!. ihmettelen että miksi maapallon kaikista kulleista juuri varatun miehen kulli....?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pettämiset ei ole näin yleisiä kuin tälläkin foorumilla näkyy olevan... Osaa ihmiset olla paskoja.
T: mies
noin joka toinen pettää seurustelukumppaniaan ainakin kerran elämässään [tutkimusten mukaan]. Se 5% joka ei koskaan seurustele, ei myöskään koskaan petä.
Ihmiset on mitä on, noin joka toisesta kertoo tuo teko Sinulle sitä mitä se sinun mielestä ihmisestä kertoo.
Henkilökohtaisesti en oikein usko noita väittämiä. Olisiko asia kuitenkin niinpäin, että tietty ihmistyyppi pettää jokaista naisystävää (tai miesystävää), joka hänellä on ennen sitoutumista? Myöhemmin sama henkilö pettää jokaista avovaimoa, joka hänellä elämän aikana on. Tai jokaista vihittyä vaimoa, joka hänellä ehtii olla, sillä osa ihmisistä menee naimisiin monta kertaa. Ja toisella puolella ovat sitten ne, jotka seurustelevat, ovat avoliitossa tai naimisissa ja ovat uskollisia kumppanilleen.
Vierailija kirjoitti:
voi voi.....teitä reppana naisia!!. ihmettelen että miksi maapallon kaikista kulleista juuri varatun miehen kulli....?????
Mitäs ihmettelemistä tuossa on? Onhan se ainakin kaksi hyväksi todennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle sopisi nyt tässä elämäntilanteessa suhde varatun kanssa, koska kaipaan lähinnä seksiä, mutta en oikein jaksaisi juuri nyt suhdetta. Erosin itse kesällä ja ei ole vielä suhteen aika. Itselläni on lapsia, joten en jaksa panostaa uuteen suhteeseen, en halua miettiä juhlapyhien ja lomien osalta, kenen kanssa ne vietän, ja minulla on oma elämäni lasteni kanssa. Mutta itse haluaisin kylläkin suhteen sellaisen kanssa, joka on sopinut kumppaninsa kanssa avoimesta suhteesta, koska haluan myös minimoida riskit kaikenlaiseen draamaan ja muuhun typerään.
No etköhän sä minimoi ne olemalla ryhtymättä suhteeseen varatun kanssa. Ei luulisi olevan vaikeaa.
Olen eri, mutta aikoinaan halusin juuri varatun, koska halusin pitää seksisuhteeni salassa ja julkisesti olla erosta toipuva hyvä äiti. Jotenkin olis hullua vapaalle haluta selittää, ettei voida näyttäytyä missään tai et saa tulla mun kotiin. Ja se ettei halua suhteen etenevän mihinkään suuntaan.
Mitäs hullua siinä on? Maailma on täynnä vapaiden ihmisten välisiä seksisuhteita, joiden ei ole tarkoituskaan olla muuta tai edetä mihinkään.
Mutta eihän varattu ole vapaa.
Mies kertoi, ettei vaimo välittänyt hoitaa edes diabetestään. Oli aina vihaisena vastassa kotona. Menehtyi viime vuoden kesällä, jolloin suhteemme oli vuoden tauolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pettämiset ei ole näin yleisiä kuin tälläkin foorumilla näkyy olevan... Osaa ihmiset olla paskoja.
T: mies
noin joka toinen pettää seurustelukumppaniaan ainakin kerran elämässään [tutkimusten mukaan]. Se 5% joka ei koskaan seurustele, ei myöskään koskaan petä.
Ihmiset on mitä on, noin joka toisesta kertoo tuo teko Sinulle sitä mitä se sinun mielestä ihmisestä kertoo.
Henkilökohtaisesti en oikein usko noita väittämiä. Olisiko asia kuitenkin niinpäin, että tietty ihmistyyppi pettää jokaista naisystävää (tai miesystävää), joka hänellä on ennen sitoutumista? Myöhemmin sama henkilö pettää jokaista avovaimoa, joka hänellä elämän aikana on. Tai jokaista vihittyä vaimoa, joka hänellä ehtii olla, sillä osa ihmisistä menee naimisiin monta kertaa. Ja toisella puolella ovat sitten ne, jotka seurustelevat, ovat avoliitossa tai naimisissa ja ovat uskollisia kumppanilleen.
Oli ihminen sitten kuinka "hyvä" tahansa, aina on olemassa mahdollisuus, että hän lopulta pettää, vaikka olisi mitä vannonut. Jotkut ovat ehkä alttiimpia pettämään kuin toiset, mutta noin karkeaa jakoa ei voi tehdä.
Ei kannata luottaa kenenkään hyvyyteen, että "eihän se nyt petä, kun se on luvannut niin" tai "ei meidän Jussi-Kaaleppi pettäisi." Mitä nyt olen varattujen miesten juttuja kuunnellut, se on melkein sääntö eikä poikkeus, että vieraissa on joskus käyty. Jokainen on loppuviimein vastuussa omasta itsestään ja omasta nautinnostaan. Jos syrjähypyt hoitaa fiksusti, en näe niissä varsinaista ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu mies ei ole monelle naiselle mikään ongelma, enemmänkin kiihoke, kun on jännitystä jääkö kiinni suhteesta. Moni mies saa enemmän seksiä useammalta naiselta varattuna kuin sinkkuna.
Joillekin naisille se voi ollakin kiihoke, että tietää tekevänsä tuhmuuksia. Joillekin se syy kakkosnaisena oloon on sitten jokin muu. Joka tapauksessa varattuna minulla on ollut enemmän vientiä kuin koskaan sinkkuaikoina. Se sormus sormessa tekee miehestä heti kiinnostavamman ja kiihottavamman.
Itseänikin kyllä kiihottaa suuresti se, että saan olla jonkun muun kuin vaimon kanssa välillä. Uusi nainen on aina hetken aikaa haluttavampi ja kiihottavampi kuin se tuttu vaimo, ja niistä "kielletyistä" kohtaamisista saa uutta virtaa ja elämänhalua, joka sitten hyödyttää perhettäkin niin, että jaksan olla paremmin läsnä lapsille ja muutenkin mukavampi isä ja aviomies.
Tuo on kyllä varsinainen tapaa oikeuttaa oma munattomuutensa. "Olen niin paha ihminen, että minun on pakko pettää ja valehdella, että voin esittää olevani hyvä ihminen". Luulisi menevän oma (kylläkin olematon) moraalinen selkäranka tuhannelle mutkalle noita satuja itselle ladellessa.
Aika erikoinen tulkinta tekstistäni. En ole paha ihminen, siis sen pahempi kuin muutkaan. En usko, että vaimonikaan on kaikissa asioissa 100% rehellinen minulle, eivätkä lapsenikaan ole. Minulla ei ole mitään velvollisuutta olla 100% rehellinen heille. Tämä yksityinen osa elämääni pitää minut paremmassa kunnossa henkisesti ja kun voin itse hyvin, se heijastuu myös muihin ihmisiin ympärilläni. Pahuudesta ei ole kysymys vaan siitä, että pidän huolta itsestäni.
Oletko koskaan ajatellut, että sillä ei välttämättä ole vaimollesi mitään merkitystä, vaikka toisit joka päivä kimpun kukkia ja kilon suklaata ja jaksaisit remontoida keittiön joka kevät uuteen kuosiin pan0si pitäessä sinut vireänä - jos sen hintana vaimolle on petetyksi tuleminen.
Kuulostaa niin p*skan kiillottamiselta toi "mutta kun minusta tulee niin paljon parempi ihminen kun saan vähän vierasta". En tässä oikeestaan edes kritisoi pettämistä vaan tota sun logiikkaa.
Eri
Mutta jos vaimo ei saa koskaan tietää avioliiton ulkopuolisista touhuistani, ne eivät vaikuta häneen mitenkään. Kiinnijäämisen todennäköisyys on erittäin pieni, koska osaan toimia fiksusti ja jälkiä jättämättä. Tässä kuviossa kaikki voittavat. Kun vaimo ei tiedä, mitä teen, se ei vahingoita häntä. Se kumoaa tuon väitteen, että tekemilläni hyvillä asioilla ei ole mitään merkitystä, koska petän.
Sukupuolitaudit? HIV? Salakumppanisi onkin yhtäkkiä raskaana? Salakumppanillasi on hyvä ystävä ja kerran hän puolivahingossa "uskoutuu" ystävättärelleen.
Nämä jutut eivät yleensä ole kovinkaan mustavalkoisia, tilanteita ja ihmisiä on moneen junaan. Olen mies, naimisissa ja lapset ovat jo aikuisia. Olemme olleet puolisoni kanssa naimisissa pitkään, mutta läheisyyttä loppui kauan sitten. Olemme kuitenkin hyviä kavereita ja arki rullaa.
Minulla oli pari vuotta suhde yli 20v nuoremman naisen kanssa, mutta tämä kariutui siihen, että hän halusi lapsia ja minä en taas halua lisää lapsia. Hän löysi toisen miehen ja sai haluamansa perheen, mutta olemme edelleen kavereita ja pidämme yhteyttä.
Kerroin suhteesta kotona ja kävimme terapiassa, mutta se ei oikein johtanut mihinkään. Nyt olen tilanteessa, jossa olen löysin itseni taas Tinderistä kurkimassa ruohoa aidan toisella puolella. Kunhan korona tästä hellittää ja maailma normalisoituu, niin mielelläni löytäisin mukavan naisen, jolla on lapset tehtynä ja joka joko on suhteessa tai ei muuten vaan halua miestä nurkkiinsa. Olen myös nostanut kissan pöydälle kotona.
Minulle kerrottiin, että kotona huono ilmapiiri, seksi ei luista ja mies haluaisi erota. Mutta ei voi lapsen takia. Puhui tosi rumasti lapsen äidistään.
No, jossain vaiheessa oikeasti erosivat kun pettäminen tuli ilmi. Harmi vain, että vaikka ilmapiiri olikin heillä kireä, ei seksin puutteesta ollut tietoakaan ja tämä mies vannoi puolisolleen rakkauttaan eikä erosta tietoakaan. Ero tulikin tämän petetyn puolison puolelta kun sai tietää sivusuhteista. Kyllä, monikossa. Miehellä oli lisäkseni muitakin sivusuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräällä tapailemallani miehellä on kaunis, häntä 10 vuotta nuorempi vaimo ( juu, katsoin facesta). Matkustelevat, harrastavat jne yhdessä, seksiä joka toinen päivä. Täydellinen suhde. Mutta, mies haluaa välillä kakkosta ja muuta vähän kinkympää, kimppaa, jne. Vaimo on hoitajana vuorotyössä, joten helppo sopia omia menoja.
Hyi mikä pervo sä oot varmaan maksullinen kun lähdet tollasiin mukaan.
On totta, että vanhempi ja rumempi nainen suostuu pervompaan seksiin. Tuomas Enbuskekin tämän totesi, hänen missinaisensa ei välttämättä kakkosta anna, mutta joku rumempi tai lähellä Enbusken omaa ikää oleva antaa.
Olen joskus miettinyt, kun jotkut ihan kerskailevat, että mies hakee toiselta naiselta sellaista, mitä eivät vaimoltaan saa. Minusta se ainakin kuulostaa nöyryyttävältä, että vaimon kanssa harrastetaan seksiä ja jaetaan arki, mutta kakkosen luona sitten käydään tuuppaamassa kakkoseen ja leikkimässä ties mitkä pissaleikit. Itse en ainakaan koskaan suostuisi olemaan joku, jolta saa an aa lia, jos oma vaimo ei sitä halua.
Pitääkö aina ne esimerkit etsiä jostain pissaleikeistä? Voihan kuvio mennä niinkin, että vaimo on estoinen tai kiinnostunut vain perusseksistä samassa asennossa ilman mitään mausteita tai vaihtelua, mutta siltä toiselta voi sitten hakea leikkisämpää otetta, kuten roolileikkejä, tai yleensä vain intohimoisempaa ja vähän villimpää asennoitumista seksiin.
Mieheni ex vaimo ei halunnut esim suuta, siis antaa tai ottaa vastaan, eikä muita asentoja kuin pitkällään. Ja ihan ovat 70 luvulla syntyneitä eikä mitään uskiksia. Erosivat naisen halusta jo kohta 20 vuotta sitten eli ei nyt tarvii pillastua mut kaikenlainen on elävää elämää
Ex-vaimon toivomus tietystä ja aina samasta asennosta on voinut perustua ihan vain siihen, että muut asennot aiheuttivat hänelle kipua. Niin yksinkertaista se voi olla. Asia, josta on vaikea puhua. Ei siellä tarvitse olla taustalla mitään moralismia tai toisen torjumista. Onhan parisuhteita, joissa mies tulee aina liian nopeasti tai miehellä on impotenssia. Niissä tapauksissa mies yleensä kieltäytyy keskustelemasta aiheesta, hän ei myöskään ole innokas täyttämään naisensa mahdollisia toivomuksia.
Ei tuossa ole ristiriitaa. Ihan normaalia touhua. Keski-Euroopassa on laajat vuokratyttöystävämarkkinat tyydyttämässä tätä tarvetta.
Vaimosta ei puhuta. Sääntö menee niin, että tietyt asiat jätetään ulkopuolelle.
Olen ollut yhdessä vaimoni kanssa 10 vuotta enkä ole koskaan pettänyt häntä. Käsittääkseni hänkään ei ole minua pettänyt. On sovittu, että jos tällaisia ajatuksia tulee, laitetaan suhde poikki sitten. Kusettamiseen ei lähdetä.
Ei se ole sen vaikeampaa. Aikuiset ihmiset voi olla rehellisiä, jos halua on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on vaimon kanssa vain lasten takia, oikea rakkaus ja intohimo on varattu minulle.
Kaikenlaiset uuvatit näitäkin uskoo. Himo voi olla sinua varten, rakkaus ei.
Eli rakastaa vaimoaan, kun panee muita?🤣
Ei tuossa ole ristiriitaa. Keski-Euroopassa on laajat vuokratyttöystävämarkkinat tyydyttämässä tätä tarvetta.
Ei mitenkään,en tosin kysellyt. Tästä on aikaa ja hävettää vieläkin niin paljon että moiseen olen sortunut. Tosin tässä tapauksessa häpeäisin vaikka se äijä olisi ollut sinkkukin. Sääliksi käy vaimoa jos vielä yhdessä ovat. Oli sen päiväinen luuseri. Ja en todellakaan tiedä missä mielentilassa olen ollut.