Kaikki hienot muijat meni naimisiin
Kommentit (20)
hienot=upeat=kuumat=hauskat=fiksut=lämpimät ja niin eespäin
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:31"]hienot=upeat=kuumat=hauskat=fiksut=lämpimät ja niin eespäin
[/quote]
Kaikki
On täällä viel ainakin yks 32v. mut mä oon luonteeltani pikkumyy:)
En oo kyllä nähnyt hienoa yli 30-vuotiasta naista ns. vaimokandidaatiksi soveltuvaa vapaana.
T:ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:58"]
En oo kyllä nähnyt hienoa yli 30-vuotiasta naista ns. vaimokandidaatiksi soveltuvaa vapaana. T:ap
[/quote] Odota vielä hetki. Ne eka kierroksella varatut eroaa 35-40-vuotiaina. Silloin kannattaa olla hereillä.
Mä en oo menny, lapsiakin on ja ikää yli 30
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:58"]
En oo kyllä nähnyt hienoa yli 30-vuotiasta naista ns. vaimokandidaatiksi soveltuvaa vapaana. T:ap
[/quote] Odota vielä hetki. Ne eka kierroksella varatut eroaa 35-40-vuotiaina. Silloin kannattaa olla hereillä.
[/quote]
Jos tahtoo elättää edellisen miehen kersoja niin mikäpä se siinä... :D
N18
Mikset sä ap ole kelvannut kellekään?
Parhaat naiset viedään aikaisin ja vanhempana onkin jäljellä se tavara, jonka piti juosta juoksuja nuorena.
kaikki kauneimmat ei oo välttämättä löytänyt sopivaa yli 30:n..ap,kyllä meitä on
Täällä olis kohta vapaa, 38-vuotias hyvännäköinen nainen, jonka avioliitto loppui läheisyyden ja seksin puutteeseen (minä siis halukas, mies ei). Olen koulutettu ja hyvässä työssä oleva, hyvin toimeen tuleva, mukava, urheilullinen ja siis himokas. Pystytkö sinä täyttämään minun haaveeni?
Muuten mutta toi loppu alkoi pelottaa.
No pääsi naimisiin kun sano miehelle että nyt mennään naimisiin..en taida olla kovin viehko.Ei vaan kehannu tehä enenpää lapsia susiparina.
Älä pelkää, en ole mikään pelottava akka, vaan sellainen normaali nainen. ;)
T. 19
Hienot?