Taas paikallisen Ässä-kaupan veriappelsiinien verkkopussissa 2 mätää hedelmää kuudesta.
Miksei voi ite valita,vaan pitää ostaa sika säkissä. En kehtaa palauttaa paskoja tuotteita,kassalleko ne pitäis viedä?
Kommentit (11)
Kieltämättä 1 tai 2 homehtuu aina täälläkin.
Vie takaisin. Ne on bulkkituotteita, jotka tulee Inexin varastolta isoina erinä. Ei myyjät niitä ehdi tutkia. Takasin vaan ja uudet tilalle.
Tää on niin raivostuttavaa muidenkin hevi-osaston tuotteiden kanssa. Millon on vihreitä perunoita, millon valkosipulissa ruskeita kohtia ja sisus vihreä. GRRR!!!
Joskus ennen vanhaan viinirypäleetkin noukittiin käsin terttuineen pusseihin isosta laarista. Eivät olleet muovirasioissa silloin. Silloin saattoi jättää huonot hedelmät pois.
Vierailija kirjoitti:
Jätä ne vaan ostamatta
Tiiätkö,että ne on niin saamarin hyviä ja mehukkaita,oon kai koukussa,mut en haluaisi maksaa täyttä hintaa,jos kolmasosa pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ennen vanhaan viinirypäleetkin noukittiin käsin terttuine en pusseihin isosta laarista. Eivät olleet muovirasioissa silloin. Silloin saattoi jättää huonot hedelmät pois.
Kyllä meidän s-marketissa ja prismassa myydään rypäleitä irtona. Voit ottaa just sen verran ku tarviit ja huonot voit jättää pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä ne vaan ostamatta
Tiiätkö,että ne on niin saamarin hyviä ja mehukkaita,oon kai koukussa,mut en haluaisi maksaa täyttä hintaa,jos kolmasosa pilalla.
Tutki ne tarkemmin itse siellä kaupassa 🤷
Jos on silminnähden huonoja, pistä johonkin sivuun, niin myyjä laittaa ne sit pois. Heviosastoa käydään siistimässä ja täyttämässä muutaman kerran päivässä. Ei kaikkea ehdi huomata ennen asiakkaita.
Jos ne ei ole ulkoapäin huonoja, vaan halki leikatessa vasta huomaa, että pilalla, niin sellaiselle myyjät ei mahda mitään.
Minusta on kumma, kun kaikissa muissa tuotteissa pitää olla jotain päiväyksiä kuten viimeinen myyntipäivä, mutta valmiiksi pakatuissa hedelmissä ja kasviksissa ei ole edes pakkauspäivää. sitten yrität vaikka tomaattirasiasta päätellä katsomalla onko jo liian pehmeitä vai vielä ihan napakoita.
Joutaisi lopettaa pakkomyynti rasioittain. Kaikissa niissä on sama vika.
S-marketissa saa katsoa tosi tarkasti vihannesten ja hedelmien kunnon. Eivät ole tuoreinta tavaraa ikinä.
Jätä ne vaan ostamatta