Sinulla on edessäsi 200g suklaalevy - paljonko syöt?
Te suklaansyöjät! Paljonko syötte kerralla 200g suklaalevystä tai vaihtoehtoisesti kauanko sen syömiseen menee? :)
Kommentit (123)
Rivin, ja vähän ajan kuluttua toisen, kolmannen...
50-100g, eilen ja maanantaina söin 50g/ilta, lopun 100g söi mieheni. Toki illalla, kun lapset oli menneet nukkumaan :). (Tuo uusi Japp-suklaalevy on muuten aika hyvä! T. superimelien suklaiden ystävä)
Riippuu kuinka tummaa suklaata :) Jos maitoduklaata, niin menee 1-2 riviä, jos tummaa niin pari palaa.
Voin syödä kaksikin levyä kerralla, lisäksi muutaman patukan. Olen suklaa hirmu ja mulle ei tee ees pahaa. Voisin siis elää suklaalla, jos se ois mahdollista. En ole lihava vaan normaalipainoinen.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 01:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 01:44"]
Kaksi riviä minäkin
[/quote]
Eli 50g ja n. 275kcal mikäli Fazerin Sininen kyseessä. Se onkin sopiva määrä.
[/quote]
Eikös suklaalevyssä ole 4 tai 5 riviä?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 01:35"]
Muutaman palan, ehkä 4-6, enempää ei kerralla pysty tai tulee äklötys.
[/quote]
ihan kuin mä. En käsitä miten jotkut voi syödä koko levyn?!
Puolet. Puolet seuraava päivänä.
Pari riviä, enemmänkin voisin syödä mutta en viitsi, kun tulisi morkkis. Sitäpaitsi parhaalta se tuossa vaiheessa maistuukin, mitä enemmän syö, sitä imelämmältä tuntuu suussa. Tosin seuraavana päivänä täytyy taas saada toiset kaksi riviä jne, että ei se levy kovin kauan siellä kaapissa säily.
Kaikki ja kerralla. Mulle karkit huutaa nin kauan kuin niitä on kotona jossain. Karkit säästyvät meikäläisellä seuraavaan päivään ainoastaan, jos niitä on niin paljon tai ovat esim turkipippureita tai vastaavia joita ei voi syödä aivan kauheasti kun kitalaki menee rikki.
Puolet menisi varmaan kerralla, sitten tulisi morkkis että miksi söin näin paljon ja loppu menisi kaappiin odottamaan :D
Koko levy, tietenkin. Ja sen jälkeen harmittaa kun ei ole enää enempää.
Voisin vain istua ja syödä suklaata koko päivän. :(
Tämän takia en koskaan osta karkkeja kotiin. Syön lasten lauantaikarkitkin, jos ostan ne kotiin jo perjantaina.
Ostin eilen kaksi 100 gramman suklaalevyä työpöydälle. Siinä ne ovat edelleen avaamattomina. Parin tunnin sisällä syön noin 20 grammaa. Mulla on aina suklaata saatavilla.
Puolet ja sittenkin olisi jo tosi paha olo. Kaksi riviä olisi paras. Puolen levyn syömiseen menee ehkä 30 minuuttia. Mutta harvoin tulee syötyä, ehkä parin kuukauden välein.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 08:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 01:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 01:44"]
Kaksi riviä minäkin
[/quote]
Eli 50g ja n. 275kcal mikäli Fazerin Sininen kyseessä. Se onkin sopiva määrä.
[/quote]
Eikös suklaalevyssä ole 4 tai 5 riviä?
[/quote]
Sinisessä on muistaakseni 8 riviä.
2 riviä tai jos nälkä niin 3, sitten alkaa oksettaa.
Yleensä yksi rivi korkeintaan, suklaata syön muutenkin vain jos joku tarjoaa. Olen enemmän sipsien ja muun suolaisen perään.
Riiippuu suklaasta. Hyvä suklaa menee siinä samalla kerralla kokonaan, ehkä noin puolessa tunnissa. Tummaa suklaata menee vähemmän.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 06:00"]Kaikki menis hetkessä (= 10min) ja vielä toinen perään jos ois. Pitäisi olla ihan perussuklaata.
[/quote]
Hyh apua. :D Minä pystyn just puoli levyä syömään ja sit alkaa ällötys ja sydämen jumalaton tykytys niin kuin kaikista hiilarimätöistä. Eikö teille tule huono olo tollasesta?
Rivin. Suklaa on ihan hyvää, mutta pienissä määrissä. Muutenkaan en oikein välitä makeasta, mutta ruokaa syön sitäkin enemmän...