Sinulla on edessäsi 200g suklaalevy - paljonko syöt?
Te suklaansyöjät! Paljonko syötte kerralla 200g suklaalevystä tai vaihtoehtoisesti kauanko sen syömiseen menee? :)
Kommentit (123)
Kaikki menis hetkessä (= 10min) ja vielä toinen perään jos ois. Pitäisi olla ihan perussuklaata.
Kestäisi useamman päivän sillä syön säästeliäästi, sillä suklaa kallista. Jos joku tarjoaisi niin tunnissa menisi luultavasti 3- 5 levyä.
Syön niin että jäljelle jää 2 riviä.
200 g. Eihän siihen nyt kauaa mene, max 10 min.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 05:48"]Koko levyn. Joskus tuntuu että voisi syödä vielä 2 lisää. En ole iki ymmärtänyt niitä jotka sanoo ettei saattaisi syödä kerralla koko levyä..
[/quote]
En syö ollenkaan suklaata, koska en halua finnejä. Jos söisin ko. 200g suklaata, niin söisin yhden palan tai yhdestä palasta pienen puraisun.
Olen laiha ja seksikäs. Pidän itsestäni huolta.
Syön vain hedelmiä ja muita terveellisiä ruokia.
Saako lopuksi lähettää terveiset?
Kiitos;
Terveisiä Porvooseen!
Puolet, sitten on huono olo, mietin että eihän suklaa edes ole hyvää ja minkähän takia tuokin piti syödä.
Koko levy menee, en nyt aikaa osaa sanoa mutta alle 20 min jos hitaasti nautin. Nopeasti nautittuna pari minuuttia. Jos ostan suklaata, ostan sen syötäväksi enkä säästettäväksi.
Enintään kaksi riviä. Muuten tulee liian paha morkkis.
Puolet. Ja mies syö toisen puolen. :)
Syön koko levyn. Siksi en ikinä osta suklaata, kun tiedän miten vaikea mun on hillitä itseni. Muuten pystyn halutessani tarkkailemaan syömisiäni mutta tuo suklaa on mun suuri heikkous.
Fazerin sinistä 1 ainoan palan, tummaa suklaata 2 kerrallaan.
Salmiakkisuklaalevy kestää yleensä 2-3 päivää, tumman suklaan kohdalla viikon
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 06:29"]En syö ollenkaan suklaata, koska en halua finnejä. Jos söisin ko. 200g suklaata, niin söisin yhden palan tai yhdestä palasta pienen puraisun.
Olen laiha ja seksikäs. Pidän itsestäni huolta.
Syön vain hedelmiä ja muita terveellisiä ruokia.
Saako lopuksi lähettää terveiset?
Kiitos;
Terveisiä Porvooseen!
[/quote]
:D
Yhden patukan verran tai ehkä vähän siihen päälle vielä, jos hurjaksi heittäydyn. Olen kova karkki- ja suklaahiiri, mutta enempää ei vatsa kerralla kestä.
2Riviä tai koko levy menee joskus
En yhtään, en oikein välitä suklaasta samalla tavalla kuin ihmiset yleensä. Käyttäisin sen leivontaan tai rouhisin sitä vähän jäätelöannoksen päälle tai vastaavaa.