Tapailumies tarjosi puhelimensa pin-koodia. Hänestä meidän tulisi "luottamuksen takia" vaihtaa pin-koodeja
Kommentit (52)
Sinä et ole normaali, kun tällaista edes kysyt.
Vierailija kirjoitti:
Mun entinen miesystävä tosi oudosti kuikuili aina puhelimeni suuntaan jos katsoin vaikka jonkun viestin tai pelkästään kellon mutta bannerina näkyi joku tullut viesti. Siis saattoi ihan tiivistää lähemmäs ja kurotella näykvästi. Tuli tosi kytätty olo, vaikka en mitään pettämistä todellakaan ollut tekemässä (mies itse petti). Ihmisillä saa olla omia yksityisasioita esim työ ja sukulaiset suhteessakin, kirjesalaisuus koskee myös viestejä.
Koska mies oli selvästi niin kiinnostunut puhelimestani vaihdoin usein pin-koodin ettei hän varmasti olisi saanut napattua sitä mistään. Ei ole tervettä jos suhteessa joutuu toimimaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas päinvastoin kuin mitä pääosa mielipiteistä tuntuu olevan. Suhteessa ihan normaalia olla avoin ja keskittyä nauttimaan elämästä. Usein tyttöystäväni käyttää puhelintani kun siinä isompi näyttö, kivampi pelata tai kattoa leffaa, yms.
Tässähän ei ollut kyse edes suhteesta vaan tapailusta. Aika vieraasta ihmisestä siis.
Lopeta sen miehen tapailu. Hän ei ole normaali. Voit olla tekemisissä sellaisen tyypin kanssa josta on parasta olla erossa.
Kukaan terve tyyppi ei pyydä toisen pin-koodia. Ei ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas päinvastoin kuin mitä pääosa mielipiteistä tuntuu olevan. Suhteessa ihan normaalia olla avoin ja keskittyä nauttimaan elämästä. Usein tyttöystäväni käyttää puhelintani kun siinä isompi näyttö, kivampi pelata tai kattoa leffaa, yms.
Ehkä et huomannut että he vasta tapailevat. Teillä ilmeisesti jo pidempi suhde jolloin tuo normaalia. Mutta miksi ihmeessä päästäisi tapailukumppanin kaikkiin yksityisiin asioihin kiinni. Lisäksi monilla on puhelimissa tietoa jota ei halua jakaa tapailukumppanille vaikka kyse ei ole pettämisestä mutta esim kavereiden viestien sisällöt koskien vaikka kaverin sairautta, parisuhdetta jne. Toisekseen jotkut asentavat seurantaohjelmia ym vakoiluohjelmien toisen puhelimelle jos saavat tilaisuuden.
Minusta luottamus ansaitaan ensin muuten ja sitten voidaan käyttää toistemme puhelimia. Ei apn tapailumiehen tavalla että ensin pääsy toistensa puhelimille ja se muka osoittaisi luottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Ap on trolli.
Ei ole sellaista sanaa kuin tapailumies. vain valcorosca vääntää sanoja noin.
No niin, istuhan tuohon sohvalle, tosta vähän vilttiä päälle, noin. Tässä lämmintä maitoa ja keksi. Kerrohan nyt mikä se noin mieltä harmittaa?
Jumala vie sinut HERRAN liitonarkkiin. On turvallista sanoa, että jos et tiedä mitä olet tekemässä, et voi tehdä sitä. Israelissa sitä piti käyttää muukalaisena, kuin pankkia, sijoitettavana keskelle katua HERRAN huoneen eteen. Lisäksi, jos haluat käyttää sitä muihin tarkoituksiin, voit käyttää oikeita tietoja. Et pysty seisomaan vihollistesi edessä, mutta et pysty seisomaan muun maailman tiellä. Kyse on täydellinen lemmikki.
Muista luottamuksen nimissä kertoa myös pankin sovelluksen nelimerkkinen tunnistuskoodi.
Pum pum pam pam Paulin taikakaulin. Boom boom boomer.
Eikö ap lue ollenkaan uutisia, joissa jatkuvasti toitotetaan, että salasanat ovat yksityisiä, eikä niitä anneta kenellekään toiselle.
Ellei ap sitten ole siinä tilassa, että tarvitsee avustajan huolehtimaan asioistaan ja auttamaan myös pin-koodin näpyttelyssä.
Tuo "parisuhteesta" puhuva "tapailumies" haluaa kontrolloida alusta lähtien. Suosittelen ap:lle, että hankkii toisen, salaisen puhelimen, jolla hoitaa oikeat yksityisasiansa kuten viestit kavereiden kanssa tai pankkiasiat.
Miehelle voi antaa pin-koodin "viralliseen" puhelimeen, jolla ap soittaa äidilleen ja katsoo säätiedotukset.
Niin se mieskin menettelee.
Vierailija kirjoitti:
Asia tuli mielestäni ihan viattomassa yhteydessä puheeksi. Oltiin ulkoilemassa ja pakkasen takia minulta loppui akku. En edes tajunnut, että se on näin hyvin, hyvin huono asia ja välitön merkki hyväksikäytöstä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap lue ollenkaan uutisia, joissa jatkuvasti toitotetaan, että salasanat ovat yksityisiä, eikä niitä anneta kenellekään toiselle.
Ellei ap sitten ole siinä tilassa, että tarvitsee avustajan huolehtimaan asioistaan ja auttamaan myös pin-koodin näpyttelyssä.
Tuo "parisuhteesta" puhuva "tapailumies" haluaa kontrolloida alusta lähtien. Suosittelen ap:lle, että hankkii toisen, salaisen puhelimen, jolla hoitaa oikeat yksityisasiansa kuten viestit kavereiden kanssa tai pankkiasiat.
Miehelle voi antaa pin-koodin "viralliseen" puhelimeen, jolla ap soittaa äidilleen ja katsoo säätiedotukset.
Niin se mieskin menettelee.
Niin miksi? Ap:n kannattaisi nyt vaan juosta ja lujaa, ainoa mitä puhelimelle kannattaa tehdä on estää tapailumies kaikissa medioissa.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta sen miehen tapailu. Hän ei ole normaali. Voit olla tekemisissä sellaisen tyypin kanssa josta on parasta olla erossa.
Kukaan terve tyyppi ei pyydä toisen pin-koodia. Ei ikinä!
Siis hän ei pyytänyt sitä, vaan tarjosi omaansa ensin ja sitten sanoi, että hänestä voitaisiin vaihtaa näitä. Ap
Tapailumieheni amerikkalainen öljynporausinsinööriupseeri osoitti myös ihanasti luottamusta ja antaa minulle pääsyn miljoonien tililleen. Minulta hän ei muuta halua kuin etähallinnan tietokoneelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan terve tyyppi ei pyydä toisen pin-koodia. Ei ikinä!Siis hän ei pyytänyt sitä, vaan tarjosi omaansa ensin ja sitten sanoi, että hänestä voitaisiin vaihtaa näitä. Ap
Niin, koska mietti että näyttää paremmalta ja suostut todennäköisemmin (ehkä vähän painostettunakin) jos hän tarjoaa omaansa, kun miehellä on todnäk piilossa toinen puhelin jolla hoitaa yksityisasioitaan. Voit katsoa sopiiko miehelle "luottamuksen takia" että otat vaan hänen koodinsa, antamatta omaasi, kun hän kerrna itse ensin tarjosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan terve tyyppi ei pyydä toisen pin-koodia. Ei ikinä!Siis hän ei pyytänyt sitä, vaan tarjosi omaansa ensin ja sitten sanoi, että hänestä voitaisiin vaihtaa näitä. Ap
Niin, koska mietti että näyttää paremmalta ja suostut todennäköisemmin (ehkä vähän painostettunakin) jos hän tarjoaa omaansa, kun miehellä on todnäk piilossa toinen puhelin jolla hoitaa yksityisasioitaan. Voit katsoa sopiiko miehelle "luottamuksen takia" että otat vaan hänen koodinsa, antamatta omaasi, kun hän kerrna itse ensin tarjosi.
Tämä on manipulatiivista. Jokainen joka osaa vedellä ihmisiä naruista tietää, ettei mitään kannata koskaan pyytää itse tarjoamatta jotain ensin. Siitä syntyy normaalille ihmiselle velvollisuuden ja vastavuoroisuuden tunto.
Todella epänormaali juttu, juokse kun voit.
Mun entinen miesystävä tosi oudosti kuikuili aina puhelimeni suuntaan jos katsoin vaikka jonkun viestin tai pelkästään kellon mutta bannerina näkyi joku tullut viesti. Siis saattoi ihan tiivistää lähemmäs ja kurotella näykvästi. Tuli tosi kytätty olo, vaikka en mitään pettämistä todellakaan ollut tekemässä (mies itse petti). Ihmisillä saa olla omia yksityisasioita esim työ ja sukulaiset suhteessakin, kirjesalaisuus koskee myös viestejä.