Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä

Vierailija
31.01.2022 |

Tarkoitan tässä nyt pidempää suhdetta

Kommentit (1041)

Vierailija
221/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mulla joskus varattu mies. Silloin se sopi mulle, kun ei kiinnostanut irtosuhteet yökerhoista. Oli tuttua ja turvallista.

En minä sitä miestä olisi omaksi huolinut, vaikka tykkäsin. Lainasin vaan vähän.

Vierailija
222/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on vaimon kanssa vain lasten takia, oikea rakkaus ja intohimo on varattu minulle.

Kaikenlaiset uuvatit näitäkin uskoo. Himo voi olla sinua varten, rakkaus ei.

Eli rakastaa vaimoaan, kun panee muita?🤣

Ei tuossa ole ristiriitaa. Keski-Euroopassa on laajat vuokratyttöystävämarkkinat tyydyttämässä tätä tarvetta.

Ei suomalainen, ydinperheessä kasvatettu nainen ymmärrä miehen todellista seksuaalisuutta. Keski-Euroopassa tämä ollaan tajuttu, ja se myy kuin häkä; mies kaipaa vaihtelevuutta, erilaisia kokemuksia, visuaalisia ärsykkeitä vastapainoksi perhe-elämälle. Tämä tekee elämästä tasapainoista ja täyteläistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ei ole tarpeellista selittää mitenkään, mutta joskus kysyttäessä olen sanonut, että parisuhdearki on tylsää ja kaipaan omaa elämää. Tottahan se on, kotona on vaimo ja muksut, siivoaminen, ruuanlaitto ja kauppareissut. Välillä päästään perhelomalle, mutta ei se kyllä minulle rentoutumiseen riitä, kun silloin ollaan melkein yhtä kiinni siinä perheessä kuin arkenakin. Välillä tarvitsen omaa yksityistä aikaa kauniin naisen kanssa ja seksuaalisten tarpeitteni kokonaisvaltaista tyydytystä.

Itsekäs kusipää, lakkaa tuhlaamasta vaimosi aikaa säälittävään itseesi.

Vierailija
224/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Ei mua sen avioliiton tila kiinnostanut enkä halunnut kuulla mitään sen vaimosta.

Vierailija
225/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ei ole tarpeellista selittää mitenkään, mutta joskus kysyttäessä olen sanonut, että parisuhdearki on tylsää ja kaipaan omaa elämää. Tottahan se on, kotona on vaimo ja muksut, siivoaminen, ruuanlaitto ja kauppareissut. Välillä päästään perhelomalle, mutta ei se kyllä minulle rentoutumiseen riitä, kun silloin ollaan melkein yhtä kiinni siinä perheessä kuin arkenakin. Välillä tarvitsen omaa yksityistä aikaa kauniin naisen kanssa ja seksuaalisten tarpeitteni kokonaisvaltaista tyydytystä.

Opettele sinä miehen seksuaalisuuden aakkoset ja palataan sitten jälleen asiaan. Jos nainen halua parisuhteen miehen kanssa, on nämä faktat hyväksyttävä, tai sitten elettävä tietoisesti valheessa.

Vierailija
226/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yhdessä vaimoni kanssa 10 vuotta enkä ole koskaan pettänyt häntä. Käsittääkseni hänkään ei ole minua pettänyt. On sovittu, että jos tällaisia ajatuksia tulee, laitetaan suhde poikki sitten. Kusettamiseen ei lähdetä.

Ei se ole sen vaikeampaa. Aikuiset ihmiset voi olla rehellisiä, jos halua on.

Tuommoinen on ihan turhaa partiopoikailua. Meinaatko oikeasti, että jos syrjähyppyyn tulee edes houkutus, eroaminen, omaisuuden jakaminen etc. sujuu ihan kivuttomasti? Kun olet elämän kerran saanut järjestettyä mukavalle tolalle, sitä on turha alkaa purkamaan ihan pienestä syystä. Pettää kannattaa mieluummin ensin ja katsoa sitten, miltä liiton jatkaminen tuntuu.

Jos olet fiksu, saat käydä vieraissa ihan rauhassa, jolloin pääset nauttimaan sekä liitosta että sivusuhteesta. Ei ole pakko valita joko-tai.

Vierailija
227/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on vaimon kanssa vain lasten takia, oikea rakkaus ja intohimo on varattu minulle.

Eli rakastaa sinua, mutta kelpaat vain pantavaksi silloin, kun vaimon kanssa eletyltä perhe-elämältä ehtii?

Niin, sitähän olen ihmetellyt miksi se vaimon kanssa eletty perhe-elämä sitten riitä.

Ei se järin suurta rakkautta osoita vaimoaankaan kohtaan.

Paremminkin tapa ja tottumus. Ehkä taloudelliset asiat.

Monet eivät vaan jaksa alkaa erorumbaan. Kun kuitenkin sietävät olla yhdessä.

Haetaan sitten sitä jotain muualta. Ja nyt en puhu pelkästään seksistä.

Hassua kun aina vedotaan, että sen toisen kanssa vaan pannaan.

Kyllä siinä voi olla muitakin tunteita.

Ihan yhtä hyvin jos kerran sen vaimonkin kanssa.

Eri asia ne, joilla on vain seksisuhde tarkoituksella.

Vierailija
228/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suhteessa mieheen, miksi olisin ollut kiinnostunut hänen vaimostaan tai perheestään? Sain lomat ja luksushetket, htväntuulisen nauttivan miehen - se riitti, sitä halusin.

Vierailija
229/1041 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla lailla se vaimokin haluaa joskus tyttöjen illan tai kosmetologille hemmoteltavaksi... Minulla se itseni hemmottelu tarkoittaa usein sitä, että annan itselleni tunnin-pari aikaa maksullisen naisen käsittelyssä. Kyse on pohjimmiltaan samasta, rahalla saa palvelua.

Vierailija
230/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mitään suhteitaan selittelemään? Kaksi tai useampi aikuinen on keskenään suhteessa, se siitä. Ei sun tarvitse ystävyyssuhteitakaan perustella kellekään, miksi sitten seksisuhteita? Lapsellinen ajatuskin, että itseään pitäisi selitellä ja selittää.

Vierailija
231/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopisi nyt tässä elämäntilanteessa suhde varatun kanssa, koska kaipaan lähinnä seksiä, mutta en oikein jaksaisi juuri nyt suhdetta. Erosin itse kesällä ja ei ole vielä suhteen aika. Itselläni on lapsia, joten en jaksa panostaa uuteen suhteeseen, en halua miettiä juhlapyhien ja lomien osalta, kenen kanssa ne vietän, ja minulla on oma elämäni lasteni kanssa. Mutta itse haluaisin kylläkin suhteen sellaisen kanssa, joka on sopinut kumppaninsa kanssa avoimesta suhteesta, koska haluan myös minimoida riskit kaikenlaiseen draamaan ja muuhun typerään.

Miksei sinkku mies kelpaa, vaan nimenomaan varattu?

Onhan niitäkin sinkku miehiä, jotka eivät halua parisuhdetta vaan pelkkää seksiä.

Perheellinen mies on sen perheensä kanssa juhlapyhinä, kuten minäkin olen lasteni kanssa, eikä silloin kukaan vonkaa seksiä, kuten joku sinkku saattaisi just vapaapäivänään kaivata seuraa.

Miten kestät juhlapyhät ilman että saat k y r p ä ä ?

Vierailija
232/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopisi nyt tässä elämäntilanteessa suhde varatun kanssa, koska kaipaan lähinnä seksiä, mutta en oikein jaksaisi juuri nyt suhdetta. Erosin itse kesällä ja ei ole vielä suhteen aika. Itselläni on lapsia, joten en jaksa panostaa uuteen suhteeseen, en halua miettiä juhlapyhien ja lomien osalta, kenen kanssa ne vietän, ja minulla on oma elämäni lasteni kanssa. Mutta itse haluaisin kylläkin suhteen sellaisen kanssa, joka on sopinut kumppaninsa kanssa avoimesta suhteesta, koska haluan myös minimoida riskit kaikenlaiseen draamaan ja muuhun typerään.

Miksei sinkku mies kelpaa, vaan nimenomaan varattu?

Onhan niitäkin sinkku miehiä, jotka eivät halua parisuhdetta vaan pelkkää seksiä.

Perheellinen mies on sen perheensä kanssa juhlapyhinä, kuten minäkin olen lasteni kanssa, eikä silloin kukaan vonkaa seksiä, kuten joku sinkku saattaisi just vapaapäivänään kaivata seuraa.

Miten kestät juhlapyhät ilman että saat k y r p ä ä ?

Niimpä. Esims. pääsiäisseksi on ihan parasta!

Vierailija
233/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele sinä miehen seksuaalisuuden aakkoset ja palataan sitten jälleen asiaan. Jos nainen halua parisuhteen miehen kanssa, on nämä faktat hyväksyttävä, tai sitten elettävä tietoisesti valheessa.

Miksi menit naimisiin?

Vierailija
234/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä haluat uskoa.

Itse ainakin olen puolisoni kanssa vain lasten takia. Olen rakastanut jo kauan toista, suhteessa en kuitenkaan ole hänen kanssa.

Vierailija
235/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, että nämä pettävät miehet eivät kuitenkaan suo vaimolle samaa vapautta sivusuhteeseen kuin heillä itsellään on. Siinä vaiheessa meneekin sitten lusikat jakoon.

Vierailija
236/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vieraissa käynti on "kasuaalia kuin kampaajalla käynti", niin siitähän pitäisi olla luontevaa keskustella vaimon kanssa.

Muuten tollanen rehvastelu kuulostaa siltä, että henkilö ei ole rehellinen edes itselleen. Ei mikään älykkyyden merkki.

Vierailija
237/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kuvottavia.

Vierailija
238/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, että nämä pettävät miehet eivät kuitenkaan suo vaimolle samaa vapautta sivusuhteeseen kuin heillä itsellään on. Siinä vaiheessa meneekin sitten lusikat jakoon.[/quote

Miehet on reviiritietoisia, nehän voi olla mustasukkaisia entisestä naisystävästäkin vielä tovin eron jälkeen, vaikka itse olisivat olleet eron tekijä.

Vierailija
239/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä (se puoliso) sain kuulla että tuo kakkonen on vain reppana jolla ei ole kunnon ystävyyssuhteita ja hänen aviomies on kylmä ja masentunut. Ja että armas mieheni vain ystävyyttä ja piristystä tarjosi flirttailullaan. Että armas mies sai vastineeksi palvontaa tältä reppanalta, mutta että ei hän sellaisesta voisi koskaan kiihottua, hänhän saisi tuota parempiakin jos muka haluaisi, mutta minä olen paras, joten no worries.

Hän (se toinen nainen) sai kuulla kuinka minä olen masentunut ja vähät välitän seksistä, mutta perhe on aina tärkein. Nainen oli samaa mieltä, että perheet ovat niin tärkeät että ei kerrota puolisoille. Nainen koki "sielujen yhteyttä".

Totuus kun tuli ilmi, kaikki osapuolet juttelivat erikseen keskenään. Oli itseään toteuttava ennuste , että puolisot muka masentuneita, koska kyllä se matalaksi veti! Tuo salapari varmaan koko ajan ruokki toistensa käsityksiä että omat puolisot ovat ulkona parisuhteesta eivätkä olisi sitoutuneita. Koska eivät itse olleet sitoutuneita.

Oksettavinta oli, että meillä oikeasti peitto heilui säännöllisesti. Juuri silläkin hetkellä kun tuo nainen päätti laittaa viestin jossa suhde paljastui. Mies oli juuri vannonut rakkauttaan ja kuinka onnellinen on. Kukapa sitä ei olisi onnellinen kun tuplasti saa. Meni pohja kyllä kaikelta.

Mikä siinä onkin, että moni heiluttaa sitä kun jotain voitonmerkkiä, että kävi se kovaa vauhtia vieraantuva puoliso vielä munkin sängyssäni samaan aikaan kun tapaili toista?

Kuitenkin tunnen läheisesti muutaman tällaisen tapauksen kun on pidetty vanhaa ja uutta suhdetta päällekkäin ja osalliset itse kertovat, että kotona seksiä oli yhä aluksi siksi, että oli yhtäkkiä muutenkin seksuaalisesti ylivirittynyt ja lopulta vain siksi, ettei herättäisi epäilyjä, jäisi kiinni tai syyllisyyttä helpottamaan. 

Oma mies on kerran myöntänyt suostuneensa seksiin koska hänellä oli salattavaa eikä halunnut herättää epäilystä. Tulen muistamaan sen kerran varmaan ikuisesti. Huomasin heti, että jotain on pielessä, otteet oli jotenkin kylmät ja suurpiirteiset. Tunsin itseni aivan kuin esineeksi. 

Vierailija
240/1041 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole ristiriitaa. Keski-Euroopassa on laajat vuokratyttöystävämarkkinat tyydyttämässä tätä tarvetta.

Miksi maksaa jos saa tarvittaessa ilmaistakin kunhan vähän esittää olevansa kiinnostunutta muustakin kuin panosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi