Päiväkodeissa liikaa lapsia ja vähän henkilökuntaa
Miksei asiaa ratkaista niin, että työttömätja erityisesti pitkäaikaistyöttömät päiväkoteihin lapsia hoitamaan tukiensa edestä.
Kommentit (9)
Kyllähän niitä siellä monesti onkin, ainakin niissä päiväkodeissa joissa mä olen ollut. Ns.työkkärin työharjoittelu.
Hellyttävän naivia :)
Vähän kuin tyttäreni joka rahapulaa valitellessani sanoi, että hakisin automaatilta :)
Luuletko että jollekin liitolle kävisi se, että vaikka ammattilaisia on työttömänä niin resurssivajetta otettaisiin levyseppähitsari Jorma paikkaamaan ilmaiseksi?
Ai kun ei oo rahaa palkata, niin käytetään sitten ilmaista työvoimaa?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:43"]
Miksei asiaa ratkaista niin, että työttömätja erityisesti pitkäaikaistyöttömät päiväkoteihin lapsia hoitamaan tukiensa edestä.
[/quote]Kelpaisiko sinne muka kuka vain? Siinä tapauksessa olen turhaan opiskellut.
Jokaisen päiväkodissa työskentelevän on ainakin osoitettava, ettei ole syyllistynyt seksuaali- eikä väkivaltarikoksiin.
Meidän lapsen ryhmässä oli eilen 8lasta ja 6hoitajaa. Mun puolesta voivat keskittyä toistaiseksi mummojen ulkoilutukseen.
Kyllä sinne olisi useita halukkaita korvausta vastaan.
Joo! Sitten voitaisiin irtisanoa ne oikeat hoitajat, niistä tulisi työttömiä ja sitten määrättäisiin ne takaisin ilman palkkaa!