Lue keskustelun säännöt.
Onko normaalia olla normaali?
12.06.2015 |
Tuntuu tämäkin palsta olevan täynnä toinen toistaan kahelimpaa tallaajaa, joten onko normaalius jo epänormaalia?
Kommentit (4)
Pohdin ihan sitä samaa. Olenko normaali kun mulla on hyvä itsetunto ja en kysy täällä "olenko normaali jos tykkään aamuisin syödä kaurapuuroa?"
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihmiset ei osaa ajatella ilman käsitettä "normaali"
On muodikasta olla hullu tai epänormaali.
Olen työpaikallani ainoa joka ei käy jossain terapiassa tai keskusteluryhmässä, ja tunnen itseni hiukan oudoksi