Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä;((((163cm/64kg)))))))

Vierailija
05.06.2015 |

33v, ei synnyttänyt, Nainen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, normaalipainoindeksin paino. 

Nykyisin ajattelen näin, mutta muistan että parikymppisenä olisin sanonut että hyi lihava. Olin silloin itse yleensä alle 50-kiloinen, pituus 165. Mutta kyse oli täysin vääristyneestä kehonkuvasta, nykyisin ymmärrän että LIHAVA tarkoittaa jotain ihan muuta. 

Vierailija
2/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sopiva. Tosin ei pelkät luvut kerro kaikkea, ruumiinrakenne (lihaksikkuus) vaikuttaa myös ja oma kokemus, eli onko hyvä olo ja viihtyykö kehossaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:42"]

Ihan sopiva. Tosin ei pelkät luvut kerro kaikkea, ruumiinrakenne (lihaksikkuus) vaikuttaa myös ja oma kokemus, eli onko hyvä olo ja viihtyykö kehossaan.

[/quote]

no haluisin olla laihempi, (syömishäiriö/ahmin), vatsa"iso", vaikea pienentää mahalaukkua syömismäärällä,kun syömishäiriö on tunnepohjainen yms. lihaksia löytyy.

-ap

Vierailija
4/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Ihan samat mitat kun mulla. Mä oon vaan tehnyt 3 lasta tähän maailmaan. Eli olen hoikka tuollaisella pienellä vatsamakkaralla : )

Vierailija
5/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:44"]

Huomiohuora!

[/quote]

sano sit vasta,kun alan huoraks;)

-ap

Vierailija
6/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:44"]

Huomiohuora!

[/quote]

sano sit vasta,kun alan huoraks;)

-ap

[/quote]

Sinä kysyit ja sait vastauksesi. Mielipide ei ole = mitä sinä olet

Vierailija
7/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:45"]

Hah! Ihan samat mitat kun mulla. Mä oon vaan tehnyt 3 lasta tähän maailmaan. Eli olen hoikka tuollaisella pienellä vatsamakkaralla : )

[/quote]

Vau!

-ap

Vierailija
8/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvät mitat. ei sun tarvi laihduttaa.

Vierailija
9/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:53"]

[/quote]

Kiitos! 

Lapsellista,mutta mä oon ihan maassa tämäntakia ja mun elämä on pelkää laihduttamista.

-ap

Vierailija
10/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:59"]

[/quote]

Kiitos! 

Lapsellista,mutta mä oon ihan maassa tämäntakia ja mun elämä on pelkää laihduttamista.

-ap

[/quote]

Ehkä sinun pitäistisi hakea apua ongelmaasi. Aiemmin mainittu huomiohuoraa(vertauskuva, ei fyysistä huoraamista) kuvaa ongelmaasi oivallisesti. Positiivinen palaute verkossa voi parantaa minärakennetta, mutta ei se ongelmaa poista. 

Vierailija
11/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse saman pituinen ja painan 55 kg. En juuri harrasta liikuntaa ja olen ns laihaläski.

Älä turhaan stressaa painosta. Syö, nuku ja liiku hyvin. Ole itseesi tyytyväinen.

Vierailija
12/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:59"]

[/quote]

Kiitos! 

-ap

[/quote]

Ehkä sinun pitäistisi hakea apua ongelmaasi. Aiemmin mainittu huomiohuoraa(vertauskuva, ei fyysistä huoraamista) kuvaa ongelmaasi oivallisesti. Positiivinen palaute verkossa voi parantaa minärakennetta, mutta ei se ongelmaa poista. 

[/quote]

En saa sh;n tarvitsemaa apua ja en ole ainoa nainen, joka siitä kärsii ja jota se koskettaa, valitettavasti.

-ap

Vierailija
13/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan sama koko mulla ja minäkin olen kolmen lapsen äiti. Pehmeää on, mutta hoikaksi ihmiset sanovat. Laihempana olen luiseva.

Vierailija
14/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:05"]

Olen itse saman pituinen ja painan 55 kg. En juuri harrasta liikuntaa ja olen ns laihaläski.

Älä turhaan stressaa painosta. Syö, nuku ja liiku hyvin. Ole itseesi tyytyväinen.

[/quote]

Viisaita sanoja, vaikea omaksua. Ihanan kannustava asenne sulla. Oisimpa sä!

-ap

Vierailija
15/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tällaset kysymykset. Mistä me voitais olla mittään mieltä.
Esim, mä oon 164/54 ja läski! Siis kyllä myös neljä synnyttänyt, mutta ihan rehellisesti läski. Nimittäin lihasta ei ole juuri yhtään. Luuta, nahkaa jalyllyvää läskiä.
Mutta siskoni, synnyttämätön kolmekymppinen, painaa kymmenen kiloa enemmän, ja on täyttä terästä. Hänellä on myös raskaampi luusto, kun itse olen linnunluinen.
Eli en ole mitään mieltä muusta, kuin että tällaiset avaukset ovat turhia.

Vierailija
16/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:09"]

Tasan sama koko mulla ja minäkin olen kolmen lapsen äiti. Pehmeää on, mutta hoikaksi ihmiset sanovat. Laihempana olen luiseva.

[/quote]

Lapsen synnyttänyt nainen on kauniisti naisellinen. Vau, sulla on kolme lasta, Oisimpa noin rikas!:)

-ap

Vierailija
17/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:08"]

En saa sh;n tarvitsemaa apua ja en ole ainoa nainen, joka siitä kärsii ja jota se koskettaa, valitettavasti.

-ap

[/quote]

Mistä kaikkialta olet hakenut tai pikemmin vaatinut apua. Se on niin helppo todeta ongelma, mutta todellisen vastuunottaminen vaatiikin itseltä vähän enemmän. 

Vierailija
18/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:10"]

Ärsyttää tällaset kysymykset. Mistä me voitais olla mittään mieltä. Esim, mä oon 164/54 ja läski! Siis kyllä myös neljä synnyttänyt, mutta ihan rehellisesti läski. Nimittäin lihasta ei ole juuri yhtään. Luuta, nahkaa jalyllyvää läskiä. Mutta siskoni, synnyttämätön kolmekymppinen, painaa kymmenen kiloa enemmän, ja on täyttä terästä. Hänellä on myös raskaampi luusto, kun itse olen linnunluinen. Eli en ole mitään mieltä muusta, kuin että tällaiset avaukset ovat turhia.

[/quote]

Jokaisessa avatussa keskustelussa on yleensä toivonsiemen, tulla kuulluksi, kohdata joku jossain, täällä.

ja en nyt tarkoita provoja, vaikka kyllä heilläkin varmasti joku tarve on. :)

-ap

Vierailija
19/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:08"]

-ap

[/quote]

Mistä kaikkialta olet hakenut tai pikemmin vaatinut apua. Se on niin helppo todeta ongelma, mutta todellisen vastuunottaminen vaatiikin itseltä vähän enemmän. 

[/quote]

sh-vertaistuki, tyttöjentalo, psykologi, sairaanhoitaja, lääkäri.

Nyt on annettu lääkkeet. Oon yksin lääkkeiden kanssa ilman keskusteluja,tukea. Mun mielestä tää ei mene ihan oikein, mutta uskon etten ole ainoa.

sh on ollut 9-vuotiaasta asti.

Vierailija
20/32 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 14:10"]

Ärsyttää tällaset kysymykset. Mistä me voitais olla mittään mieltä. Esim, mä oon 164/54 ja läski! Siis kyllä myös neljä synnyttänyt, mutta ihan rehellisesti läski. Nimittäin lihasta ei ole juuri yhtään. Luuta, nahkaa jalyllyvää läskiä. Mutta siskoni, synnyttämätön kolmekymppinen, painaa kymmenen kiloa enemmän, ja on täyttä terästä. Hänellä on myös raskaampi luusto, kun itse olen linnunluinen. Eli en ole mitään mieltä muusta, kuin että tällaiset avaukset ovat turhia.

[/quote]

Jokaisessa avatussa keskustelussa on yleensä toivonsiemen, tulla kuulluksi, kohdata joku jossain, täällä.

ja en nyt tarkoita provoja, vaikka kyllä heilläkin varmasti joku tarve on. :)

-ap

[/quote]

Voi lässyn lässyn ja hymiöitä loppuun keventämään!

Oletko kentien masentnut?! Masentunut toimii verkossa juuri niin kuin sinä toimit ja se on heille erityisen tärkeää. Syömishäiriöt ja masennus kun kulkevat käsikädessä.