Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pätkiikö muilla Saunalahden nettiyhteys?

Vierailija
05.06.2015 |

Kymmenen kertaa on menny jo poikki tunnin sisällä. Ja Elisan häiriökartta ei toimi, niinkuin yleensäkään sillon, ku nettiyhteyksissä on häikkää. Tämä siis Pohjois-Savossa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkii.
Aina tulee mieleen pahin...

Vierailija
2/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pätkinyt jo monta vitun viikkoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkiikö muilla rakkaan valtionkonttorimme Kelan nettisivut? Jumalauta menee hermot, kai sitä täytyy lähteä happamien toimistotätien luo hiillostettavaksi...

Vierailija
4/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pätkinyt koko aamun puhelimen nettiyhteys, itse olen Kuopiossa.

Vierailija
5/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen nettiyhteys pätkii täällä Oulussa

Vierailija
6/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin just saunalahteen, mulla on ollut vuosia telefinland eli oon nyt ollut uskoton. Telefinland on toiminut moiteettomasti ja toivottavasti tämäkin kun lähden maaseudun rauhaan kohta.

Vierailija
7/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkii pahasti >:-( Helsingissä olen.

Vierailija
8/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi toimii, muut sivut eivät. Instagrami ei toimi. Outoa.

Vierailija
9/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.6.2015 12:22
Päivitetty: Häiriö Elisan laajakaistayhteyksissä koko Suomen alueella 05.06.2015 klo 10:30 alkaen

Elisan kiinteissä laajakaistayhteyksissä on parhaillaan häiriöitä koko Suomen alueella. Noin klo 10:30 alkanut vikatilanne vaikuttaa kaikkiin Elisan laajakaistaliittymiin, mobiililaajakaistayhteyksiin, sekä niitä käyttäviin palveluihin, mm. Elisa Viihde -palveluun. Häiriö vaikuttaa myös osaan Elisan yritysverkon liittymistä.

Vian korjaustoimenpiteet ovat käynnissä.

Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa haittaa.

Tiedotamme muutoksista ja häiriöistä osoitteessa www.elisa.fi/hairiotiedotteet ja häiriökartalla www.elisa.fi/hairiokartta. Häiriötiedotteet ja -kartta näkyvät Elisan kaapeli-televisioverkon alueella kanavapaikalla 380 ja Elisa Viihde -palvelussa kanavapaikalla 860.

Vierailija
10/10 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaiset saitit (Youtube yms.) eivät toimi, mutta esim. tämä foorumi ja Ylen sivut latautuvat, vaikkakin hitaasti. Sama ongelma oli viimeksi pari viikkoa sitten, paitsi että koko netti ei toiminut lainkaan :) :) :) :)

Persestä, kun pitäisi saada kouluhommia tehtyä, dedikset paukkuu... Kai pitää kohta lähteä kirjastoon, jos ei netti pian pelitä kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi