Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen totaalisesti kyllästynyt "alfa-miehiin"

Vierailija
05.06.2015 |

.. ja ikää vasta 24. Kaksi aiempaa suhdetta ns. Alfa-uroiden kanssa ihan äkyttömät flopit. Toinen jääkiekkoilija ja toinen vakuutusalan executive-tehtävissä. Ulkonäköä ja rahaa oli, siihenpä jäikin. Molemmat itsekkäitä, sovinistisia ja huonosti käyttäytyviä.

Nyt kun saisi tavallisen, reilun ja mukavan miehin. Baarista löytyi edelliset, nyt olen lenkillä ja salilla katsellut sillä silmällä miehiä. Joku vastavalmistunut inssi-mies jonkunnäköisellä liikuntataustalla olisi unelma. Tämä siis esimerkkinä ;)

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:33"]

3 - kuinkahan yleistä tuo puhkinussiminen on? Gynekologina en ole vielä törmännyt 8 vuotta kestäneellä urallani moiseen.

[/quote]

Tarkoittaisiko puhkinussiminen enempi sitä, että joskus ollaan revitelty oikein kunnolla ja enää ei ole niin väliä, vaikkei samanlaisiin suorituksiin yltäisi. Vrt. joskus on juostu kilpaa sm-tasolla ja nykyään riittää ihan sunnuntaikävely liikuntamuotona.

Vierailija
22/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:18"]

Alfat nussinu sut puhki ja nyt puhkinussittuna kelpaa se "kiva" beta-mies, joka kohtelee sinua kuin prinsenssaa?

T: se kiva ja komea inssi-mies, jolla hyvä arvot, mutta vain neitsyt kelpaa vaimoksi tai kunnon suhteeseen

[/quote]Olethan itsekin neitsyt etkä puhkinussittu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:13"]No eikö noi kuitenkin antanut kunnon kyydit makuuhuoneessa ?
[/quote]

Oman kokemuksen mukaan vähän hiljaisemmat ja nörtihtävät miehet ovat olleet parhaita sängyssä. "Alfat" luulevat, näin kärjistetysti naisten valuvan hunajaa vain koska "alfa" heilauttaa löysää kulliaan naisen edessä.

Vierailija
24/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ TAHANSA MUTTA EI NÄITÄ MIEHIÄ ENÄÄ

Joo, mua ei kukaan näistä alfoista varottanut etukäteen. Sellainen käveli vastaan ja jäi matkaan mukaan. Tituleerasi minua "maailman kauneimmaksi ja viisaimmaksi naiseksi". Naureskelin, että joopa joo, en todellakaan oo, enkä tässä iässä (40 v.) enää moisia jaksa kuunnella.

Sittemmin, kun ensihuuma haihtui, nimitykseni ovatkin muuttuneet ns. realistisemmalle tasolle, ja ovat nykyään esim. "ulvova paskakasa", "pelkkä paskakasa", "vinkuja", "dingelidong", "k'*sipää", "daiju" - sekä edellä mainitut kirosanojen kera siten, että kirosana lisätään alkuun.

Olen päätymässä siihen, että taitaa olla parempi kokonaan ilman miestä, sillä riskit näistä huikean mahtavista alfa-uroista ovat turhan kovat. En jaksa enää yhtäkään.

Tai siis mistä minä tiedän onko tämä nykyinenkään mikään alfa, saati sitten mikään narsisti, plörsisti tai psykopaatti. Mutta minun oloni tämä versio saa ainakin niin totaalisen alhaiseksi & mitättömäksi & riittämättömäksi, että olen jopa miettinyt naisiin vaihtamista - harmi vaan kun eivät kolahda mulle yhtään.

Vierailija
25/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa mistä sen Alfa-miehen sitten tunnistaa?

Näkyykö jo ulkonäössä? Entä luonteessa?

Vierailija
26/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:18"]

Alfat nussinu sut puhki ja nyt puhkinussittuna kelpaa se "kiva" beta-mies, joka kohtelee sinua kuin prinsenssaa?

T: se kiva ja komea inssi-mies, jolla hyvä arvot, mutta vain neitsyt kelpaa vaimoksi tai kunnon suhteeseen

[/quote]

Sulla varmaan on tarjota naiselle samaa?

Vierailija
27/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "alfani" on sellainen ulospäin testosteronia puhkuva ketale, joka jaksaa ylistää muille, mutta jolle muutun arvottomaksi neljän seinän sisällä.

Alfa on aggressiivinen, naistakin kohtaan. Oiva supliikkimies. Taitava huijari. Marttyyri. Seksissä vain itseään ajatteleva (ellen huuda että haloo, minä tässä myös!). Status kohdillaan. Sydän kadoksissa.

Olin joskus ihmissuhteessa, jossa oli tunteita, lämpöä ja syvyyttä. Alfa on pintaa ja liitoa, mukamas niin mahtavaa, mutta oikeasti ohutta ja matalaa.

Vähän kun vertaisi valtamerta vesilammikkoon.

Vierailija
28/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeat alfamiehet on fiksuja ja kohtelevat toisia arvostavasti. Ei agressiivisia.

Vierailija
29/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:43"]

Täällä palstalla päivystää yllättävän monta lassukkamiestä. :O

[/quote]

Lassukka on todella kulunut nimitys kaikille, jotka eivät nosta Pyhää Vulvaa ansiottomalle jalustalleen.

Ei se sinun vittusi niin erikoinen ole, että sinua tulisi palvoa tai korottaa sinut yli-ihmiseksi. Vain pelkän vittusi voimalla.
[/quote] Painu luuseri takaisin komeroosi runkkaamaan, äitisi pääsee pian töistä ja saat ruokaa.

Vierailija
30/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nämä "ei oikeat alfa-miehet" sitten ovat? Mutaatioita? Mappi Ö:n tavaraa?

Vierailija
31/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun miehet näyttävät ainakin olevan tuota Ö-sarjaa...

Vierailija
32/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:17"]

Mutta oikeat alfamiehet on fiksuja ja kohtelevat toisia arvostavasti. Ei agressiivisia.

[/quote]

Naista ne kyllä pitää pelkkänä patjana.

Vierailija
33/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:19"]No mitä nämä "ei oikeat alfa-miehet" sitten ovat? Mutaatioita? Mappi Ö:n tavaraa?
[/quote] omegoja jotka runkkaavat hentsulle ja itkevät kun naiset ovat huoria = eivät tahdo ylipainoista minikyrpää vaivoikseen.

Vierailija
34/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:19"]

No mitä nämä "ei oikeat alfa-miehet" sitten ovat? Mutaatioita? Mappi Ö:n tavaraa?

[/quote]

Ulkonäköä ja egoa on sen verran, että pidetään itsestään kauheaa meteliä. Sydämen sivistys on toissijaista. Aidolla alfalla on ulkonäköä ja sydämen sivistystä, eikä pidä itsestään hirveää meteliä.

Vierailija
35/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile puhua ennenkuin pussaa tai toista pain, mutta ala hanki itsellesi ikavyyksia herjaamassa kustannuspaikalla vaikkapa miesasiakkaita(si).

Mies kun ei ole - vielä - kysynyt sinulla juuri mitään kun alat jo "suoltamaan".
Ala edes kumartele kavelemalla taaksepain.
Ala ka myoskaan huutele talle matkan paasta; se ei ole kovin sosiaalista. Wakarimaska?

Vierailija
36/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:20"]

Tämän ketjun miehet näyttävät ainakin olevan tuota Ö-sarjaa...

[/quote]

Onko paljonkin hiekkaa pimpulissa?

Vierailija
37/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö noi kuitenkin antanut kunnon kyydit makuuhuoneessa ?

Vierailija
38/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/39 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 - kuinkahan yleistä tuo puhkinussiminen on? Gynekologina en ole vielä törmännyt 8 vuotta kestäneellä urallani moiseen.